Jump to content

Zgomot La Angajarea In Tractiune De Pe Loc Si Din Frana De Motor.


Recommended Posts

  On 8/10/2010 at 4:53 PM, Dolfin said:

Nu, nu tine direct de stilul de sofat, ci de piesele folosite.

 

De regula un ambreiaj de Tico nu tine mai mult de 60-70.000Km daca se merge sportiv cu el.

Ba si de stilul de sofat tine.Si nu se distruge daca mergi mai sportiv cu el, ci mai de graba daca mergi cu piciorul pe pedala tot timpul , daca il tii patinat prea mult la plecarea de pe loc.

Link to comment
  On 8/13/2010 at 6:54 PM, DGT said:

... ci mai de graba daca mergi cu piciorul pe pedala tot timpul , daca il tii patinat prea mult la plecarea de pe loc.

 

Arcurile din discul de ambreiaj nu se deterioreaza daca ti ambreiajul patinat, se mananca ferodo-ul de pe el dar arcurile sunt OK.

Din discutia cu inginerul de la Daewoo am inteles ca un disc after-market, fie din Polonia, fie Turcia, fie din Coreea de Sud dar de la producatori de duzina, au probleme majore la resorturile respective pentru ca se decalesc usor.

 

Inca o data va sfatuiesc pe cei care mai aveti Tico, montati doar piese de origine, cat s-or mai gasi, pentru ca au ajuns ff ieftine.

Anul acesta se fac 10 ani de cand a incetat productia de Tico la Craiova si expira si termenul obligatoriu pana la care producatorul era obligat sa asigure piese.

Link to comment

Tico nu s-a fabricat niciodata la Craiova. Poate ar fi fost un boom economic daca s-ar fi ales varianta aceasta. Dar la recomandarea tovarasului Iliescu s-a mers pe Cielo. Apoi Matiz si Nubira 2.

Link to comment

Pare plauzibil sa nu se fi produs niciodata Tico la Craiova(poate ne lamureste cineva care stie sigur ,exact, cum a stat treaba asta), desi parerile sunt impartite.

Insa nu prea inteleg ce greutate aveau recomandarile "tovarasului Iliescu" in board-ul top managementului companiei Daewoo.

Sa fie cumva gresita perioada/epoca?

In fine...

Edited by iuliu m.
Link to comment

La Craiova s-a produs Tico din colectii CKD, intotdeauna, de asta erau si considerate foarte fiabile.

 

Indiferent daca s-ar fi integrat constructia subansamblelor la noi sau nu, o masina vanduta oficial pe o piata europeana obliga producatorul la un termen de 10 ani pentru asigurarea de piese de schimb de la data de la care a iesit din productie modelul respectiv.

 

Sunt OT, eu zic sa ne oprim aici.

Edited by Dolfin
  • Like 1
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...