Jump to content

Pozitie pedala cuplare ambreiaj


Recommended Posts

Nu exista pozitie optima. Depinde de obisnuintza soferului. In general se mizeaza pe intrarea in ultima treime. Prima treime ar trebui sa fie neoperanta, pentru cei care sunt tentati sa calce pedala de ambreiaj prea des. Pornesti motorul, tragi frina de mina si incerci sa pleci. Asa afli exact cand se cupleaza cutia. Din piulitza de reglaj modifici pozitia dupa preferintza. Peste acea piulitza este bine sa pui o contra-piulitza pentru blocare. Asa zice meseria. Altfel, piulitza are toate conditiile sa-si modifice pozitia initiala.

Link to comment

La ambreiaj se regleaza doar "cursa moarta", aceasta fiind zona in care desi apsati pedala, ea nu actioneaza rulmentul de presiune (discul de ambreiaj fiind lipit de placa de presiune). Se regleaza cablul pentru a obtine un joc liber al pedalei de app 2 cm (masurat la capatul liber al pedalei). Dupa acest joc (necesar pentru a impiedica patinarea permanenta a discului de ambreiaj), pedala trebuie sa actioneze asupra rulmentului de presiune. Cursa activa a pedalei nu este foarte importanta si ea poate sa difere de la masina la masina (fiind influientata de intreg ansamblul amreiaj)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...