Jump to content

Dacia Logan modificata de tunerul german Elia.


turatii

Recommended Posts

Mă aşteptam la mai mult din titlu. "Tunerul german cutare" mă ducea cu gândul la mai mult de jenţi şi un eleron... Se mută la Ştiri, apropos.

Link to comment
...bai nene, lasati incolo tuningu' ala... Pe mine m-a omorat "poza zilei"! :lol:   :lol:   :lol:  Acolo tuning! Tot virtual o fi? :shock:

 

 

Ah...mi-am sters si eu cu greu balele dupa tastatura. :P

 

Oricum, slab tunningu. Doua jante acolo nu inseamna tuning! Tot urata mi se pare masina si nu se preteaza la asa ceva din concept!

Link to comment

mey s-a mai discutat si pe daciaclub.ro... poza cu bordul ala e ciudata... e facuta pe loc sau cu vreo shmekerie...

Nu zic ca nu ar fi real, poate cine stie, masina chiar prinde viteza aia (lucru pe care eu nu vreau sa-l aflu pe pielea proprie) dar eu am facut o poza la 180 km/h intr-un mercedes pe autostrada in germania si a iesit suuuper miscata, nu-mi spune ca poti in ro pe drumurile de aici si in logan sa faci o poza la 210...

IMG_2277.jpg

Link to comment

oare a modificat bordul sau unde trebuie astfel incat sa se indice viteza corecta cu noile jenti? eu cred ca poza este adevarata dar nu cred ca s-a facut modificarea de mai sus.

Link to comment

Mai oameni buni... ce putere trebuie sa aibe motorul de pe acel Logan??? sa facem un calcul... tinand seama de Cx-ul masini.. si de aria masinii proiectata intr-un plan vertical... Eu unul spun ca sigur vitezometrul ala are probleme maaari de tot!!! :oops: de ce faceti un calcul.. (eu unul nu l-am facut) postati si voi pe aici...

Presupun ca ar avea nevoie de un motor de 130 - 140 CP ca sa ajunga la viteza indicata de bord... ca de ce nu ma inseala memoria.. o Laguna cu un motor de 1.8 benzina... cu vreo 125 cp... ajunge la V.max de 200 km/k... si masinuta asta este studiata dpdv aeroginamic bine de tot...

Link to comment

pai... culmea... ca de ce nu a umblat omul la vitezometru ar insemna ca are o viteza si mai mare... caci a pus jante de 17" si presupun ca nu are un talon f. mic ca sa fie eroarea vitezometrului cat mai mica... si creste raza -> creste lungimea cercului.. iar la aceeasi turatie la roata... -> o distanta parcursa mai mare... Nu cumva masina era "in aer"... puntea fata ridicata.. si da-i blana in a 5-a... :) )

Link to comment

Ce ma amuza la voi cat de innebuniti sunteti sa va modificati masinile.Eu sunt un conservator desavarsit si in afara de jante din aliaj chiar nu as mai pune altceva pe masina.(si astea la dimensiunile normale)Mai ales ca cele mai multe "tunning-uri" sunt de un gust indoielnic.Bineinteles este parerea mea strict personala si nu urmaresc sa ofensez nici-un coleg de pe forum.

Link to comment

mey, voi nu vedeti ca e aprins becu' de frana de mana???

 

pe de alta parte, viteza aia se poate atinge in anumite conditii, dar aceste conditii nu pot fi "achieved" in RO. parerea mea...

 

vezi: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...pic=8129&st=120 chiar el singur recunoaste ca nu e reala poza (ma rog, nu era facuta la 220)

Link to comment

nu mai poza e reala dar masina e ridicata pe cris sau are vreo shmekerie prin care se duc acele in max. nu stiu cum e testul la meganeII, imi spui si mie?

Link to comment

1.Kilometrajele electronice functioneaza pe impulsuri sau tensiuni variabile la fel ca turometrul deci ori sau aplicat tensiuni maxime pe turometru si vitezometru ori turometrul si vitezometrul sant legate in paralel si motorul a fost turat la maxim.

2.Unele modele de masini dispun de testul becurilor de bord si indicatoarelor prin anumite comenzi din butoane ale calculatorului de bord(deci aprind toti martorii si duc acele indicatoarelor in pozitia maxima) si marea majoritate prin mufa de diagnosticare cu ajutorul testerului.

Link to comment

Noile roti (215/45 R17) nu influenteaza aproape deloc viteza indicata de vitezometrul, au diametrul mai mare cu doar 0,6% (62,53cm in loc de 62,15cm).

LGN respectiv are 114cp; chip-tuning motor (facut la Pitesti), filtru ser sport, toba finala sport (i rest traseul e o simpla teava, nu mai exista nici catalizatorul).

Cat despre Laguna, nu stiu daca e mai aerodinamica decat LGN, dar sigur e mai grea, are 1355kg, in timp ce LGN are sub 1 tona.

 

Si inca ceva, am mers cu LGN 1.6 unui vecin pe aotostrada Bucuresti-Pitesti cu 180km/h pe bord (si acceleratia nu era la podea) si masina era noua (avea cam 200km).

Link to comment

1.Ma nu mai ridicati masinile pe cric si dati la lana intr-a cincea ca sa vedeti cum se misca kilometrajul ca se reguleaza diferentialul :rotfl: .

2.Impresionant, nu am mai vazut masina mai tunata ca aia: UAU jante de aliaj, absolut impresionant. Arta ca un Porche 911 Turbo sau stai un pic... Nu... E doar un LOGAN CU ROTI MAI MARI!!!! :lollol:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...