tolin Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 De ce a disparut aceasta masina din parcarile cartierului meu ? Marca respectiva este o raritate (curiozitate) in orasul meu. Link to comment
VFX Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Da, asta cam asa...si prin buc. vad din ce in ce mai putine...nu stiu nici eu de ce... Link to comment
BogdanG Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Asta e chiar tare , eu chiar observ cum se inmultesc sedanurile 206 in Bucuresti si voi nu si nu Batman Batman Link to comment
VFX Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Comparativ cu invazia de 206 acum cativa ani...e mult mai neinsemnat...aproape inexistent... Link to comment
VAXXi Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 Pejo 206 sedan se inmultesc pentru ca sunt un esec, si se lichideaza stocul prin promotii bune la ele. Link to comment
tolin Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 BogdanG said: Asta e chiar tare , eu chiar observ cum se inmultesc sedanurile 206 in Bucuresti si voi nu si nu Batman Batman E simplu, traim in zone folclorice diferite, cu mentalitati diferite. Link to comment
cararama Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 tolin said: Exista masini mai bune, la dimensiunile lui AVEO (masina de familie in acceptiunea romanului actual), sub 10k euro, in curtea scolii ? Deci, pentru cine nu doreste loganul romanesc exista alternativa loganului coreean. Si in anumite privinte, dotarile primite sunt peste cele ale altor masini europene in gama 10-13k euro (varianta de baza). Exista si puncte sensibile, dar ele sunt departe de cele pe care le au alte marci de masini. Oricum, saltul de la condusul unui motor non-euro la unul euro4 este problematic pentru unii, indiferent de marca. Eu am remarcat, doar, ce mi-a zis un prieten dupa ce a trecut de la o masina de 20 de ani la una clasica, dar noua: "merg cu ea, doar, de la 2000 rpm in sus si nu stau cu rezervorul gol niciodata". Si omul n-are nicio o problema, de 18 luni, desi nu se pricepe la masini deloc. Indicatiile le-a auzit de la dealer, cand i-au fost inmanate cheile. unul din punctele sensibile ale acestei masini (sedanul) e structura sa de rezistenta , proiectata aiurea probabil de americani. Si e o chestie foarte importanta, probabil de acea nici nu prea are succes in europa de vest sedanul Link to comment
Tommy Posted February 18, 2008 Share Posted February 18, 2008 (edited) Pai in vest ei inteleg ca sedanul e pentru limuzine, break-ul pentru weekend, SUV-ul pentru munte si astea mici pentru oras. Peugeot 206 berlina si Fabia berlina sunt campioane de vara si respectiv de toamna la frumusete. Edited February 18, 2008 by Tommy Link to comment
BogdanG Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 Normal ca tine si de cultura, in west sunt cautate foarte mult breakurile pt utilitatea lor iar varianta sedan este asociata cu limuzina, tocmai de aceia nu exista S klasse break sau 7xx Break sau 607 break Link to comment
cosfru Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 (edited) Ma repet inca o data, Aveo 2008 hatch, arata fain. Nu are super motoare, desi eu cred ca pe drumurile patriei masina asta va putea sa aiba un comportament "nervos" daca soferul chiar vrea asta...Vorba cuiva, poate o sa apara si un motor mai smecher pe ea asa pt pasionati. De ce mi-a placut : pentru ca are o forma de 2008, un interior de 2008...Si poate ca , din cauza faptului ca sunt ACUM interesat de AVEO, si e un gust nou, si m-am obisnuit cu el asa. E precum cu muzica...fiecare e nostalgic dupa ceea ce a ascultat candva...la un anume moment. Ca-i un amalgam de stiluri : e normal sa fie asa.Va fi o masina buget redus, pentru cei tineri, pt care exteriorul conteaza, si care vor sa-si permita o masina noua , ca sa-si plimbe prietena cu ea, fara sa se mai gandeasca la piese si alte chestii de mecanica. Tin minte, eu cand eram student mi-am cumparat in anul 2 o dacie... ) Daca as fi anul doi acum, mi-as cumpara sigur un Aveo hb.By the way : rosu si/sau negru dau excelent ca si culori. Ca si sedan, asa cum au spus-o multi pe forum, aveo 2008 are un pret corect fata de dotarile cu care vine. (si aici ma refer strict la masini noi - nu ca la aceeasi bani poti lua un sh mai mare). In 10 k iti iei doar o buburuza, si nu ma incanta deloc gandul sa stiu ca am skoda/vw nou - dar mic si cand imi arunc un rucsac de 15 kg in masina cu tot cu pioleti si coltari + bocanci de iarna samd, nu mai stiu unde sa-l pun pe-al doilea... P>S> nu a luat-o sa car cartofi si varza ) Cat despre probleme, vb lui Tolin, sa de-a domnul sa nu apara in 3 ani, dupa 3 ani pot sa apara sanatoase - voi fi propietar la alta masina. Nu ma pot pronunta fata de fiabilitate acum - am facut doar 4800k in 3 luni si-un pic. Tot ce spun acum este ca ma simt bine in ea...asta raportat la nr de masini conduse (Corsa, Tico, Cielo, Renault, Toyota si BMW + Olcit,Dacia ).Respect ce mi-a pus dealerul, si casc ochii la cei care au avut probleme si solutiile ulterioare. Eu am gandit-o logic : decat sa dau 2-3 mii in plus pe un Peugeot 206 sedan ( la aceleasi dotari, spatiu samd), mai bine plec in 3 excursii de banii astia.Si chiar asta fac. Am luat masina asta ca sa rulez cu ea...si pe 7 nov anul asta am sa va sun solemn ce cred dupa toate drumurile facute - si probabil cand va fi la 20k. O paste cat de curand si o branduire ) Numai ca trebuie sa-i gasesc si culorile ) Edited February 19, 2008 by cosfru Link to comment
VFX Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 A aparut si presskitul pentru Aveo 5dr 2008... Pentru cine doreste mai multe detalii oficiale: PressKit Noul Chevrolet Aveo 5dr Link to comment
tolin Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Din Nov 2007, GMDAT a inceput sa produca Aveo in Polonia ! Daca luau fabrica de la Craiova fabricau (asamblau) doar din 2009 ? Link to comment
VFX Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Pai in Polonia aveau deja liniile de asamblare de la Astra, etc...in RO trebuiau sa schimbe mai multe...cu toate ca si Ford o sa schimbe, poate mai mult ca ei...dar or sa inceapa mai repede productia... Link to comment
tolin Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Fab-ul din Polonia nu mai producea ceva dupa caderea Daewoo si a fost "privatizat" de catre un ukrainean. Dimensiunile liniilor au sunt generoase, de pe vremea cand cand produceau Polski FIAT. Masinile Opel Astra Clasic, cred ca, se asambleaza in alta locatie, Opel-GM Germania n-are vreo legatura cu GMDAT. Piedicile productiei FORD in RO sunt puse de catre cei interesati, franceji. Problema este globala, nu este legata de Logan, dar de un patron ukrainean nu se puteau lega, ca nu-i in UE, chiar daca produsul concureaza direct cu Logan. Link to comment
VFX Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 (edited) My bad atunci... Acum cred ca or sa mai scada preturile cu cel putin inca 10%...asa ca va deveni un concurent si mai serios pentru "autohtoni". reP.S.: - Together with the Zafira and Astra Classic, the new Astra sedan is the third model currently being produced in Gliwice. General Motor?s Gliwice plant, which started production in 1998, has earned an excellent reputation for quality, and is considered a model for new GM manufacturing plants in the world. - the first Chevrolet built in the European Union rolled off the assembly line. It was a Aveo sedan that left the FSO (Fabryka Samochodów Osobowych) plant in Warsaw, Poland. se pare ca sunt 2. Asa este... Edited February 21, 2008 by s0r|n3l Link to comment
tolin Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 (edited) Asta (eliminarea taxei vamale de 10%) va fi valabila doar daca dealerii romani vor avea acces la productia din Polonia. Daca ai citit, abia in 2009 se va ajunge la o productie de 100 k unitati. Vanzarile in UE au fost de 3x mai mari. Asa cum romanii au fost ultimii pe listele de productie la GMDAT Korea, nu vad de ce ar incapea pe listele din Polonia. Mecanismele comerciale sunt complexe si nu merg decat unse. Edited February 21, 2008 by tolin Link to comment
Lamer Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 1,2 are 85cp, o valoare demna de tot respectul. In plus la ture joase inchide partial o conducta de admisie, turbulenta ajuta la mixul aer benzina, viteza mai mare in admisie, cuplu mai bun, consum mai mic. 1,4 101cp are distributie variabila, probabil doar la admisie, mijloc excelent sa niveleze curba de cuplu. La fel, valoare puterii este printre fruntasele clasei. A intrat destul de tare Chevy (sau vreun subcontractor ca Lotus probabil) in motoarele astea. Consumurile pe hirtie sint reduse fata de versiunile precedente. Link to comment
Gescu Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 (edited) Din ce am citit in discutie,am vazut ca faceliftul de la Aveo este facut de Giugiaro.Chestia este ca mai trebuie lucrat putin la spate ( este si cazul Albea ...incepe bine la fata si se termina cam najpa) In rest Noul Aveo arata destul de bine daca ii faci si un mic tuning asa finut e chiar bestial.Chiar si motorizarile sunt bune.Pacat ca nu se pune si o varianta diesel pe el. Edited February 23, 2008 by Gescu Link to comment
BogdanG Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 O motorizare diesel ar fii prea scumpa pt AVEO . Singurul motor care se poate pune este 1.3 Multijet de la FIAT si este al dreacu de scump, adica cu vreo 2000E . Un aveo la 13k E nu cred ca ar cumpara cineva . Link to comment
perfidus Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 In ceea ce priveste motoarele, cel de 1,2 se zice ca este un motor cu design nou, dar din ce zice @lamer inteleg ca ce aduce nou este sistemul VGIS (geometrie variabila galerie admisie) de la motoarele curente de 16V. Ramane de vazut ce au mai schimbat de zic ei ca e asa nou. Despre exterior, sunt sigur ca Giugiaro nu are nimic in comun cu grila aia de Audi. Link to comment
Gescu Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 (edited) Nu prea cred k ce-i de la GM vor dori vreodata sa ia motorul de 1.3 Multijet de la Fiat, mai ales ca a intervenit o problema la propulsor si pentru o perioada s-a sistat fabricarea acestuia Edited February 24, 2008 by Mircea Nu mai folosi limbaj IRC Link to comment
Lucian M Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 A zis azi Hayman la nationaltv ca noul aveo are 4,4 metri. Bullshit- stiu ca are 3,88. 4,4 are sedanul. Si a mai zis ca i-a placut cel mai mult. Mie mi-a placut ca nu are eleronul ala mare din pozele initiale, cu unul mai mic, asemanator celui de la Kalos. Eu i-as scoate grilele alea cromate si le-as face la culoarea masinii. Link to comment
Mircea Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Gescu said: Nu prea cred k ce-i de la GM vor dori vreodata sa ia motorul de 1.3 Multijet de la Fiat, mai ales ca a intervenit o problema la propulsor si pentru o perioada s-a sistat fabricarea acestuia GM are motorul de 1,3 mjt de origine Fiat. Il foloseste cu succes pe Corsa si Astra. Asa cum foloseste motorul de 2.0 tdci/vcdi de la VM Motori atat pentru Lacetti/Epica/Captiva cat si pentru Antara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now