cris06 Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 (edited) La cata apa e in benzina din Ro... nu cred! Pt. linistea ta, consuma vreo 6-7 litri si fa-i plinul din nou. Suntem fftopic: . Edited October 10, 2014 by cris06 Link to comment
ches Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 (edited) Ca tot vine frigul din nou (si se apropie si revizia), am dat o raita prin site-urile care vand uleiuri si am luat Ulei cutie viteză Liqui Moly GL 75W-90 - API GL4+ (4434) ca sa-i fac cadou de 100000km Epicii. Cu ocazia asta am gasit si un aditiv interesant Aditiv motorina protectie filtru de particule "DPF-Protector" Liqui Moly (5148) 250 ml. Dupa ce am citit nitel pe site-ul producatorului, am zis ca merita sa dau 20 lei pe el. Mai jos dau traducerea a ceea ce scrie pe site-ul Liqui Moly, traducere gasita pe site-ul de unde am luat produsele: Este un aditiv extrem de eficient, care reduce acumularea de particule diesel in filtru și, astfel, crește durata de viață a filtrului de particule diesel. Autovehiculele care ruleaza in orase si cele pentru distanțe scurte sunt in mod special afectate de blocarea filtrelor de particule diesel. Atunci când este utilizat aditivul în mod regulat, filtrul de particule diesel rămâne curat și sunt evitate timpii si costurile cu reparațiile. Aditivul asigură o ardere optima a combustibilului și reduce acumularea de particule. Acest lucru, de asemenea, ajută la reducerea emisiilor. Proprietăţi: - Protejează filtrul de particule diesel - Ajuta sistemele de regenerare a DPF - Asigură o ardere optimă - Reduce acumularea de particule in DPF - În special recomandat pentru autovehiculele folosite in oraș și a celor care ruleaza pe distante scurte.Caracteristici tehnice: Bază : Amestec de aditivi in baza fluidă Culoare : portocaliu, limpede Densitate : 0.799 g/cm3 Punct de inflamabilitate : 63 oC Vascozitate la 40 °C : < 7 mm²/sDomeniul de utilizare:Recomandat pentru autovehiculele cu motor diesel cu filtre de particule diesel, cu condiția ca acestea sa nu fie echipate cu un sistem controlat electronic, cu rezervor de aditiv, pentru regenerarea filtrului de particule (așa cum este folosit de Citroen si Peugeot, de exemplu).Mod de utilizare:Se adauga in rezervorul de motorina chiar inainte de umplere. Suficient pentru pana la 75 de litri motorina. Se adauga la fiecare 2000 km. Nota: Evitati dozarea in exces sau in combinatie cu aditivul diesel „Stop funingine” (art. nr. 5180) Inainte sa-l folosesc as vrea sa va intreb daca ati folosit asa ceva si daca ati observat vreo imbunatatire in sesnsul cresterii perioadelor de regenerare ale filtrului de particule. Ei zic ca trebuie folosit la fiecare 2000km, deci cam la 3 plinuri de mers in oras sau 4 plinuri de mers combinat. La mine filtrul s-a regenerat la minim 250km si la maxim cateva mii cand am mers pe autostrada. As dori opinii obiective de la persoane care au folosit sau care se pricep la produse chimice. Liqui Moly este unul din liderii de piata ai aditivelor si uleiurilor, deci nu cred ca ar da teapa... Edit: Am atasat si fisa de securitate, poate cineva isi poate da seama din ce contine daca este bun de ceva: http://www.chemical-check.de/clientversion/pdf1/566/5148_0004_23-04-2014_EN.pdf Edited October 30, 2014 by ches Link to comment
ches Posted November 5, 2014 Share Posted November 5, 2014 Am pus aditivul, masina merge OK, dar motorul este o idee mai zgomotos, am notat la cati km si-a facut ultima regenerare, o sa vad la cat o face pe urmatoarea. De regula face la cateva mii de km daca merg in afara localitatii cu masina, dar in oras s-a intamplat sa faca si la cateva sute. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now