Jump to content

sunet de avertizare lumini cu motorul oprit la espero


Recommended Posts

Innebunesc cand opresc pe undeva seara si doar cobor sa iau ceva si trebuie sa stau cu pozitiile stinse pt ca altfel imi rupe capul alarma aceea de avertizare lumini.

 

E ceva de facut in afara de a tine contactul pus sau motorul oprit.

 

De exemplu : vreau sa cobor din masina sa iau cheile din contact dar sa las pozitiile aprinse.

 

Ce e de facut

Link to comment

Pai mergi unde ai montat alarma sa-ti opreasca functia aia pt lumini uitate.

Hmmm... in general lumea alearga sa-si puna optiunea asta... sau vrei sa vezi cum e sa ramai fara baterie?!? :)

Link to comment

problema este ca acez ping - ping ... nu este de la alarma :) ) este un martor al masinii care nu are nici cea mai mica legatura cu alarma... se aude in interior... fiind amplasat undeva pe sub bord... pe la sofer... (la cielo.. zgomotul vine de pe langa tabloul de sigurante. Este acelasi zgomot cu cel de necuplarea centurii de siguranta de la sofer. Cred ca un electrician bun sis poate baga mustatile pe acolo sa te ajute... eu unul nu ai umbla insa la el... pt ca de ce nu ramane nimeni in masina.. si o lasi cu pozitiile aprinse... pe cine incurca??? de ce sta cineva in masina nu vad de ce sa scoti cheia din contact... Alta idee ar fi sa folosesti avaria... in locul pozitiilor.

Link to comment

Ai dreptate sunetul nu e de la alarma ci e un martor al masinii, si intr-adevar ideea cu avariile e ok merci.Problema e ca nu e suficient sa fie cheia in contact ci sa fie contactul pus ceea ce nu-mi mai convine.Daca facea ca martorul de centura era ok dar asta face la fel ca si sunet dar cu o cadenta mai mare.Ma omoara.

Oricum avand in vedere ca e standard la machina n-am ce-i face si nu mai umblu la el. N-as vrea sa se bage nici un meserias la ceva care merge.Stii cum se spune : " daca nu e stricat atunci nu-l repara ".

Link to comment
Problema e ca nu e suficient sa fie cheia in contact ci sa fie contactul pus ceea ce nu-mi mai convine.Daca facea ca martorul de centura era ok dar asta face la fel ca si sunet dar cu o cadenta mai mare.Ma omoara.

 

Pai... ai farurile aprinse si motorul pornit... de ce opresti motorul si rotesti cheia... fara sa o scoti... nu face acel zgomot... Daca scoti cheia... roteste-o putin... si o sa vezi ca se potoleste.. dupa care .. o pui pe pozitia 0... si o sa vezi ca nu mai face :) )

Eu unul nu as renunta la ping-ping-ul asta... pt ca ziua.. pe ceata... poti sa uiti f. usor farurile apruinse... si cand ai scos cheia .. imediat te anunta... + ca de ce nu esti atent pe moment... dupa ce inchizi masina... inca se aude acel zgomot ;)

Link to comment

Baieti aveti o problema voi cu sistemul ala: Bipaitul nu face decat cu usa deschissa...N-are nici o legatura cu cheia in contact, afara sau in buzunar!!

Dar daca o lasi pe pozitii si ai deschis usa incepe sa bipaie.Daca inchizi usa nu mai bipaie.Unde vedeti voi cheia in combinatia asta??Sau poate ca ai stricata treaba aia acolo pt.ca eu la nici o masina, nici la renault nici la audi n-am vazut asa cum spuneti voi...si implicit nici la a mea.

Link to comment

@expero 16V ... iti spun sigur ca la Cielo ... 100% face si cu usa inchisa... e pe contact pus acel bip-bip.. sau cum vreti sa-i spuneti... o fi a ta mai nniiiup :lol:

Link to comment

Bai fratilor.Treaba e asa, si am vazut-o la mai multe espero si la cielo:

Cand opresti motorul si pui cheia la 0 te innebuneste "ping ping"-ul cum ii spuneti voi.Asa stiam si eu ca in momentul in care deschizi usa incepe sa faca ping ping, dar nu, asta cum ai intors cheia ping ping ping ping ping ping ping in ping-ul meu de te neneoroceste. daca intorc cheia la penultima pozitie unde se aprind toate beculetele atunci abia se linisteste, dar electromotorul, eeh?

 

In concluzie faza cu avariile e singura solutie sa nu te dilesti de creer.

Hai ca mai vorbim ca a intrat o bunaciune in birou care cauta de vorba.

 

Bafta

Link to comment

Confirm ... cu uşile închise şi contactul oprit (fără să scot cheia): ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding !! Dacă pun pe poziţia de accesorii (învârt cheia adicătelea), tace.

 

Portierele nu au nici o legătură cu acest martor care a venit din fabrică. Zgomotul scos de martorul lumini aprinse este emis de undeva din bord, şi e la fel ca tonalitate cu cel de centură, doar că are frecvenţă mai mare.

 

Cei cărora le "bipăie" când e o portieră deschisă şi motorul pornit, au funcţia respectivă activată din alarmă - e evident de altfel, se aude zgomotul din goarna alarmei :)

Link to comment

Ok daca chiar vreti sa scapati de ding dong ping pong va bagatzi capatzana pe sub bord sub cutia de sigurante si cu greu o sa vedeti neste relee. Daca va uitati mai bine o sa vedeti si unu mai mare (cu mult mai mare decat un releu normal) il scoateti si gata. La un Cielo GLE e maro cu un abtipild verde pe el nush la espero exact dceu culoare are.

Link to comment

si la mine bipaie doar cu portiera deschisa. si mi se pare ca e un upgrade la avertizorul care bipaie si cu portiera inchisa.

si nu ii inteleg pe cei care vor sa scape de "zgomot". pe mine unul m-a salvat de doua ori, cand uitasem complet ca mersesem cu pozitiile.

Link to comment

Cred ca e treaba de modelul masinii..

@Vaxii ai CD Esporoul tau?Eu am GLX dar e de 1.5 si nu se pune..

Deasemenea binganitul nu e din alrama.Am o japca de alarma care de-abia stie sa deschida usile dar si altele..La mine ding-ding se aude din bord si e acelasi ding ding care se aude si cand pun contactul sa ma avertizeze de centura( numai ca atunci face de 5 ori).

Asa ca e mai dastapteEsperachele noastre :lol:

Link to comment

Pe mine ma enerveaza altceva la ding-dingu' ala.. La radio casetofonul default, tank i se aprind luminile doar pe pozitie, so daca esti noaptea in masina, si astepti pe cineva si vrei sa schimbi posturile radio, nu prea vezi butoanele. Ding-dingu' asta nu tace sub nici-o forma, decat daca-i pui contactul.. E o situatie in care nici avariile nu ajuta :X

 

Masina e un Cielo GLE/AC din '95.

Link to comment

Asta se poate rezolva prin schimbarea cablării. La mine, pe Cielo, era aranjat TANK-ul în aşa fel încât mergea şi fără cheie în contact (cu butoanele aprinse adică) - not the greatest idea, deoarece mi s-a întâmplat să-l uit pornit; iar acum ajunge doar să pun contactul odată, şi casetofonul rămâne aprins până scot cheia din contact.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...