tolin Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Nu cumva totul se datoreaza unui prost reglaj la cursa pedalei si se exercita o presiune continua pe acel rulment, ca si cum pedala ar fi apasata putin tot timpul ? Link to comment
Saint666 Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Cum se manifesta fasaitul? Ca la mine dupa ceva mers prin oras ambreajul are o zona in care parca "agata" putin si haraie slab. Nu se simte vreo modificare in mersul masinii, sau in manevrarea ambreajului, pot sa fiu la fel de precis ca si inainte, deci nu merge in trepte. Link to comment
starsteel Posted October 14, 2010 Author Share Posted October 14, 2010 (edited) Si la mine haraitul(fasitul) e extrem de slab iar agatare chiar nu simt, a 2-a oara cred ca am mers vreo 2000km fara sa se schimbe semnificativ...oricum daca as simti altceva decat acel fasit nu as mai avea curajul sa mai schimb viteza, adica urmeaza platforma! Mi-am pus chiar problema ca primul semn de slabiciune e legat si de temp. mai scazute...sau e doar o coincidenta (x3) in cazul meu?! Singurul lucru care mi-l reprosez e ca actionez ambreiajul ca si cum nu ar fi hidraulic calcand in majoritatea cazurilor mai mult decat e necesar insa oricum asta e o boala de fabricatie. Acum am realizat ca schimbarea rulmentului a fost in mai 2010 iar problema a reaparut dupa 5 luni si 8.400 km...curat, murdar! On 10/14/2010 at 11:55 AM, tolin said: Nu cumva totul se datoreaza unui prost reglaj la cursa pedalei si se exercita o presiune continua pe acel rulment, ca si cum pedala ar fi apasata putin tot timpul ? Ar fi culmea ca dupa 2 incercari sa nu reuseasca un parlit de reglaj...in schimb daca ar fi apasata tot timpul atunci schimbarea vitezei ar trebui sa se faca fara probleme. O sa incerc! Edited October 14, 2010 by starsteel Link to comment
starsteel Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 (edited) Astazi m-am prezentat din nou la G&P Galati sa le mentionez de revenirea problemei la rulmentul de presiune dupa 5 luni si 8.400 km...initial a incercat sa mi se transmita ca doar la mine s-a intamplat insa la remarca mea ca sunt o multime de cazuri, boala e de fabricatie si disponibilitatea sa cumpar un alt tip de rulment, care insa sa fie capsulat, mi-a facut copii dupa carte de service si certificat de inmatriculare pt. trimitere la "fabrica". Mi-a mentionat ca sa incerc pt. raspuns peste 3 zile iar eu am solicitat sa fie scris. Deasemenea datorita unui caine idiot am o usoara urma infundata prelunga de vreo 6-7 cm in aripa spate, fara sa fie sarita vopseaua, am intrebat cat m-ar costa si cum se poate face...raspuns 4 mil. si chituire?! Nu are rost sa pun chit pe ea asa ca o las amintire din Grecia. Edited October 18, 2010 by starsteel Link to comment
starsteel Posted October 27, 2010 Author Share Posted October 27, 2010 (edited) Azi din nefericire am fost atins de un TIR in partea din stanga spate intr-un sens giratoriu...rezultatul aripa dreapta deformata, tripla lovita, bara spate raschetata si un punct indoit in portbagaj. Partea mai crunta e ca respectivul cum era de asteptat are polita RCA la fabuloasa Carpatica. Am chemat politia m-a sfatuit sa ne intelegem amiabil dupa ce i-a demonstrat respectivului ca a gresit si datorita sensului giratoriu construit total aiurea, masinile de pa banda a 2-a sunt nevoite sa traga dreapta de volan asa ca intra involuntar in prima banda...m-am dus si la sediul Carpatica Galati unde respectivul a completat hartiile cerute in care isi recunoaste vina urmeaza sa vedem rezolutia. Am fost trimis cu toate hartiile completate la un service al lor unde se fac deschiderile dosarului de dauna. Evident solicitarea va fi pt. service de reprezentanta deoarece necesita vopsire care acolo poate sa iasa cel mai bine...sa vad ce va iesi! Despre rulment acum 2 zile mi s-a transmis ca nu a venit raspunsul...deja imi pun problema unde sa ma duc la reprezentanta, Gold&Platin Galati sau Radacini Braila? Pun si 2 poze una de la impact si cealata post impact! Edited October 27, 2010 by starsteel Link to comment
raven84 Posted October 28, 2010 Share Posted October 28, 2010 Imi pare rau de incident, mai ales avand in vedere cu cata grija a fost tratata masina pana acum iar in ceea ce priveste sensul ala giratoriu, da, este ciudat, de fapt e mult prea ingust. Eu unul as recomanda Radacini Braila nu de alta dar am vazut o masina vopsita la G&P si tot ce pot sa spun e ca acum e in doua nuante de rosu Link to comment
starsteel Posted October 28, 2010 Author Share Posted October 28, 2010 Maine depun actele pt. deschiderea dosarului de dauna insa datorita RCA-ului Carpatica sunt extrem de neincrezator ca voi reusi sa o aduc la aspectul de acum cateva luni...am avut ghinion in Grecia cu un caine idiot care mi-a facut o mica urma pe aripa dreapta spate si cu TIR-ul care s-a infipt in partea stanga spate. Acum observ ca nici poze nu am mai pus de ceva timp asa ca pun o poza cand totul era perfect acum cateva luni. Uploaded with ImageShack.us Link to comment
starsteel Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Am primit o hartie de la Carpatica in care sunt trecute toate elementele avariate inclusiv aripa dreapta spate care are un punct de vopsea sarita de la miscarea capotei suma e 2220 fara sa se mentioneze undeva ca este si aprobata...am fost la o reprezentanta Citroen unde am un prieten si au mentionat ca mi-o fac in banii astia urmand sa demareze ei procedura cu Carpatica. Doamne ajuta, poate am sansa sa o aduc la aspectul de acum 3 luni! Link to comment
starsteel Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 Pe 15nov am bagat masina in service la o reprezentanta Citroen astazi m-au anuntat sa o recuperez...lucrarea in regula, marea surpriza e ca nu au facut si micul semn lasat de cretinul ala de caine grec in aripa dreapta spate desi stabilisem sa o rezolve altfel nu m-as mai fi prezentat la ei. Service-uri romanesti, am crezut ca aceasta criza ii face mai atenti la clienti insa se pare ca e imposibil! Link to comment
starsteel Posted November 24, 2010 Author Share Posted November 24, 2010 (edited) Astazi mi-am adus aminte ca pe 19 nov dupa ce am venit acasa de la service am parcat la 1-2 km de benzinarie iar in momentul in care am vrut sa plec am reusit doar sa trec pe cealalta parte a drumului, "pana prostului"! Asa ca la 42.958km am avut ocazia sa fac consumul exact, litri/100km, rezultand 8,22 litri! Edited November 24, 2010 by starsteel Link to comment
Axel7 Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Nu s-a "busit" pompa de benzina? Link to comment
tolin Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Masinile evolueaza: "When the ignition switch is turned ON, the Engine Control Module (ECM) will supply battery voltage to activate the fuel pump relay and run the in-tank fuel pump. The fuel pump will operate as long as the engine is cranking or running and the ECM is receiving ignition reference pulses. If there are no reference pulses, the ECM will shut off the fuel pump within 2 seconds after the ignition switch is turned ON." Link to comment
starsteel Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 Ai primit raspunsul de la Tolin...sa consemnez sec ca azi am trecut prin borna 43.000 km! Link to comment
starsteel Posted December 31, 2010 Author Share Posted December 31, 2010 Sa consemnez doar ca am incheiat anul cu 43.509km. Link to comment
starsteel Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 (edited) Zilele trecute am efectuat o iesire in Muntii Vrancei am plecat pe ninsoare si am venit tot pe ninsoare a 2-a zi insa cu lanturile puse la roti...am reusit performanta sa fac 106 km in 3 ore, nu am stiut ce e viteza a 4-a, schimbat numai intre 2 si 3, viteza maxima, ocazional 50km/h. Am uitat sa consemnez ca in semn de protest fata de pretul nesimtit al benzinei, 5.09 lei/litru saptamana trecuta am alimentat in Moldova la o statie Petrom aflata la 25 km de casa, pretul fiind conform schimbului efectuat la o casa de schimb valutar de 4.26 lei/litru...adevarul ca m-am scos si cu tigari cumparand Kent cu 4.7 lei/pachet si Lucky Strike cu 2.5 lei/pachet. Edited January 27, 2011 by starsteel Link to comment
starsteel Posted February 9, 2011 Author Share Posted February 9, 2011 Pe 7 februarie am facut 44.000 km, luna viitoare imi expira RCA-ul asa ca e momentul sa trec si masina pe persoana fizica pt. a evita o polita scumpa. Oricum termenul de 4 ani e in luna iunie asa ca nu are rost sa mai astept pt. doar 3 luni de zile. Link to comment
starsteel Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Pe 17 februarie am reusit sa o comit, mai precis am derapat pe o portiune de drum ce o credeam umeda insa din pacate se pare ca era si inghetata si am reusit astfel sa lovesc exact cu farul din stanga fata o bara de protectie aflata pe marginea drumului, e drept ca aveam ceva viteza iar locatia era intr-o curba. Rezultatul a fost ca mi-am distrus complet farul stanga, indoit aripa fata stanga, capota si rupt spoilerul fata...ulterior am constatat ca vasul solutiei de spalat parbriz e rupt si cum mi-a curs si antigelul am descoperit ulterior ca un surub a intrat in radiator. Dupa impact m-am descurcat acceptabil mai precis mi-am sunt un prieten de la politie pt un sfat si un prieten de la un service pt a o lua cu platforma astfel ca la 2 ore dupa incident eram extrem de "satisfacut" acasa cu o previziune de plata de aprox. 5000 lei asta datorita faptului ca polita CASCO nu a mai fost platita in ultimele 6 luni...de fapt mai aveam cateva zile si refaceam toate asigurarile pe persoana fizica. Masina a fost bagata pt reparatie la Belvedere Motors (dealer Citroen) si dupa toate discounturile posibile devizul de plata a ajuns la 5200 lei...cum azi am aflat ca la proba radiatorul lipit nu a tinut devizul a urcat la 58.875 lei. Initial mi-au transmis ca piesele noi ma costa 2600 lei asa ca daca mai adaug si radiatorul ajung la 3250 lei piesele, manopera 1400 lei restul insemnand vopsiri, materiale, etc. Principala cauza a incidentului ramane astfel neatentia, am fost complet uimit cand am inceput sa derapez, nu ma asteptam, dublata de lipsa cauciucurilor de iarna...cam dura lectia asta, sper ca cine citeste sa realizeze ca polita CASCO si cauciucurile de iarna te pot scoate atunci cand lipseste atentia. Am studiat personal cat m-ar costa niste piese de origine si cum fara radiator ma duceam la 3000 lei nu m-am agitat sa caut ceva mai ieftin asa ca am preferat un service serios de reprezentanta astfel ca lucrarea sa iasa onorabil...probabil daca azi au facut comanda de radiator peste 2-3 zile ma duc sa o recuperez. P.S. De suparare nici poza nu i-am facut lovita, ma gandesc ca daca o loveam frontal sau intram in alte masini aflate pe contrasens numai airbagurile care ar fi sarit m-ar fi costat o groaza asa ca trebuie sa ma multumesc ca nu a fost mai rau si cel mai important ca nu am lovit pe cineva, toata "actiunea" fiind pe faleza superioara a Dunarii...ramane gaura financiara de 5.875 care sper sa o mai reduc prin deducere macar partiala de tva. Link to comment
KumKum Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Nasol momentul, nu are rost sa mai comentez, ti-ai dat singur cu barda-n oo destul cred... Cum ai zis si tu, bine ca nu venea nimeni pe sensul opus ca ar fi fost mai nasol. P.S. A fost in curba de la bac cumva? Link to comment
starsteel Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Am spus ca erau ambele benzi ocupate pe sensul opus de masini, nu am intrat pe contrasens, am derapat pe cele 2 benzi ale sensului meu de mers...evident a fost in curba de la bac. Link to comment
Raresh20 Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 On 2/28/2011 at 4:25 PM, starsteel said: ..cum azi am aflat ca la proba radiatorul lipit nu a tinut devizul a urcat la 58.875 lei. De banii astia iei 2 noi ). Ai pus un 8 in plus cred. Link to comment
Myg Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Farul si capota inlocuite sunt de origine? Ce pret au si de unde au fost achizitionate? Link to comment
starsteel Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 (edited) Astea sunt preturi obtinute de mine de la Rokor Craiova, piese de origine GM: 1 Spoiler fata Aveo 581.27 2 Aripa fata stg Aveo. 412.06 3 Far stanga Aveo 680.36 4 Capota ft Aveo 839.98 5 Radiator racire Aveo (1.4 DOHC, MT) 421.16 Toate preturile sunt fara TVA...un total cu TVA inclus ar fi 3.639 lei Edited March 1, 2011 by starsteel Link to comment
starsteel Posted March 4, 2011 Author Share Posted March 4, 2011 Devizul lucrarii a fost in final 5.875 din care manopera 1.320 iar piese 4.555, la piese intrand spre exemplu vopseaua si lacul care pt. aripa, capota si masca fata a totalizat 630 lei...cu o deducere partiala de tva am ajuns in final ca toata "distractia" sa ma coste 5.200 lei. Nasol fara CASCO, o sa caut zilele urmatoare sa vad ce oferte gasesc...la prima strigare am gasit on-line la Allianz, 350 rca + 1520 casco. Link to comment
starsteel Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 Am finalizat toate actele si astfel am trecut masina pe persoana fizica asa ca am ajuns sa platesc pt. un RCA 308 lei, e drept la Astra...cu toate ca nu e o firma de incredere o sa-mi fac si un CASCO, ar ajunge undeva pe la 273 euro la o valoare asigurata de peste 7000 euro. Zilele astea sunt putin in dubii in ce priveste aerul conditionat...nu-mi dau seama daca merge corect, cand setez temperatura la 18 grade sau evident mai sus nu-mi baga aer rece acest lucru realizandu-se doar la momentul in care setez Lo (low). Evident ca acelasi lucru se intampla si cand pun aerul pe automat, s-ar putea putea sa fie doar o impresie gresita a mea, daca afara ar fi fost 30 grade si nu 3 in mod sigur nu as mai fi in aceasta dilema. Link to comment
laurentziu83 Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 (edited) Pai daca afara sunt 5 grade, nu are cum sa bage aer rece ca sa obtina 18 grade inauntru? Mai incearca peste o luna si va baga intr-adevar aer rece cand setezi la 18 grade. AC-ul se verifica iarna pornindu-l la maxim, apoi punand mana pe conductele de AC, trebuie sa fie sensibil mai reci decat mediul inconjurator. Edited March 19, 2011 by laurentziu83 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now