smv Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Asa sa fie, precum spui. Probabil ca supapele respective au arcuri care se incadreaza in ceea ce afirmi. La mine nu a fost posibil asa ceva (8 spire x 2 mm = 16 mm ; inaltimea in stare presata = 19 mm => diferenta de 3 mm gol intre spire ; stiind ca avem nevoie neaparat de min 1,4 mm cursa ~ 1,5 mm ca sa fie posibila inchiderea supapei; ca atare nu era posibil decat interpunerea unei saibe, banala, ce-i drept, de numai 1,5 mm ceea ce era exasperant de putin, undeva la 10% din necesitati). Si la tine, cu acea saiba de 3 mm, majorarea efortului va fi cam cu 21% (aproape suficient daca pornesti de la niste limitatoare de de 40 bar). Link to comment
Viktor Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Asta spune sublerul referitor la arcurile limitatoarelor de 3/40 (cea sectionata, in care se observa clar rezerva intre spire) . Detin 6 bucati si toate sint identice. La cele de 3/45 de le am montate (arcuri identice celor de 3/40 din cite retin) un adaoz de 3mm (acel plus ~20%) ii mai mult decit suficient din punctul meu de vedere. La 3/40, se poate merge lejer si pe plus 5mm si tot ramine o rezerva de 2,5 mm necesari optiratorului/supapei pentru pentru a inchide . De n-as fi schimbat lichidul recent, as fi pus in practica ideea, astfel, mai asteapta nitel. Insa, de e cineva dispus a pune in practica si a comunica rezultatele ... ar fi super. Link to comment
smv Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Nu m-am gandit ca supapa sectionata (poze) ai confectionat-o personal pentru a servi "muritorilor" drept material didactic ( ). Credeam ca sunt materiale preluate. Da, este evidenta distanta dintre spire si sigur va iesi o supapa buna cu adaugare de saibe. Oricum, ceea posezi in acest moment pe masina este foarte aproape de ceea ce trebuie, deci nu are rost, in nici un fel, graba. La mine a fost cazul intrucat cele de 30 imi anulau aproape complet franarea spate. In plus, constructiv, masina are instalatie GPL cu o ditai butelie, deci masa sporita (consemnata ca atare in actul de provenienta, fapt care ar fi cerut mai multa atentie din partea constructorului in reevaluarea sistemului de franare). Link to comment
Dj_Dark Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Eu nu pot sa zic decat...well done gents, foarte utile informatiile. Si sectionarea aia m-a lasat praf Link to comment
Viktor Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Tot in berea aia Dj-ule, dimensiunile adaosului (saibei) is urmatoarele: - exterior - 15mm - interior - 11mm (droselul la capat de cursa are 9mm , plus un 2mm toleranta). - grosime - la libera alegere 3,4,5mm ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now