augustinionut Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Vreau sa-l elimin Sa ramana doar un bec. Ca la spark. Link to comment
szujo Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Am o intrebare!!!Cu am vazut constructia motorului matiz destul de dificil ajuns pana la suruburi de la termostat.Ajunge o cheie simplu tubular sau trebuie prelungit sau trebuie demontat ceva element din motor ca sa ajungem pana la locul suruburilor?La termostat trebuie sa primim garnitura separat sau ajunge garnitura care este pe termostat pentru ca am cumparat unul care nu a avut garnitura separat si cand pornesc motorul teava din cauciuc care iese din termostat este caldut dupa un minut.N-am montat corect termostatul sau totul e in regula?Multumesc! Link to comment
argon Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Nu prea e in regula cu limba romana, dar asta e alta poveste. Link to comment
szujo Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Multumesc frumos Argon...mult ai ajutat Link to comment
korydon Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Citeste tot topicul si vei gasi raspuns la fiecare intrebare. Link to comment
korydon Posted April 25, 2012 Share Posted April 25, 2012 Am schimbat acum 20 min termostatul - Ce cheie ( dimensiune ) ai folosit pentru cele 2 suruburi ale carcasei termostatului. Dupa cate am vazut eu, este necesara o cheie tubulara. Ai avut loc numai demontand cutia filtrului ? Link to comment
ciogaby Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Am luat un Matiz si nu prea baga caldura . Am schimbat termostatul pt. ca oscila acul la temperatura . Si cu cel nou aceeasi problema , acul la temperatura oscileaza si nu baga caldura cum trebuie .Am montat termostatul cu arcul inspre motor , am curatat instalatia cu calgon , caloriferul de caldura nu cred sa fie infundat pt. ca frige cand pui mana pe el . Nu stiu ce sa-i mai fac. Link to comment
augustinionut Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Pai caloriferul de caldura ori frige ori matizul nu da caldura. Cum sta treaba? Link to comment
sergiu2010 Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 (edited) Am luat un Matiz si nu prea baga caldura . Am schimbat termostatul pt. ca oscila acul la temperatura . Si cu cel nou aceeasi problema , acul la temperatura oscileaza si nu baga caldura cum trebuie .Am montat termostatul cu arcul inspre motor , am curatat instalatia cu calgon , caloriferul de caldura nu cred sa fie infundat pt. ca frige cand pui mana pe el . Nu stiu ce sa-i mai fac. Posibil ca voletul de diriare a aerului prin calorifer sa fie blocat pe "rece" si aerul sa nu treaca prin calorifer.Posibil chiar comanda voletului sa fie defectuoasa.Uita-te sub bord si roteste butonul de comanda cald-rece si vezi daca voletul primeste comanda. Edited January 29, 2013 by sergiu2010 Link to comment
ciogaby Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Pai caloriferul de caldura ori frige ori matizul nu da caldura. Cum sta treaba? Am spus ca oscileaza acul la temperatura apei . Cand am pus mana pe calorifer intai am asteptat sa se incinga motorul la maxim .Doar nu eram fraier sa-l verific cand scade acul de la temperatura . Acum ai inteles ? Voletul merge . Cred ca nu se mentine temperatura motorului la 82 grade , desi am schimbat 2 termostate . Link to comment
sergiu2010 Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 Cind motorul e cald baga caldura?Cand ai spus oscilatii eu m-am gandit ca ai o problema la sonda sau indicatorul de temperatura.Singura piesa responsabila de mentinerea temperaturii lichidului de racire este termostatul,dar zici ca ai schimbat deja doua.Poti sa-l verifici pe cel care-ai demontat intr-o cratita cu apa pusa pe aragaz la fiert sa vezi daca dupa ce deschide ramane asa. Link to comment
ciogaby Posted January 31, 2013 Share Posted January 31, 2013 (edited) Ma gandesc ca deschide cand trebuie dar uita si sa se mai inchida . Probabil ca inchide cam tarziu si de aici fluctuatia de temperatura .O sa mai cumpar unul . Imi recomandati vreunul anume ? Edited January 31, 2013 by ciogaby Link to comment
korydon Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Eu de asta am : http://www.pieseautoradacini.ro/piese-motor/24561-Termostat-radiator-Tico-Spark.html si este foarte bun. Link to comment
ches Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Si mie imi joaca temperatura de cateva ori cand circul pe vreme rece, desi am pus termostat original luat de pe site-ul amintit de koridon. Ma gandesc ca este normal avand in vedere ca apa din radiator este rece si cand deschide termostatul atunci temperatura apei scade suficient de mult cat sa inchida termostatul din nou. Apoi temperatura creste din nou, se deshide termostatul a doua oara si apoi temperatura ramane acolo. Daca pornesc AC pt dezaburire rapida tempratura apei incepe din nou sa scada pt ca porneste ventilatorul. Link to comment
tomis Posted February 1, 2013 Share Posted February 1, 2013 Nu este normal, asta ca observatie curenta. Termostatul nu se deschide brusc, ci in mod treptat, incepand de la (82*). Link to comment
ManuelaZ Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 hey, am citit tot topicul si banuiesc ca aici ar trebui sa va zic si eu problema mea cu matizul. E cumva invers de ce ati patit voi. Mi se incinge motorul foarte rau si pierd apa pe la buson. Am schimbat si vasul si busonul, am pus antigel, si tot degeaba. Baga caldura in masina si fara sa fie pornita instalatia. Sa fie tot termostatul care nu permite racirea motorului? Mentionez ca sunt fata, am fost la service si aia cam dau din coate... pana nu e stricat nu stiu sa isi dea seama. multumesc de ajutor! Link to comment
korydon Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Mentionez ca sunt fata, am fost la service si aia cam dau din coate... Incearca aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/35723-service-acasaro/?do=findComment&comment=518256 Link to comment
mcmaker Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Salutare! La mine apa sta la 90 mai mereu se incalzeste in 4-5 km dar am observat ca dupa ce mia segmentat motorul, daca urc un deal mai marisor apa trece de 90 de grade si nu porneste elicea aia(cum io spune) dar daca dau drumu la AC porneste.Oare sa fie termostatul de vina?sau senzorul. Multumesc1 Link to comment
Leo.uk Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Salutare ma poate ajuta si pe mine cineva cu o parere,am cumparat de curand un matiz din 2000 si am o mica problema cu el,am indicatorul de apa la jumatate(adica se incalzeste)dar cand dau drumu la caldura nu am pic de caldura e foarte rece,ce e de facut in cazul asta,Mentionez: ca nu stiu nici unde e termostatul si daca ma poate ajuta cineva sa imi zica cum sa il dau joc daca acela e de vina,am citit mai sus ca sa il verific,MULTUMESC si scuze daca m-am abatut de la topic PS matiz fara delcou Link to comment
tunning4life Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Ori ai caloriferul de caldura infundat, ori ai probleme cu selectorul de cald/rece. Termostatul pare in regula daca apa urca la jumate. Ai bagat stopleak in radiator sa astupi vreo gaura? Link to comment
Leo.uk Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 (edited) Nu am bagat nimic dar nici nu stiu dinainte pentru ca masina am cumparat-o de curand ! Tot ce stiu e ca am pus antigel ca avea apa ruginita in vas Edited April 29, 2015 by Salex Link to comment
tunning4life Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Atunci ai sanse mari sa ai caloriferul infundat. Cauta pe aici sa vezi cum se desfunda si ce sfaturi sunt date Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now