Jump to content

Cea Mai Buna Masina Pe Care Ati Condus-o Si Cea Mai Proasta


Recommended Posts

Cea mai buna, un Seat Cupra

Cea mai proasta, un papuc obosit rau, care avea cutia muci (dar cu un fel de "perceptie extrasenzoriala" la modul ca doar ii aratai in ce treapta sa intre si sperai ca s-a prins... ca de altfel nu aveai cum sa-ti dai seama in care e)

Link to comment

Ah, acum imi dau seama ca am ramas dator cu "cea mai buna". Cea mai buna masina pe care am condus-o a fost un Z4 de 3 litri si 260 de cai. Puterea ca puterea, acceleratia ca acceleratia, 250 la ora ca 250 la ora, da' facea un zgomot masina :X , turbina, evacuarea... (si era si cabrio si se auzea totul), schimbatorul pe volan... Cand o sa fiu mare din aia imi iau.

Link to comment
Probabil ca nu. Ce conteaza? :D

Corect :D

 

Si ca sa nu fie prea scurt postul: Cea mai buna Audi Q7 motor de 3.0 TDi parca si cea mai proasta Dacia lui socru'meu( e mea era bmw pe langa a lui).Nu statea la relanti, nu intra in nici o viteza etc etc :)

Edited by Mengelaus
Link to comment

Cea mai buna: masina din dotare ( nu ca ma laud, nu am mers cu ceva care sa ma dea pe spate). Cea mai proasta: Dacia din '78 a unui coleg: cautai cu politia treapta a doua si nu o gaseai (decat proprietarul o mai gasea, din cand in cand, 80% din cazuri dadea cox in 1-a si trecea direct la a 3-a).

Link to comment

Update: cea mai buna masina: Renault VelSatis V6 3.5 litri hidramat, cel mai rapid am mers cu un Megane 2.0 150 cp, 220 km/h a unui coforumist, si cea mai proasta ramane tot dacia lui taica-mio, fara directie, frane, suspensie, confort, ventilatie, etc, doar motorul e singurul care isi face treaba cu brio, la doar 60 de mii de km.

Edited by laurentziu83
Link to comment

Cele mai bune ...

 

Confort total: Toyota Land Cruiser

Putere (mai mult sunet): Mercedes ML 320

 

Cea mai naspa ... Dacia 1310 (cred) de prin 1986, bleo mamaia fara frane :D si un Oltcit de prin 1994.

Edited by CieloFan
Link to comment
Pai din punct de vedere al confortului cea mai buna masina care am condus-o(si inca o mai conduc pentru ca ,nu ma pot abtine, este a mea :lavolan: ) este S350L.

Propun un noi icon pentru LiarDemon, cu schimbator de pe volan (Sistem de schimbare a vitezelor DIRECT SELECT cu taste pe volan)

Link to comment
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Cea mai buna Wv golf 4

Cea mai proasta ARO 10 camioneta ,frane la a 3-a pedala,joc de aproape 180 grade in volan,mai proasta ca stivuitorul romanesc pe care m-am urcat de curios la servici.

Link to comment

Hai sa zic si eu:

 

cea mai buna: Ford Mustang 2002, V8 pe benzina, nici nu mai stu ce capacitate cilindrica, dar in jur de 5 litrane. Desi, as zice ca asta ar fi cea mai sport si nervoasa, dar ca sentiment overall la volan, smoothness la condus, demaraj, etc., ar fi un Chrysler 300 Coupe.

 

Cea mai nasoala, greu de decis. Pe langa ce am condus, daciile oricat de rable sunt niste limuzine. Ar fi o dubitza TV cumparata de la casari si peticita de niste mesteri. Avea jocul la volan cam cum zice si baiatul care a condus ARO camioneta si nu statea bagata in a 3-a, cat timp aveai nevoie de a 3-a, tineai schimbatorul fortzat pe pozitie si cand era demarajul gata, bagai iute in a 4-a... deh, ce vremuri...

Ar mai fi totusi o camioneta Ford de prin 1978, pe benzina, care avea schimbatorul de viteze la coloana volanului (si nu era doar schimbatorul de hidramata ci exact acela cu care te chinui sa nimeresti viteza a 2-a pe langa volan, in timp ce cu stanga iti incorzi bicepsul sa tii volanul fara servodirectie la o masina de 2 tone, iar cu piciorul stang faci carcel apasand ambreiajul...

Link to comment

Cele mai proaste (bune de remat):

 

Trabant: Distanta Bucuresti Brasov in anul 2002. Mentionez ca trabantul respectiv nu avea toba de esapament (era rupta undeva aproape de motor) iar de mers parca tragea cu miitraliera, parca trecea reactorul nuclear (bestial la depasiri cand trebuia sa il calci la maxim). Evident ca la cat de cazatura era , la revenire , pe langa Ploiesti am ramas cu schimbatorul de viteze in mana ( am reparat-o local pe camp impruna cu propriearul).

 

@Tolin: WARTBURG LUX ( model GOGOASA , de prin anii 60). Schimbator la volan, parca 3 trepte avea la cutia de viteze (chiar nu mai stiu). Oricum mai repede de 70 km/h nu mai putea sa mearga. Si paraia si scotea la fum...

 

OLTCIT 12 TRS. Sta bine la demaraj dar cand vezi ca in oras rezervorul te tine chiar si 200 km, parca te lipsesti (dereglari).Plus probleme garla.

 

DACIA 1300 & derivate: Dom'le la vremea ei masina buna (pana prin 1985) dar azi nu mai ofera nici cel mai elementar dram de confort. Fiabilitate 0, finisaje catastrofale de saracie(mai ales dupa 1990), dar in perioada de saracie a fost masina buna , o legai cu sarma si mergea. Dar acum nu mai merita.

 

SKODA OCTAVIA 1,9 SDI 68 CP. Imi pare rau ca o bag aici , insa un motor de 68 CP pe o masina de 1300 Kg si in plus A/C reprezinta cea mai catastrofala combinatie. :spumelagura: ( nu de trimis la REMAT insa).

 

MAI BUNE (Dar depasite tehnologic dar tot bune de REMAT mai putin a doua ca imi place)

 

Moskvitch 412 ( schimbator la volan) - la tara. Motor puternic (1498 cmc , cca 75 CP), pacat de cutie din cauza ei era puturos. Asa de tras tragea de n-avea treaba. Foarte galagioasa, fereasca Dumnezeu si de cea mai mica fisura in esapament. Rigida ca un camion, puneai pe ea cat vroiai, ducea. Tabla ca de tanc. MAsina era din 1969 si pana in 2004 (atunci l-am condus) abia de avea cateva puncte de patrundere a ruginii. Pentru anii 60 - 70 era buna super dar la cum arata ( deh masina stata la tara din 1980).

 

VOLGA GAZ 21 (bot de rechin). Super masina, super spatiu super tabla . Masina e a unui prieten , mostenire de la bunicul lui. Tapiteria piele, cutie 4 viteze ( desi eu stiam de 3 :rolleyes: ),Motor 73 KW 98 CP 2,5 L (tragea destul de bine ) consum in oras 20-23 %. Bunicul lui a lucrat la securitate. + Radio de masina cu tuburi. Deci lux. MAsina In stare buna, la conservare, inscrisa la RETRO.

 

BUNE.

 

Aveo. Am descris-o deja

 

Dacia superNova/ SOLENZA. Imi plac performantele dinamice. (Dacia Logan e cam slaba iar la finisaje ...grrrr)

 

Renault megane, VW Golf , Toyota (corolla ,avensis) , si lista continua la average upper class .

 

FOARTE BUNE (masini de exceptie):

 

AUDI A8 A6 ( nu merita comentarii ambele actuala generatie) Q7 4,2 ( nu imi place , consuma si 35% in oras daca o apuca ,idem VW Touareg benzina).

BMW Seria 3/M3 ( atat actuala generatie cat si precedenta, ambele ) Seria 5/M5 ( La fel ca la 3) , 743 (din 1999 , super) , 850 CSI.

VOLVO : S40 AMBELE GENERATII, S70/V70 (derivatele din 850), S80.

SAAB 9-5: **************

Mercedes CLK ( din 1998).

 

 

Am condus mai multe masini insa am enumerat de la cele mai proaste la cele mai bune.

Link to comment
Sa inteleg ca tu ai condus M3 si M5 si le bagi sub volvo s40 si saab95 si clk ???

 

Pardon nu era CLK ci SLK ,nu mai stiam care era ala mic si decapotabil gen roadster.

Nu , am enumerat doar masinile top class pe care le-am condus. Nu am respectat o ordine oarecare. DPDV confort , Audi mi s-au parut de departe cele mai tari. Urmat de Volvo si SAAB. La Performante de de parte M3 si M5 . SLK mi s-a parut cel mai slab, din toate punctele de vedere (mai ales confort si ergonomie , spatiu - sa nu mai spun ca daca ai pliat acoperisul adio portbagaj.Acest mercedes SLK era din 1998. Motorul avea o putere de 170 CP teoretic , dar ca demaraj parca nu ziceai ca are aceasta putere. Nu era prea nervoasa. In comparatie cu cele de mai sus dar si cu alte masini la aceeasi putere si cilindree.

Link to comment

In ordine crescatoare:

 

- Dacia 1310 break din 1990, cel mai enervant era faptul ca era barca, amortizoare inexistente

- Moskwich 1500 din 1980 (masina alor mei, mult mai buna decat Dacia de mai sus, au dat-o dupa 18 ani cu 800$)

- Dacia 1410 break din 1996 (asta chiar s-a nimerit sa fie foarte buna, pana la 80.000km s-au bagat doar consumabile in ea!!!)

- Tico SL 1998 - prima masina personala, m-a slujit aproape 8 ani (in perioada asta am devenit membru pe DaewooClub)

- Matiz Euro3 E/AC din 2006, luata ca masina sotiei, a avut un motor superb (il mai are si acum, dar l-am vandut unui coleg)

- Hyundai Accent 2005 - inca in familie, comoda, nervoasa, a/c foarte bun

- Subaru Forester 2008 - cel mai mult ma incanta cele 7500 de ture pe care la duce fara greturi :D , dar evident are multe alte atuuri

 

N-am trecut masinile conduse putin, pana in 2-300 km. Oricum, pot sa ma consider norocos pana acum, nici una din cele enumerate mai sus nu m-a lasat vreodata in drum.

Edited by Zetics
Link to comment
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...