toby Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Cea mai naspa masina , o dacie 1310 sudata toata , si un papuc , vai de capul lui , nu statea la relanti , nu intra in viteze , ambreiaj praf ... dar dupa astea pot sa zic ca am invatat sa conduc . Cea mai buna , Chevy Captiva cred pana acuma . Ce mi-a placut mie cel mai mult , un Nissan 200sx 1.8 turbo , plus un pic de modificari , cam 200 de cai , m-a speriat masina . Pana acum cam atat . Link to comment
BAD_MF Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Cea mai buna >> seat-ul meu fara dubii Am condus diverse modele scumpe cu piele mahon si tot felul dar niciuna nu m-a impresionat la motor. Cea mai proasta bineintles o dacie din ani 70' fara frane, fara nimic Link to comment
andreib Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 New worst: solnitza de la servici. 100kkm si e muci, nimic nu mai e calumea, doar motorasul ala o taraste de ici colea desul de bine, dar tot ce a fost facut la pitesti s-a stricat sau e in curs... Link to comment
Myg Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Cea mai proasta?Sint mai multe si nu pot alege,amintirile sint estompate,dar va las pe voi sa o faceti: Wartburg,Skoda 1000MB,Dacia 1100,poate si SR 134 (Bucegi) si nu neaparat in aceasta ordine.La polul opus Toyota Avensis. Link to comment
balanel Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Sa scriu si eu in topicul asta Inainte de a nominaliza modelele, vreu sa precizez ca ideea de cea mai buna sau proasta masina, nu se refera la valoarea absoluta a masinii, ci la perceptia subiectiva a celui care isi da cu parerea. Asa cum probabil multi stiu, nu am fost deloc multumit de un Aveo hb, vechiul model, asa ca il voi incadra pe acesta la categoria "cea mai proasta". Tot cam pe acolo este si Opelul Corsa, pe care am avut ocazia sa-l conduc de curand (profit de ocazie pentru a-i cere scuze colegului @Satori, cu care m-am certat odata pe tema asta). La categoria de "cea mai buna", intra clar Fiat-ul Linea T-Jet, o masina care m-a impresionat absolut din toate punctele de vedere (inclusiv consum, care dupa test, arata 8.4%, fata de un GP 1.3 M-Jet de 90 de cai, care, in aceleasi conditii, a luat 11.2%, si nici nu mi-a placut cum trage). Tot la aceasta categorie se poate incadra si masina pe care o am acum, un Reno Symbol dCi 85, de care sunt absolut incantat. Link to comment
paul_marines Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 (edited) Cea mai buna Toyota Landcruiser - camila junglei africane si la polul opus Steagu Rosu SR 132 a carui sistem de franare era extrem de dependent de functionarea motorului. Odata ce motorul se oprea se aplicau instructiunile de urgenta: put your head between your legs and kiss your ass good bye!! Mai frumos era ca pornea si la manivela. Dar aici doar cei care absolveau scoala de manivele aveau curajul sa se lupte cu avansul celor 8 cilindri in V. Corijentii acestui curs sfarseau de regula cu spartul radiatorului, care in nemernicia lui lasa manivela sa treaca prin el. Imi mai amintesc si cutia de viteza si modul de schimbare din drepta catre stanga in fata 1,2,4 R si pe spate 3 si 5. De aici si sloganul: 2 bocanci si-un c...r afara... masina ...utilitara!! ) Edited January 17, 2009 by safari hunter Link to comment
Adrian_C Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Cea mai buna masina pe care am condus-o: Chevrolet Captiva Diesel (mi s-a parut ca are o tinuta exceptionala pe drum, in curbe, pe drum de rahat, in acceleratii bruste, etc. si franele mi s-or parut din alta lume, excelente) Cea mai proasta masina ever: Dacia Berlina 1310 din '85 (se stricau la ea saptamanal chestii care ma costau cu tot cu manopera pe la mecanicii de cartier, mai mult decat leasingul la Aveo) Link to comment
Viktor Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 (edited) Pai sa vedem, masini conduse cel putin 1000 km: Dacia, Aro - atit diesel cit si benzinar, Skoda 105 - 120, Barkas, Fiat Duna- diesel, Renault 9 TDE - diesel, Renault 11 - diesel, Mercedes 200 T, Volvo 240 Transfer, Suzuki Swift, Peugeoet 605, Mercedes Vito, Wolksvagen Transporter si desigur Nexia. Masini conduse ocazional: Suziki Ignis, Renault Megane - diesel, Renault Scenic - diesel, Wolksvagen Vento - diesel, Wolksvagen Polo, Opel Astra. La categoria grea: Saviem(n), Raba si Tractor. Cea mai naspa, dar cu care am rezolvat foarte multe treburi ar fi Skoda 105 (din '82) care circula si in ziua de azi si o scot la treaba in orice moment (tapana cutie). Am ramas oare-cum atasat de peugeot care, mi-a placut foarte mult cum accelera - pur si simplu simtem cum "papa" din asfalt, la capitolul frinare ... se punea pe burta - tare bine frina, de-altfel nici la suspensie nu am avut ce comenta. Edited July 18, 2010 by viktor Link to comment
nt98adu Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Cea mai buna condusa a fost un Jaguar X-Type 2005 290cp mai tare ca un BMW E65 2002, motor 4000 benzina, varianta IL cu doar 245cp. Cea mai buna masina personala a fost un BMW E39 2,8i 193cp. Cea mai slaba in mod sigur prima mea masina: Fiat 124 fabricatie 1968. Link to comment
Viktor Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 O alta cutie care o pot trece la peste o mie de km percursi de subsemnatul. Si cum iarna nu-i ca vara, nu mi-a fost greu sa-i depistez defectele: trectiune spate, in plus mai incapea lejer si a sasea treapta de viteza. Altfel, sprintena cutia. Link to comment
ytip Posted December 23, 2010 Share Posted December 23, 2010 Cea mai buna masina, lasand la o parte masinile care le-am condus ocazional si putini km, a fost BMW 320D din 2002(motorul de 150cp); superba atat la viteza mare cat si la mica, stabilitate si sisteme de control fara minusuri in orice situatie, consum foarte bun(app. ca Cielo), fara probleme 60.000 km pana cand am vandut-o unui amic care merge si acuma cu ea. Cea mai proasta, Dacia 1300 cu motor 1400 dar cutie tot in 4 trepte..avea rugina peste tot, motorul ala orice ai fi schimbat tot te lasa pe vreun deal sau iarna, geometria nu se putea regla datorita multiplelor piese decalibrate, frig de crapai iarna ) Link to comment
aditzu000 Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Buna: VW Transporter T5, este cea mai mare masina ce poate fi condusa cu permis cat B, daca nu ma insel. Nu pare cine stie ce, insa m a impresionat cel mai mult, ca si placere de condus. Are numai doua minusuri: este mare si desi are frane bune, trebuie atentie la franare, apoi incalzirea: pana se incalzeste habitaclul ai ajuns la destinatie. A 2 a este masina mea, Daewoo Matiz, pentru ca este a mea Ne buna: Nu pun la socoteala Dacia din '90, nu e drept, la vremea ei era ok. Am condus un pic si un papuc Dacie, ma asteptam la un dezastru, insa n a fost chiar asa. Intre masinile moderne(conduse de mine), iarasi surprinzator, Renault Megane se strica destul de usor si este cam scump de intretinut, iar la 130 km/h incepe sa ti fie frica, in schimb e misto la interior si porneste din buton, cheia fiind o cartela, finisajele sunt bune. Link to comment
calinjack Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 cea mai buna nu pot sa spun pt ca nu am condus masini tari.am condus o mazda 3 care mi-a placut ,o raba de 16 tone de 2,5 ani vechime,mergea super,iar cea mai naspa a fost dacia 1300.masina mea de suflet ramane totusi un oltcit 11r.avansata tehnic la vremea ei. Link to comment
Salex Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 fftopic: On 1/22/2011 at 11:06 AM, aditzu000 said: ... finisajele sunt bune. Chiar si minerele de la usi le consideri bine finisate ? Link to comment
Dj_Dark Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 (edited) On 11/26/2007 at 10:20 AM, Dj_Dark said: Cea mai buna un BMW 320D. Ca tot am dat de el pe-aici. Cea mai buna a sarit la un bmw serie 5 diesel de 2,5 nu stiu exact ce model, pe care l-am "blanit" pe A2 la 250 km/h intr-o noapte. Cel mai mult m-a impresionat cum accelera in treapta a 5-a de pe la 130 pana pe la 180, era o senzatie al naibii de" nimeni nu ma face". Omul tot imi zicea ca e chip-uit la 200 de cai motorul. Edited January 24, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Mircea Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Sa vezi ce frumos face un seria 5 cu motor de 3 l diesel 245 cp, cutie automata...0-250 km/h masina nu pare sa se termine cu acceleratia... La 250 kmh insa se opreste, fiind limitata electronic. PS pentru ce-i ce-mi vor face trimitere la semnatura, testul respectiv a fost realizat pe autostrada Edirne - Istanbul. Link to comment
strumfuadi Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Sunt putin dezorientat, voi categorisiti cele mai bune/proaste masini din ce punct de vedere? Unul vad ca ia in calcul consumul, altul acceleratia, altul e multumit de suspensie. Nu mai trec in desfasurator modelele cu care am mers cel putin 200km, insa dintre ele cea mai proasta ca si feeling a fost un Renault Symbol 1.4 modelul anterior care nu mi'a spus absolut nimic. Frane mediocre, feedback al directiei inexistent (habar nu aveam unde sunt rotile + ca avea o zona moarta destul de mare in care nu se intampla nimic), motorul trepideaza la relanti, iar feelingul cu care ramai este de caruţă ieftina buna de dus din A in B, fara stres si fara nicio senzatie. Cea mai buna, tot dpdv al feeling'ului, Civic TypeR FN2. PS: cred ca trebuie precizat criteriul dupa care se judeca. Importante pentru mine sunt feelingul, designul si fiabilitatea. Consumul e al naibii de relativ (Clio de care ziceam mai sus ii ia colegei mele circa 12 in oras), iar confortul ma lasa (deocamdata) indiferent, nu suport feelingul de barca grea si pufoasa. Link to comment
Dj_Dark Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Cum "sta" masina pe drum la viteza, cum ajunge la viteza aia si confort interior (cum stai in ea, zgomot interior, plastice, lumini, butoane..etc). Am condus o gramada de masini insa majoritatea in regim de "test drive", exact cum zice titlul topicului, asa ca fiabilitatea nu prea am avut cum sa o aflu. Link to comment
aditzu000 Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 On 1/22/2011 at 2:29 PM, Salex said: fftopic: Chiar si minerele de la usi le consideri bine finisate ? Manerele sunt placute la atingere, insa stiu la ce te referi si ai dreptate, se cojesc. Manerele insa reprezinta cat din interior, 0,005%? Link to comment
sarbocul Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 (edited) cea mai buna : new Skoda Superb , 2.0 TDI , 170 cp , 4*4 , combi cea mai nasoala - nu ma zic nimic Edited March 6, 2011 by sarbocul Link to comment
euss23 Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 cea mai buna masina cu care am mers este un BMW 530xi: superba!!! cea mai proasta masina dacia1300 din '82 Link to comment
hepea Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 (edited) Eu dimpotriva, m-am simtit cel mai bine in Dacia 1300 din '80. Chiar imi facea placere sa merg cu masina aia, era incredibil de comoda, de barca si de fiabila. Da, fiabila. Singura piesa schimbata o data la 5-6 luni era toba finala Edited March 30, 2011 by hepea Link to comment
boditza Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 cea mai buna a fost un logan inchiriat.. masina aia a vazut limitare electronica cum vede a mea relanti-ul ). iar cea mai proasta a fost un fiat panda cu telescoape duse.. ma zbura vantul de pe strada Link to comment
mr_ Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Cea mai puternica si totodata cea mai scumpa - Ferrari 430, pe circuit. Cea mai exotica - Jensen Interceptor 7.2L, modificat, pe la 400CP. Cea mai buna - n-am idee, depinde se intelege prin "buna". Mi-au placut mai multe, la unele motoarele, la altele cutiile automate, la BMW imi place RWD-ul... cea mai buna ar fi un benzinar turbo, RWD, cu cutie cu dublu ambreiaj si cu design de alfa romeo si portbagaj cat skoda superb S-ar putea sa nu fie rau un bmw 535i SMG, insa n-am condus... Link to comment
AndreiA Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Cu cea mai buna nu am mers inca,astept de mult sa prind un mustang,dar cea mai placuta votez si eu pentru DACIA 1300 din ´82,spunea cineva de piesa schimbata...finala siiii restul .Masina aia te face sofer,acolo simti cum lucreaza bucsa,planetara,ambreeajuj...s.a.In plus nu vreau sa sune a lauda ,dar tare mi-au mai placut niste fetze din masini mult mai bine cotate care mi-au vazut avariile spate . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now