VAXXi Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 Aşadar şi prin urmare, am făcut-o şi p-asta M-am dus în service pentru fluieratul povestit, şi altele. Am cuvânt_urâtăţat injectoarele: 400.000 de bucată, total 1.600.000. Merită ! lăsaţi soluţiile alea, şi faceţi-o cu ultrasunete ! Am schimbat plăcuţele de frână, 1.500.000 (după 25.000 kilometri parcurşi cu ele). Ulei nou, filtrele toate schimbate. Bucşi punte spate (2 bucăţi, 400.000) şi burduf de planetară. cuvânt_urâtăţat IAC-ul, de PCV nu ştiau absolut nimic mecanicii Se pare că trebuie să schimb şi sonda lambda, că-mi face amestecul prea bogat (deci de-aia îmi păpa mie benzenu' cu găleata ). Şi problema care-a rămas... fluieratul ! Mecanicul a zis că e din cauza uleiului, cum că nu s-ar unge corespunzător un tachet, din cauză că n-am folosit 10W40 vara (de aproape 2 ani merg numai cu OMV 5W40 sintetic, dar fluieratul a apărut abia acum). Are dreptate, şi trebuie să schimb uleiul vara (să pun mai gros, adică 10W40) ... sau nu are dreptate şi trebuie să caut problema în altă parte ? Link to comment
iuzar Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 deci toata povestea la cat te-a dus...grosso modo...? Link to comment
VIPER Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 Mi se pare aberatie totala faza cu uleiul!!! Eu am mers si merg cu 5W30!!! Link to comment
VAXXi Posted December 3, 2004 Author Share Posted December 3, 2004 La uleiul şi filtrele cumpărate de mine separat (1.600.000) se adaugă factura de la service ce conţine bucşile, burduful, cuvânt_urâtăţarea injectoarelor şi manopera (6.600.000). A, şi pentru a nu-mi da în cap că s-a discutat problema cu tachetul (vezi Tacheţi hidraulici la Espero şi Sunet bizar la motor espero 1,5 dohc), acest zgomot ciudat se aude indiferent că e cald sau rece motorul, şi e variabil cu turaţia: dacă turez motorul, se intensifică. Link to comment
ovi_jer Posted December 3, 2004 Share Posted December 3, 2004 Mda se pare ca e zgomot de curea,rulment,fulie sau pompa de directie. Ai incercat si cu WD-40? Link to comment
VAXXi Posted December 3, 2004 Author Share Posted December 3, 2004 Încă nu, mi s-a terminat spray-ul WD40, dar iau altul în weekend şi revin cu informaţii. Link to comment
VAXXi Posted December 4, 2004 Author Share Posted December 4, 2004 Culmea, s-a estompat mult fluieratul, fără să-i fac nimic. La relanti nu se mai aude deloc (în schimb parcă se aude tachetul), dar se mai aude niţel în mers. Link to comment
VAXXi Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 Fluieratul a dispărut de tot după ce-am schimbat puntea de diode şi releu de încărcare ! :amazed: Ciudat, aş fi putut pune pariu că e un zgomot de natură mecanică... Link to comment
tyranus Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Fluieratul era intr-adevar de natura mecanica si era generat de alternator tocmai ca nu avea ... excitatie Glumeam. Pt. ca nu era in sarcina, grupul punte-releu fiind defecte. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now