Jump to content

Probleme Directie Kalos


Recommended Posts

Acum ca mi-am rezolvat misfire-ul am pe lista alta problema. Directia la Kalosul meu pare afectata. Mai precis:

- masina trage stanga in mod vizibil

- cand trec de pe o banda pe alta f rapid simt ceva in volan

-cand plec din a 1-a mai tare ca sa intru intr-o coloana de ex. simt ca masina intra in "derapaj" mult prea usor si volanul face stanga dreapta, ceea ce nu mi s-a intamplat niciodata pana acum 1 luna indiferent de ploaie..suprafata cu nisip etc..

 

Masina nu mai este in garantie. Unde ar trebui sa ma duc si ce sa-i verific? Am inteles ca o idee buna ar fi sa ma duc cu ea la geometrie sa vada daca roata stanga fata este ok. Asta ar explica de ce trage stanga.

Link to comment

Intai duci rotile la un atelier de profil la verificat, sa nu fie strambe jantele si sa fie echilibrate. Apoi mergi la un service, oricare are o instalatie buna, pentru verificarea unghiurilor.

Link to comment

Si musai verifici inainte sa nu ai jocuri. Pentru ca nimeni nu iti poate face unghiurile daca ai jocuri (bielete, capete de bara, bucse, rulmenti).

Edited by Tommy
Link to comment

Unde ziceti sa ma duc? De asta ziceam ca masina nu mai e in garantie. Trebuie sa ma duc la un service si nu prea stiu unde. Si cam cat costa "controlul" asta la doctor?

Link to comment

Aaaa.. Am luat o bordura cam nasoala pe la Victoriei si am zgariat si janta atunci. Totusi aveam 5-10 km/h. In rest am mai luat gropi si linii de tramvai ca tot Bucuresteanul.

Edited by Jinx
Link to comment

Doar una? :rolleyes:

 

 

Asta e sfat pentru cine are grija de masina:

Intai duci rotile la un atelier de profil la verificat, sa nu fie strambe jantele si sa fie echilibrate. Apoi mergi la un service, oricare are o instalatie buna, pentru verificarea unghiurilor.

 

Asta trebuie sa faci tu. Iar rezultatul o sa te coste.

Si musai verifici inainte sa nu ai jocuri. Pentru ca nimeni nu iti poate face unghiurile daca ai jocuri (bielete, capete de bara, bucse, rulmenti).

 

Iar asta este o scuza penala.

In rest am mai luat gropi si linii de tramvai ca tot Bucuresteanul.
Link to comment

De la borduri sau lovituri in gropi cu roata franata se poate stramba si plasa (din sarma, anterior, din fibra, acum) din interiorul caii de rulare a pneului. In cazul acesta, pneul este compromis, se arunca. Daca iti spune un vulcanist ca se rezolva din echilibrare, sa nu-l asculti, se produce o erodare rapida (in max. 3 luni) a caii de rulare in locul acela si apare pericol de explozie.

Link to comment
  • 3 years later...

va salut.am incaltat chevy si de atunci masina trage stinga cauciucurile puse sunt noi .pe fata am avut inainte cauciucuri de iarna tot noi si nu am avut probleme.mentionez ca acum pe fata am gentile care au fost pe spate.ar putea fii asta cauza?multumesc.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...