Jump to content

Geometrie - Cum se face testul.


Satori

Recommended Posts

Cum se face testul de geometrie si cum si ce se modifica ca deviatiile sa fie in parametri?

 

Intreb asta deoarece am probleme cu acest aspect si se pare ca sunt greu de rezolvat. :oops:

Link to comment
  • 5 weeks later...
Guest Mecmar

In nici un caz nu trebuie sa schimbi bascula. Nu vad care ar fi motivul. Satori, site-ul acela eu nu pot sa-l deschid, sunt probleme cu el ca am mai incercat si nu am reusit.

Cat despre geometrie, tot meseriasii (buni) sunt de baza - parerea mea - pentru ca la el am apelat.

Link to comment
Guest Mecmar

Hi! Hi! Mai se putea sa nu gasesti tu ceva. O.K. e clar ca in cazul acesta o schimbi, dar daca ai ajuns la faza de schimbat bascula, omul nu-si mai punea problema geometriei si a unghiului de fuga. Am incercat sa inteleg ca nu sunt probleme mecanice. Aici sunt altele, cauciucuri uzate, jante lovite, etc ;)

Link to comment

Pai o janta strimba, inseamna ca a luat o lovitura ca lumea. Asta ar putea sa antreneze si bascula. O deplasare de 1 cm (1 deget) nu e prea vizibila cu ochiu liber, in schimb masina trage ca lumea pe partea aia.

Sunt patit. Am schimbat bascula pe stinga acum vreo doua luni, si am fost acolo cind au ridicat masina si am masurat cu ruleta sa vada daca e ceva strimb. Si apropos, eu nu strimbasem si janta!!!!

Link to comment
Guest Mecmar

:osanale:

Perfect de acord cu tine. Jantele de Matiz in general se stramba destul de usor si daca nu o indrepti si ii pui ceva plumbi pe ea (nu neaparat - dar daca este necesar) sunt probleme cu directia. :thumbl:

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...