Satori Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Cum se face testul de geometrie si cum si ce se modifica ca deviatiile sa fie in parametri? Intreb asta deoarece am probleme cu acest aspect si se pare ca sunt greu de rezolvat. Link to comment
NFS Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Stiu ca paralelismul rotilor se ajusteaza din bielete. Pt cadere Cadere si fuga e mai greu, trebuie schimbate diverse pe sub masina - de exemplu bascula. Link to comment
hitman Posted December 5, 2004 Share Posted December 5, 2004 Intreb asta deoarece am probleme cu acest aspect si se pare ca sunt greu de rezolvat. Ai probleme la calut? Link to comment
Satori Posted December 5, 2004 Author Share Posted December 5, 2004 Da http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=1396&start=15 Si cum baietii tot citesc forumul asta ma gandeam sa ii invatam (kidding... or not) Link to comment
Guest Mecmar Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 In nici un caz nu trebuie sa schimbi bascula. Nu vad care ar fi motivul. Satori, site-ul acela eu nu pot sa-l deschid, sunt probleme cu el ca am mai incercat si nu am reusit. Cat despre geometrie, tot meseriasii (buni) sunt de baza - parerea mea - pentru ca la el am apelat. Link to comment
NFS Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 In nici un caz nu trebuie sa schimbi bascula. Nu vad care ar fi motivul. Pai de exemplu... o bascula strimba? )"> Link to comment
Guest Mecmar Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Hi! Hi! Mai se putea sa nu gasesti tu ceva. O.K. e clar ca in cazul acesta o schimbi, dar daca ai ajuns la faza de schimbat bascula, omul nu-si mai punea problema geometriei si a unghiului de fuga. Am incercat sa inteleg ca nu sunt probleme mecanice. Aici sunt altele, cauciucuri uzate, jante lovite, etc Link to comment
NFS Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Pai o janta strimba, inseamna ca a luat o lovitura ca lumea. Asta ar putea sa antreneze si bascula. O deplasare de 1 cm (1 deget) nu e prea vizibila cu ochiu liber, in schimb masina trage ca lumea pe partea aia. Sunt patit. Am schimbat bascula pe stinga acum vreo doua luni, si am fost acolo cind au ridicat masina si am masurat cu ruleta sa vada daca e ceva strimb. Si apropos, eu nu strimbasem si janta!!!! Link to comment
Guest Mecmar Posted January 3, 2005 Share Posted January 3, 2005 Perfect de acord cu tine. Jantele de Matiz in general se stramba destul de usor si daca nu o indrepti si ii pui ceva plumbi pe ea (nu neaparat - dar daca este necesar) sunt probleme cu directia. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now