ovi_jer Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 i93mid ia legatura cu NINI si mergi la o diagnosticare la el. Link to comment
andreib Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 (edited) Nu corecteaza turatia de relanti la schimbarea sarcinii pe motor(adic la rece mareste turatia, cand dai drumul la AC sau cand creste nr de consumatori electrici). Poti sa incerci sa pornesti masina, sa lasi sa se incalzeasca motorul si sa se stabilizeze elantiul si apoi sa pornesti AC (ar trebui sa creasca usor turatia de relanti daca functioneaza). Tu trebuie sa te duci nervos tot in service, cu mana pe tel si cu nr de la OPC (daca mai ai garantie) si sa-i iei pe aia de cap sa-i pui sa-ti faca masina. Ar trebui sa inceapa prin diagnoza pe computer si analiza serioasa a tuturor datelor date de sonde. Trebuie verificata de asemeni valva PCV si furtunele pe care o conecteaza sa nu fie infundate (cand accelerezi si iei brusc piciorul de pe pedala si intra in frana de motor se simte vreun soc/bruscare?). PS: Manual de Nubira am eu dar nu am timp acum sa il trimit . PPS:Totusi cel mai bine e sa-i faci o vizita colegului nostru de forum NINI, poate te poate ajuta el (dupa cum recomanda si Ovi_jer) Edited June 6, 2005 by andreib Link to comment
i93mid Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 ok.unde il gasesc pe nini?sau cum iau legatura cu el? Link to comment
Gica Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 cauti un post scris de el si ii dai click pe PM (mesaj personal), il intrebi nr. de tel... vezi tu cum faci... Link to comment
i93mid Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Mai am o inttrebare:Nini are service?As merge oriunde mi se poate rezolva problema.Ca daca iar ma duc la service si iar trebuie sa ma cert cu mecanicii si m-am saturat. Link to comment
i93mid Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 VAND NUBIRA!!!Schimbat IAC si resetat.200 km a mers ok.Apoi face la fel,adica nu sta relantiul la turatii mari.nu stie nimeni ce are.Concluzia vand si iau alta marca. Link to comment
ovi_jer Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Cine ti-a zis ca este IAC-ul de vina?Ai luat legatura cu NINI sa mergi la el pentru scanare? Link to comment
i93mid Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 (edited) Pai NINI mi-a scimbat IAc-ul...Incep sa cred ca daewoo-urile astea fabricate dupa falimentul concernului corean sunt intr-adevar ''deseuri'' dupa cum se exprima cineva pe un forum... Edited June 14, 2005 by i93mid Link to comment
i93mid Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 normal.testerul ala nu vede nimic.scaderea de turatie apare la 3500-4000 de ture,la drum lung.scanerul ala arata ca totul e ok.Luni pe dealul Negru era sa-mi moara motorul intr-o curba,cand am redus viteza de la 100 km la 30.de fapt s-au aprins becurile dar am bagat-o in viteza si a mers mai departe.naspa nubirele astea.mai nasol este ca nimeni nu stie ce are si in consecinta nu se poate repara.Am fost si la service-ul uzinei.degeaba.aia de acolo mi-au recomandat sa-i curat IAcul mereu.Asta inseamna ca la 200-300 de km trebe sa demontez IAC-ul si sa sterg pe acolo cu carpa... Link to comment
ovi_jer Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Verifica si valva EGR sa nu ramana deschisa si sa recircule prea multe gaze daca zici ca iti face numai in mers si la turatii mari. Link to comment
Gica Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 (edited) VAND NUBIRA!!!<{POST_SNAPBACK}> That makes two of us ! Ieri am fost la Balvanyos si cand m-am intors am pus o frana brusca pe-acolo prin munti unde era pietris pe jos si ABSul a intrat, insa motorul s-a oprit, directia s-a intarit, noroc ca nu aveam viteza Intamplare singulara, s-ar putea ca sa nu fi apasat eu ambreiajul ca lumea, dar poate sa fi fost doar un inceput... de sfarsit. Mai vorbim noi... poate ajungem la "asa face toate" ! Edited June 14, 2005 by Gica Link to comment
andreib Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 A mea nu face asa .Poate e problema la eurodoiuri ) . Nu se poate sa nu depisteze nimeni ce are, trebuie analizata mai atent problema si verificate in amanunt toate cauzele posibile. Link to comment
i93mid Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Gica e ''bine'' ca suntem doi.Creste probabilitatea de a se depista bug-ul.Adica viteza de vizitare a service-urilor creste. Eu am inceput prin taierea de pe lista a primului service:Service-ul uzinei Daewoo. .Aia nu au fost in stare sa ma rezolve...O sa ma duc la service-ul uzinei din corea.Poate aia isi dau seama ce are... Link to comment
Gica Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 Sper sa nu ajunga sa faca precum spui ca face a ta, oprirea la a mea a venit pe fondul unei frane de motor prelungite (eram la vale) si nici nu se incalzise motorul ca lumea, practic am demarat la vale si a mers in frana de motor pana in punctul respectiv. Dar ceea ce ma ingrijoreaza este legat de siguranta : se opreste motorul, numai ai acelasi control asupra masinii : directie, frane, etc Link to comment
i93mid Posted June 14, 2005 Share Posted June 14, 2005 de asta ma plang si eu.dar am invatat sa bag repede in viteza astfel incat sa nu se mai opreasca motoru' .si daca se opreste il pornesc eu bagand in viteza. Link to comment
sp67 Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 (edited) Sper sa nu ajunga sa faca precum spui ca face a ta, oprirea la a mea a venit pe fondul unei frane de motor prelungite (eram la vale) si nici nu se incalzise motorul ca lumea, practic am demarat la vale si a mers in frana de motor pana in punctul respectiv. Dar ceea ce ma ingrijoreaza este legat de siguranta : se opreste motorul, numai ai acelasi control asupra masinii : directie, frane, etc <{POST_SNAPBACK}> Nu cred ca exista masina cu servodirectie hidraulica si sevofrana care sa nu aiba problema asta - cine sa mai ajute directia si frana daca moare motorul? Poate n-ai apasat bine/la timp ambreiajul - mi s-a intamplat si mie in situatii de urgenta (reflexul meu e sa apas intai frana si apoi ambreiajul, iar daca opresti violent cu ambreiajul cuplat, e absolut normal sa se opreasca motorul). Ca sa revenim la subiect, Nubira mea (66K Km) n-are nici un fel de probleme de relanti, si nu pare sa fi fost prea ingrijita (am luat-o la 64K Km si de ex. avea bujiile mancate, aproape 2mm, cred ca erau cele originale). Edited June 15, 2005 by sp67 Link to comment
andreib Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Dupa un studiu intens am constatat (impreuna cu un coleg de forum via internet) ca Nubira Euro 3 nu mai are IAC si TPS ci Motorized Throttle Idle Acuator (MTIA) ceea ce face modul de corelare a relantiului total diferit. De ex la mine misca clapeta nu actioneaza valva IAC...Ramane de vazut daca va face probleme dar pana acum nu a afacut... Link to comment
tolin Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 (edited) @andreib > TPS tot are, numai ca nu mai e actionat de clapeta, ci de pedala. Prin valoarea lui (electrica) ECM comanda motorul de actionare clapeta. Acum, daca ai probleme, doar scanerul de la service te salveaza. Nashpa rau, ca sa zic asa. Poate doar resetul sa te scoata din corzi, dar asta ramane sa vedem la iarna. Edited June 15, 2005 by tolin_afc Link to comment
andreib Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 In total din MTIA ies 7 cabluri. Din IAC s TPS in total trebuiau sa iasa tot 7...Nu este posibil ca senzorul tps sa fie incorporat in mecanismul MTIA? Link to comment
tolin Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Daca ai cablu mecanic pe acceleratie, atunci acela te duce la TPS incorporat. 3 fire sunt de la TPS si 4 fire sunt de motorul de actionare clapeta. Link to comment
i93mid Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 In benzina am bagat o solutie de curatat injectoare.Dupa 400 km turometrul tot nu ''sta'' cum trebuie dar fenomenul se manifesta mai rar.care este cauza? Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 Schimba stilul de condus.Masina nu se scoate pe liber in frina de motor cand benzina este taiata. Link to comment
i93mid Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 L-am schimbat,insa ca sa schimb viteza tot trebuie sa o scot pe liber,nu? .Atunci cand o scot pe liber mai cade turatia...stii tu. Link to comment
ovi_jer Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 E foarte normal sa scada turatia sau vrei sa iti ramana turata? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now