andrei_xxl Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Daewoo & Chevrolet Forum > Toate modelele > Maşina mea ...sa vede si ochii nostri S-o stapanesti cu placere si sa nu vada lumina service-ului. Link to comment
Englishman Posted December 25, 2007 Share Posted December 25, 2007 A, deci Fiatul este o masina fiabila??!! uite ca pe asta chiar nu o stiam. Daca faci niste investigatii o sa ai niste surprize de proportii. Cu orice se poate lauda Fiatul , dar cu fiabilitatea...sa fim seriosi. Dar ma rog, sunt banii tai, ii arunci cum poftesti.. Link to comment
static Posted December 26, 2007 Author Share Posted December 26, 2007 ...parerea mea ca dupa 2000 toate masinile sunt la fel. Pe o perioada de 10 ani bagi aceeasi bani in orice marca. Link to comment
Mircea Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Topic closed!10x Daewooclub! Cu placere Done. Link to comment
sergiuhusca Posted December 17, 2008 Share Posted December 17, 2008 La Nubira mie frica de consum... Link to comment
EM!L Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 100 si ceva de cai , de preferat sa fie benzina si cat mai noua ca an... Clio diesel de 65cp dacă ţi-e frică de consum. Nu poţi să ai 100+ cp, benzină şi să ai pretenţia să îţi consume cât un Tico. Cam care e consumul ăla de care ţi-e frică? Link to comment
madkat Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 intre nubira si reno sh - asa alege oricand nubira (sau woo in general) - costurile pieselor si manoperei la reno sunt f mari... comparativ... iar dci-urile de 1.5 au destule probleme - e desul de "loterie"... comparat iarasi cu 1.6-le de woo, care e un motor bunicel, cu probleme putine si nu f scump de intretinut doar grija mare sa nu iei o nubira terminata de la vreun samsar... Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) Eu vreau o masina (nubira daca o fi) de la prim proprietar si cu km putini.Si cat mai recenta ca an de fabricatie.Am inteles ca Nubira consuma in oras cam 10-12/%.De curiozitate cat mii de ture are masinuta asta la 160km/h?Si cat consuma real daca mergi constant cu viteza asta?As opta tot pt Daewoo deoarece am un Matiz cu 200.000 pe bord care inca merge si consuma ulei cu bun simt. Edited December 19, 2008 by sergiuhusca Link to comment
andreib Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 La 160 cred ca vreo 4500-4700, naiba stie cat consuma la viteza aia (nici nu ai cum sa stii avand in vedere ca NU ai unde sa mergi in Romania cu viteza aia). Oricum, ceea ce cauti tu e acul in carul cu fan, mai ales la banii pe care ii ai... Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Adica?Dupa parerea ta cat face o Nubira din 2004?Fara supararare e o masina putin depasita ca tehnologie...Cel putin ca motorizare... Link to comment
EM!L Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Asta a fost bună... o fi ea "veche", dar ce tehnologie aştepţi din partea unei maşini, la banii ăştia, din 2004? TFSI ceva... Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Nu Emil...dar Andrei B ma ironizat oarecum spunand ca la banii astia caut acul in carul cu fan...De parca Nubira ar fi comparabila cu nu stiu ce BMW... Link to comment
EM!L Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Nu cred că a fost ironie, practic cam cum a zis el e. Uite nişte preţuri, îţi faci o idee. Eu aş mai aştepta până la anul să vă cum rămâne cu taxa de primă înmatriculare şi aş căuta ceva de afară, deşi la banii ăştia, din nou, e cam dificil să se încadreze în cerinţele tale. Nu tre să ţi se pară că face lumea mişto, doar sunt banii tăi şi e normal să vrei ceva cât mai bun de ei, dar trebuie să fi realist. Aceeaşi dilemă am avut-o şi eu în toamnă, aceeaşi sumă am avut "alocată"... Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Deci din 2004 gasesti pe la 5000.La banii astia gasesti si Golf 4 din 2000... Link to comment
BogdanG Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Intreb si eu ca prostul, tu ai mers cu vreun Golf 4 de 5000E ??? Nici in Germania nu iei un G4 cu un motor decent sub 200k km din 2000 cu 5000E. Tot ce gasesti la bani putini sunt cu motoare de 1.4 @75CP care la o masina de 1300 kg este foarte putin . Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Eu la ala cu motor de 75 de cai ma refeream... Link to comment
BogdanG Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Daca tu vrei sa te tarai prin oras este alegerea ta, un Kalos de 1.4 16v este Ferrari pe langa Golf 4 cu motor de 75CP . Link to comment
madkat Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 G4 cu 1.6 e lesinat rau... cel cu 1.4 este mort de-a dreptul... daca nu esti atent te "ia" matizul la plecarea de pe loc... pe bune Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Nu vreau sa ma tarai prin oras...Vreau o masinuta care sa alerge cu 160 lejer...Sa aiba forta in ea...Nu ma judecati gresit...Si vreau ceva fiabil...Eu de Matiz am fost multumit...dar deja...e prea batran...200.000 sunt ceva km. Link to comment
andreib Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) Ok, tu vrei multe la bani putini si visezi avioane, asta e parerea mea. Abia acum te ,,ironizez", data trecuta nu faceam decat o constatare. Un golf 4 de 75 de cp este o masina f f f f puturoasa, cu 8 ani de zile de chin in spate, cu care nu vei ajunge la 160 decat dupa 10 km si la un consum mai mare decat la invechitul motor de pe nubira (care e un motor ok). Ca sa o luam pe rand: 1. vrei masina cu putini km 2. vrei masina ,,de brand" daca se poate 3. vrei sa mergi cu 160 constant (sunt curios unde poti face asta in ro) 4. vrei sa consume putin 5. vrei sa fie de la primul proprietar 6. vrei sa dai max 5000eur pe ea 7. vrei sa fie fiabila Cand o gasesti sa ma anunti si pe mine, vreau si eu 2. Edited December 19, 2008 by andreib Link to comment
Alex.T Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Eu cu 6000 abia am luat masina din semnatura si este din 2002. Dar merge lejer la 160 si are vana in ea. Eu zic sa-ti mai reconsideri optiunile pentru ca ce vrei tu nu vei gasi decat daca este o mare teapa. Link to comment
Lucian M Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 (edited) http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=24842 Mai pui tu ceva, mai lasa el si iti iei masina buna. BTW- ce e aia "160/h"? In RO? Pe unde. Am si uitat ce e aia 160/h, rar ajung la 140 (nu ca n-as putea rula cu viteza asta, dar parca nu prea am pe nde sa merg cu atata). Ori cauti o nubira buna (mai pui ceva) ori iti scazi pretentiile. Nu sunt eu lup moralist, insa o masina puternica, buna si la bani putini gasesti greu. A- sa si consume putin... Fara suparare. Edited December 19, 2008 by Lucian M Link to comment
BogdanG Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 (edited) Cand am vrut sa dau golful in vara cu 6500E nu vroia nimeni acum nu-l mai dau nici batut Acum pe bune, o masina intretinuta costa, la Golf insa nu prea conteaza cati km are daca a fost intretinut corect, degeaba are 90.oookm reali daca nu a fost intretinuta masina si are uleiul neschimbat de 40.oookm, spun asta pt ca sunt patit cu Volvo, desi am luat ambele masini de la aceiasi persoana, masina Volvo nu a fost deloc intretinuta, chiar am fost intrebat la reprezentanta daca masina mea a calcat pe acolo pt ca unul dintre angajati cunostea foarte bine masina (era vecin cu fostii proprietari) si mi-a spus ca de 5 ani de cand stie el masina nu a vazut-o odata in service . Deci se poate ca o masina la 78k km sa fie praf, mie nu-mi pare rau pt ca a fost un chilipir si cu toti banii bagati in ea tot am iesit mai ieftin decit daca o cumparam din Germania. Totusi pt cineva care nu casca ochii este o mare problema sa mai scoata 2000E din buzunar. Golful 4 are urmatoarele probleme "standard" : -caseta directie-2000RON -coloana directie -2500RON(manopera este foarte scumpa) -volanta la TDI -1800RON Aceste 3 probleme nu prea se pot diagnostica la prima vedere, directia poate avea mici zgomote si ce este mai grav jocuri, pana nu ai condus un G4 nou nu prea iti dai seama cum trebuie sa fie. Cu roti stock nu prea iti dai seama de directie dar cand pui roti mai mari incep sa apara problemele. Iar volanta era tare greu de diagnosticat, vibreaza intre anumite turatii si chiar tb sa te pricepi ca sa-ti dai seama. Oricum multi merg cu aceste repere defecte fara sa-si faca probleme PS> eu mai am doar coloana de directie de rezolvat la golf . Edited December 20, 2008 by BogdanG Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now