preda Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Am si eu doua probleme. Am un tico sx cu 150k din 98, care sta la ralanti pe la vreo 1200 de turatii (asta stiu ca e de la capsula socului automat, ca nu mai impinge cum trebuie sau ceva de genul asta). In acelasi timp, desi am fise si bujii noi, se simte ca motorul nu merge rotund. De ex., mergand cu a 1-a sau a 2-a la ralanti, se simte ca nu merge cursiv: e ca si cum ar merge usor in hopuri. Am fost la mecanic. El imi zice ca nu are nimic, ca sunt eu paranoic. Stie cineva cum as putea rezolva problemele astea doua? Sau vreun mecanic mai competent pt tico? Link to comment
Tiku Posted December 7, 2004 Share Posted December 7, 2004 Omule, eu ti-as recomanda o vizita la "sectia Daewoo" a AutoMarcus-ului de linga Cora. Desi e singurul la care am fost, mi-au facut Ticozaurul BOBOC. Poate altii stiu mai multe si mai bine... De asemenea, s-ar putea ca si tu sa fii "usor" paranoic, hehe Succese! Link to comment
preda Posted December 8, 2004 Author Share Posted December 8, 2004 Paranoic nu sunt. Merge in mici suturi la I-a si a II-a, la ralanti. Daca apasa ambreiajul, merge lin. Treaba e ca si eu tot la Auto Marcu's am fost si mecanicul ala de acolo ma imbrobodea ca nu are nimic, ca e de la roti. Dar cum naiba sa fie de la roti, daca merge lin cu ambreiaju apasat?! Ma rog, se simte si la cum se aude motorul si cum vibreaza. Nu merge rotund. Banuiesc ca e din aprindere. Am inteles ca are aprindere electronica. Sper ca asta se poate regla. Daca nu, o schimb. Dar, revenind, cum eu nu pot sa fac singur asta, stie cineva vreun mecanic competent pt tico? Link to comment
preda Posted December 8, 2004 Author Share Posted December 8, 2004 Serios, dati-mi si mie o informatie o ceva. Ca nu mai am la cine sa ma duc cu ticutzu si nu prea imi vine sa las orice dobitoc sa umble in el. Mai ales la aprindere sau la carburator. Eu sunt nou pe forum si d-asta... Link to comment
ticolino Posted December 8, 2004 Share Posted December 8, 2004 carbu de tico e supernasol (de complicat, nu de prost). si eu am mici probleme dar le las asa pt ca nu stiu pe nimeni extraordinar de competent si n-as avea curaj sa las pe nimeni sa se bage in el, eventual doar un inginer de la craiova :?. sorry Link to comment
zapacitu Posted December 9, 2004 Share Posted December 9, 2004 ai putea incerca la un service al petromului, care e pe sos. vergului, chiar inainte de cora cum vii de la morarilor... eu am fost acolo cu un renault 5 mai demult...avea carburator weber dublu corp...vreo 18 jigloare...e un nene acolo care are banc si care le curata., le regleaza...e singurul din oras... pe mine m-a rezolvat...mergea in valuri si consuma ca un tractor...era reglata sa fuga...papa 15 la suta...am foat foarte multumit oricum nu ai ce pierde...a costat acu un an 200mii Link to comment
preda Posted December 9, 2004 Author Share Posted December 9, 2004 aham, multumesc mult. o sa ma duc zilele astea pe acolo. sper s-o rezolv Link to comment
brusli Posted December 30, 2004 Share Posted December 30, 2004 preda l-ai rezolvat? vezi ca ralantiu trebuie sa stea pe la 750-800 cind e motorul cald. mie asa imi sta. Link to comment
mikeing75 Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Cam aceeasi problema o am si eu la Tico.Sta la relanti cam la 1100-1200 si nu merge rotund.Am incercat cu baietii de la mine sa-l reglam(ca avem si stand),dar nu am reusit.Stie cineva vreun mecanic bun care sa mi regleze carburatorul? Link to comment
laurentziu83 Posted April 28, 2005 Share Posted April 28, 2005 Da de ce nu citesti tot topic-ul de sus pana jos? Link to comment
mugur Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 cum vezi ce turatie ai la relanti ? Link to comment
Senna Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 cum vezi ce turatie ai la relanti ? <{POST_SNAPBACK}> Ori iti faci revizia I.T.P. ori faci un experiment pe care il voi prezenta detaliat in cele ce urmeaza. Mai intai ridici partea de langa bordura a masinii pe cric. Faci un calcul ingineresc prin care evidentiezi raportul de transmitere dintre motor si roata minim posibil;acesta este egal cu raportul de transmitere al treptei I inmultit cu raportul de transmitere al transmisiei principale, in limbaj ingineresc I0*I1. Din manual vin cu urmatoarele valori: treapta 1 : 3,818; transmisia principala 4,23 Deci motorul se invarte de 3,818*4,263=16,15 ori mai repede decat roata fatza. Suspendand o roata, diferentialul a face ca roata libera sa se roteasca de doua ori mai repede decat ar fi obisnuit, deci de 8,075 ori. Cu o creta desenezi o linie radiala pe anvelopa. Pornesi motorul, cuplezi treapta I de viteza si eliberezi ambreiajul. Nu te speria, cu o roata motoare ridicata nu vei urni o masina echipata cu un diferential standard. Mai faci un calcul: 950 rpm / 8,075 = 120,743 rpm. Privesti la dunga de creta si numeri intr-un minut cate rotatii face roata. Daca obtii 120 atunci ai turatia ideala de relanti. Aplicand regula de 3 simpla poti face numaratoare la intervale de timp mai mici sau pt alte turatii, ai de ales intre 900 si 1000 rpm Succes. Link to comment
smoke Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 mi-a placut explicatia - cred ca dupa ce face doua -trei masuratori ca sa fie sigur o sa vada in fata ochilor numai o liniuta de creta invartindu-se... Link to comment
pesteimputit Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 hia sa va recomand si io un service: Grand Garage Auto intrebati de Andrei... (pepino, baitaul cu ticoul albastru cu jante pe 14'') e tatic la capitolul tico Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now