marcos76 Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Am achizitionat zilele trecute un Tico din 2000,103000 km. la bord, cu ambreiajul defect.Am inlocuit astazi disc ambreiaj,placa de presiune si rulment de presiune.Dupa aceste operatiuni intra bine in viteze in schimb a aparut o alta mare problema,motorul merge intr-un singur piston.Am inlocuit fisele,bujiile si tot la fel merge.Scanteie are deci nu cred sa fie delcoul,mecanicul spunea ceva de supape sau chiuloasa defecta,ramane sa desfacem maine.Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta,rog sa-mi dea un sfat.Inca un lucru,problema asta se pare ca a aparut dupa ce am spalat motorul.Se poate sa fi intrat apa pe undeva? Link to comment
Kinetix Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Da, se poate sa fi intrat apa la delcou si atunci impulsul electric este deviat si nu mai ajunge la cilindri in mod corect. Pentru a verifica asta, scoate capetele fiselor din capacul delcou (ai grija sa le pui la loc la fel), apoi desurubeaza cele doua suruburi care tin capacul si scoate-l. Ai nevoie de o surubelnita scurta in cruce, sau una cu cot (cred ca se poate si cu tubulara de 8 parca). Verifca daca este uscat. Daca nu, ar fi bine sa il usuci cu jet de aer cald (nu fierbinte) sau cu o carpa uscata si curata. Evita sa atingi cu mana interiorul lui. Succes. O alta cauza ar putea fi montarea gresita (inversata) a fiselor in capacul delcou... Link to comment
marcos76 Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 Da, se poate sa fi intrat apa la delcou si atunci impulsul electric este deviat si nu mai ajunge la cilindri in mod corect. Pentru a verifica asta, scoate capetele fiselor din capacul delcou (ai grija sa le pui la loc la fel), apoi desurubeaza cele doua suruburi care tin capacul si scoate-l. Ai nevoie de o surubelnita scurta in cruce, sau una cu cot (cred ca se poate si cu tubulara de 8 parca). Verifca daca este uscat. Daca nu, ar fi bine sa il usuci cu jet de aer cald (nu fierbinte) sau cu o carpa uscata si curata. Evita sa atingi cu mana interiorul lui. Succes. O alta cauza ar putea fi montarea gresita (inversata) a fiselor in capacul delcou... Multumesc pentru ajutor dar se pare ca este IAC-ul,valva care face amestecul de aer,am anulat-o si acum merge dar mecanicul a spus ca acum nu ies noxele la ITP. Link to comment
sergiuhusca Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Valva din asta au si cele non-euro??? Link to comment
Kinetix Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Valva IAC are numai modelul Euro2, si lucreaza impreuna cu sonda lambda de pe galeria de evacuare, senzorul de temperatura de pe circuitul socului automat si unitatea electronica "Lovato" care monitorizeaza arderea (noxele). Link to comment
marcos76 Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 Valva IAC are numai modelul Euro2, si lucreaza impreuna cu sonda lambda de pe galeria de evacuare, senzorul de temperatura de pe circuitul socului automat si unitatea electronica "Lovato" care monitorizeaza arderea (noxele). Poti sa-mi spui unde se poate gasi valva IAC,m-am uitat la magazinele on-line dar nu apare nicaieri. Link to comment
Kinetix Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Se gaseste in Iasi, la Demo Total, sau pe site-ul lor: autodaewoo.com O valva IAC pentru Tico costa vreo 2.5milioane... Link to comment
marcos76 Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 Se gaseste in Iasi, la Demo Total, sau pe site-ul lor: autodaewoo.comO valva IAC pentru Tico costa vreo 2.5milioane... 250 ron o valva ,pai nici kitul de ambreiaj n-a costat atat.Pana nu au pus romanii nostrii o valva nu s-au lasat.Daca merg fara ea se intampla ceva rau? Link to comment
Kinetix Posted December 19, 2007 Share Posted December 19, 2007 Nu se intampla, dar trebuie scoasa mufa electrica din ea, sau scos furtunul acela gros si negru care duce jos in spatele carburatorului si infundat. Se scoate numai capatul din soclul de aluminiu al valvei IAC. Link to comment
marcos76 Posted December 19, 2007 Author Share Posted December 19, 2007 Nu se intampla, dar trebuie scoasa mufa electrica din ea, sau scos furtunul acela gros si negru care duce jos in spatele carburatorului si infundat. Se scoate numai capatul din soclul de aluminiu al valvei IAC. Am infundat furtunul mai gros care duce in carburator si acum merge bine,multumesc pentru ajutor.Consumul masinii este influentat de aceasta valva? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now