cata30 Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Salut, citesc forumul de 3 luni de zile, de cand mi-am luat un Matiz Euro4 din mai 2007 - sunt al doilea proprietar. Am aflat o gramada de lucruri despre masinutele astea si pot sa spun ca am gasit lucruri bune la ele, dar si cateva probleme. Probleme avute de mine: - cutia de viteze - intra greu in viteza a 2-a si in marsarier (chiar si dintr-a treia sau a patra incercare); - ambreiaj - se opreste motorul daca pun o frana mai serioasa si apas concomitent ambreiajul. Mi s-a intamplat sa se opreasca din relanti daca tin ambreiajul apasat. Uneori se supratureaza cand schimb dintr-a doua intr-a treia (dar si cand schimb 1-2, 3-4), si ramane supraturata pana dau drumul de tot la ambreiaj. - usile fata se inchid doar daca le trantesti putin. - scartait de la plasticul care formeaza bordul, in timpul mersului, cand trec peste denivelari. Cu ambreiajul sper sa fie doar cablul si sa o rezolv pe garantie - merg la Autonet si o sa va comunic impresiile- am inteles ca tot kitul de ambreiaj de schimbat ar costa vreo 7-8 sute lei, lucru trist la o masina noua (nici macar un an). Problema cu cutia de viteze sper sa se rezolve odata cu ambreiajul sau cu schimbul de ulei de 10.000 de km. In afara de aceste dezamagiri, masina e ok pentru un posesor mai putin mofturos... Alte impresii nu prea am sa relatez pentru ca o am de foarte putin timp si e si prima mea masina. Link to comment
DarkAngeL Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Salut, am matiz euro 4 din august 2007...nu am avut probleme cu ea, doar cu relanti-ul si supratutare, am rezolvat-o pe garantie la service, cica de la senzorul de acceleratie, nu mai face probleme acum...am 10 000 si sunt f multumit... Link to comment
bustanv Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Salut! Am implinit saptamana trecuta 3000 de km (parcursi din 24 ianuarie incoace) si am avut 2 probleme cu buburuzul meu. 1. O pietricica prinsa la placuta de frana ce a harait extrem de deranjant aprox 2 saptamani. (oi fi scapat de ea intre timp, de 2 saptamani nu se mai aude nimic.) 2. Vitezometrul o luase razna, astfel ca acum am un tablou de bord nou-nout, schimbat pe garantie, ce imi arata doar 43 de km la bord. . Cand buburuzul meu va implini 7000 de km pe ceas, inseamna ca trebuie sa-l duc la revizia de 10.000. A, mai era si o a 3-a problema... zgomotul neplacut facut de suspensiile din spate. Nu suspensiile erau de vina, ci faptul ca buburuzul e un pic cam saltaret si zdronganea tot ce aveam eu in portbagaj. Am fixat totul un pic mai bine si acum nu se mai aude nimic. Link to comment
ioana06 Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 vreau un matiz euro 4 varianta SE A/C R/SP. CE PARERE AVETI DE VARIANTA ASTA? Link to comment
Mengelaus Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 (edited) Ioana incearca aici.Ai sa vezi 30 de pagini de opinii despre Matizul nou .Bafta. http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showforum=52 Cata30 :- cutia de viteze - intra greu in viteza a 2-a si in marsarier (chiar si dintr-a treia sau a patra incercare); Incearca sa mergi la un service sa-ti regleze ambreiajul.Ar trebui sa scapi de probleme.In viteza a doua intra greu la retrogradare?Sau cand schimbi 1-2?De obicei intra greu 1-2 in momentul in care masina este rece, primele doua minute, dupa asta n-ar trebui sa mai fie probleme.Iar la retrogradare din ce am observat eu ideal este sa schimbi pe la 25km/h si nu mai agata. La marsarier am un mic pont invatat de la NFS.In momentul in care bagi in marsarier si simti ca agata ridica un pic piciorul de pe ambreiaj si ai sa vezi ca intra fara probleme. Cata30: Uneori se supratureaza cand schimb dintr-a doua intr-a treia (dar si cand schimb 1-2, 3-4), si ramane supraturata pana dau drumul de tot la ambreiaj. Esti sigur ca nu e de la tine?Adica nu-ti sincronizezi tu picioarele cum trebuie.Daca nu e de la tine du-o la un 'mester' ca n-are voie sa faca asa. Cata30:- usile fata se inchid doar daca le trantesti putin. Incearca sa ungi balamalele cu WD-40.La mine se inchid portierele numai daca le arat mana Bafta. Edited March 10, 2008 by Mengelaus Link to comment
robertinoo Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 Salut! Am un matiz nou, cumparat in ianuarie, 4000 km, euro 4. Azi dimineata, cand am plecat la drum a ramas check-ul aprins. Am mers 100 km, fara sa observ ceva schimbat. Acum nu stiu ce sa fac: sa merg in service, ca doar e in garantie, sau sa merg in continuare asa ca nu este nici o problema. Daca are cineva o parere... Multumesc! Link to comment
Tommy Posted March 15, 2008 Share Posted March 15, 2008 Service. Retine codul erorii. Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 buna, n-are nimic Matizu, apa in benzina Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Ai tu reteta miscibilitatii a doua lichide de densitate diferita ? Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 te duci in service si o sa-ti spuna sa fi atent de unde bagi benzina. iti sting checul si iti iau banii Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Nu, te duci in service, iti pun scanerul, iti zic codurile de eroare, apoi le postezi aici ca sa afli despre ce-i vorba. Oricum, nu exista cod de eroare pentru "apa in benzina" pentru ca asa ceva nu exista, ori apa, ori benzina. Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 am patit-o la fel. Matiz 3000km, dus la service-benzina cu impuritati, aprins chek Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Asta ai vrut tu sa intelegi, poate ca stii pe unde alimentezi. Dar in codurile de eroare ale ECM-ului nu exista titulatura asta, nici macar ideea asta. PS daca ai studia sistemul de alimentare cu carburant al Matizului, ai constata ca nu pot ajunge impuritatile in cilindru si ti-ar fi rusine sa mai postezi asa ceva. Edited March 16, 2008 by tolin Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 am patit-o. m-am exprimat gresit. impuritati in benzina. am alimentat si s-a aprins checu, de ce. motorul mergea perfect. la service mecanicul mi-a zis sa fiu atent de unde alimentez, a pus scanerul si astins checu am benzinaria acasa, MA iei la misto nea toline, masina e noua, vb aiurea Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 "Profesional", e tot ce pot sa zic. Continua sa mergi la ei si vei avea aceleasi rezultate. Altfel, studiaza sistemul de alimentare al Matizului, n-au cum sa patrunda "impuritatile", trecand prin doua randuri de filtre. Link to comment
Lucian M Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) @PUF: macar foloseste si tu niste majuscule, acolo- macar de ochii lumii. Edited March 16, 2008 by Lucian M Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Toti sant destepti. Nu conteaza. Nu ma pricep, asa mi-a spus mecanicul. Imi puteti explica Link to comment
bishnitzarul Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Daca nu au cum sa treaca impuritatile prin 2 filtre atunci cum expicati motivul infundarii injectoarelor ? Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Sa ne explice cineva care e specialist aici si le stie pe toate. Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 ... am benzinaria acasa, MA iei la misto nea toline, masina e noua, vb aiurea Daca ai avea benzinarie acasa ai stii ca mizeriile se strang la fundul rezevorului, deci, nu pot fi antrenate de pompa. Eu nu cred ca ai Matiz si ca te-ai bagat in discutie din dorinta de-a crea flame-uri. Daca vrei sa te iau la misto, sunt dispus oricand, totul este sa rezisti la tavaleala. Ador sa-i iau la misto pe astia care nu pun mana pe o carte si isi exprima dispretul fata de scoala prin scris. Link to comment
Lucian M Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) @PUF: care anume? Ca pe forrum majoritatea se cred specialisti, inclusiv eu. Depinde insa in ce domeniu. Edited March 16, 2008 by Lucian M Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Cu voi nu se poate discuta, santeti prea inteligenti, eu spun ce mi s-a intamplat si tu imi spui ca nu am Matiz .Sandra Brown nu se mai citeste decat in provincie. Link to comment
Lucian M Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 Corect se scrie "sunteti". Matale citesti Sandra Brown? Link to comment
tolin Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 (edited) Asa ziceam si eu, misto de tine au facut mecanicii aia la care te-ai dus. Oricum, MIL aprins la 3000 km, la Matiz, este o premiera pe acest forum. Este o performanta greu de egalat. Edited March 16, 2008 by tolin Link to comment
PUF Posted March 16, 2008 Share Posted March 16, 2008 M-ati inteles gresit, sant foarte multumit de Matiz, dar v-am spus singura problema pe care am avut-o si a-ti sarit pe mine. Nu conteaza, sa fim sanatosi. Masina e in garantie si am factura de la service Daewoo. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now