marius_eugen Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Aluband rullz ! Se tine bine si am de gand sa-l mai folosesc si pentur peretele anti-foc . Foliile tip burete ajute f putin la vibratii si reduce prea putin zgomotul . Nu uitati ca nu trebuie sa folositi ceva care poate crea condens sau poate tine apa . Eu am dat cu antifon cauciucat direct pe tabla , apoi Aluband dupa ce antifonul s-a uscat perfect , apoi alt strat de antifon cauciucat dat pe spatele mochetei care se pune in portbagaj si pe contra-aripi mai ales si totul este tacut acum . Abia se mai aude ceva f infundat , iar despre fasait sau despre clipocitul benzinei in rezervor nici nu se mai pune problema . Pe tabla de pe contraaripi ( pe interior ) se da pur si simplu stropit cu putin spray cu antifon ( gri sau negru ) care permite vopsirea , pentru o aderenta mai buna a Aluband-ului . La fel am procedat si la usile fata si am pus exact unde vine spatele difuzorului fata burete gros aluminizat lipit peste Aluband pentru diminuarea vibratiilor locale . S-a modificat si zgomotul de inchidere al usilor , sunetul se aude altfel si zgomotul de rulare s-a diminuat f mult dupa ce am pus Aluband si pe podea si contra-aripi , sub mocheta . Totul s-a efectuat cu 5 role de Aluband de 10x10 , 3 kg de antifon cauciucat si doua spray-uri BODY 950 negre . Pixel29 spune-mi te rog unde este mai precis acea reprezentanta unde ai gasit 30cmx10 m Aluband ??? Un nr de tel eventual ... Si sus pe plafon la tine nu ar merge o mocheta ??? Daca vii la intalnire iti arat de care ca eu am imbracat tot hayonul cu ea . Este neagra , se muleaza pe orice si o poti folosi cu brio si la imbracarea incintelor acustice ! Pentru izolarea torpedourilor folositi banda dublu-adeziva ( in cel mai rau caz silicon sanitar ca poate fi curatat f usor ) si nu prenadez sau alte prostii care miros f tare si urat si unele ataca plasticul la fel ca super-glue-ul . Se poate folosi mocheta de care se pune la incintele acustice ! Izolarea trebuie facuta mai puternic , cu cat stii ca vei avea putere audio mai multa in masina . Eu am 2 x 40 w fata + 2 x 60 w spate + 1 x 150 w portbagaj/hayon . Eram sa uit ... numarul impreuna cu suportul se fixeaza cu banda dublu-adeziva cauciucata + silicon ! Link to comment
Cumnatu Posted December 31, 2006 Share Posted December 31, 2006 (edited) @pixel29 : preturi > aluband 30 cmx10 m > 110 ron : ceva nu se leaga, am citit pe alte posturi ca ar fi 60 RON 0,4 mp. Diferenta dintre afirmatii mi se pare imensa ( bine ar si sa fie cum zici tu ) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx La vara la inspectia si reparatia periodica de la tara am de gand sa desfac scaunele, mocheta samd sa le spal si sa trebaluiesc in habitaclu. Tot atunci vreau sa antifonez fonic( daca se poate si termic ) podeaua si usile, dupa care sa montez difurile ce eventula le voi fi cumparat pana atunci. Sunt sigur ca nu sunt singurul care asteapta anotimpul cald in acest sens. Haideti sa facem o lista de materiale ( aici ma adresez mai ales celor care au facut asa ceva si sunt cel putin multumiti de rezultat ) cu denumiri concrete si preturi astfel incat orice coleg de forum sa se poata ghida dupa ele. Eventual si magazine care le comercializeaza. V-as ruga daca se poate ca lista sa fie cat mai concreta ! Multumesc ! LE : stiu ca e post de matiz si tico dar sunt convins ca procedeul si materialele sunt aceleasi indiferent de masina ( + ca post de Cielo - Espero sub numele de "izolare " n-am gasit ) Edited December 31, 2006 by Cumnatu Link to comment
th3_grimreaper Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 Eu am folosit Dynamat Extreme Trunk Kit pentru... portbagaj, evident, si din 5 folii am ramas cu una, pe care nu stiu cum s-o folosesc mai bine...oricum voi antifona si usile si plafonul tot cu Dynamat Extreme sau cu Stinger Expert Roadkill, vom vedea...de asemenea, am folosit si Aluband NUMAI pentru podea, deocamdata un singur strat, si se simte diferenta deja...tabla suna mult diferit la impact cu un obiect din exterior, iar vibratiile s-au imputinat in masina. Kitul Dynamat m-a costat 450 RON, iar Alubandul ~60 RON, insa merita fiecare leu (nou), si nu numai pentru zgomotele de fond, dar si pentru instalatie audio. De la Dynamat mai puteti achizitiona si kitul pentru capota motor, care, zic ei, ar reduce cu 95% zgomotele ce vin din zona...de asemenea, pentru cei ce nu vor o antifonare profesionala pentru un sistem audio de mare putere, kitul Dynamat Classic Bulk Pack e o solutie rentabila si eficienta. Link to comment
gomez99 Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 LE : stiu ca e post de matiz si tico dar sunt convins ca procedeul si materialele sunt aceleasi indiferent de masina Asta asa e. Pe forumul Dacia s-a discutat extensiv problema (parca s-a mai amintit undeva asta?). Aici sint 2 linkuri. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=10329 Primul contine cam toate discutiile si e cam stufos, ia ceva timp sa treci prin el, dar cred ca raspunde la majoritatea intrebarilor. http://www.cklaus.go.ro/ Al doilea are o prezentare mai concisa a subiectului, cu o parte teoretica si una practica. Link to comment
Cumnatu Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 preturi > aluband 30 cmx10 m > 110 ron > reprezentanta denBraven chititla banuiesc ca e vorba de asta http://www.denbraven.ro/dbr/ro/prez_produs...39;aluband' dar nu stiu daca este ceea ce trebuie pentru operatiunea specificata. O parere mai avizata ??? Link to comment
Catalint Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Eu cand am dat mocheta jos aseara la Ticozaur.. am gasit o gaura cat palma si de acolo venea si apa si zgomot si am zis sa il las asa pana da caldura si sa ii fac urmatoarele 1: Sa ii repar gaurica de o palma 2: dau bordul scaunele bancheta jos.. Tot Cheala sa fie si sa ii pun ceva de antifonat.. Acuma nu stiu exact ce sa ii fac.. sa o vopsesc si sa o las sa se usuce si dupa aia sa pun un material de antifonat? sau sa pun direct peste?! are vreo importanta? Link to comment
costinel Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 @Catalint: in mod normal, dupa ce repari gaura gasita, trebuie protejata tabla cu un strat de grund (deruginol); numai dupa acest strat initial poti da cu antifon (sau ce vei folosi tu). Acel strat de deruginol va proteja tabla in timp si va asigura si o aderenta buna a antifonului la tabla podelei. Link to comment
dreaQ Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 Gaura de o palma? Cam mare at fi bine sa vezi sa nu fie afectate mai multe. Esteticul, zgomotul ar fi bine sa le pui in plan secundar. Ce se mai verifica in asa caz lonjeroanele? Link to comment
Catalint Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 La izolarea fonica am rezolvat-o exista pe piata un material care se pune sub parchet ala este foarte bun antifonic! am sa incerc si am sa va zic daca rezulta ceva!! ... chiar in weekendul asta am sa fac asta!!! Link to comment
Mircea Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Oameni buni, sunteti la izolare fonica nu antirugina! Materialele destinate protectiei parchetului si in general constructiilor nu-s deloc indicate in masini. Folia aia pusa pe podea o sa fac un condens sub ea de numa numa... Si pe langa mirosul raspandit, o sa ai parte si alte gauri cat palma... Vezi ca exista topic dedicat protectiei anticorozive, si un altul pentru antifonare la tico. Link to comment
Catalint Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Gaura de o palma? Cam mare at fi bine sa vezi sa nu fie afectate mai multe. Esteticul, zgomotul ar fi bine sa le pui in plan secundar. Ce se mai verifica in asa caz lonjeroanele? Crede-ma ca am dat tot jos de pe masina.. de la A-Z scaune mocheta bord... bancheta plasticele din spate... CHEALA era saracuta... numai ca sa nu mai gasesc bucurii de genul acesta!! ... aaaa era sa uit inca o intrebare.. Cum se da plafonul de sus jos!! ca am incercat si am vazut ca e lipit si nu vreau sa fac o bucurie sa il dau jos si sa nu il mai pun la loc.. Nu de alta dar vreau ca sa ii pun alta culoare Link to comment
ToPser Posted March 13, 2007 Share Posted March 13, 2007 Sunt fftopic: dar iti recomand sa o speli bine pe dedesubt cu jet la spalatorie si dupa aceea sa mai faci niste verificari pe sub masina mai ales in zona pasajelor rotilor spate si in zona cuprinsa intre bara spate si rezervor. s-ar putea sa ai surprize. De asemeni verifica in fata zona lonjeroanelor si contraaripilor (dai rotile jos si suspenzi pe niste capre )! Link to comment
Catalint Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 sambata acuma am sa ma duc in spatele blocului sa ma rog de pensionarii din spate sa imi dea 2 capre ( de preferat nepoatele) si o iau la ciocanit cate un pic cate un pic... Si pana la urma cum se scoate plafonul ala )))))) Link to comment
saka Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 De unde pot cumpara pasla pt izolare fonica in Iasi??? Link to comment
Pedala Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Plafonul se scoate prin tragere. operatiune ireversibila dupa parerea mea. Adica trebuie sa-l inlocuiesti dupa. E lipit. Link to comment
Catalint Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 De asta ma feream sa nu fie lipit si sa nu mai pot sa il pun la loc ("> Vreau sa ii schimb culoarea.. A incercat cineva sa il scoata si daca a reusit sa il remonteze sa imi zica si mie ce si cum a facut!! Link to comment
Mircea Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Mai repet o data: topicul priveste IZOLAREA FONICA! Nu are nici o legatura cu schimbatul culorii la plafon Te rog fii on topic, urmareste topicurile dedicate modificarilor de interior si posteaza acolo. Link to comment
th3_grimreaper Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Aceeasi problema voiam s-o ridic si eu, cu plafonul, dar in cazul meu era pentru izolare fonica... Link to comment
Pedala Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 Izolatia poti s-o faci cu ce vrei tu (fie Aluband, fie alt material cu destinatie speciala: Dynamat, Stinger, etc.). Problema insa ramane. Va trebui sa retapitezi plafonul. Link to comment
costinel Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 (edited) O problema importanta, zic eu, in ceea ce priveste zgomotele in autoturism o constituie transmiterea acestora din compartimentul motor in habitaclu prin acel perete "de foc" care desparte cele 2 compartimente. A incercat careva sa faca o izolare fonica a acelui perete? (si ma intereseaza in primul rand la Matiz, caci dupa ce mi-am aruncat ochii acolo cu atentie am observat ca izolatia existenta e foarte subtire - max 2mm si in plus, o modificare ulterioara in zona e foarte dificila datorita spatiului de lucru inexistent - pompa de servo, canistra de benzina, senzorul MAP, motorul foarte apropiat de perete). Parerea mea ar fi ca, odata rezolvata insonorizarea podelei, usilor, pasajelor de la roti, ar trebui acordata o mare atentie si acestui perete prin care se propaga foarte mult zgomot (mai ales la turatii de peste 3000rpm). Ce credeti referitor la aceasta problema? Edited March 16, 2007 by costinel Link to comment
cookie Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Salut, Vreau si eu sa-mi insonorizez-antifonez masina. M-am gandit sa ma apuc cu podeaua astfel: - 2 straturi de antifon - 1 strat de aluband - 1 strat de vatelina (se vinde la metru) - mocheta originala spalata in prealabil cu tot cu buretele original Vreau sa stiu cateva lucruri de la cei care au mai facut asa ceva si anume: 1. Ce antifon sa folosesc cauciucat sau plastificat 2. Ce pot pune in zona peretelui de foc? Pot folosi aceeasi combinatie de la podea? 3. Unde gasesc o mocheta care se poate mula frumos sa o pun peste mocheta originala sa o pot da jos sa o spal mai des fara a fi nevoit sa desfac totata masina. Multumesc pentru ajutor. Link to comment
boom_tha_base@yahoo.com Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 service pt antifonare auto audio este in cluj napoca ,dar am inteles de la ei ca e scump materialul undeva la un milion un metru patrat si ca asta ar fi deajuns la o usa doar apoi la o masina iti cam trebuie ceva bani nesocotind manopera ..dar se ofera garantie si seriozitate ...zic ei eu de ex.ma gindeam la izolat portbagajul care vine facut din pal la partea (politza)si partea de deasupra la roata de rezerva <<ma refer la matiz>>lipit pisla peste tot porbagajul sapoi mocheta asemanatoare cu cea cu care se imbraca subwooferele ,ce parerea aveti ar fi o idee buna ar da roade ? Link to comment
gomez99 Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 (edited) @cookie tocmai am terminat de insonorizat porbagajul, dupa o idee oarecum similara cu a ta. pe scurt: 2 straturi antifon cauciucat 2 straturi aluband 1 strat fonomin (pisla fonoizolanta) inca niste adausuri deocamdata m-am oprit la portbagaj, dar as zice ca poti folosi fara probleme aceeasi structura in zona tablierului. au folosit altii la masini cu motoare mai puternice si nu s-a intimplat nimic. mocheta gasesti in tirg, gri sau neagra, la tigani, cam la 20ron/mp. vreau sa cumpar ca sa o inlocuiesc pe cea veche care s-a cam patat. sa o formezi e mai greu, ar trebui presata la abur. o solutie care da unele rezultate e sa o inmoi bine in apa, apoi sa ii dai pe spate cu aracet nediluat (sau cu foarte mult apret) si sa o presezi cu mina si ceva greutati prin portbagaj. pe o zi foarte calda se usuca in 5-6 ore si o sa pastreze oarecum forma. portbagajul fiind antifonat nu o sa sufere de umezeala, apa si aracetul se sterg cu cirpa. desigur ca ideal ar fi sa faci o macheta 1:1 a portbagajului pe care sa presezi treaba asta, da zic sa nu divagam... eu as sugera sa faci toata teaba din 3 bucati: doua petice pe lateral pe care sa le formezi ca mai sus, apoi sa le lipesti la locul lor cu banda dubluadeziva (permite dezlipirea in caz de nevoie). partea din mijloc nu pune probleme ca e o bucata rectangulara prinsa de bancheta. mai trebuie sa te gindesti sa cumperi niste cleme ca sa le inlocuiesti pe cele originale, fiindca vei rupe o parte dintre ele cind vei desface panourile din plastic. poate faci rost de niste burete izopropilenic, sa bagi intre aripa si contraripa. eu nu am avut si tare imi pare rau. daca ai intors roata de rezerva ca sa faci loc pentru scule/trusa, va trebui sa indoi in sus muchia de tabla de sub bancheta, pentru ca roata nu o sa mai intre in zona aceea. roata se va ridica aprox. 1 cm iar panoul care o acopera va face o cocoasa urita in porbagaj. se poate contracara punind pe margine citeva straturi de fonomin ca sa egalizezi. Edited September 3, 2007 by gomez99 Link to comment
felix17 Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 La Matiz, butoanele de inchidere a portierelor sunt incadrate de garnituri de plastic, asa ca plastic-plastic rezulta niste vibratii destul de enervante in timpul mersului. Nu cred ca sunt singurul care ma confrunt cu aceasta problema. A reusit cineva sa gaseasca o solutie in acest caz? Masina este Matiz E/AC E4. Link to comment
tolin Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 ... Vreau si eu sa-mi insonorizez-antifonez masina. M-am gandit sa ma apuc cu podeaua astfel:- 2 straturi de antifon - 1 strat de aluband - 1 strat de vatelina (se vinde la metru) - mocheta originala spalata in prealabil cu tot cu buretele original Vatelina pe podea, intr-o masina ? Cred ca citesc reteta unui esec. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now