Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

salut...sunt posesor de aveo 1.2 din decembrie 2007.am pana acum 3700 km.am alimentat numai de la aceeasi statie de la petromV carrera 95.saptamana trecuta mi sa aprins lampa de avertizare la bord...am fost cu ea in service si mi-au spus ca este de la benzina proasta si ca trebuie sa bag o benzina cu cifra octanica mai mare de 95.am bagat de la agip de 98 si este aftfel..daca ar fi sa mai bag benzina de 95 de la ce statie sa alimentez?

Link to comment

Daca era benzina proasta in 3700 de km nu avea cand sa se aprinda?

Tot pe la 4000 de km mi s-a aprins si mie beculetul si cand am fost la ei mi-au spus ca a fost un missfire (nu stiu daca am scris corect). Au zis ca daca se mai intampla sa ma duc iar la ei sa-mi verifice bujiile. De atunci nu am mai avut nicio problema (nu s-a mai aprins beculetul) decat cea recenta cu tremuratul in mers care a fost pana la urma rezolvata. Benzina bag numai efix 95.

Link to comment

Eu merg (nu mai e nevoie sa zic ca subturat :) ) cu MOL95 din iunie 2004 si n-am tremurat (exceptandu-l pe cel de la drumurile proaste - asta din ce in ce mai rar :D ) sau becuri aprinse (exceptand becul -de fapt becoledul- de la plafoniera din cand in cand :P ).

Link to comment

Al meu? N-am jumper! Sau cel putin nu l-am gasit. O fi cazut pe undeva si sunt "by default" pe 91 :)

 

Acum, lasand gluma la o parte, desi... off-topic. Eu nu consider ca merg subturat, in sensul in care se discuta pe aici. Recunosc, schimb destul de jos, dar valoarea sarcinii pe care o imprim din acceleratie este foarte scazuta, pentru ca nu am unde sa ma duc. Aaa, daca ma duc duminica dimineata la servici (nu ca s-ar intampla, dar asa ca exemplu :) ) atunci se schimba situatia. Asta nu inseamna insa ca ii dau in goarna 120 intr-a II-a depasind un Matiz pe podul Grant :D Ceea ce pot spune sigur este ca schimb "scurt", de unde si un consum care mi-e mi se pare putin cam maricel, dar deloc exagerat (pro-memoria am ~9,2% in 52 kkm cu <1/3 in extra).

Sincer, chiar ma distreaza sa vad cum, plecand "lejer" de la o intersectie si schimband "scurt" in stilul meu, las in urma baietii care, apucandu-i orgoliul, scrasnesc din cauciuce sa arate ce poate scula lor.

Link to comment
  • 2 months later...

Salut!

Am si eu un Aveo Sedam 1,4 16v din 2006 - 28000km

Am avut probleme cu masina (rulment ambreiaj, caseta directie, discuri de frana) dar cu motorul nu pana acum si sper ca si in continuare.

Alimentez numai de la Rompetrol si numai 99+.

Masina trage perfect, nu are trepidatii iar daca am nevoi sa fac o depasire mai in scurt... numai atunci cand este cazul... si apas pedala de acceleratie se simte.

Inainte de Aveo am avut un Matiz la care bagam si 95 si 99+ . Cand alimentam cu 99 se simtea si mai mult scadea simtitor si consumul, asa ca la Aveo de cand o am nu alimentez decat 99 ca oricum este acelasi lucru, ce pierzi cu pretul castigi la consum si in plus merge si masina bine.

 

Salutari la toata lumea.

Link to comment

Eu de cand o am , si in cei 3354 Km pana la acest moment nu am bagat decat MOL 95 , insa intentionez sa trec pe 98. Exista riscul de a o avaria sau defecta? Nu de alta dar la SuperNova am folosit si benzine combinate adica in rezervor un coktail de OMV , MOL , AGIP (toate 95 evident si nu am avut probleme - chestie de noroc probabil). Am mers cu ea si pe 98 si mergea la fel. Doresc doar sa stiu daca pot baga de 98 fara a avea probleme.

 

Recomand benzina de la MOL.

Nu recomand deloc ROMPETROL. Nu o recomand nici la dacia 1300. Contine o groaza de gunoaie si in plus apa in prostie. Basca ca te si fura cu 1,5 la pompa. :spumelagura:

Link to comment
Benzina Rompetrol 98 este cea mai buna, motorul urca in turatie cel mai rapid cu ea si am obtinut consumul cel mai mic.

 

 

Nu ma intreba de ce dar atat in ROMPETROL cat si in PETROM(V) nu am incredere absolut deloc. O fi buna benzina Rompetrol 98 , dar dupa ce am avut surprize neplaute cu Rompetrol la cealalta masina (ancrasat injectoare) o evit si nu o recomand. S-or mai fi schimbat intre timp , dar tot nu o recomand. MOL mi se pare sigura. (de fapt ce mai e sigur in Romania ,oare ?).

Link to comment

Eu de cand am luat masina am bagat numai Efix95 si nu m-am ales decat cu un Mil pe la 4000 de km. Acum am aproape 13000 si nu am semnalat alta problema in afara de EGR care nu cred ca are legatura cu benzina.

Edited by Alex.T
Link to comment

Am trecut de 26k km, iar in micul concediu am adapat martoaga mea in felul urmator: la dus, jumate-jumate efix-petrom, in CT- un plin si inca de 30 ron petrom, inapoi am repetat prima combinatie. In Bc am bagat inca un plin de petrom. Nu am observat diferente la condus (sincer, la cum urla muzica si la cum ii dadeam in bascheti, fix motorul l-am ascultat eu). MIL inca nu da semne ca ar vrea sa-si faca aparitia. Oricum, am reusit sa desfac bujia de pe cilindrul 1 si am gasit ce se vede mai jos. Benzina- predominant petrom.

post-75-1217450219_thumb.jpg

Link to comment

Experiment, fara relevanta. Nu am sesizat nimic diferit in comportamentul motorului. Dupa revizia de 30k s-ar putea sa observ ceva (o gaura in buget, probabil :D ).

 

LE: la dus, cu benzina din NT am ajuns usor la 170/h. La intors, benzina din CT, abia am ajuns la 160.

Edited by Lucian M
Link to comment

La dus mergeai la vale si la intors urcai. Sa nu-mi spui ca tot drumul tau este la nivelul marii. Relativ la benzine, care a fost experimentul: cum merge motorul cu doua benzine botezate ? Daca producatorul declara ca benzina Efix a fost creata cu un anumit scop, care ar fi rostul diluarii ei cu alta benzina ?

Link to comment

Cum am niste treaba prin SUA am testat un Aveo 1,6...cu benzina cea mai joasa de aici CO 87...celelalte optiuni sunt 89, 91 si super 93. Toate benzinele de aici au 10% etanol. Dupa aproape 15.000 de kilometri in 2 luni supapele curate si bujiile ok. Masina are cutie automata si ca si curiozitate schimba vitezele intre 3 -4200, depinde de cat de nervos esti (la accelerare sportiva schimba la 4200, la accelerare foarte lina schimba la 3000).

Probabil calitatea benzinei difera...oricum am prins si un Pontiac Grand Am - tot din familia GM si dupa ce am alimentat la o benzinarie de cartier am si prins un MIL...deci se poate! Si pe autostrada merg cu 130 constant, cam 300 de kilometri la un drum.

Concluzia ar fi ca in tara benzinele noastre nu prea respecta standardele pentru zona noastra climatica, atat de la un anotimp la altul cat si intra-sezon. Altfel nu se explica fluctuatiile de calitate.

Link to comment

Minimul recomandat nu e CO91?

Asta credeam si eu inainte sa vin aici...dar poate asta e recomandare pentru Europa. Pe abtipildul de pe capacul busonului de la rezervor scrie USE UNLEADED FUEL ONLY. Si cand am intrebat pe cei la firma de inchirieri ce benzina sa bag mi-au zis REGULAR, care aici e 87...la multe benzinarii 91 e varful de gama. Toti prietenii de aici baga doar 87 si nu au probleme si au masini destul de noi.(2004-2007). Acum eu conduc mai mult un Pontiac 2,4 si bag la fel numai 87. Interesant, nu? Si nu uita ca are 10% etanol.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...