Tresty Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 (edited) Bun gasit in primul rand, as dori si eu daca se poate ajutor intr-o problema (functia search nu mi-a fost de mare ajutor...) Problema a aparut joi, in timpul ninsorii puternice, cand am incercat sa deschid masina (nu are alarma, doar inchidere centralizata - se deschide doar din cheie). Nici usa din stanga, nici cea din dreapta nu se pot deschide, desi cheia face cursa pana la capat, siguranta nu sare. Am consumat 2 spray-uri de deschis usi, incercat cu cheie incalzita cu bricheta...si nimic. Problema e ca mai nou, masina fiind de firma, au mai incercat si altii sa o deschida, iar butucul de la sofer acum e rupt de tot... si masina inca nu e deschisa. Intrebarea e, cum pot sa intru in ea? Edited January 6, 2008 by ovi_jer Link to comment
VAXXi Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Nici usa de la pasager nu se deschide ? stiu ca nu le deschide si pe celelalte, dar macar poti intra in masina. Link to comment
danutza Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Daca se invarte cheia nu e inghetata iala.E posibil sa fi ajuns apa la brosca si sa fi inghetat.Asta nu stiu cum o poti dezgheta.Eventual astepti sa dea caldura si se dezgheata singura.Poti incerca sa depertaezi putin cu o surubelnita garnitura din partea de jos a gemului in partea de catre broasca si sa torni niste antigel concentrat sau mai bine alcool(tuica,spirt),dar nu e sigur ca o sa se scurg pe broasca ,cum nu garantez ca se dezgheata daca ajunge acolo, dar macar sti ca ai incercat . Link to comment
bella Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Primul lucru care imi vine in minte, chiar daca e o solutie neortodoxa, este sa incerci sa torni apa fiarta intre geam si chederul exterior in dreptul incuietorii. Eventual foloseste ceva nemetalic pentru a dezlipi chederul de geam in acea zona. La tine se pare ca a inghetat ansamblul care face legatura intre butuc si broasca usii. Presupunand ca vei reusi tb data imediat fata de usa jos si curatat bine cu un spray gen WD40, sterse si unse cu vaselina articulatiile alea. Mult succes. P.S. Fiind primul post pe anul asta va doresc tuturor un sincer LMA si un An Nou asa cum vi-l doriti fiecare. Link to comment
danutza Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Atentie cu apa fierbinte!!!Poate sa crape geamul,de aceea am propus solutia cu alcool. Link to comment
Tommy Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Daca ar crapa, problema ar fi rezolvata.. intri in masina Nu crapa asa usor geamul ala. Daca nici drteapta nu se deschide.. alta solutie ar fi.. "metoda riglei", cauta pe cineva care o stie Link to comment
Salex Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Oare daca se incalzeste fata usii cu un feon nu ar fi mai bine ? Insistat mai mult in zona minerului. Eu sint aproape sigur ca se va transmite caldura in interiorul usii si poate va fi suficient pentru a dezgheta/debloca mecanismul. Pina la urma, nu asta se intimpla cind reusesti sa intri (cumva, pe o usa) in masina si pornesti motorul ? Link to comment
bella Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Problema cu feonul este ca eu cred ca se va dispersa caldura pe suprafata usii si nu cred ca va ajunge la acel mecanism care este la cativa cm distanta de fata. In leg cu geamul crapat, ca sa fi sigur toarna la inceput foarte putin in cateva etape pentru a se "obisnui". Poate ar tba sa incerci intai sa torni intre cele 2 usi, in dreptul stalpului pentru a ajunge apa pe broasca...poate doar ea este inghetata. Link to comment
Tresty Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 (edited) Oare daca se incalzeste fata usii cu un feon nu ar fi mai bine ? Insistat mai mult in zona minerului. Eu sint aproape sigur ca se va transmite caldura in interiorul usii si poate va fi suficient pentru a dezgheta/debloca mecanismul. Pina la urma, nu asta se intimpla cind reusesti sa intri (cumva, pe o usa) in masina si pornesti motorul ? Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! Si nu, nu se deschide usa pasagerului, ar fi fost mult prea frumos sa fie asa... Din pacate, posibilitatea de incalzire cu feon-ul, desi buna, e cam fantezista, masina e la mama naibii in parcarea firmei, mi-ar trebui vreo 20 de prelungitoare... Ma gandeam sa incerc ceva ca in filme, cu rigla intre geam si cheder, in dreptul usii, poate sare siguranta. Sau, daca tot s-a rupt butucul pe stanga, poate prin interiorul locasului de butuc, insa n-am nici cea mai vaga idee cum arata interiorul usii si n-am gasit nici o schema nimic... Edited January 5, 2008 by Tresty Link to comment
Salex Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Eu ma refeream doar la faptul ca daca reusesti sa pornesti caldura inauntru, iti va dezgheata cele 2-3 portiere blocate, evident in situatia fericita in care poti deschide totusi una pentru a intra. Link to comment
elenyta Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Sotul meu a patit asa ceva la masina lui. A turnat apa calda pe portiera, sus intre cheder si rama usii. Imediat s-a dezghetat si a deschis-o. Trebuie sa torni apa calda in zona stalpului dintre cele doua portiere. Bafta ! Link to comment
danutza Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Si sa ne spui si noua cum ai rezovat-o pana la urma ca nu se stie cand ne foloseste. Link to comment
dflorescu Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Inca nu m-am prins daca e de vina mecanismul sau e lipita usa. Daca e inghetat mecanismul (deci nu se ridica tamburusul ala deloc) cel mai simplu e sa apelezi la reprezentanta Daewoo si, daca au binevointa, te pot ajuta. Insa daca tamburusul se ridica la actionarea telecomenzii sau cand folosesti cheia dar nu se deschide usa sunt de vina chederele de plastic pentru ca se lipeste usa de ele. N-ai ce-i face, decat sa incerci cumva sa dezlipesti usa de acele chedere (zgarmi cu unghiile, mai dai palme/pumni pe partea de sus a usii). Solutia ca sa nu se mai intample chestia asta e sa ungi chederele cu glicerina (boraxata), se gaseste la farmacie. Link to comment
gabitzab Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 buna, sunt nou pe acest forum dar citesc cu interes ceea ce scrieti voi si va multumesc tuturor pentru informatiile pe care le postati. Sunt posesorul unui Cielo 96. Am doua probleme: 1.Usa stg fata a facut mereu probleme. Se intampla mai cu seama cand cineva tragea de clapeta cand usa era incuiata. Trebuia sa "catai"cheia in broasca apoi de cateva ori pana se descuia (pana sarea butonul de siguranta de tot). Acum, cu vremea asta, nu mai merge. Am inceract cu tot felul de sprayuri si alte alea der... nimic. E adevarat ca poi intra pe orice alta usa dar ce viata e asta? Neputand descuia usa, nu se poate deci desface panoul acesteia.Ce ma sfatuiti? Nu as vrea sa distrug totusi usa. Am auzit si de metoda cu rigladar cum se face si credeti ca e eficienta? 2. De la o vreme (10 zile) aeroterma face un zgomot teribil, parca intra in vibratie. Nu e vorba, da caldura, dar zgomotul e suparator, mai ales pe distante lungi. Va multumesc pentru orice raspuns si sfat, cat de mici. Link to comment
Salex Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 aeroterma face un zgomot teribil, parca intra in vibratie Ori ti-a intrat ceva mizerie in turbina (frunze, betisoare, ceva de genul asta), ori sint pe duca carbunii. Nu mai tin minte daca suflanta de Cielo are rulmenti, daca da, e si asta o posibilitate. Oricum, trebuie dsefacut si vazut. In materie de sprayuri, nu stiu daca exista ceva mai bun decit WD40, eu pe asta il folosesc si sint f. multumit. Pe de alta parte, din ce spui, usa ta a fost putin barbarizata, probabil ca nu ti-a inghetat mecanismul ci au aparut jocuri mari (sau chiar defectiuni) . Link to comment
gabitzab Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Ori ti-a intrat ceva mizerie in turbina (frunze, betisoare, ceva de genul asta), ori sint pe duca carbunii. Nu mai tin minte daca suflanta de Cielo are rulmenti, daca da, e si asta o posibilitate. Oricum, trebuie dsefacut si vazut. In materie de sprayuri, nu stiu daca exista ceva mai bun decit WD40, eu pe asta il folosesc si sint f. multumit. Pe de alta parte, din ce spui, usa ta a fost putin barbarizata, probabil ca nu ti-a inghetat mecanismul ci au aparut jocuri mari (sau chiar defectiuni) . Buna! Da, e posibil sa fie incarcata de mizerie-nu am curatat-o niciodata. Cat despre usa, da, barbarizata e cuvantul potrivit. Problema e cum o deschid ca sa nu stric multe chestii pe acolo!!! Link to comment
papie Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 (edited) Vis-a-vis de portiera, am patit-o si eu. Rezolvare (cel putin in cazul meu), cu o mana actionam inchiderea centralizata (de la tumburusul portierei soferului) iar cu cealalta mana fortam (pe deschidere) tumburusul usii stg., dupa 3 - 4 incercari s-a deschis. Am desfacut fata de usa si a curatat toate angrenajele (vaselina amestecata cu praf si probabil putina umeazeala + temperaturi negative = "marmelada" inghetata) cu spray tip wd 40. Functioneaza perfect. PS. Initial am suspectat acuatorul (parca asa se numeste) dar nici vorba. Edited January 6, 2008 by papie Link to comment
Tresty Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Pentru ca am ramas dator cu o precizare, penetrarea autovehicolului s-a efectuat prin usa din dreapta, prin combinarea unui bidon de 2 l de apa calda cu o rigla de 30 de cm... masina este in service momentan pentru inlocuirea butucilor... Link to comment
gabitzab Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 coolmea au fost cateva grade peste zero in Slatina azi si s-a descuiat fara probleme, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat cu siguranta,insa, ca pana la urma trebuie desfacuta usa si actionat cu ceva acolo...dar cu ce? cat priveshte aeroterma, trepideaza din ce in ce mai rau am nevoie de un electrician sau orice mecanic e bun? Pentru ca am ramas dator cu o precizare, penetrarea autovehicolului s-a efectuat prin usa din dreapta, prin combinarea unui bidon de 2 l de apa calda cu o rigla de 30 de cm... masina este in service momentan pentru inlocuirea butucilor... Link to comment
danutza Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 (edited) Pentru usa eu iti recomand WD40.E super bun si garantat nu o sa mai ai probleme.Ar fi indicat sa dai pe toate mecanismele usi ,inclusiv macarale geamuri, macar o data la 2 ani ca sa nu ai probleme. Edited January 7, 2008 by danutza Link to comment
bella Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Ideea este sa cureti cu WD40 toate articulatiile de la mecanismul de inchidere, sa stergi cat de bine se poate cu o carpa uscata si sa dai cu vaselina. Teoretic nu ar tb sa iti faca probleme pana in toamna cand ar fi bine sa repeti procedura. Succes. Link to comment
Marius* Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Se intampla mai cu seama cand cineva tragea de clapeta cand usa era incuiata. Trebuia sa "catai"cheia in broasca apoi de cateva ori pana se descuia (pana sarea butonul de siguranta de tot).Acum, cu vremea asta, nu mai merge. Am inceract cu tot felul de sprayuri si alte alea der... nimic. Nu e o problema din cauza inghetului, ai o problema la sistemul de actionare al incuietorii. Trebuie desfacut capitonajul portierei si inlocuita o parghie din plastic ce actioneaza mecanismul incuietorii. Bafta ! Edited January 8, 2008 by last Link to comment
TBird Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Si eu patesc la fel, pe frigu asta, daca cumva uit incasa solutia pentru dezghetat butucu de la masina... pot sa plec linistit cu tramvaiu ). Cu toate ca masina are alarma si inchidere... Trebuie sa dau fetele de usi jos ca nu mai tine . Link to comment
antidot Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Problema mea : cielo cu inchidere centralizata. Se deschid doar usile din spate , la cele din fata siguranta ramane blocata pe pozitia "jos-inchis" am tras cat de tare am putut cu un patent dar n-am reusit sa le ridic. Cred ca este imposibil sadai fetele de la usa jos cu usa inchisa... Cu siguranmta acolo s-a intamplat ceva, s-a rupt ceva din emcanism nu este vorba de inghet. CE imi recomandati sa fac? Astept un raspuns rapid, sunt disperat ("> Link to comment
mgrigo2000 Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 E putin probabil sa se rupa simultan mecanismele la ambele usi, doar daca ai tras exagerat de ele. Incearca cu o aeroterma sa incalzesti bine usile in zona incuietorilor, pentru ca intra apa pe langa geam si ingheata pe ger, blocand mecanismele. Daca ceva ar fi rupt, s-ar misca in gol capetele blocatoarelor. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now