dvoina Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Salut, De cand a inceput iarna am probleme cu cutia de viteze. La rece intra extrem de greu in primele trepte. Dupa cativa kilometri isi revine dar senzatia mea e ca nu merge ca "unsa". Credeti ca ar trebui sa fac o vizita la service? Daniel Link to comment
Lucian M Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Ca sa citez un clasic in viata: ai magiun in cutia de viteze. Iti spun ca intra mai usor in viteze fata de alte masini. Calca ambreiajul complet si n-ai de ce sa-ti faci probleme. BTW: ce motor ai? Daca e 1,2- trebuie strans cablul de ambreiaj, daca e 1,4- e ambreiaj hidraulic. Dar daca ai spus ca-si "da" drumul dupa cativa km- nu ai de ce-ti face probleme. E frig afara. In celelalte anotimpuri nu mergea bine? Link to comment
wwillym Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Parerea mea ... schimba uleiul din cutie. Stiu, ca la cutia de 1.4 se spune ca doar se completeza, dar un ulei proaspat, neaparat de buna calitate( aici ma refer la faptul ca uleiul sa indeplinesca intr-adevar caracteristicile de pe ambalaj), nu poate decat sa faca bine. Spun asta dupa experienta mea cu fosta Solenza, la care mecanicii ziceau ca nu trebuie schimbat uleiul de la cutie, dar eu la 50K Km am insistat sa il schimbe.La cat costa ,am zis ca merita atat masina. Diferenta foarte mare... nu imi venea sa cred. Eu nu inteleg, poate imi explica cineva, dece se insista cu "nu schimbati uleiul de cutie". Nemaivorbind de faptul ca uleiul dupa 50k km nu arata deloc bine... nici la culoare, nici la consistenta. Cand l-au golit, cutia era bine incalzita, uleiul era foarte fluid, facea spuma cum curgea in galeata,si avea o culoare f ciudata, gri pamantie! Eu la max 50k km o sa schimb sigur uleiul! Link to comment
Lucian M Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Pai omul n-a spus nici cati km are masina si nici ce motor are. Ar fi bine la 50k sa schimbe uleiul. Link to comment
perfidus Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Au mai fost discutii pe tema asta. Mai bine sa dai o . Link to comment
dvoina Posted January 8, 2008 Author Share Posted January 8, 2008 Vara merge mai bine Masina mea e un Kalos 1.4 ai am 20K la bord. Link to comment
DomnulRobert Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 ce ulei se pune in cutie la un kalos 1.4 8 valve ? care e uleiul stock si care ar fi alternativa mai buna ? Link to comment
zack Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Datorita frigului, uleiul se intareste...asa face si la mine. Dupa ce merg...5-10 km isi revine si intra foarte usor in viteza. Am 73k si nu am schimbat uleiul niciodata. Link to comment
baiatu Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Salut! Eu cred ca am alta problema, cand incerc sa ,,bag“ a 1-a, sau a 3-a, maneta se,,loveste“ parca de ceva, ,,agatza“ cum am vazut ca spun unii. Mentionez ca este Aveo 1,4 94 cai, 2007. Problema asta a avut-o tot timpul, dar eu invatat cu Dacia mea veche nu mi s-a parut ceva deranjant... Dar intre timp am mers cu un Peugeot, Megane, chiar si un Logan m-a enervat. Nu-mi dadeam seama in ce viteza bagam, asa mergea de lin... Cu alt Aveo nu am mai mers... Oare asta e o problema generala la Aveo, sau doar al meu face figuri. Prin oras, ..agatat-ul“ asta este foarte enervant Trebuie sa ma duc la revizie, de aceea va intreb, sa pun acolo problema...sau nu! Mersi mult! ...masina are 6000km. Link to comment
sergiuhusca Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Si la al meu Kalos intra greu cand e rece.Cu precadere in treapta 1 de viteza si imi lasa senzatia ca ar agata.Dar dupa ce se incalzeste , si ajunge acul de la apa la 90 de grade intra foarte ok in viteza. Link to comment
DomnulRobert Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 mie nu imi raspunde nimeni la intrebare? Link to comment
tolin Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Ce scrie in manualul de utilizare pe care l-ai primit o data cu masina ? Link to comment
Ranger Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 baiatu said: Salut! Eu cred ca am alta problema, cand incerc sa ,,bag“ a 1-a, sau a 3-a, maneta se,,loveste“ parca de ceva, ,,agatza“ cum am vazut ca spun unii. Mentionez ca este Aveo 1,4 94 cai, 2007. Problema asta a avut-o tot timpul, dar eu invatat cu Dacia mea veche nu mi s-a parut ceva deranjant... Dar intre timp am mers cu un Peugeot, Megane, chiar si un Logan m-a enervat. Nu-mi dadeam seama in ce viteza bagam, asa mergea de lin... Cu alt Aveo nu am mai mers... Oare asta e o problema generala la Aveo, sau doar al meu face figuri. Prin oras, ..agatat-ul“ asta este foarte enervant Trebuie sa ma duc la revizie, de aceea va intreb, sa pun acolo problema...sau nu! Mersi mult!...masina are 6000km. Si eu am aceeasi problema la cutie... simt ca agata ceva la treapta 1. Intra greu. Iarna nici nu mai zic... (e logic sa intre mai greu datorita temp scazute), dar nu mi se pare normal sa functioneze asa... Am condus si alte masini (Punto, Logan, Clio, Avensis-de asta nu mai are rost sa spun) si la toate intra foarte lin in treapta 1. La revizia de 15k km am intrebat ce si cum si asa cum se face la noi in Romania, o da in diverse... ca asa merge, ca asta e cutia, asa a fost proiectata... kkturi de genu' Daca cineva stie ce e de facut... pls Help Link to comment
zack Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Ranger said: Daca cineva stie ce e de facut... pls Help Lasati motorul sa se incalzeasca 3-4 minute si o sa intra mai usor in viteze. Link to comment
Akon Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Ranger mai toate masinile din '95 incoace au cutie mai ''smechera'' decat chevroleturile.Nu ai specificat daca 1-a intra greu pe loc sau in mers.Daca e in mers(chiar viteza mica) e normal,cel putin asa face si la masini premium noi. Link to comment
Ranger Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Da Zack, il las sa se incalzeasca dar se pare ca nu are nicio influenta in mersul cutiei de viteze. Akon, am probleme cu viteza I atat in mers cat si la plecarea de pe loc. As putea spune ca la plecarea de pe loc intra si mai greu. Mi s-a intamplat sa nu intre in marsalier. Am debraiat, s-a miscat putin masina (era putin in panta) si apoi a intrat. Chiar nu inteleg ce se intampla... Mai am o intrbare ptr voi. La debraiere (cu motorul pornit, pe loc) se aude un zgomot ciudat (ptr mine) parca ar fi o bataie - sa ajunga la cap de cursa si sa se auda asa? Link to comment
Akon Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Se mai intampla la toata lumea sa nu intre in marsalier.dai drumul la ambreiaj si mai apesi 1 data. Zgomotul acela la apasare(un fel de clantz) e normal. Link to comment
Ranger Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 (edited) Nu e la apasare - e la debraiere/ cand iau piciorul La alte masini nu am sesizat asta... Edited March 21, 2009 by Ranger Link to comment
titus Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Am o problema cu schimbatorul. Cand schimb (imediat dupa ce am schimbat intr-o treapta si accelerez) schimbatorul tremura ca dracu. In special in treapta a 2-a. Ce poate sa fie? Mersi. Link to comment
diablo Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 salut..la ce turatie schimbi a II-a...daca schimbi sub 2000 nu este bine incearca de la 2500 in sus si cam la toate vitezele ,daca face la fel te sfatuiesc sa te duci la un service autorizat..nu este neaparat cutia se poate intampla si de la timonerie.. Link to comment
titus Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 De obicei a doua schimb mai repede decat de obicei, adica pe la 2000-2500. Apoi schimb la 3000. Dar oricum as schimba tot tremura. O sa fac o vizita la service. Link to comment
Alex.T Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 De ce nu incerci tu sa schimbi pe la 4000-4500 de ture? Eu nici la diesel nu schimb cum schimbi tu... Link to comment
titus Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 La cat???? Nu ti se pare cam mult? In manualul masinii scrie clar ca se schimba intre 2000 si 3000. In fine, nu cred ca asta e problema cu tremuratul schimbatorului. Cam multicele probleme mai are si masina asta... Mai bine pastram Matizul... Link to comment
Alex.T Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Nu mi se pare deloc mult. Ia citeste manualul ala mai bine. Sigur zice ca acolo trebuie sa schimbi? Motorul tau este limitat la 6500 RPM. Inseamna ca poti merge la turatia asta fara probleme. Link to comment
Viktor Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 titus said: ... nu cred ca asta e problema cu tremuratul schimbatorului. Asa cred si eu. Schimbatul la 4500 ture sau mai mult, e valabil pentru masinile cu cutie 2+1,parerea mea. Intra usor in toate treptale de viteza? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now