Jump to content

Cea Mai Ieftina Masina Din Lume.


Leone

Recommended Posts

Asta e foarte tare, cum sa renunte la stergatoare? Oare au pus carpa automata de sters parbrizul ???

C6 are stergatoare automate, faptul ca nu se vad nu inseamna ca nu exista :) )

 

Automatic wipers and headlamps

 

The Citroën C6 features butterfly windscreen wipers - these new-style, flat blade wipers offer a very quiet operation and are extremely efficient, fully cleaning the whole of the huge windscreen area.

 

A rain sensor is fitted as standard across the C6 range, and automatically controls the windscreen wipers to leave the driver free to concentrate on the road ahead. In operation, the wiper speed is adjusted according to the intensity of the rain.

 

Revenind la TATA trebuie spus ca este o firma foarte mare cu o piata foarte mare, piata europeana este o piata pe care se intra greu iar TATA a reusit sa intre pe aceasta piata dar nu a avut un mare succes. Oricum europeanul este conservator dar si snob, iar daca englezul este multumit de TATA asta spune multe.

Link to comment
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

SI care dintre masinile produse poate satisface cerintele unui englez? Pick-up-ul care are mare succes in ro cu motor de 2l diesel 90cp si 190nm cu vmax 123km/h? Poate Indigo care sta in showroom in Iasi de ceva timp si arata mai jalnic decat o dacie 1310 si are niste performante dinamice de te doare capul (v max 150/160km/h puteri cuprinse intre 52kw si 62 kw)...

Edited by andreib
Link to comment

As lua-o imediat si as face-o mascota blocului, mai ales la cat costa , ca sa moara de necaz europenii astia cu bullsheet-ul lor de 10000E. Cat despre ESP;TSP si alte SPPP-URI , la cate Mercedes-uri si BMW-uri cu 20 000 de airbaguri, rupte EFECTIV in doua am vazut, si pasagerii facuti terci, mai bine una d'asta.Din pacate , nici daca o fac euro 10 si 15 stele ncap nu o vor aduce in europa(cu e mic) ca sa nu le dea foc patronii si muncitorii fabricilor europene , in pragul falimentului. :mrgreen:

Link to comment

Hehe,mare adevar ai grait. Oricum, chiar daca ar incerca sa ii creasca siguranta, tot greu i-ar fi sa intre in Europa. Nu vezi ce face cacanarii astia de la Dacia cu taxa de prima inmatriculare? La ce interese sunt in industria auto, o mama...

Link to comment

O foarte interesanta lista de masini ieftine de-a lungul timpului arata asa:

Ford Model T - 1908

Willis-Overland Jeep - 1941

VW Beetle - 1953

Trabant - 1957

SAAB 93 - 1958

BMC Mini - 1959

Toyota Corolla - 1966

 

Detalii foarte interesante!

Link to comment
Asta e foarte tare, cum sa renunte la stergatoare? Oare au pus carpa automata de sters parbrizul ???

C6 are stergatoare automate, faptul ca nu se vad nu inseamna ca nu exista :) )

carpa aia automata este un sistem cu ultrasunete, folosit pe scara larga la elicoptere :) )

Link to comment

Stati linistiti, n-o sa dovedeasca producatorul cate ascutitori din acestea se vor vinde. Romanii sunt carcotasi pentru ca ei nu se simt oameni saraci, ei doar n-au bani la portofel, dar in rest au fite de bastani, se imprumuta pe viata, doar, sa se dea cu SUV-ul prin aglomeratiile urbane si sa-l parcheze pe bordurile dintre blocuri.

Link to comment
Romanii sunt carcotasi pentru ca ei nu se simt oameni saraci, ei doar n-au bani la portofel, dar in rest au fite de bastani, se imprumuta pe viata, doar, sa se dea cu SUV-ul prin aglomeratiile urbane si sa-l parcheze pe bordurile dintre blocuri.

=D> > :)

 

Da... le zici bine conu Tolin, era sa pic de pe scaun de ras, desi... e adevarat !.

 

V.

Link to comment
Se pare ca deja iese cu scandal, muncitorii protesteaza.

 

Vrajeala ieftina.

 

Râdem, râdem noi, dar cine râde la urma râde mai bine... cititi aici si opinia unui amic care mai e si dealer de ... 4 roti.

 

V.

 

Din pacate, faptul ca e dealer de roti transpira grosolan in modul de a scrie. Despre continut ... ar trebui sa se limiteze la dealership :)

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Tata Motors intentioneaza sa lanseze in Europa modelul Nano, cea mai ieftina masina din lume, pana in 2011, a declarat, marti, presedintele companiei indiane, Ratan Tata, informeaza Mediafax.

 

 

Totusi, versiunea europeana a Nano va fi diferita de cea comercializata in India, intrucat trebuie sa indeplineasca standarde diferite privind siguranta si emisiile poluante, a adaugat oficialul indian prezent la salonul auto de la Geneva.

"Nu va fi aceeasi masina, dar va fi in continuare foarte accesibila", a spus

 

Tata.

 

 

Compania va incepe sa vanda modelul Nano pe piata din India din luna aprilie, la un pret sub 2.000 de dolari.

Un pret pentru versiunea europeana, care va fi numita Nano Europa, nu a fost inca stabilit, a adaugat Tata.

Constructorul auto va introduce alte doua modele pe piata auto europeana, o masina electrica in 2010, respectiv un sedan, Premium, in 2011.

 

http://www.romanialibera.ro/a147801/masina...na-in-2011.html

post-9557-1237748517_thumb.jpg

Edited by niki
Link to comment

Este cel mai ieftin automobil de serie din lume, fiind astfel şi cel mai accesibil, însă Nano poate deveni una dintre cele mai greu de obţinut maşini ale anului. Din cauza cererii imense, compania

indiană Tata Motors a decis să organizeze o loterie pentru cei care vor să cumpere modelul ultra low-cost, scrie TimesOnline.

 

Cei care îşi doresc un model Nano vor putea să îl cumpere doar dacă câştigă la această loterie, şi chiar şi atunci, maşina va fi livrată după aproape 18 luni, aproape la fel de mult ca pentru un Ferrari. Pentru 2.500 de dolari, cupărătorul primeşte varianta standard a modelului.

 

Neobişnuita campanie

de vânzări a fost adoptată de Tata Motors după ce a fost forţată să abandoneze, anul trecut, construcţia unei fabrici destinate producţiei de modele Nano.

 

Cei 100.000 de câştigători ai loteriei Nano, la care sunt aşteptaţi să participe 500.000 de persoane, vor avea dreptul să cumpere un model Nano, Pierzătorii loteriei se pot aştepta la creşterea preţului automobilului şi la o perioadă de aşteptare care se poate întinde pe trei ani.

Link to comment

Varianta europeana nu va fi un scuter pe 4 roti ! Va avea caroserie din otel cu zone de deformare progamata si va dispune de airbaguri,ABS ,ESP si servodirectie electrica .Va avea 3,29 m cu 20 cm mai scurt decat Matizul,dar va fi mai inalt si mai lat cu 10 cm .De asemeni va dispune de roti pe 15 inci ,cutie automata cu 5 trepte, motorul va fi un 3 cilindri in bloc de aluminiu injectie multipunct Bosch,nivelul emisiilor de carbon sub 100g/km !

Link to comment
  • 6 months later...

Când dai 2.500 de dolari pe o maşină nouă nu poţi să ai prea multe pretenţii, dar nici să ia foc din senin nu te aştepţi. Aşa cum au păţit-o câţiva dintre primii posesori de Tata Nano.

 

Numărul cazurilor nu este însă alarmant, doar trei fiind oficial raportate, dar maniera în care incendiul se declanşează pune destule semne de întrebare. Sunil Kumar Panwanda, unul dintre proprietari explică pentru Timescum s-a trezit cu o torţă parcată în faţa casei. Indianul spune că a cumpărat acest model pentru fiica sa, tocmai pentru că era un automobil ieftin. Tânăra a ajuns cu maşina în curte, dar în două ore a privit cum flăcările o mistuie în mod inexplicabil.

 

Şi povestea celorlaţi păgubiţi este aceeaşi, la scurt interval după ce au parcat-o, maşina de 2.500 de dolari a ars complet. Defecţiunea a fost localizată de cei de la Tata ca provenind de la instalaţia electrică din preajma coloanei de direcţie. Astfel se pare că s-a produs un scurt la comutatorul care acţionează farurile şi semnalizatoarele. Toţi cei trei păgubiţi au păţit-o în acelaşi fel, ceea ce ar putea sugera o greşeală de proiectare.

 

Cei de la Tata sunt însă fermi şi spun că sunt doar cazuri izolate şi că nu este vorba în niciun caz de o problemă generalizată. Mai mult i ndienii nu par să ia în calcul posibilitatea autoturismele produse până în prezent, la 2.500 de dolari cât costă maşina fiind un efort prea mare. Probabil preferă să dea un model la schimb păgubiţilor, decât să investească în cercetare şi remediere. Ravindra Bhagat, posesoare a unuia din cele trei Tata Nano transformate în cenuşă, spune că nu va mai urca nicio dată la volanul acestui model.

 

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...