L`amour Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Cine vine maine seara sa dea un tarnacop si sa arunce o lopata de zapada din parcarea de la Casa Stintei, ca sigur nu o sa avem cum sa ne intalnim de nameti? Link to comment
EM!L Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 (edited) Era destul de curata zona zilele trecute parca. Eu sunt absent si de data asta ) Spor la deszapezire "> Edited January 9, 2008 by EM!L Link to comment
RaZoR-07 Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Mare chiulangiu... La ultima intalnire parcarea era blocata de nameti. Recomand parcarea de la Billa, partea din lateral spre Casa Stiintei. Cine vrea sa toace bomboane agricole in parcare sa vina de la 19:00 si sa nu se bazeze ca le aduce Emil. ) Ceilalti sa vina direct indoor la 19:01. ) Mai are cineva nevoie de taxi? ) Link to comment
EM!L Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 ) Cel mai mare, daca era cu catalog ma exmatriculati pana acu (sper sa nu dau cuiva idei ) Link to comment
RaZoR-07 Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Ei, nu chiar cel mai mare... Si nu te exmatriculeaza nimeni, doar ne era dor de tine. Link to comment
EM!L Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 Si eu mi-as dori sa pot ajunge, dar se cam anunta o perioada nasoala - incepe stresiunea... si "trag tare" pana atunci sa'mi mai rezolv din probleme... Link to comment
guru Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 Multumim pentru serviciile de taxi! Eu vin pe anvelopele proprii... de vara! Link to comment
RaZoR-07 Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 De vara?... Pai nu ziceai ca...? Link to comment
Elfu Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) Mai lasati-mi si mie niste zapada sa apuc sa-mi testez si eu lopata. N-am cum sa jung la intalnire pe 10.01, adica azi, dar apar teoretic dumica prin Craiova daca are cineva chef de-o lopata. Razor se aude? Se lasa cu loganeala. Edited January 10, 2008 by Night Elf Link to comment
guru Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 (edited) De vara?... Pai nu ziceai ca...? Vanzatorul nu a inteles la telefon cuvantul 'iarna" ) Avea doar de vara... Edited January 10, 2008 by guru Link to comment
RaZoR-07 Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Mai lasati-mi si mie niste zapada sa apuc sa-mi testez si eu lopata. N-am cum sa jung la intalnire pe 10.01, adica azi, dar apar teoretic dumica prin Craiova daca are cineva chef de-o lopata. Razor se aude? Se lasa cu loganeala. Zapada mai este, din pacate aproape prea multa, din doua parcari am ales-o pe a treia. Sa fi vazut manevre cu salupa Amorezului, mai mare dragul. Loganeala a fost si acum, la greu. Detalii in cronica. Aproape sigur sunt disponibil pentru duminica, la orice ora, chiar si matinala. Link to comment
Elfu Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 Bre, mai pe dupa-amiaza ca dimineata (ora 12 la mine) abia imi beau cafeaua in Bucuresti... dupa ora 3 cred ca o sa fiu prin Craiova. Dau PM imediat ce ajung. Link to comment
L`amour Posted January 11, 2008 Author Share Posted January 11, 2008 Ceeva poze de aseara.LAs pe domnul alin sa comenteze ca trebuie sa faca partea 3 cea cu 2 ianuarie in stil star wars cu intoarcere in timp Link to comment
RaZoR-07 Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 (edited) Am executat si Episodul 3 de la intalnirea trecuta. Mai dureaza putin lucrul la cronica de la intalnirea asta. P.S.: Il las pe Guru sa "cronicizeze" intalnirea neprogramata de azi "la o cafea". Sa nu pui decat poza cu fes, please, ca nu eram coafat. Amorezule, mai bine scrii "alin" cu "A" mare, cat de mare vrei tu, si-l scoti pe "domnul", ca n-are nici un farmec. > Edited January 13, 2008 by guru Link to comment
RaZoR-07 Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 (edited) Un Cronicar aplecat pe problema 10 ianuarie 2008, orele 19:00, Craiova, locatia hibernala a intalnirilor filialei din Banie DWCC Din cele doua variante de parcare preconizate am ales-o pe a treia, “la umbra lui Nea` Nicu”. Ajungand primul la intalnire, am profitat de situatie pentru a mai lectura cateva pasaje din telenovela aviatica “Intre doua decolari”, in timp ce tocam constiincios o portie zdravana de bomboane agricole. Asa se face ca la sosirea domnului Amorez eram intr-o stare euforica maxima, de a crezut bietul de el ca bulgarii ne-au dat seminte tratate si a refuzat oferta mea generoasa de a ma insoti in activitatea rumegatoare. Nici n-am apucat sa ne impartasim unul altuia ultimele peripetii pe soselele patriei, ca a si aparut Guru, parcand Matizacul in antiteza cu salupa Amorezului, adica bot in bot. Binefacerile temperaturii exterioare craiovene ne-au convins sa purcedem fara intarziere catre interioare ceva mai calde unde persista inca interdictia de a consuma produse agricole de import. Ordinea de zi a dezbaterilor aprinse care s-au petrecut a inclus, pe langa planurile fotografice ale lui Guru, problema supraracirii Matizacului si a altor bolizi in conditii de iarna mioritica. Analizand mai multe cazuri concrete, in diverse conditii, pe un esantion reprezentativ, am tras concluzia ca la motoare mici si relativ mici, solutia este incalzirea motorului cu caldura oprita, dar cu ventilatie la maxim si dezaburire, injumatatind astfel timpul de incalzire, iar pentru a evita racirea motorului la relanti, cu caldura pornita, nivelul lichidului de racire trebuie sa fie la minim. Ca sa vada Elfu` ce loganeala a pierdut trebuie sa mai facem o mica intoarcere in timp, la orele premergatoare intalnirii propriu-zise. Sa aflati si voi ce influenta nefasta poate avea un Logan asupra sigurantei traficului. Toata lumea stie cat de simplu este si cat de putin dureaza schimbarea becurilor din farurile Matizacului. Dar putini stiu (si mai putini si-au “manjit mainile” incercand) cat de dificila este aceasta operatie la frigiderul national si, implicit, cat de mult dureaza, cel putin prima data. In dimineata zilei de intalnire eu faceam (inca) parte dintre fericitii inocenti care inca nu trecusera prin chinurile schimbarii de becuri la minunea industriei mioritice, sau miovenice, cu voia dumneavoastra. Pe la orele 16:00, satul (cine n-ar fi fost?) de frecusul unei zile “normale” de lucru, ma trage ata sa ma duc pe acasa, urmand ca apoi sa ma deplasez rectiliniu si aproximativ uniform catre locul de unde trebuia sa-mi iau consoarta pentru a o aduce la domiciliu. In parcarea deja destul de aglomerata din fata blocului, un vecin a carui identitate nu prezinta relevanta pentru povestea noastra, posesor de Logani (un decei personal si un empei de la lucru), se minuna ce sa faca la botu` Loganului de serviciu ca se se produca lumina. Explicatiile lui debuteaza fulminant cu “nu stiu in ce se mai tine, ca i-am scos mufa...”, starnind, fireste, hilaritate printre cei prezenti, ca doar nu era sa stea saracu` bec doar intr-o mufa. Asa ceva nici la Logan nu parea credibil. Iau problema in mana, in calitate de specialist in nimicuri automobilistice, si-mi var capatana sub capota frigiderului. Rezultatul, previzibil dealtfel, a fost un cucui de toata frumusetea, pentru ca nici macar un copil nu poate avea pretentia sa-si introduca micuta sfera din varful gatului intre farul Loganului si suportul motorului. Renunt la pretentia de a vedea cu ochii si-mi introbag mana in zona crepusculara a farului incercand sa-mi dau seama pe dibuite care ar fi sistemul de prindere. Dupa indelungi dibuieli si adanci zgarieturi, am constatat ca sistemul de prindere e la fel ca la Matiz... dar altfel. Aceeasi clema din sarma otelita, cu diferenta aberanta ca nu e pusa orizontal, ci vertical, avand balamalele in partea de jos, ceea ce inducea indubitabil imposibilitatea de a vedea cum este prinsa in partea de sus. Dupa ce am adresat cateva injuraturi, atat inspiratilor proiectanti ai Loganului, cat si propriei inspiratii (cand un prieten mi-a oferit o pensa chirurgicala pentru a o utiliza in nobila misiune de extragere a ancorei din gura plina de dinti ascutiti a agerului peste rapitor, am refuzat ca un dobitoc celalalt instrument pe care mi l-a oferit, si anume o oglinjoara din acelea pe care le foloseste nenea dentistu` ca sa ni se uite-n gura fara sa fie nevoit sa stea in cap, instrument esential pentru acces vizual in locatii altfel inaccesibile, cum e farul de Logan), am procedat tot pe dibuite, intr-un tarziu cu succes, la desfacerea clemei si inlocuirea becului pe partea dreapta a agregatului. Am reusit sa pun la loc clema buclucasa, garnitura de cauciuc si mufa atoatesustinatoare, trecand fireste la testul final. Nu al elanului ca pe ala l-au facut deja altii, ci al becului. Ocazie cu care am constatat ca merge. Doar cel din dreapta, ca si stangul era tot mort. Cerandu-i mandrului posesor de Logan (fost orb, actualmente doar chior) celalalt bec, am avut parte de inca o mostra de gandire loganistica: “Pai n-am, ca ala din stanga s-a ars acum doua zile, dupa ce cumparasem becul pentru dreapta...”, de parca la Logan ar fi diferite. Prin prisma obligativitatii legale si de bun simt de a asigura macar functionarea macar a becului din stanga, ramane sideranta nonsalanta cu care m-a pus individul sa-l schimb doar pe cel din dreapta. Pe deplin constient de faptul ca “nicio fapta buna nu ramane nepedepsita” am purces catre portbagajul rachietei turco-coreene personale de unde am produs un bec ramas de rezerva dupa dotarea cu xenoane, si am realizat cu chiu, cu vai, manopera descrisa mai sus, si la farul din stanga al golanului. Becurile de pozitie erau si alea moarte dar, neavand la indemana asa ceva, le-am lasat pe alta data. Uitandu-ma la ceas am constatat ca, intr-adevar, “pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti”. Mai aveam la dispozitie doar cinci minute pentru a parcurge sase kilometri de traseu urban pana la intalnirea cu jumatatea mea. Imposibil de realizat chiar si cu Matizul. Am anuntat-o telefonic despre iminenta intarziere si am purces la drum. “Graba strica treaba”, ziceau batranii, si bine ziceau. Dupa parcurgerea primului kilometru, execut o depasire demna de filmele cu prosti, eu cu 40 la ora si daciotu` depasit, cu 20, cand, hop, un alt daciot care se asigurase probabil in secolul trecut, binevoieste sa patrunda pe drum, venind din partea dreapta, la zece metri in fata mea, in timp ce un mandru utilizator de VAG se pregatea sa intre dintr-o strada laterala din stanga mea. Instinctele primare mi-au intrat in functiune mult prea brusc pentru capacitatea de franare a Matizacului privat de ABS. Rezultatul a fost blocarea instantanee a tuturor rotilor, urmata de o pirueta de 180 de grade kelvin, pe roata din stanga fata, executata in mai putin de o nanosecunda, ceea ce mi-a permis sa opresc cu kuru` intre daciotu` deja intrat pe drum si VAG-inistu` a carui sotie se udase toata. Din fericire fara impact, nici simplu, nici dublu. Am multumit ingerului pazitor ca m-a ferit de necaz si de aceasta data (mooooaaamaaaa, cate datorii am la el! Trebuie sa-i dau o BRRC cu prima ocazie...) si mi-am continuat drumul, minunandu-ma ce efect distructiv puteau avea becurile arse ale unui Logan si la ce distanta. Cam asa cum v-am adus aceasta poveste la cunostinta domniilor voastre, au auzit-o si cei, mult prea putini din pacate, prezenti la intalnire. In rest, intalnirea s-a finalizat cu o frumoasa sedinta foto “pe mana Amorezului”, pozele de o calitate indoielnica fiind deja postate mai sus. Intr-o viitoare paranteza, la un viitor episod al “Cronicilor din Banie”, va voi prezenta, pe scurt, impresii de test drive cu minunea industriei romanesti, asa cum deja le-am povestit pe scurt pe un alt forum (Elfu` stie...) Dar pana atunci, lectura placuta. ENTER Edited January 14, 2008 by RaZoR-07 Link to comment
L`amour Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 (edited) Amorezule, mai bine scrii "alin" cu "A" mare, cat de mare vrei tu, si-l scoti pe "domnul", ca n-are nici un farmec. > Pai tocmai asta era faza cu "domnule" sa te umflu putin si apoi cu litera mica sa te scsad sa nu ti se urce la cap > In rest, intalnirea s-a finalizat cu o frumoasa sedinta foto “pe mana Amorezului”, pozele de o calitate indoielnica fiind deja postate mai sus. Pozele erau facute cu telefonul si pe timp de noapte...lasa de dorit,dar decat de loc bune si alea.Data viitoare o sa incerc sa iau un aparat foto sa le scot k. app. Misto cronica ta.Ma sparsai de ras dar mai fain a fost cand povesteai asa ca cei care nu au fost prezenti la intalnire au avut ce pierde. Edited January 16, 2008 by L`amour Link to comment
RaZoR-07 Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Multumim pentru aprecierile favorabile primite din partea criticului laudator de serviciu, a.k.a. Amorezul. Link to comment
Recommended Posts