Jump to content

10.01.2008:lopata Si Tarnacopul


Recommended Posts

Mare chiulangiu...

La ultima intalnire parcarea era blocata de nameti.

Recomand parcarea de la Billa, partea din lateral spre Casa Stiintei.

Cine vrea sa toace bomboane agricole in parcare sa vina de la 19:00 si sa nu se bazeze ca le aduce Emil. :) )

Ceilalti sa vina direct indoor la 19:01. :) )

Mai are cineva nevoie de taxi? :) )

Link to comment

Mai lasati-mi si mie niste zapada sa apuc sa-mi testez si eu lopata. :drinkers:

 

N-am cum sa jung la intalnire pe 10.01, adica azi, dar apar teoretic dumica prin Craiova daca are cineva chef de-o lopata. Razor se aude? Se lasa cu loganeala. :D

Edited by Night Elf
Link to comment
Mai lasati-mi si mie niste zapada sa apuc sa-mi testez si eu lopata. :drinkers:

N-am cum sa jung la intalnire pe 10.01, adica azi, dar apar teoretic dumica prin Craiova daca are cineva chef de-o lopata. Razor se aude? Se lasa cu loganeala. :D

 

Zapada mai este, din pacate aproape prea multa, din doua parcari am ales-o pe a treia.

Sa fi vazut manevre cu salupa Amorezului, mai mare dragul.

Loganeala a fost si acum, la greu.

Detalii in cronica.

Aproape sigur sunt disponibil pentru duminica, la orice ora, chiar si matinala.

Link to comment

Am executat si Episodul 3 de la intalnirea trecuta.

Mai dureaza putin lucrul la cronica de la intalnirea asta. :osanale:

 

P.S.: Il las pe Guru sa "cronicizeze" intalnirea neprogramata de azi "la o cafea". :thumbl:

Sa nu pui decat poza cu fes, please, ca nu eram coafat. :D

post-1252-1200263264_thumb.jpg

Amorezule, mai bine scrii "alin" cu "A" mare, cat de mare vrei tu, si-l scoti pe "domnul", ca n-are nici un farmec. > :)

Edited by guru
Link to comment

Un Cronicar aplecat pe problema

post-7473-1200310821_thumb.jpg

10 ianuarie 2008, orele 19:00, Craiova, locatia hibernala a intalnirilor filialei din Banie DWCC

 

Din cele doua variante de parcare preconizate am ales-o pe a treia, la umbra lui Nea` Nicu.

 

Ajungand primul la intalnire, am profitat de situatie pentru a mai lectura cateva pasaje din telenovela aviatica Intre doua decolari, in timp ce tocam constiincios o portie zdravana de bomboane agricole. Asa se face ca la sosirea domnului Amorez eram intr-o stare euforica maxima, de a crezut bietul de el ca bulgarii ne-au dat seminte tratate si a refuzat oferta mea generoasa de a ma insoti in activitatea rumegatoare.

 

Nici n-am apucat sa ne impartasim unul altuia ultimele peripetii pe soselele patriei, ca a si aparut Guru, parcand Matizacul in antiteza cu salupa Amorezului, adica bot in bot.

 

Binefacerile temperaturii exterioare craiovene ne-au convins sa purcedem fara intarziere catre interioare ceva mai calde unde persista inca interdictia de a consuma produse agricole de import.

 

Ordinea de zi a dezbaterilor aprinse care s-au petrecut a inclus, pe langa planurile fotografice ale lui Guru, problema supraracirii Matizacului si a altor bolizi in conditii de iarna mioritica. Analizand mai multe cazuri concrete, in diverse conditii, pe un esantion reprezentativ, am tras concluzia ca la motoare mici si relativ mici, solutia este incalzirea motorului cu caldura oprita, dar cu ventilatie la maxim si dezaburire, injumatatind astfel timpul de incalzire, iar pentru a evita racirea motorului la relanti, cu caldura pornita, nivelul lichidului de racire trebuie sa fie la minim.

 

Ca sa vada Elfu` ce loganeala a pierdut trebuie sa mai facem o mica intoarcere in timp, la orele premergatoare intalnirii propriu-zise. Sa aflati si voi ce influenta nefasta poate avea un Logan asupra sigurantei traficului.

 

Toata lumea stie cat de simplu este si cat de putin dureaza schimbarea becurilor din farurile Matizacului. Dar putini stiu (si mai putini si-au manjit mainile incercand) cat de dificila este aceasta operatie la frigiderul national si, implicit, cat de mult dureaza, cel putin prima data. In dimineata zilei de intalnire eu faceam (inca) parte dintre fericitii inocenti care inca nu trecusera prin chinurile schimbarii de becuri la minunea industriei mioritice, sau miovenice, cu voia dumneavoastra. Pe la orele 16:00, satul (cine n-ar fi fost?) de frecusul unei zile normale de lucru, ma trage ata sa ma duc pe acasa, urmand ca apoi sa ma deplasez rectiliniu si aproximativ uniform catre locul de unde trebuia sa-mi iau consoarta pentru a o aduce la domiciliu. In parcarea deja destul de aglomerata din fata blocului, un vecin a carui identitate nu prezinta relevanta pentru povestea noastra, posesor de Logani (un decei personal si un empei de la lucru), se minuna ce sa faca la botu` Loganului de serviciu ca se se produca lumina. Explicatiile lui debuteaza fulminant cu nu stiu in ce se mai tine, ca i-am scos mufa..., starnind, fireste, hilaritate printre cei prezenti, ca doar nu era sa stea saracu` bec doar intr-o mufa. Asa ceva nici la Logan nu parea credibil. Iau problema in mana, in calitate de specialist in nimicuri automobilistice, si-mi var capatana sub capota frigiderului. Rezultatul, previzibil dealtfel, a fost un cucui de toata frumusetea, pentru ca nici macar un copil nu poate avea pretentia sa-si introduca micuta sfera din varful gatului intre farul Loganului si suportul motorului. Renunt la pretentia de a vedea cu ochii si-mi introbag mana in zona crepusculara a farului incercand sa-mi dau seama pe dibuite care ar fi sistemul de prindere. Dupa indelungi dibuieli si adanci zgarieturi, am constatat ca sistemul de prindere e la fel ca la Matiz... dar altfel. Aceeasi clema din sarma otelita, cu diferenta aberanta ca nu e pusa orizontal, ci vertical, avand balamalele in partea de jos, ceea ce inducea indubitabil imposibilitatea de a vedea cum este prinsa in partea de sus. Dupa ce am adresat cateva injuraturi, atat inspiratilor proiectanti ai Loganului, cat si propriei inspiratii (cand un prieten mi-a oferit o pensa chirurgicala pentru a o utiliza in nobila misiune de extragere a ancorei din gura plina de dinti ascutiti a agerului peste rapitor, am refuzat ca un dobitoc celalalt instrument pe care mi l-a oferit, si anume o oglinjoara din acelea pe care le foloseste nenea dentistu` ca sa ni se uite-n gura fara sa fie nevoit sa stea in cap, instrument esential pentru acces vizual in locatii altfel inaccesibile, cum e farul de Logan), am procedat tot pe dibuite, intr-un tarziu cu succes, la desfacerea clemei si inlocuirea becului pe partea dreapta a agregatului. Am reusit sa pun la loc clema buclucasa, garnitura de cauciuc si mufa atoatesustinatoare, trecand fireste la testul final. Nu al elanului ca pe ala l-au facut deja altii, ci al becului. Ocazie cu care am constatat ca merge. Doar cel din dreapta, ca si stangul era tot mort. Cerandu-i mandrului posesor de Logan (fost orb, actualmente doar chior) celalalt bec, am avut parte de inca o mostra de gandire loganistica: Pai n-am, ca ala din stanga s-a ars acum doua zile, dupa ce cumparasem becul pentru dreapta..., de parca la Logan ar fi diferite. Prin prisma obligativitatii legale si de bun simt de a asigura macar functionarea macar a becului din stanga, ramane sideranta nonsalanta cu care m-a pus individul sa-l schimb doar pe cel din dreapta. Pe deplin constient de faptul ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita am purces catre portbagajul rachietei turco-coreene personale de unde am produs un bec ramas de rezerva dupa dotarea cu xenoane, si am realizat cu chiu, cu vai, manopera descrisa mai sus, si la farul din stanga al golanului. Becurile de pozitie erau si alea moarte dar, neavand la indemana asa ceva, le-am lasat pe alta data.

 

Uitandu-ma la ceas am constatat ca, intr-adevar, pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti. Mai aveam la dispozitie doar cinci minute pentru a parcurge sase kilometri de traseu urban pana la intalnirea cu jumatatea mea. Imposibil de realizat chiar si cu Matizul.

 

Am anuntat-o telefonic despre iminenta intarziere si am purces la drum. Graba strica treaba, ziceau batranii, si bine ziceau. Dupa parcurgerea primului kilometru, execut o depasire demna de filmele cu prosti, eu cu 40 la ora si daciotu` depasit, cu 20, cand, hop, un alt daciot care se asigurase probabil in secolul trecut, binevoieste sa patrunda pe drum, venind din partea dreapta, la zece metri in fata mea, in timp ce un mandru utilizator de VAG se pregatea sa intre dintr-o strada laterala din stanga mea. Instinctele primare mi-au intrat in functiune mult prea brusc pentru capacitatea de franare a Matizacului privat de ABS. Rezultatul a fost blocarea instantanee a tuturor rotilor, urmata de o pirueta de 180 de grade kelvin, pe roata din stanga fata, executata in mai putin de o nanosecunda, ceea ce mi-a permis sa opresc cu kuru` intre daciotu` deja intrat pe drum si VAG-inistu` a carui sotie se udase toata. Din fericire fara impact, nici simplu, nici dublu. Am multumit ingerului pazitor ca m-a ferit de necaz si de aceasta data (mooooaaamaaaa, cate datorii am la el! Trebuie sa-i dau o BRRC cu prima ocazie...) si mi-am continuat drumul, minunandu-ma ce efect distructiv puteau avea becurile arse ale unui Logan si la ce distanta.

 

Cam asa cum v-am adus aceasta poveste la cunostinta domniilor voastre, au auzit-o si cei, mult prea putini din pacate, prezenti la intalnire.

 

In rest, intalnirea s-a finalizat cu o frumoasa sedinta foto pe mana Amorezului, pozele de o calitate indoielnica fiind deja postate mai sus.

 

 

Intr-o viitoare paranteza, la un viitor episod al Cronicilor din Banie, va voi prezenta, pe scurt, impresii de test drive cu minunea industriei romanesti, asa cum deja le-am povestit pe scurt pe un alt forum (Elfu` stie...)

 

Dar pana atunci, lectura placuta.

 

ENTER

post-7473-1200310672_thumb.jpg

Edited by RaZoR-07
Link to comment

Amorezule, mai bine scrii "alin" cu "A" mare, cat de mare vrei tu, si-l scoti pe "domnul", ca n-are nici un farmec. > :)

Pai tocmai asta era faza cu "domnule" sa te umflu putin si apoi cu litera mica sa te scsad sa nu ti se urce la cap > :)

 

 

 

In rest, intalnirea s-a finalizat cu o frumoasa sedinta foto pe mana Amorezului, pozele de o calitate indoielnica fiind deja postate mai sus.

 

Pozele erau facute cu telefonul si pe timp de noapte...lasa de dorit,dar decat de loc bune si alea.Data viitoare o sa incerc sa iau un aparat foto sa le scot k.

 

 

 

app. Misto cronica ta.Ma sparsai de ras dar mai fain a fost cand povesteai asa ca cei care nu au fost prezenti la intalnire au avut ce pierde.

Edited by L`amour
Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...