Abram Burel Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 (edited) ...de ce in conditiile in care cam toti au raportat erori ale vitezometrului, eu am fost inregistrat de radar cu acceasi viteza pe care mi-o afisa si vitezometrul cu 3 secunde inainte... De unde provin aceste diferente la aceeasi masina cu aceleasi echipamente? Cauciucurile sunt Continentalurile stock. Ai verificat presiunea? Am o vaga banuiala ca, cel putin in cazul mentionat, ar fi trebuit umflate un pic Sau poate... dezumflate Edited January 19, 2008 by Abram Burel Link to comment
starsteel Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Masuratorile tale sunt cel putin amuzante )Ia un gps si vezi ce si cum, desi si ala poate avea o mica eroare. Este imposibil sa mergi un km cu 95 constant. Intre noi fie vorba, mai bine puneai o muzica Mai dar rau mai esti, trebuie sa apreciezi ca lipsa mijloacelor e compensata de multa pasiune asa ca mai neutralizeaza un pic aciditatea. P.S. Pt. neutralizare ai nevoie de o baza ...sper ca nu esti chimist sa ma faci varza. Link to comment
dsasorin Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 LA fel si eu , am masurat cu gps. LA Aveo am cam 7-8 % mai mult pe bord. LA Dacia din 82 era EXACT EXACT ca gps. Interesant... Tind sa cred si eu ca aia din fabrica intentionat calibreaza mai sus afisajul cu ac la vitezometru. Link to comment
Tommy Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Depinde si de cauciucuri, si de ce zic asta: Masurat pe GPS abateri cu anvelope de vara - iarna: la 60 : 5 km - 3 km la 100 : 7km - 5km la 160: 7km - 5km Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now