Hdc Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Am si eu de anu trecut un chvreolet aveo model 2007 de 1.4 cu 96 de cai putere la bord cu 9500 de km si am urmatoarele pb: consum in oras iarna in jur de 10l/100 la o cursa de brasov bucuresti otopeni intre 7,5 si 8l/100.in luna iulie a scazut puterea motorului de nu se putea face nicio de pasire iar in august am duso la service au resetat computerul masini si in uram pb s-a simtit inbunatatire dar la pelcare mi s-a spus ca o sa-si revina inapoi,dupa aproximativ 400 de km si-a revenit la starea de dinanitea reseatari. Dupa aceastea am duso ianpoi al service si au spus ca nu are nimca.As dori sa stiu daca acesta e un comportament normal la un motor de 1.4 l cu 96 de cai putere ca pt a merge decent trebuie sa tin motorul turat la 4000.Nu s-a aprins niciun bec pe bord.Va multumesc anticipat Link to comment
magnet Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 1 Consumul: "Get use to it" 1.4 16v 96cai totusi nu se compara cu un matiz de 1.0 consum de 6l/100 km...consumul 10l iarna eu zic ca e ok in oras. Iar in extraurban conteaza si la ce viteze o conduci, 7.5l e ok. Masina este mare!!! nu inteleg la ce v-ati asteptat . 2 Puterea: poate fi din cauza benzini. Eu am 8000 km si nu am probleme cu puterea si schimb la 2500-3000rpm...faza cu 4000 , sa nu ne zici ca ai tinut-o in 4000 de cand ai cumparat-o? Daca nu ai incredere in cei din service oricand poti incerca un test la alt service. Succes. Link to comment
VAXXi Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Ce masina ai avut/condus inainte ? Link to comment
Razv Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Tu nici macar nu sti cati cp are masina ta ... 1.4 16v 94 cp. Cine stie cum o conduci tu ... Consumul e ok ... putin cam marisor pe exterior ... Si e un motor de turatie aspirat , normal ca la 4000 simti ca trage masina ... Link to comment
tolin Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 (edited) Am si eu de anu trecut un chvreolet aveo model 2007 de 1.4 cu 96 de cai putere la bord cu 9500 de km si am urmatoarele pb:consum in oras iarna in jur de 10l/100 la o cursa de brasov bucuresti otopeni intre 7,5 si 8l/100.in luna iulie a scazut puterea motorului de nu se putea face nicio de pasire iar in august am duso la service au resetat computerul masini si in uram pb s-a simtit inbunatatire dar la pelcare mi s-a spus ca o sa-si revina inapoi,dupa aproximativ 400 de km si-a revenit la starea de dinanitea reseatari. Dupa aceastea am duso ianpoi al service si au spus ca nu are nimca.As dori sa stiu daca acesta e un comportament normal la un motor de 1.4 l cu 96 de cai putere ca pt a merge decent trebuie sa tin motorul turat la 4000.Nu s-a aprins niciun bec pe bord.Va multumesc anticipat - 10% in oras, iarna, este foarte bine. Vara nu poti consuma mai putin de 9% in urban ; - 7,5-8% pe Bv-B ? Cum ai masurat consumul pe distanta asta ? - in afara de treapta 5 de la cutie, mai sunt inca vreo 4 cu care sa circuli. In treapta a III-a iti va consuma mai putin decat intr-a V-a, la 70 km/h ; - din cele relatate de catre tine, motorul tau merge perfect. PS. Nu vad legatura dintre titlul topicului si primul post. Edited January 23, 2008 by tolin Link to comment
Tommy Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 (edited) - din cele relatate de catre tine, motorul tau merge perfect. Eh nu.. nu-i bmw. Edited January 23, 2008 by Tommy Link to comment
DevBreak Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 NU inteleg de ce te plangi de consumul pe oras. Eu sunt din Pitesti iar la ora de varf nu cred ca te mai intereseaza consumul. Motorul de 1.4 trage bine la 4.000 si se aude belea gandeste ca, cuplul incepe la 3.400 conforma specificatiilor, daca mergi cu ea la 2000 este normal sa nu aiba putere. Ce spune tolin este adevarat si testat Daca vrei sa vezi cei 96 de cai mergi pina in 6.000 (nu te speria ca nu pleaca motoru) Link to comment
elenyta Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Si eu am aceeasi masina cu motor de 1.4, cu care am parcurs pana acum aproape 14000 km si nu am avut asemenea probleme, privind puterea motorului. Daca ai fost la service...ce au spus ? Care a fost cauza ? Link to comment
Razv Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Ma voi aveti 96 cp? .. e vreo editie limitata si nu stiu eu... Link to comment
VFX Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 94 au toate...in curand vor fi de 98...alte motoare, nu doar schimbata mapa or something... Link to comment
Razv Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Da stiam ca 94 au toate .. eram ironic ... Link to comment
starsteel Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Eu zic nu mai revine Chevroletul lui are 96 de caluti ...by Renault? Link to comment
Hdc Posted January 25, 2008 Author Share Posted January 25, 2008 probelema nu e cu consumul,ci cu puterea motorului.Masina nu se comporta bine la accelerare,trebuie sa fac pedale la acceleratie ca sa se accelereza altfel acul kilometrajului sta pe loc. masina a fost dusa la service,ei au spus ca nu e nicio pb,au facut o resetare si a mers bine vreo 300 de kilometri iar apoi si-a revenit la starea initiala. Masini am condus destule la viata mea ca si sofer profesionist,printre ultimele se numara o dacia 1310 si cun cielo din 96 care se comportau mult mai bine la accelerare decat aveo,cea ce nu mi se pare normal ca masini mai vechi de aceasi capacitate cilindrica si cu mai putin cai putere sa fie mai puternice decat una din 2007. astept raspunsuri la problema mea dak ma puteti ajuta va multumes anticipat ps: scuze pt greseala de la cai putere a fost doar o scapare, mai gresete lumea daor suntem oameni. Link to comment
dadu1976 Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 ,trebuie sa fac pedale la acceleratie ca sa se accelereza altfel acul kilometrajului sta pe loc. Detaliaza putin. Eventual un exemplu. Link to comment
magnet Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Pedale ca la dacia 1310... Ai dus-o acum in service dupa ce ti-a aparut problema din nou. Doar nu o sa reseteze calculatorul de n ori. Trebuie sa schimbe ceva. Daca primesti acelasi raspuns, resetare calculator, schimba service-ul... Succes Link to comment
tolin Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 (edited) Detaliaza putin ... Nu este clar ca omul se afla intr-o treapta care nu-l favorizeaza ? Trebuie sa se uite la rapoarte, treapta 4 sau 5 nu sunt superioare lui 3. Asta toata problema. Si obsesia ca turatia generaza consum. Motorul lui consuma cel mai putin (consum specific) la 3500 rpm. Daca mergi cu el sub 2500 rpm, consumi mai mult si n-ai putere. Se pare ca este greu de inteles notiunea de consum specific, de asta toti vor indicator de consum instantaneu pe bord (o utopie)si sa mearga la cea mai mica turatie posibila. Si mai este o prejudecata: motorul nu trebuie sa se auda ... cum se aude ... inseamna ca-i supraturat, de parca am umbla toti ca americanii cu motoare de 6L. Edited January 25, 2008 by tolin Link to comment
Adi_Iacob Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 E clar o eroare in stilul de conducere. Adaptabilitatea ECU la stilul lui de condus isi pune amprenta, de aia dupa un n nr de km problema revine, se invata cu stilul lui defectuos si actioneaza ca atare. @Hdc, ala e Chevrolet, nu Dacia berlina, cand vrei o depasire retrogradeaza cu o viteza si accelereaza, sa vezi alta masina. Toate depasirile pana in 110 km/h se fac cu retrogradare, eu m-am dus pana acolo cu a 3-a si motorul nu are nimic, ba chiar devine mai silentios dupa o repriza de ture, scutura calamina dupa supape. Din ce spui tu cred ca schimbi vitezele mai jos de 2500 de ture, and that's very bad si pentru masina si pentru buzunarul tau. Pastreaza stilul asta de condus pentru oras, afara mai adauga 1500 de ture in plus la shifting. Nu-ti bate joc de masina, e pe undeva postata o problema de la colegii loganisti cu un Golan de 2 ani si 17 mii km cu benzina in baia de ulei din cauza mersului excesiv de subturat. Link to comment
Satori Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 ...trebuie sa fac pedale la acceleratie ca sa se accelereza altfel acul kilometrajului sta pe loc. Da drumul la ambreiaj ) Si vezi ca ala e vitezometrul! Kilometraj nu ai cu ac La ce turatie dai tu pedale sa misti vitezometrul? Link to comment
Hdc Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 Multumesc de sfaturi,cred ca o sa incerc si un alt service sa vad ce zic si ei.Mie mi s-a parut ciudat ca in a 4 la 100 km ,numai stiu roatile exact dar a trebuit sa schimb viteza in a 3 ca sa pot depasi si acu torumetrului a sarit la vreo 4.500 de turati.Dimineata la pornire are trepidatii si uneori se opreste moturul,e ceva normal? Am incercat sa fac o resetare dupa recomandarile de pe site si as vrea sa vad cum se comporta acuma La dacie nu facem pedala ca sa prinda accelaritie, ca aia puteam sa o regelz eu si zbarnia pe strada. Link to comment
Razv Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Ai mers cu ea subturat rau cred ... Cum sa fie normal sa ai trepidatii si sa ti se opreasca motorul uneori ?... Link to comment
marcel2 Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Am si eu de anu trecut un chvreolet aveo model 2007 de 1.4 cu 96 de cai putere la bord cu 9500 de km si am urmatoarele pb:consum in oras iarna in jur de 10l/100 la o cursa de brasov bucuresti otopeni intre 7,5 si 8l/100.in luna iulie a scazut puterea motorului de nu se putea face nicio de pasire iar in august am duso la service au resetat computerul masini si in uram pb s-a simtit inbunatatire dar la pelcare mi s-a spus ca o sa-si revina inapoi,dupa aproximativ 400 de km si-a revenit la starea de dinanitea reseatari. Dupa aceastea am duso ianpoi al service si au spus ca nu are nimca.As dori sa stiu daca acesta e un comportament normal la un motor de 1.4 l cu 96 de cai putere ca pt a merge decent trebuie sa tin motorul turat la 4000.Nu s-a aprins niciun bec pe bord.Va multumesc anticipat am acelashi marca, an de fabricatie, rulaj si tip de motor dar merg frecvent cu 2.000 turatii (merge si sub 2.000 dar nu este recomandat, cica creste consumul). In depasiri sau daca vreau putere suplimentara turez peste 3.000. Cuplul maxim -cf. fabricantului este de 3.400, valoare la care tb. sa obtii toti cei 94 CP, asa ca 4.000 mi se pare f. mult. Problema tb. rezolvata in service. Link to comment
VFX Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Cuplul e la 3400rpm, iar puterea la 6200rpm. asa ca 4000rpm nu e deloc f. mult (poate doar in cazul un dci) Daca ati aplica "regula" de la un (t)d©i la benzina...altfel ar sta lucrurile. Think about it: - la Diesel cuplul este la (sa zicem) 2000rpm...majoritatea merg aproximativ cu turatia asta - la benzina (in cazul nostru) cuplul este la 3400rpm, dar totusi se merge cu 2000? acum cine e de vina, producatorul ca a dat toate datele, sau driverul ca foloseste o benzinara in regim de diesel? Si va mai plangeti ca nu trag motoarele, ca sunt puturoase... Link to comment
Razv Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) am acelashi marca, an de fabricatie, rulaj si tip de motor dar merg frecvent cu 2.000 turatii (merge si sub 2.000 dar nu este recomandat, cica creste consumul). In depasiri sau daca vreau putere suplimentara turez peste 3.000. Cuplul maxim -cf. fabricantului este de 3.400, valoare la care tb. sa obtii toti cei 94 CP, asa ca 4.000 mi se pare f. mult. Problema tb. rezolvata in service. Mama ... cred ca ar trebuii sa faceti o scoala speciala de condus "cei ca tine" ... 1. mergi frecvent cu 2000 rpm ?... normal trebuie sa mergi cu 3000 rpm 2. 4000 rpm foarte mult ? ... dar eu ca ii dau destul de des 6500 rpm ? La 4000 se simte foarte bine .. are 'orgasm' motorul ... 3. la 3400 rpm obtii cuplul maxim si nu puterea maxima. "Problema tb. rezolvata in service." .. problema esti TU nu masina ... Cand vad astfel de posturi nu stiu daca sa plang sau sa rad ... Edited January 27, 2008 by Razv Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Ca de obicei, problema e intre scaun si volan... Mor de ras, nu alta: am acelashi marca, an de fabricatie, rulaj si tip de motor dar merg frecvent cu 2.000 turatii (merge si sub 2.000 dar nu este recomandat, cica creste consumul) Iar de asta: In depasiri sau daca vreau putere suplimentara turez peste 3.000 ... nu am cuvinte: pai la 3000 se merge normal- la 3000 schimbi viteza. Daca e intr-a V-a la 2000, pana ajunge la 3000- are timp ala depasit sa fumeze o tigara. Cuplul maxim -cf. fabricantului este de 3.400, valoare la care tb. sa obtii toti cei 94 CP, asa ca 4.000 mi se pare f. mult. Una scrie fabricantul, alta intelege "soferul". 3400 e nr de rotatii la care se obtine cuplul maxim, care e de ~130Nm (parca). Aia 94 de cai NU i-ai simtit niciodata (si nici n-o sa-i simti) ca nu te tine aorta sa treci de 6000 rm. Problema tb. rezolvata in service. Nu, nu in service- ci la dealer: fa un buy-back si ia-ti dizel, eventual un DCI, de preferinta pus pe o "caroserie" autohtona. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now