Razv Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Poate nu am nimerit explicatia, dar eu dupa ce trec de 4500, daca perseverez in treapta respectiva, am impresia ca bat pasul pe loc, desi turatia, cat si viteza cresc progresiv. Ciudate simturi ai . Eu de la 4000 pana in 6200 simt ca ma "infinge" in scaun . Link to comment
tolin Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 @AB > daca motorul plafoneaza la 4500, poate avea ceva pe circuitul de benzina, pompa, regulator, filtru, injectoare, in ordine inversa sau aleatoare. Link to comment
Abram Burel Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Mai, sa fie! N-am zis ca motorul se plafoneaza, ba chiar am subliniat ca creste si turatia si viteza proportional. Am zis ca e vorba doar de o senzatie, data de faptul ca zgomotul creste mai repede decat viteza Ceea ce mie nu-mi place. Deoarece nu ma alearga nimeni, prefer sa dau o treapta mai sus. Poate m-au cam lasat pe mine simturile sau poate s-au mai deformat... Link to comment
VFX Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 Sau poate vrei mai multi caluti sub capota. Link to comment
Razv Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Azi am simtit o lipsa de putere din partea motorului ... pur si simplu nu se ducea ... Am facut o mica "intrecere" cu un prieten cu Astra 1.4 90 cp si mi'am luat'o ( inainte il faceam la 2 3 masini ). Link to comment
VFX Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Esti sigur ca era motorul? poate ai schimbat benzina...pot fi si cauze meteo...etc... Link to comment
tolin Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Meteo, nu erau valabile si pentru celalalt ? Ce pneuri avea fiecare ? Link to comment
Razv Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 @sorinel da ... De azi dimineata am simtit o pierdere de putere la masina . A fost prima data cand am calcat'o mai sanatos dupa iesirea din iarna . Aceleasi intermediare care le'am avut si inainte amandoi. Pur si simplu in treapta a 3'a trecea pe langa mine . In ultimul timp am avut momente cand mergeam subturat ... Link to comment
VFX Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Poate s-a invatat ecm-ul mai puturos si la "talpa" mai mare nu a stiut cum sa reactioneze... Link to comment
Lucian M Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Mestere- sa fi vazut ce jar a mancat a mea acum cateva ore- schimbat 1 si 2 la ~6400, iar 3 la 6000... Ma ruga sotia sa o las mai incet. Insa masina a avut in iarna momente cand sesizam ca nu prea voia sa se infiga. Rezolvat cu o curatare de IAC, reset si ceva ture mai multe pentru o perioada de cam 10-15 minute. Abia astept sa pun inapoi gumele de vara... Link to comment
Razv Posted February 3, 2008 Share Posted February 3, 2008 Bagai niste efix si parca isi mai dadu drumul . Maine o alerg putin ... Link to comment
MCojo Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Mestere- sa fi vazut ce jar a mancat a mea acum cateva ore- schimbat 1 si 2 la ~6400, Lucica cum reusisi bre sa sari peste limitarea care e la 6200?? ) Link to comment
Abram Burel Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 N-auzi tu, ca ia dat niste jar A mea de vreo saptamana incoace e cam nervoasa. I-am zis ca, daca nu se potoleste, n-o sa-i curat IAC-u', nu-i dau nici reset si o sa merg cu ea numai sub 3000 ) Link to comment
VFX Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Lucica cum reusisi bre sa sari peste limitarea care e la 6200?? ) pai la 6200 e varful de putere, pe la 6500 taie gazu'... Link to comment
Lucian M Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 pe la 6500 taie gazu'... Corect! "> Link to comment
MCojo Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Ia mai uitati-va voi la rece si fara pic de adrenalina : http://www.gmclub.ro/filme/limitare_kalos_1400_dohc.mp4 http://www.gmclub.ro/filme/limitare_kalos_1400_sohc.mp4 Link to comment
tolin Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Aceleasi valori sunt si in alergare ? Link to comment
VFX Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 "In gol" teoretic are limita mai jos, ca nu ai motive (teoretic) sa o urci asa mult in turatii... In sarcina cred ca se schimba situatia... La mine a intrat in jur de 6500, "involuntar", in treapta a 3-a...ultima data cand m-am uitat la turometru era pe la 6300...si a mai durat cateva lungimi de masina pana sa taie gazul. Link to comment
Razv Posted February 4, 2008 Share Posted February 4, 2008 Pe la 6500 imi taie si mie ... Link to comment
ciprianeagu Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 eu cred ca lipsa de putere e de la benzina + stilul de mers in ultimul timp...in ultimul timp bagam de la Rompetrol. Acum ca am plecat in concediu, am bagat juma de rezervor si de la OMV. Si m-am trezit ca dupa vreo ora juma' de mers, dupa depasiri cu treapta a 3-a pana intr-o 100, la drum drept, intr-a 5-a la 90 nu mai accelera! degeaba miscam eu acceleratia, ca nu dadea nici un semn. trebuia sa retrogradez, sa o urc in turatii, si abia apoi sa dau iar a5-a. 1,2l Link to comment
Abram Burel Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Sa fie doar o impresie sau in loc sa o bagi in a III-a, ai bagat-o in a V-a asa, din... greseala? Link to comment
tolin Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 Intr-a V-a nu poti accelera de la 90 km/h la cutia de viteze de pe motorul de 1,2L. Uita-te la rapoarte si o sa intelegi, nu-i motorul sau benzina de vina. Treapta a V-a este doar pentru mers constant, pe drum orizontal. Vrei depasiri, retrogradezi, iar daca apar pante poti fi obligat sa retrogradezi in a III-a pentru ca si treapta a IV-a are raport subunitar. Nu mai comparati masini istorice (concepute cu cel putin 20 de ani in urma) cu masinile actuale. Link to comment
Abram Burel Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 (edited) Daca cu motorul de 1.4/16V se poate accelera in a V-a de la 50 , nu vad de ce nu s-ar putea accelera zbarnaitoarea de 1.2 de pe la 90. Nu e vorba de a depasi in tromba un Mertzan, ci pur si simplu de a acelera usor, de exemplu pana la viteza ta de croaziera de, sa zicem, 110, dupa ce ai franat in spatele unuia care mergea cu 90, ca sa-l lasi pe altul ce venea tare din urma, sa se duca pe banda a 2-a. Sa o freci intr-a IV-a si inapoi doar pentru ca ai motor modern mi se pare cam bizar. Evident, nu se poate compara repriza cu cea dintr-o depasire fortata in a III-a, dar tot a accelera se cheama, din moment ce iti creste viteza Edited February 5, 2008 by Abram Burel Link to comment
tolin Posted February 5, 2008 Share Posted February 5, 2008 (edited) Uita-te cata putere/cuplu dezvolta motorul acela la 2500 rpm, vezi raportul de 0,707 la cutie, faci un test drive cu mai mute persoane in masina + bagaje si apoi intelegi. Daca nu, fa aceeasi experienta pe pinionul cel mai mic de la o bicicleta. Si daca tu numesti accelerare, fie ea si usoara (sa nu starnesti praful) la un motor de 1,4L, in treapta a V-a, la 50 km/h (unde nici a IV-a nu se baga), nu ma mai mira atatea accidente de loviri frontale in depasiri. Edited February 5, 2008 by tolin Link to comment
Satori Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Aceleasi valori sunt si in alergare ? Taie mai sus in sarcina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now