mipos Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Acum o saptamina am constatat ca motorul nu se mai opreste. Scot chiar si cheia din contact si el continua sa mearga. Solutia de avarie pina ajung in service e sa deschid usa. Alta poblema care am depistat-o in aceeasi zi e ca uneori cind bag cheia in contact (fara rotire) se aprind citeva becuri indicatoare cu o luminozitate scazuta (benzina, ulei, frina de mina, airbag). Daca deschid usa atunci se sting si se aprinde normal cel de usa deschisa. Cind inchid usa se aprind cele mentionate deja. In urma acestor lucruri mi-am amintit si de un incident de acum vreo luna cind dupa ce am inchis masina cu alarma am fost anuntat ca am avariile pornite, dar nu chiar avarii pt. ca luminau continuu. Dupa o scurta deconectare de la baterie nu s-a schimbat nimic asa ca am last-o deconectata toata noaptea si si-a revenit a 2-a zi. Miine ma duc cu ea in service dar sint curios daca a mai patit cineva asa ceva. Faza cu autoaprinderea nu cred ca e valabila pt. ca problema a aparut cind eram cu rezervorul la sfert deci cu aceeasi benzina a mers destul. Bateria e de 3 ani si desi de 2 ori saptamina asta a facut figuri la pornire nu cred ca poate fi cauza pt. ceea ce se intimpla. Link to comment
Alex.T Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Ai montat cumva alarma cu pornirea motorului din telecomanda? Ele (unele) asa procedeaza pentru a fi sigur ca nu lasi masina in viteza. Link to comment
Mircea Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Pana te duci la service, decupleaza bateria! Ai un scurt undeva. Link to comment
bella Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Ai montat cumva alarma cu pornirea motorului din telecomanda? Ele (unele) asa procedeaza pentru a fi sigur ca nu lasi masina in viteza. Din cate reiese nu a montat alarma cu putin inainte de problema. Si eu merg tot pe scurt probabil in zona contactului. Link to comment
mipos Posted January 24, 2008 Author Share Posted January 24, 2008 Din cate reiese nu a montat alarma cu putin inainte de problema. Si eu merg tot pe scurt probabil in zona contactului. Alarma e montata de 3 ani si nu am montat-o eu. Nu are posibilitatea sa pornesc motorul din telecomanda. Link to comment
mipos Posted January 25, 2008 Author Share Posted January 25, 2008 Nu pare sa fie ceva grav. Cica era crapat cablul care duce lichidul de parbriz spre luneta, a curs lichidul si astfel a aparut un scurt pe undeva. Din partea mea se poate sterge/muta topicul. Link to comment
perfidus Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 He he, e clar... Nu esti singurul cu furtunul de la luneta spart (versiunea hatchback). Eu insa am avut noroc ca la cat a curs sub bancheta si prin hayon (imputisem masina cu miros de spirt si nu stiam de unde) nu a facut nici un scurt. Link to comment
daw Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 (edited) ... am aceeasi problema decrisa...motorul ramane pornit, se aprind becurile din bord, trebuie se deschid usa ca sa opresc motorul...si nici lichid nu curge pe luneta. o sa verific in seara asta daca am vreun scurt la stopurile spate. merci mult de info Edited January 13, 2009 by tolin Citare integrala si inutila a mesajului anterior ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now