AmunDei Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 (edited) A fost destul de racoare, cred pe la 15 grade asa, si pauza destul de mare intre run-uri. intr-adevar se poarta datul cu extinctor pe IC inainte ) Nu am facut asta. Pneurile sunt de strada, si da invarte rotile oricum, chiar si fara boost. Nu am apucat sa prind spilul bine, dar pare optim (dupa ureche) cam pe la 3000 asa, daca plec mai sus loveste limitarea si ramane acolo pana prinde ceva aderenta cauciucul, deci deja tr.1 e pierduta. In conditii optime (plecare buna, fara vant din fata, ambreiajul care acum s-a rodat complet....se intampla ca intra in boost tarziu - chiar daca nu mai patineaza nici nu cupla la eficienta maxima si pierdeam pe treapta 4 adica exact la finish), cred ca ar scoate cu vreo secunda mai putin. La drag, pana la un anumit nivel de putere este intotdeauna mai indicat un intercooler cu racire pe apa, dar cum nu e masina de drag nah...eu m-am dus pt distractie Mi-e cam frica sa pun slickuri si nici nu m-am dat pe partea de pista pregatita pt aderenta, sa nu cumva sa-mi las cutia la plimbare pe aeroport )) Edited September 22, 2014 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 (edited) Dilema nr.1: Cum sa las numarul, sus sau jos? Dilema nr.2: Cum desfac suruburile astea de la oglinda? Sunt complet intepenite, nu ies nici cu bormasina. P.S: Daca poza apare invers dati save si vizualizati in windows (codul forumului se pare ca nu se impaca bine cu pozele editate). Edited September 28, 2014 by AmunDei Link to comment
augustinionut Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Indiferent cum il pui, iti obtureaza din aerul pentru radiator sau cooler. Link to comment
AmunDei Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 Foarte putin in ambele cazuri dar nu influenteaza racirea nici la aer nici la radiatorul de apa (ambele merg super acum). Ramane numai cum sa-l asez pana cand oi ajunge sa fac si alta bara (ce-i drept arata foarte bine fara...de-ar fi si la noi legislatia ca in US...) Link to comment
raven84 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Sau un UK, unde pui nr. ca sticker...in fine Suruburile...spiral subtire, gaura in mijloc, spiral mai gros, gaura largita, suruburile (sau ce a mai ramas din ele) cad singure. Link to comment
Myg Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Suruburile da-le cu spray penetrant (de rugina) si foloseste o surubelnita ptr desfacere,masina are tendinta sa sara peste canalele din capul surubului. Link to comment
raven84 Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 (edited) Suruburile au capetele destul de duse, nu stiu daca mai are in ce sa agate cu surubelnita... Apropo, numarul nu merge pus pe una din laterale, ca la unele modele de Mitsubishi? Edited September 28, 2014 by raven84 Link to comment
AmunDei Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 De agatat agata daca aplic suficienta forta, nu scapa din capat, doar ca nu am suficienta forta ca sa le desprind Am gasit niste degripant, o sa incerc si sper sa le pot scoate fara sa le distrug (preferabil ar fi sa mai intre si inapoi ) ). Pt numar ar trebui un suport care sa-l tina fara sa fie indoit. Pana nu ma apuc de bara fata care sa aiba direct chestia asta din constructie nu prea are rost sa-l agat pe laterale zic eu. Link to comment
augustinionut Posted September 28, 2014 Share Posted September 28, 2014 Cauta o surubelnita cu coada cu gaura prin care bagi alta surubelnita ca sa obtii o scula teu. Are alt randament. Link to comment
AmunDei Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 Nu vrea sub nici o forma, se indoaie toata usa dar alea nu se misca din loc. O sa trebuiasca aplicata metoda raven84, distruse complet cu un spiral si pus apoi altele in loc Link to comment
raven84 Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 Dar, intreb si eu, ce te-a apucat, de ce vrei sa le dai jos? Ai altele mai aerodinamice? Link to comment
ches Posted September 29, 2014 Share Posted September 29, 2014 (edited) Dupa ce ai dat gaura in mijloc cu un spiral mic (2-3mm) incearca sa bagi un pic de degripant si sa incerci sa desurubezi. De multe ori dupa gaura mica se mai elibereaza tensiunea mecanica care tine surubul si iese usor. Edited September 29, 2014 by ches Link to comment
AmunDei Posted September 29, 2014 Author Share Posted September 29, 2014 Acuma abia sambata mai am timp sa incerc ca in timpul sapt ajung noaptea acasa. Am nevoie sa fac usa puzzle si apoi sa o montez la loc, oglinzile vor fi tot astea Link to comment
AmunDei Posted October 6, 2014 Author Share Posted October 6, 2014 (edited) A iesit si oglinda, unul dintre suruburi s-a slabit singur dupa ce a stat la marinat o saptamana in spray degripant , iar al doilea a fost convins pana la urma cu surubelnita de impact. In weekend urmeaza sa definitivez refacerea foliei de pe geamuri si up next niste upgrade-uri mai de finete asa... Edited October 6, 2014 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Laterale spate si luneta : Llumar Comfort - transparenta 5% Laterale fata: Llumar Avantgarde - transparenta 70% Sper ca am retinut bine procentele. Precizez ca geamurile mele erau cele clare fara tenta verzuie. Link to comment
Mircea Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 (edited) Pe fata aveai voie maxim 5% opacitate, deci transparenta 95%! Pregateste-te de opriri in trafic... Edited October 12, 2014 by Mircea Link to comment
AmunDei Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 (edited) Este cam aceeasi transparenta ca cea care o aveam inainte (numai ca mai aveam doar pe geamul din dreapta). In poze pare destul de inchis, insa in realitate este mai putin sesizabil chiar decat un geam cu tenta verzuie de fabrica (am drept comparatie geamurile de logan care sunt verzui si nu am folie pe ele). Oricum daca e sa ma opreasca politia (ceea ce inca nu s-a intamplat de cand cu conversia) imi imaginez ca ultima lor grija va fi folia aproape insesizabila de pe lateralele fata L.E: La un cico cu fratele mai mare Edited October 12, 2014 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted November 8, 2014 Author Share Posted November 8, 2014 (edited) Nu stiu cum sunt cartierele in care locuiti voi, dar zona mea e bantuita de urangutani cu buletin. Rezultatele dupa o noapte ca oricare alta in parcare. Edited November 8, 2014 by AmunDei Link to comment
Corneda Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Sunt peste tot dobitoci din astia, si ale mele sunt amandoua pline de indoituri. La tine pare opera unuia beat. Link to comment
AmunDei Posted November 9, 2014 Author Share Posted November 9, 2014 Din fericire capota a revenit pe pozitie (cu minime urme), dar aripa n-am putut sa o rezolv azi pt ca janta stanga fata are prostul obicei de a ramane blocata pe butuc. O sa vad daca am timp sa ma ocup de ea sapt viitoare cand montez pneurile de iarna. Daca nu, ramane pt tura urmatoare de 'modificari'. Link to comment
AmunDei Posted February 17, 2015 Author Share Posted February 17, 2015 Pregatiri de primavara 5.8J R13 ET26 Link to comment
AmunDei Posted March 14, 2015 Author Share Posted March 14, 2015 (edited) Ca un test de viteza, am atins 163 pe GPS si ar mai fi suit putin dar nu am insistat (dintr-un maxim posibil de 171 dat de rapoartele cutiei si cauciucuri). De mentionat ca acul vitezometrului din bord se facuse frate cu tija de resetat km Suficient pt 80 de cai. Iar ca noutati am mai strans ceva piese, iar pneurile noi sunt pe drum deja. Am ales eukohama A539 175/60R13. Edited March 14, 2015 by AmunDei Link to comment
augustinionut Posted March 14, 2015 Share Posted March 14, 2015 Pai daca se lipeste acul cica ai 180. La 163 reali, inseamna ca ai mei 150 atinsi erau de fapt 130??? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now