AmunDei Posted March 18, 2009 Author Share Posted March 18, 2009 (edited) In urma unei conjuncturi favorabile, am efectuat o remapare. Rezultat: o repartitie mai buna a cuplului si un raspuns mai prompt al acceleratiei. Surpriza a venit abia cand am trecut de la Petrom 95 la 99+, care se pare ca reprezinta combinatia ideala cu noile date din calculator. Efectuat de asemenea reset ECM si un idle learn, pt un fresh start. Rezultat final: masina trage de nebuna in treptele I, II si III (atat cat se poate pt un matiz) pana in limitare. IV si V inca n-am probat, dar probabil ca se simte si acolo. Per total, foarte multumit, si urmeaza sa dau comanda si de un filtru sport inlocuitor. Edited March 18, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted March 29, 2009 Author Share Posted March 29, 2009 Alte impresii: Viteza IV-a a devenit si ea mult mai flexibila, iar a V-a chiar accelereaza acum, inainte fiind moarta. Deci castigul de putere se simte in toate treptele, dar cel mai bine in primele 3. Acum am vreo 9900 de km si dupa ce o sa pun si rotile de vara + o spalare buna voi reveni cu niste poze. Turometrul in functionare, la diferite turatii (de astazi are si lumina): Link to comment
AmunDei Posted April 11, 2009 Author Share Posted April 11, 2009 Am trecut si de pragul de 10000 km, iar de saptamana viitoare masina va fi mai joasa cu 3 cm. Stay tuned for the pics, si sper totusi sa o si spal pana atunci. Link to comment
closchkutza Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Alte impresii: Viteza IV-a a devenit si ea mult mai flexibila, iar a V-a chiar accelereaza acum, inainte fiind moarta. Deci castigul de putere se simte in toate treptele, dar cel mai bine in primele 3. Nu stiu de ce toata lumea zice ca aV-a este moarta, eu fac depasiri(bine, nu la limita) in treapta 5 fara nici o problema, pornind de la 90km/h. In treptele 1, 2 si 3 trage si fara chiptuning, fara nici o problema, pana in limitare. As fi curios de un 0-100 acum, chipuita. Link to comment
AmunDei Posted April 12, 2009 Author Share Posted April 12, 2009 Greu de masurat cu vitezometrul/turometrul. Ar trebui un aparat specializat. Link to comment
AmunDei Posted April 17, 2009 Author Share Posted April 17, 2009 Arcuri sport SPAX SSX si cauciucaraie noua la amortizoare: Masina e acum mai joasa cu 3 cm fata/spate. Inca nu am spalat-o, dar pana saptamana viitoare o sa pun poze cu ea curata si impresii despre cum se comporta, ca deocamdata nu am apucat sa merg decat vreo 5 minute. Nota (ca sa evit alte intrebari): amortizoarele sunt cele din fabrica; amortizoare sport pt Matiz nu exista de la nici un fabricant de piese de tuning (sport adica sa aiba efectiv cursa mai scurta). Asa ca le-am pastrat pe astea si cand o sa vina vremea sa le schimb o sa iau unele mai tari ca sa lucreze mai bine cu arcurile. Link to comment
AmunDei Posted April 22, 2009 Author Share Posted April 22, 2009 Am mai facut ceva km prin oras si pot impartasi cateva impresii. Asadar: Puncte bune: - rigiditatea, directia lucreaza mai bine si e mai precisa; - nu mai simt ca ma rastorn la fiecare curba; - nu mai inclina asa mult la accelerari/franari; - datorita celor 3 cm, chiar simti ca esti mai aproape de pamant; - automat ma face sa merg mai incet prin oras, ca sa evit tot ce inseamna groapa; Puncte mai putin bune: - rigiditatea , se simte fiecare pietricica; - topaie putin la denivelari mici si dese, dar se va rezolva odata cu schimbarea amortizoarelor (pan' la vara le pun si pe astea). In weekend am programata o excursie, deci voi reveni si cu impresii "extraurbane". Pe o alta nota, terminai si primul rezervor de dupa remapare, iar consumul a ramas identic, considerand acelaeasi conditii de mers si acelasi stil de condus. Si o poza facuta la repezeala cu telefonul, a se scuza calitatea "indoielnica". Link to comment
Robert_MNW Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 De unde ai cumparat arcurile si cu cat,daca se poate aici daca nu pm. Mersi! Link to comment
AmunDei Posted May 14, 2009 Author Share Posted May 14, 2009 540 ron fara curierat si fara montaj, de la userul BAD_MF. Link to comment
AmunDei Posted May 22, 2009 Author Share Posted May 22, 2009 Am ajuns pe la 11000 de km, masina merge foarte bine. Am gasit si amortizoare si le-am si comandat, asa ca suspensia sper sa fie completa intr-o luna asa, pe urma va urma si revizia. Link to comment
CatalinC Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Imi place ce ai facut cu buburaza asta alba mai ales la suspensie tine-o tot asa. Link to comment
AmunDei Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Mersi. Incet, incet ajunge la stadiul dorit. Link to comment
CatalinC Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 (edited) mie-mi place off roadu ,da banuiesc ca sa inbunatatiti bine detot stabilitatea in curbe .A disparut si senzatia de rasturnare ? Cu tico pe cheia puteam merge cel mai tare cu 80-90 pe serpentinele alea da a ta cred ca duce umpic mai sus Vad ca esti din ploiesti,cum se simte masina pe drumu ploiesti targoviste? Edited May 23, 2009 by CatalinC Link to comment
AmunDei Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Stabilitatea s-a imbunatatit simtitor, acolo unde drumul e bun si nu bate vantul (deh, masina e usoara si inca supusa conditiilor atmosferice). O data cu amortizoarele o sa se simta si mai bine. Ca o impresie, in conditiile descrise mai sus, la 130-140 nu se clinteste, nu mai ai senzatia ca decolezi. De asemenea se simte si in curbe destul de bine. Spre targoviste nu am mers cu ea ca nu am avut ocazia. Link to comment
CatalinC Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 uitete in jurnalu meu de bord sunt cateva poze, ios satul de saracia aia de drum ,credema ca nu ti-ai dori cu suspensia ta sa ajungi pacolo sau Slobozia Braila.e la fel 50% Link to comment
AmunDei Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Am vazit. Sunt si prin Ploiesti niste drumuri de vai de capul meu, daca merg cu a doua imi clantane toti dintii. Eu acum imi stabilesc traseul in functie de sosea si evit sa merg pe drumuri necunoscute. Chiar si asa, s-a mai intamplat sa mai iau niste cratere aparute din senin, sau mascate de masina din fata mea, la care sincer nu stiu cum de mai rezista masina. O sa vad la revizia din iulie cum se prezinta situatia, desi pana acum nu am indoit nici o janta si rotile nu sunt dezechilibrate. Link to comment
AmunDei Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 (edited) Cea recomandata de producator. Nu stiu exact cat e, ca niciodata nu tin minte. Cand ma duc sa verific presiunea ma uit pe usa si vad ce scrie, si apoi ii zic omului de la vulcanizare/benzinarie. De obicei verific cam la 2 saptamani. Edited May 23, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted June 10, 2009 Author Share Posted June 10, 2009 Ceva poze, si putin offtopic "> Link to comment
AmunDei Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 (edited) Schimbat valva PCV pe motiv ca ramanea turata la ralanti (traiasca turometrul, eu nu mi-as fi dat seama, ca merg cu muzica tare). A tinut cam 100 km, apoi fenomenul s-a manifestat iarasi. Asa ca am fost in service pentru reglare TPS, si intrucat nu m-am inteles cu "specialistii", acesta s-a facut cu motorul pornit, ca "cine's eu sa le zic cum se face?". Sa speram totusi ca l-au nimerit, daca nu, cu prima ocazie il voi regla la un service din Bucuresti care stie sa efectueze corect procedura. Precizare: service-ul este Automar Ploiesti, care daca anterior imi lasasera o impresie buna, acuma m-au dezamagit de tot. Edited July 5, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Am luat decizia intru efectuarea unei revizii in regie proprie, cu ajutorul unui amic cu service. Asadar, schimbat ulei (pus GM 5W30 sintetic), filtru ulei, filtru aer, aerisire frane si lichid de frana nou, bujii noi NGK (cele vechi tot NGK erau) de asemenea verificat si tot trenul de rulare. Totul ok, nici o stricaciune in afara unui mic burduf de cauciuc de la pivotul stanga fata ce era taiat, asa ca l-am schimbat cu unul nou (la fel si pe partea dreapta, preventiv). De asemenea am decis ca de acum incolo voi schimba uleiul la 1 an, din cauza nr mic de km (masina are 1 an jumate si doar 12000 km). Ralantiul vad ca se comporta ok, se pare ca reglajul s-a nimerit a fi bun. Si ceva poze cu masina spalata. Link to comment
AmunDei Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 (edited) Multumesc. Acuma e destul de cojita vopseaua, mai ales din cauza presiunii de apa de la furtunele de la spalatorii. Cred ca o refac vara asta. Pe de alta parte, suspensia e inca incompleta, amortizoarele comandate pare-se ca nu se mai fabrica. Am ramas decat cu varianta Kayaba Excel-G pe gaz, dar acolo mai trebuie plusat cu ceva malai. Asadar, toate la timpul lor, deocamdata e vacanta... Edited July 7, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 Update: saptamana viitoare masina intra in service pt revopsire capota si retus la partea de sus a haionului. Motiv: aparitia punctelor de rugina. In rest, numai de bine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now