Jump to content

Matiz Euro 4


AmunDei

Recommended Posts

Asadar, capota revopsita (rezolvat cu ocazia asta si o infundatura cauzata de vreo piatra) si partea superioara a haionului refacuta si ea. De acum incolo va cam sta pe bara pe timpul vacantei, loganul intrandu-si in rol pt carat (oameni, bagaje etc).

Edited by AmunDei
Link to comment
  • 1 month later...

Am scos masina de la naftalina, intrucat din iulie pana incoace am facut km numai cu loganul, vreo 4500 asa.

 

Am de ceva vreme bancheta spate scoasa, iar efectul generat de zgomotul aerului ce trece pe sub partea din spate a masinii este la fel ca la un avion, de la 50 km/h incolo nu te mai intelegi om cu animal laugh.gif

 

Zilele astea am zis ca o montez inapoi, cu un mic upgrade ce l-am realizat astazi, si anume insonorizarea portbagajului cu un strat de aluband. Am folosit fix o rola de latime 10 cm si am acoperit pasajele rotilor si locasul rotii de rezerva in totalitate.

 

Chiar si fara bancheta nivelul zgomotului a scazut putin, deci probabil odata ce o montez la loc zgomotul degajat de puntea spate va fi sensibil mai mic.

 

Cost interventie: 55 lei rola de aluband si vreo ora jumate de timp dedicat operatiunii.

Link to comment

Daca citeam topicul mai devreme iti spuneam ca aluband-ul nu il folosesti pentru insonorizare ci pentru eliminarea zdranganelilor de imbinare sau pentru eliminarea sunetului de tabla goala din usi, aripi, etc. Pentru insonorizare propriu-zisa va trebui sa te orientezi catre niste materiale dedicate insonorizarii

Link to comment

Am vazut mai multe masini pre/post operatie si zgomotul din interior este intr-adevar diminuat. Stiu ca nu e insonorizant, dar totusi are efect. Eu nu l-am pus pt zdranganeli ca n-aveam ce sa acopar acolo, dar cum ziceam o data ce am dat bancheta jos am observat ca sursa majora de zgomot vine din spate (ma refer la frecarea cu aerul in principal, nu la gropi sau alte chestii). Cert e ca nu e placebo.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Am pus jantele pe masina. Singura buba ar fi ca exteriorul a fost dat cu spray (cum le-am avut eu pe cele de tabla) si vopseaua sare foarte usor, mai ales in zona prezoanelor, iar capacele din centru nu mai stau pe locurile lor asa ca le-am dat jos. Poate le voi rezolva pe viitor, in functie de chef, cu o sablare si o revopsire + uscare la cuptor. Dar deocamdata vreau sa-mi pun folie pe laterale spate si luneta + ca vine iarna in curand, asa ca ramane pe anul urmator.

post-14569-1254485614_thumb.jpg

Edited by AmunDei
Link to comment

Si din ciclul "De ce trecea gaina strada?" avem intrebarea "De ce nu mai stateau capacele pe centrul jantei?"

 

Raspuns: capacul respectiv nu se prinde direct de corpul jantei, ci de un inel de metal care e prins el de janta in sine. Inelele erau slabite, asadar pe spate am luat doua capace negre cu sigla daewoo de la jantele de tabla si le-am "convins" sa stea in locasul celor originale. In schimb, pe fata, acele inele de metal au cedat complet si s-au rupt, asa ca deocamdata nu mai pot sa pun nimic in locurile respective. :mda:

Urmeaza o sedinta de brainstorming.

 

Si ca o noutate, facut plinul azi dupa ce am parcurs primul rezervor strict in oras. Conditii: oras Ploiesti, trafic mediu, A/C cand e nevoie si mers "hotarat" (adica 5000-6000 ture frecvent), benzina folosita petrom 99. Rezultat: 300 km cu 27 de litri, adica un 9 la suta. Fata de valoarea de 7.8 pt euro 4 ce e data in cartea masinii, ma declar multumit.

Edited by AmunDei
Link to comment
  • 3 weeks later...

@matiz4fun: filtrul vine saptamana viitoare, urmeaza atunci impresiile.

@Dumitru Cristian: este si o revopsire in plan, dar deocamdata nu e prioritara.

 

Ca update, au sosit amortizoarele, urmeaza sa le montez cat de curand.

Si o poza cu masina curata, iar langa e loganul din semnatura.

post-14569-125683346385_thumb.png

post-14569-125683350899_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Montat amortizoarele (schimbat si flansele si rulmentii de amortizor), si intr-adevar parca e alta masina. Zgomotele de la puntea spate au disparut, gropile sunt filtrate mult mai bine si a capatat un plus la stabilitate. Super multumit de investitie. De asemenea am trecut la rotile de iarna si am facut o verificare generala la masina, si totul e ok. Asa ca de acu' poate sa vina mama zapezilor, ca nu ma mai intereseaza.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Cu intarziere, dar a venit si filtrul de aer. Diferenta de putere este sublima, dar lipseste cu desavarsire (parerea mea); dar nu pt asta l-am luat, ci pentru ca m-am saturat de schimbat 3-4 filtre pe an, asa ca il prefer pe asta pe care doar o sa-l curat periodic.

 

Totusi exista si o diferenta, in materie de zgomot in plus, de parca n-ar fi fost destul si inainte. Dar totul se rezolva dand mai tare casetofonul.

 

Update de km: 14100, iar in ianuarie masina implineste 2 ani asa ca ma pregatesc de schimbarea lichidului de racire, a curelei de alternator si de ITP.

 

Ce ma enerveaza este doar temperatura de afara, care cand e 1-2 grade, cand e 15-16, asa ca pneurile de iarna sunt si nu sunt o necesitate.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Nu stiu cat de edificant e filmuletul. Daca scoti restrictorul si maresti admisia e un zgomot aproape identic cu cel de la mine acum, tipul filtrului conteaza mai putin.Totusi, daca apuc, o sa fac zilele astea si un filmulet, mai mult de curiozitate.

Edited by AmunDei
Link to comment
  • 1 month later...

N-am mai scris de mult p-aici, dar am fost destul de ocupat. Masina a trecut cu bine de iarna si n-am ramas inzapezit pe nicaieri. Am senzatia ca totusi garda lasata s-ar putea sa fi lasat ceva urme pe la praguri si la scutul de la baia de ulei (asta doar din cauza stradutelor din spatele blocurilor in care s-au format mormane de gheata de zici ca eram in off-road, in rest nu m-am bagat prin zapezi cu ea). Om vedea la prima spalare, ca deocamdata are culoarea gri sobolan sleep.gif

 

Peste vreo 2 sapt voi face si o mica revizie precum si ITP-ul, apoi astept caldura pt a putea monta rotile de vara pe masina.

 

dsc00630n.th.jpg

Link to comment
  • 1 month later...

N-am mai mers cu matizul de vreo 2 sapt, nu de alta dar starea precara a drumurilor dupa iarna asta ma face sa-mi fie mila de masina. Asa ca am incins loganul la km si astept sa vina naibii caldura sa pot pune si eu jantele pe masina ca ma racaie inca de cand le-am facut. (ca bonus o sa cumpar si semnalizari si lucasuri albe ca sa fie treaba completa).

Link to comment

Mie imi place mai mult prin oras sa merg cu Tico, mai ales pe zapada. Logan e pentru exterior...

Vad ca le iei la rand... ;)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...