AmunDei Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 (edited) Asadar, capota revopsita (rezolvat cu ocazia asta si o infundatura cauzata de vreo piatra) si partea superioara a haionului refacuta si ea. De acum incolo va cam sta pe bara pe timpul vacantei, loganul intrandu-si in rol pt carat (oameni, bagaje etc). Edited July 14, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Am scos masina de la naftalina, intrucat din iulie pana incoace am facut km numai cu loganul, vreo 4500 asa. Am de ceva vreme bancheta spate scoasa, iar efectul generat de zgomotul aerului ce trece pe sub partea din spate a masinii este la fel ca la un avion, de la 50 km/h incolo nu te mai intelegi om cu animal Zilele astea am zis ca o montez inapoi, cu un mic upgrade ce l-am realizat astazi, si anume insonorizarea portbagajului cu un strat de aluband. Am folosit fix o rola de latime 10 cm si am acoperit pasajele rotilor si locasul rotii de rezerva in totalitate. Chiar si fara bancheta nivelul zgomotului a scazut putin, deci probabil odata ce o montez la loc zgomotul degajat de puntea spate va fi sensibil mai mic. Cost interventie: 55 lei rola de aluband si vreo ora jumate de timp dedicat operatiunii. Link to comment
AmunDei Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Montat bancheta inapoi cu rezultatul prevazut: zgomot de la puntea spate sensibil diminuat. Poate pe viitor voi insonoriza si alte parti din masina, vad ca e ok si nici nu costa mult. Link to comment
Salex Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Daca citeam topicul mai devreme iti spuneam ca aluband-ul nu il folosesti pentru insonorizare ci pentru eliminarea zdranganelilor de imbinare sau pentru eliminarea sunetului de tabla goala din usi, aripi, etc. Pentru insonorizare propriu-zisa va trebui sa te orientezi catre niste materiale dedicate insonorizarii Link to comment
AmunDei Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Am vazut mai multe masini pre/post operatie si zgomotul din interior este intr-adevar diminuat. Stiu ca nu e insonorizant, dar totusi are efect. Eu nu l-am pus pt zdranganeli ca n-aveam ce sa acopar acolo, dar cum ziceam o data ce am dat bancheta jos am observat ca sursa majora de zgomot vine din spate (ma refer la frecarea cu aerul in principal, nu la gropi sau alte chestii). Cert e ca nu e placebo. Link to comment
AmunDei Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Vineri voi avea pe masina urmatoarele jante pe 13 Link to comment
AmunDei Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Era un anunt la bursa. 700. Link to comment
AmunDei Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 (edited) Am pus jantele pe masina. Singura buba ar fi ca exteriorul a fost dat cu spray (cum le-am avut eu pe cele de tabla) si vopseaua sare foarte usor, mai ales in zona prezoanelor, iar capacele din centru nu mai stau pe locurile lor asa ca le-am dat jos. Poate le voi rezolva pe viitor, in functie de chef, cu o sablare si o revopsire + uscare la cuptor. Dar deocamdata vreau sa-mi pun folie pe laterale spate si luneta + ca vine iarna in curand, asa ca ramane pe anul urmator. Edited October 2, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 (edited) Si din ciclul "De ce trecea gaina strada?" avem intrebarea "De ce nu mai stateau capacele pe centrul jantei?" Raspuns: capacul respectiv nu se prinde direct de corpul jantei, ci de un inel de metal care e prins el de janta in sine. Inelele erau slabite, asadar pe spate am luat doua capace negre cu sigla daewoo de la jantele de tabla si le-am "convins" sa stea in locasul celor originale. In schimb, pe fata, acele inele de metal au cedat complet si s-au rupt, asa ca deocamdata nu mai pot sa pun nimic in locurile respective. Urmeaza o sedinta de brainstorming. Si ca o noutate, facut plinul azi dupa ce am parcurs primul rezervor strict in oras. Conditii: oras Ploiesti, trafic mediu, A/C cand e nevoie si mers "hotarat" (adica 5000-6000 ture frecvent), benzina folosita petrom 99. Rezultat: 300 km cu 27 de litri, adica un 9 la suta. Fata de valoarea de 7.8 pt euro 4 ce e data in cartea masinii, ma declar multumit. Edited October 2, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted October 21, 2009 Author Share Posted October 21, 2009 Am dat comanda de un filtru sport panel K&N care vine montat in cutia originala. Deci cu ocazia asta termin si cu admisia. Link to comment
AmunDei Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 Comandat si amortizoare Kayaba Excel-G pe gaz, si cu ocazia asta termin si cu suspensia. Link to comment
matiz4fun Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Salut ! Ti-a venit filtrul k&N ? Are sunet mai 'sport' acum sau suna exact ca cel normal ? Link to comment
Dumitru Cristian Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 De ce nu vopsesti jantele alea intr-o culoare mai deschisa sa se vada ca sunt acolo ?? "> Link to comment
AmunDei Posted October 29, 2009 Author Share Posted October 29, 2009 @matiz4fun: filtrul vine saptamana viitoare, urmeaza atunci impresiile. @Dumitru Cristian: este si o revopsire in plan, dar deocamdata nu e prioritara. Ca update, au sosit amortizoarele, urmeaza sa le montez cat de curand. Si o poza cu masina curata, iar langa e loganul din semnatura. Link to comment
AmunDei Posted November 7, 2009 Author Share Posted November 7, 2009 Montat amortizoarele (schimbat si flansele si rulmentii de amortizor), si intr-adevar parca e alta masina. Zgomotele de la puntea spate au disparut, gropile sunt filtrate mult mai bine si a capatat un plus la stabilitate. Super multumit de investitie. De asemenea am trecut la rotile de iarna si am facut o verificare generala la masina, si totul e ok. Asa ca de acu' poate sa vina mama zapezilor, ca nu ma mai intereseaza. Link to comment
Costi VLN Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Frumoasa buburuza,felicitari.Incearca sa vopsesti jantele un gri sau argintii,da mult mai bine,parerea mea. Link to comment
AmunDei Posted November 7, 2009 Author Share Posted November 7, 2009 (edited) Multumesc L.E: Niste poze. Edited November 7, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 Cu intarziere, dar a venit si filtrul de aer. Diferenta de putere este sublima, dar lipseste cu desavarsire (parerea mea); dar nu pt asta l-am luat, ci pentru ca m-am saturat de schimbat 3-4 filtre pe an, asa ca il prefer pe asta pe care doar o sa-l curat periodic. Totusi exista si o diferenta, in materie de zgomot in plus, de parca n-ar fi fost destul si inainte. Dar totul se rezolva dand mai tare casetofonul. Update de km: 14100, iar in ianuarie masina implineste 2 ani asa ca ma pregatesc de schimbarea lichidului de racire, a curelei de alternator si de ITP. Ce ma enerveaza este doar temperatura de afara, care cand e 1-2 grade, cand e 15-16, asa ca pneurile de iarna sunt si nu sunt o necesitate. Link to comment
matiz4fun Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Salut ! Nu poti posta te rog pe youtube un filmulet cu motorul ? sunt curios cum suna acum cu filtrul sport Link to comment
AmunDei Posted December 25, 2009 Author Share Posted December 25, 2009 (edited) Nu stiu cat de edificant e filmuletul. Daca scoti restrictorul si maresti admisia e un zgomot aproape identic cu cel de la mine acum, tipul filtrului conteaza mai putin.Totusi, daca apuc, o sa fac zilele astea si un filmulet, mai mult de curiozitate. Edited December 25, 2009 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted February 6, 2010 Author Share Posted February 6, 2010 N-am mai scris de mult p-aici, dar am fost destul de ocupat. Masina a trecut cu bine de iarna si n-am ramas inzapezit pe nicaieri. Am senzatia ca totusi garda lasata s-ar putea sa fi lasat ceva urme pe la praguri si la scutul de la baia de ulei (asta doar din cauza stradutelor din spatele blocurilor in care s-au format mormane de gheata de zici ca eram in off-road, in rest nu m-am bagat prin zapezi cu ea). Om vedea la prima spalare, ca deocamdata are culoarea gri sobolan Peste vreo 2 sapt voi face si o mica revizie precum si ITP-ul, apoi astept caldura pt a putea monta rotile de vara pe masina. Link to comment
AmunDei Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 N-am mai mers cu matizul de vreo 2 sapt, nu de alta dar starea precara a drumurilor dupa iarna asta ma face sa-mi fie mila de masina. Asa ca am incins loganul la km si astept sa vina naibii caldura sa pot pune si eu jantele pe masina ca ma racaie inca de cand le-am facut. (ca bonus o sa cumpar si semnalizari si lucasuri albe ca sa fie treaba completa). Link to comment
BZN Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Mie imi place mai mult prin oras sa merg cu Tico, mai ales pe zapada. Logan e pentru exterior... Vad ca le iei la rand... Link to comment
AmunDei Posted March 12, 2010 Author Share Posted March 12, 2010 Si mie, dar suspensie sport nu se pupa cu gropile. De fapt se pupa literalmente si dupa aia nu mai e distractie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now