Jump to content

Matiz Euro 4


AmunDei

Recommended Posts

M-am obisnuit. Oricum, la 4-500 de km pe luna nu se simte mare diferenta in buzunar.

 

 

Insa, adevaratul record este tot de 6,5 la suta extraurban, dar cu logan diesel :D (care are in carte 5.8 in oras)

Link to comment

 

...rezolvi mizeria aia de praf de ferodo de pe jantele fata?

 

 

Vezi ca se gaseste in comert o solutie speciala pt asa ceva,cu pulverizator,clasicul fas-fas.Dai cu ea,lasi 5 min sa actioneze si se ia la jet de apa.

 

Cat despre Matizul domnului Amundei,numai cuvinte de lauda.Arata excelent.Felicitari. :drinkers:

Link to comment

Multumesc baieti. Ma bucur ca va place :)

 

Praful de la placute se pune foarte repede pe jante, in cateva zeci de km janta e neagra. Si cum nu stau la curte si nici masina nu o spal in fiecare zi, jantele fata sunt cam tot timpul murdare :D Oricum, in primavara vreau sa iau niste placute mai bune (mai precis EBC Greenstuff :D )si care poate nu o sa scoata atat de mult praf.

 

Cat despre furatul jantelor, e cam complicat, chiar si fara antifurt. Dar nu dezvalui :D Oricum saptamana care vine pun rotile de iarna.

Edited by AmunDei
Link to comment
  • 2 weeks later...

Azi am zis ca pun si eu rotile de iarna pe masina, activitate rezultata cu un mare epic fail, intrucat janta din stanga fata s-a lipit efeciv pe butuc ca si cum ar fi fost sudata (la celalte trei a aparut putin rugina in zona de contact, deci asta e cauza).

 

Solutii incercate:

 

- tras de roata pana la cazut pe spate - no effect;

- bracat roata si folosit un levier imbracat intr-o carpa pentru a actiona din ambele parti - no effect;

- cumparat un tub de wd-40 si folosit pana la ultimul fas (culmea e ca solutia chiar patrunde in spatiul respectiv, atunci cand am dat in zona prezoanelor lichidul a iesit pe partea de sus a butucului) - no effect;

- dupa ce am dat cu wd-40 am aplicat din nou metoda levierului - no effect;

- am incercat pana si sa cobor cate putin din cric pana cand roata atinge pamantul, in ideea ca masa masinii va face restul - no effect.

 

Altceva? Ca eu ma chinui de vreo 2 ore si cred ca am slabit lejer cateva kile...

 

P.S: Asta e aviz pentru cei care voiau sa-mi fure rotile =))

Edited by AmunDei
Link to comment

In ianuarie cand imi reinnoiesc contractul de casco vad cat mai e valoarea asigurata si daca imi convine iti dau Ok-ul :thumbl:

 

Cu diferenta pentru imbunatariri de intelegem noi :drinkers:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

=))

Edited by AmunDei
Link to comment

Nu faci bine, contactul trebuie sa fie uscat, altfel prezoanele se pot suprasolicita. Eventual se da cu putina vaselina doar in gaura de centrare(pe acolo patrunde apa daca nu are capacele), nu pe flansa de contact.

Edited by argon
Link to comment

Ca nu mi-a venit in tastatura termenul de inel de centrare.

 

Offtopic (scuze moderatorilor): oricum, mai termina cu toate chestiile astea stupid de "by the book", o sa devii la fel de antipatic, cum esti in partea ailalta. N-are nici pe dracu nici daca scapa ceva vaselina si intre janta si fuzeta.

  • Like 2
Link to comment

MErita macar sa-l intrebi pe google de ce nu se ung filetele prezoanelor,si nu doar de la roti, cuplul de strangere nu e dat degeaba, si e dat pe uscat, scrie in manuale ca trebuie sa fie uscate, si daca ajunge vaselina sa cureti!

post-3429-015020200 1291668848_thumb.jpg

Edited by argon
Link to comment

- am incercat pana si sa cobor cate putin din cric pana cand roata atinge pamantul, in ideea ca masa masinii va face restul - no effect.

De data asta a mers :uff:

Am si uitat ce bine e cu rotile de iarna, zici ca are servo :D

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...