Mircea Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/21809-masina-mea/ Link to comment
argon Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Deci da, pe ultimul rezervor am reusit un consum de 6.5 la suta, extraurban Cum ai mers? si eu mi-am calculat acum recent, si a iesit 4,5 % pana in 100 km/h. Link to comment
Mircea Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Deci, din acest moment cine mai discuta probleme tehnice pe aceasta sectiune ia warn direct! Link to comment
argon Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Am vazut link-ul, dar nu mi-am putut da seama ce vrei sa spui. Nu stiam de nici o problema tehnica, scuze, a se sterge atunci. Link to comment
AmunDei Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 Cum ai mers? Din aproape 400 de km, vro 40 pe autostrada, restul cu maxim 120 pe bord. Diferenta de 2 litri e din talpa grea, si inca n-am trecut la bocancii de iarna Link to comment
madkat Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Nu mi se pare exagerat de mare consumul. Eu reuseam Bucuresti-Brasov si retur (pe paraul rece) un pic peste 6% - cu Matiz E3 fara modificari. Link to comment
AmunDei Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 M-am obisnuit. Oricum, la 4-500 de km pe luna nu se simte mare diferenta in buzunar. Insa, adevaratul record este tot de 6,5 la suta extraurban, dar cu logan diesel (care are in carte 5.8 in oras) Link to comment
AmunDei Posted November 25, 2010 Author Share Posted November 25, 2010 Am pus folie negru mat pe stalpii de la usi . Poze maine. Link to comment
Axel7 Posted November 26, 2010 Share Posted November 26, 2010 Ce-mi plac jantele alea! Cu prima ocazie cand iti vad masina, ti le fur! Link to comment
raven84 Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 (edited) @Axel7 - stai la coada @AmunDei, cu rezolvi mizeria aia de praf de ferodo de pe jantele fata? Edited November 27, 2010 by raven84 Link to comment
Costi VLN Posted November 27, 2010 Share Posted November 27, 2010 ...rezolvi mizeria aia de praf de ferodo de pe jantele fata? Vezi ca se gaseste in comert o solutie speciala pt asa ceva,cu pulverizator,clasicul fas-fas.Dai cu ea,lasi 5 min sa actioneze si se ia la jet de apa. Cat despre Matizul domnului Amundei,numai cuvinte de lauda.Arata excelent.Felicitari. Link to comment
AmunDei Posted November 27, 2010 Author Share Posted November 27, 2010 (edited) Multumesc baieti. Ma bucur ca va place Praful de la placute se pune foarte repede pe jante, in cateva zeci de km janta e neagra. Si cum nu stau la curte si nici masina nu o spal in fiecare zi, jantele fata sunt cam tot timpul murdare Oricum, in primavara vreau sa iau niste placute mai bune (mai precis EBC Greenstuff )si care poate nu o sa scoata atat de mult praf. Cat despre furatul jantelor, e cam complicat, chiar si fara antifurt. Dar nu dezvalui Oricum saptamana care vine pun rotile de iarna. Edited November 27, 2010 by AmunDei Link to comment
AmunDei Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 (edited) Azi am zis ca pun si eu rotile de iarna pe masina, activitate rezultata cu un mare epic fail, intrucat janta din stanga fata s-a lipit efeciv pe butuc ca si cum ar fi fost sudata (la celalte trei a aparut putin rugina in zona de contact, deci asta e cauza). Solutii incercate: - tras de roata pana la cazut pe spate - no effect; - bracat roata si folosit un levier imbracat intr-o carpa pentru a actiona din ambele parti - no effect; - cumparat un tub de wd-40 si folosit pana la ultimul fas (culmea e ca solutia chiar patrunde in spatiul respectiv, atunci cand am dat in zona prezoanelor lichidul a iesit pe partea de sus a butucului) - no effect; - dupa ce am dat cu wd-40 am aplicat din nou metoda levierului - no effect; - am incercat pana si sa cobor cate putin din cric pana cand roata atinge pamantul, in ideea ca masa masinii va face restul - no effect. Altceva? Ca eu ma chinui de vreo 2 ore si cred ca am slabit lejer cateva kile... P.S: Asta e aviz pentru cei care voiau sa-mi fure rotile Edited December 5, 2010 by AmunDei Link to comment
Axel7 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Erau bune si alea 3. Sau poate pe ultima o luam cu tot cu masina! ) Link to comment
AmunDei Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 (edited) In ianuarie cand imi reinnoiesc contractul de casco vad cat mai e valoarea asigurata si daca imi convine iti dau Ok-ul Cu diferenta pentru imbunatariri de intelegem noi Edited December 5, 2010 by AmunDei Link to comment
madkat Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Am patit fix acceasi chestie la aliajele pe care le am - acum vreo 2 ierni. De atunci mi-am facut un obicei in a da cu vaselina pe suprafata de contact dintre janta si fuzeta. Link to comment
argon Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 (edited) Nu faci bine, contactul trebuie sa fie uscat, altfel prezoanele se pot suprasolicita. Eventual se da cu putina vaselina doar in gaura de centrare(pe acolo patrunde apa daca nu are capacele), nu pe flansa de contact. Edited December 6, 2010 by argon Link to comment
madkat Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 hopa si tu, nu stiu de ce, dar ma asteptam. evident ca doar pe inelul de centrare. Acolo se intepeneste. Link to comment
argon Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 'Suprafata de contact intre janta si fuzeta' nu inseamna doar aia, de la un post la altul ai zis altceva, hotaraste-te. Link to comment
madkat Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Ca nu mi-a venit in tastatura termenul de inel de centrare. Offtopic (scuze moderatorilor): oricum, mai termina cu toate chestiile astea stupid de "by the book", o sa devii la fel de antipatic, cum esti in partea ailalta. N-are nici pe dracu nici daca scapa ceva vaselina si intre janta si fuzeta. 2 Link to comment
argon Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 Lucrurile astea le fac ca la carte si sfatuiesc pe oricine, e vorba de siguranta, cum la fel nu se da pe filetul prezoanelor cu vaselina, trebuie sa fie uscate. Link to comment
Costi VLN Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 (edited) Scuze de fftopic: Dupa ce am vazut prezoane rupte si eu dau cu maclavaitz pe prezoane. Am facut asta si la Dacie si la Cielo si n-are nici pe draq. Edited December 6, 2010 by velican_costi Link to comment
argon Posted December 6, 2010 Share Posted December 6, 2010 (edited) MErita macar sa-l intrebi pe google de ce nu se ung filetele prezoanelor,si nu doar de la roti, cuplul de strangere nu e dat degeaba, si e dat pe uscat, scrie in manuale ca trebuie sa fie uscate, si daca ajunge vaselina sa cureti! Edited December 6, 2010 by argon Link to comment
AmunDei Posted December 10, 2010 Author Share Posted December 10, 2010 - am incercat pana si sa cobor cate putin din cric pana cand roata atinge pamantul, in ideea ca masa masinii va face restul - no effect. De data asta a mers Am si uitat ce bine e cu rotile de iarna, zici ca are servo Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now