dsasorin Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 (edited) SAlut. Va mai stresez cu ceva: 1.In caseta de sigurante din blocul motor am 2 sigurante lipsa: EMS1 (F18) si EMS2 (F19) ambele de 15A. LA voi cum este ? La fel ? Si ce insemana ele ? Curios este ca in caseta de sigurante din interior am asa ceva. Am sigurante EMS1 (F2) si EMS2 (F16). Ce naiba se intimpla ? 2.Tot in caseta de sigurante bloc motor imi mai lipseste si Releul Principal (R10). Asta ma sperie rau; mai e si principal, si lipseste... Stiti ceva ? AM pus si poza cu "lipsurile". Ma clarifica cineva, va rog ? PS: Masina merge OK, toate beculetele, sistemele merg OK. PS: in schimb am siguranta de la trapa (interior F4), dar nu am trapa. Edited February 1, 2008 by dsasorin Link to comment
VFX Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 daca te uiti in manual o sa vezi ca cele 2-a sigurante si "releul principal" sunt echipamente optionale. In alte parti (cel mai probabil USA) acele sigurante cred ca exista din caiza unor dotari suplimentare. Stai linistit ca nimeni nu le are... Link to comment
Abram Burel Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 La bujii te-ai uitat? Au toti electrozii? In mod normal, unul e obligatoriu si restul optionali. Evident la fiecare bujie. Link to comment
starsteel Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Sa bage cineva topicul asta printre impresii sau undeva sa fie cat mai ascuns...am orbit! Link to comment
Elfu Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 (edited) Am si eu o problema similara. Am o gaura in bord sub cd-player. Ce inseamna? E suport de tigari si telefon, adica asa face toate sau... ? De asemenea, am siguranta pentru controlul tractiunii montata desi nu-l am. Pot sa o scot? Edited February 2, 2008 by Night Elf Link to comment
dsasorin Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 (edited) OK, m-am linistit. dar nu stie nimeni ce inseamna EMS ? Si de ce in interrior am EMS ? Si ce ar putea face acel releu principal ? Ma gandeam ca daca e principal ar trebui sa il aiba toti, indiferent de nivelul de echipare. E ca si cum ar putea exista masina cu bateria de 12 V optional, la un nivel superior de echipare. Ciudat... Daca toti sunteti lamuriti cu lipsurile astea si nimeni nu e curios ce ar putea insemna, atunci bagati topicul la arhiva...in sertar. La bujii te-ai uitat? Au toti electrozii? In mod normal, unul e obligatoriu si restul optionali. Evident la fiecare bujie. Nu ma pricep aici. Adica cum toti electrozii ? Eu la dacie aveam 4 bujii si fiecare cu un electrod, nu ? Repet, masina merge brici. Edited February 2, 2008 by dsasorin Link to comment
Abram Burel Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 Sorin, calmeaza-te! Masina are ce trebuie sa aiba si nu are ce nu... EMS are sanse sa insemne "engine management system". Dar poate sa insemne multe alte lucruri. Sapa cu staruinta pe Google daca te macina prea tare. Oricum, daca tot nu ai sigurante, poti sa o tratezi ca pe o chestie... optionala. Faptul ca o chestie e "principala", nu inseamna ca trebuie sa o aiba toti. Gandeste-te la... strada principala, doar o mica parte din locuitorii unui orasel stau pe ea, deci o... au In ceea ce priveste bujiile, era doar o gluma De altfel, baietii se pare ca au pornit-o ca atare. Concentreaza-ti atentia pe ce are masina (in plus fata de Dacie) si cum se foloseste mai bine. Sunt destule deosebiri cu care trebuie sa te obisnuiesti, ca sa te mai intereseze ce lipseste si de ce. Oricum, e greu de presupus ca a sterpelit dealer-ul sigurantele inainte de livrare! Link to comment
dsasorin Posted February 2, 2008 Author Share Posted February 2, 2008 Gata, m-am linistit. Va multumesc tuturor pt. sfaturi. Link to comment
Recommended Posts