alingociman Posted February 6, 2008 Author Share Posted February 6, 2008 (edited) na ca a aparut si in ziar...dar habar nu am de unde a scos fetita aia procentul ala si valoarea ) avind in vedere ca are numele meu si ca articolul e numai despre incendii ma gindesc ca o fi de la pompieri... http://www.obiectivdesuceava.ro/index.php?...l&ids=34076 Edited February 6, 2008 by alingociman Link to comment
Abram Burel Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Eu nu am gasit nimic de genul asta pe link-ul dat. Link to comment
Raresh20 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Uite aici in ultimul paragraf: http://www.obiectivdesuceava.ro/index.php?...l&ids=34076 Sau pentru cei mai comozi citam "Seara, în jurul orei de 19.51, pompierii din Fălticeni şI Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Fântâna Mare au intervenit la stingerea unui incendiu izbucnit la o maşină Chevrolet care aparţinea lui Alin G. din municipiul Iaşi. La sosirea gărzii de intervenţie incendiul se manifesta la motorul maşinii, pentru care exista pericolul de propagare la întreaga maşină. Din primele cercetări a rezultat că incendiul a fost iniţiat ca urmare a unui scurtcircuit. Maşina a ars în proporţie de 70% pagubele ridicându-se la aproximativ 9000 de lei. (Anca SPATARIU) " Link to comment
Lucian M Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Pagube de doar 90 de milioane? Atat inseamna 70%?! Link to comment
VFX Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Poate 9000E, si a incurcat valuta... Link to comment
Raresh20 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 (edited) Aia jurnalista.Dupa ce evaluari stie sa faca cred ca a fost la olimpiade la matematica.Sincer nu prea le are fata cu masinile.A mintit-o careva sau a bagat de la ea procente si preturi Edited February 6, 2008 by raresh20 Link to comment
VFX Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Sa speram ca asiguratorul nu vede articolul si suma stipulata... S"> Link to comment
Raresh20 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Daca ar fi corect ,asiguratorul nu s-ar lua dupa un amarat de articol scris de o fata care e cam pe dinafara cu masinile. Link to comment
VFX Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 @raresh20: a fost o incercare de gluma...dar nu cred ca a prins...sry Oricum, nu ar trebui sa-i plece ochii de pe contract unde este suma corecta. Link to comment
surrender Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 (edited) daunasii de la asigurari nu se iau dupa ce scriu unii prin ziare. suma aia e aberanta daca e in lei. un prieten de-al meu, care are un clio, a gasit masina lovita in spate in parcare iar reparatia aia a costat 7500 lei, pe casco. Edited February 6, 2008 by surrender Link to comment
alingociman Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 am procesul verbal de la pompieri... spicuiesc... -sursa posibila de aprindere: scurt circuit electric -mijlocul care putea produce aprinderea: conductor electric -imprejurarea determinata: soc in urma unei coliziuni (nu a existat nici o coliziune...da na....) - dauna in proportie de 70% in valoare de 25.000 lei am fost la casco si au zis ca o sa analizeze dosarul si e posibil sa ceara ei o expertiza...si ca va dura ~ 2 luni Link to comment
Mircea Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Omule, pasii pe care-i faci sunt gresiti, dar se pare ca noi vorbim degeaba... Trebuie sa ceri o expertiza tehnica a masinii. Incendiul a fost efect, cauza incendiului este accidentul, pe care l-ai facut pentru ca s-a blocat volanul. Era logic ca pompierii ca de-a aceasta concluzie, masina, inainte de a lua foc s-a rasturnat. Cere expertiza sistemului de directie a masinii! Link to comment
Satori Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Alin, fi mai atent. Citeste bine ce scrie Mircea. Link to comment
alingociman Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 Era logic ca pompierii ca de-a aceasta concluzie, masina, inainte de a lua foc s-a rasturnat. masina nu s-a rasturnat...s-a rotit fara sa loveasca nimica... stie cineva cit costa o asemea expertiza? Link to comment
Mircea Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 (edited) Eu din poze vad ca masina este avariata. Raportul pompierilor putea suna la fel de bine si asa: in urma avariilor s-a retezat un furtun de benzina/rupt o conducta, iar combustibilul deversat a luat foc. Si statea in picioare... Masina este pe persoana fizica sau pe leasing/firma? LE am vazut ca e in leasing... Asta e nasol. Va trebui sa platesti expertiza tehnica. Daca era pe persoana fizica, ANPC-ul te putea ajuta. Fa in felul urmator: cauta un avocat batos. Mergi cu el la firma care a vandut masina, da-le ultimatum si ameninta-i cu judecata. Mergi apoi la un service cu epava si cere ca in prezenta avocatului si eventual a unui notar, sa se verifice sistemul de directie. Cu aceste constatari, succes la negocieri cu dealerul. Poti inlocui constatarea cu notar cu o expertiza tehnica judiciara. Acum, te intreb altceva: daca pui cheia in contact, o rotesti pe contact on si invarti volanul, se invart rotile? Edited February 8, 2008 by Mircea Link to comment
alingociman Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 (edited) masina e in leasing...si marea problema ca firma de leasing apartine tot Gold&Platin care e si vinzatorul si nu e avariata...doar ca au bagat pompieri o ranga sa deschida capota ca sa stinga...in rest ...nici o avarie, nici o tabla indoita...doar cum arata dupa ce a ars cui naiba sa cer sa faca o expertiza? Edited February 8, 2008 by alingociman Link to comment
Mircea Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Am editat postul de mai sus. Ia uite aici: http://www.google.ro/search?hl=ro&q=ex...ta=lr%3Dlang_ro Link to comment
alingociman Posted February 8, 2008 Author Share Posted February 8, 2008 faza cu bagat cheia in contact si miscat volanul nu o stiu si mor de oftica ca nu am incercato... masina e la suceava la Gold&Platin si eu sint in iasi mai nasol e ca mi-a zis cineva ca marti cei de la Gold&platin suceava au bagat masina la tinichigerie...nu-s de ce...dar se pare ca au bagato acolo ("> (( Link to comment
Mircea Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 Alta greseala... Pai tu ai impresia ca cineva iti innoada sireturile, cazi, apoi te duci la ala sa te panseze? Eu daca eram in situatia ta, duceam masina la cea mai apropiata sectie de politie, explicam si declaram ce s-a intamplat si ii rugam sa sigileze masina pana la expertiza tehnica. Tu ce-ai facut? Ai dus-o exact la cei ce pot sterge urmele. Asta este situatia in care ai absoluta dreptate. Mai exista si cea in care este posibil sa te inseli, respectiv masinii i s-a oprit motorul in mers, din cauze variate ce pot fi de la o defectiune tehnica pana la o frana de motor mai neinspirata, automat volanul a devenit greu, te-ai speriat, ai franat si ...urmarea se cunoaste... Link to comment
bishnitzarul Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 (edited) in septembrie tatal meu a achizitionat un opel de la gold & platin pipera.La predarea masinii de catre dealer tatal a semnat un contract in care specifica urmatoarele : masina nu ete lovita,nu exista indoituri sau puncte de rugina,instalatia electrica este in perfecta stare de functionare,cricul si roata de rezervase afla in compartimentul portbagaj in perfecta stare de utilizare ..si lista continua. La o adica pe ei nu ii intereseaza ca a luat foc daca ai casco este perfect daca nu ... Edited February 8, 2008 by bishnitzarul Link to comment
puchi Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 ...>>alingociman<<.Citeste ce a scris >>mircea<<,eu cred ca are dreptate. Nasoale ghinioane,noi toti te incurajam.Succes! Scuze` moderatori ,am fost offtopic.Las profesionisti,sa vorbeasca. Link to comment
Laurycã Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 (edited) Partea nasoala e ca alingociman e "a treia mâna" la masina. Proprietarul masinii e Unicredit Leasing, utilizatorul e Gold&Platin Leasing, iar alingociman a închiriat masina de la Gold&Platin Leasing. Alin, încearca sa vezi contractul dintre Unicredit Leasing si Gold&Platin pentru ca acolo se stipuleaza clar ce se întâmpla în caz de dauna totala. Din câte stiu Unicredit Leasing e una din cele mai "stricte" firme de leasing la daune totale: ei vor epava, si nu vor sa o vanda chiar daca s-a gasit un cumparator care sa ofere un pret (foarte)bun; iar in acest caz despagubirea incasata de proprietar (Unicredit) va fi 80% din suma asigurata. Din aceasta suma îsi retin ei o parte din suma si ce ramâne (daca mai ramâne, depinde de contractul de leasing) vireaza utilizatorului (Gold & Platin). Alin, dupa cum se vede în ecuatia asta tu esti a 5-a roata la caruta si mai mult ca sigur ca în final vei iesi în pierdere (raportat la avans + ratele platite). Partea cea mai grava e ca Unicredit Leasing e acoperit cu acte (contractul de leasing). Oricum bafta în rezolvarea problemei!!! Edited February 9, 2008 by Laurycã Link to comment
Tommy Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 (edited) Mie singura solutie viabila mi se pare o "vorba" la asigurator sa dea dauna totala, in felul asta recuperezi cat mai mult, mai pui ceva si iei alta Altfel ti-o baga la reparat si .. peste vreo 4-5 luni vei avea o coaja reparata in care iti va fi frica sa te urci, vei trage sa o platesti si sa o vinzi in pierdere. Este de altfel ceea ce si cred ca se va intampla pina la urma.. NU vei putea demonstra niciodata ca volanul s-a blocat, stii bine asta, si chiar daca prin absurd am postula ca ai reusi, stii de unde va trebui sa recuperezi banii si cum, nu? (un proces imbarligat cu 4 parti, ce ar dura mai mult decat perioada de rambursare) Edited February 9, 2008 by Tommy Link to comment
Laurycã Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 Eu nu stiu cum va imaginati voi ca masina asta nu este dauna totala. 200% va fi declarata dauna totala. Ce vorba sa mai pui la asigurator? Problema acum e cu cât din despagubire va ramâne de la firmele de leasing având în vedere ce-am scris mai sus. Link to comment
Tommy Posted February 9, 2008 Share Posted February 9, 2008 (edited) Dauna totala daca ar fi se da la valoarea stipulata in contractul de asigurare sefu, deci firmele de leasing dau fix zero Apoi daca e dauna sau nu totala nu o stabilim noi ci inspectorii de la asigurari. Vorbim asa .. din presupuneri. Contractele se fac foarte bine pentru firmele de leasing, stai tu linistit ca sunt intoarse de juristii lor pe toata partile. In cel mai bun caz se obtine o suma de la asigurari, ce va ajunge la proprietar.. si de acolo inca e cale lunga, proprietarul trebuie intai sa isi recupereze ce a platit la achizitia masinii. Altfel se va plati reparatia. Edited February 9, 2008 by Tommy Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now