ilie_v Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Salutare! Nu stiu daca ati patit ceva asemanator, dar fiindca mi se intampla a doua oara - ma vad nevoit sa atrag atentia. Vineri seara, Carrefour Orhideea - cumparaturi, plata cu cardul. Dupa trecerea cardului prin aparatul POS (asa cred ca se cheama), raspunsul acestuia - tranzactie esuata, urmeaza o noua tranzactie, acelasi raspuns; fiindca am mai fost intr-o astfel de situatie am platit cash. Dupa consultarea contului - telefonic am aflat ca banii fusesera retrasi (de 2 ori). Urmarea acestui eveniment - cere BRD pentru restituire bani, raspuns in maxim 60 zile din partea bancii. O sa revin cu info - daca intereseaza pe cineva. Link to comment
bella Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 A patit si un amic de-al meu in Carrefour Ploiesti. Francezii tot francezi(no comment ) Link to comment
Miste_R Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Se mai intampla..ideea e sa pastrezi jumatatea aia de bon care iese din aparat. Intr-o situatie asemanatoare,mie mi-au returnat banii pe card in cateva zile,fara sa fac vreo cerere,desi vanzatoarea m-a avertizat ca e posibil sa constat lipsa lor. Am avut noroc ,pt ca nici nu mi-am dat seama, pe moment, de lipsa lor din contul de card. Si era vorba de un magazin de haine, nu de un mare centru comercial. Link to comment
Immortal Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Nu e hotie, e... normalitate. Si mie mi s'a intamplat de cateva ori (e drept, nu insa la hypermarketuri, unde evit mereu sa platesc CU CArdu' datorita politicilor imbecile). Rabdare si tutun, si s-au rezolvat toate. Link to comment
Vlad Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Trecand peste chestia cu cardul. Verificati de curiozitate uneori pretul de la raft, si pretul de pe bon. De doua ori am patit sa fie mai scump pe bon, si sa fie mai mult. Cum am aflat? Am cumparat doar produsul respectiv. Ca altfel niciodata nu mi-as fi dat seama .Diferenta era mica: vreo 10.000, dar era. Am intrebat la casa de ce e diferenta fata de pretul afisat, si raspunsul a fost: a ne scuzati greseala noastra. Link to comment
Immortal Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Cea mai mare teapa pe care am luat-o: Urmarea: am returnat produsul cu miliarde DE DEfecte de 'fabricatie' (sa nu va zic de 'manual'...) si am facut ceea ce trebuia initial: am luat fara sa ma mai uit la pret . Link to comment
mortymer Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 ... io am patit "invers" am luat produsul, aparat foto, care la raft avea un pret si ajuns la casa mi s-a cerut cu 120(150) lei mai mult... am replicat ca nu ala e pretul de raft... au chemat pe "seful" de raion... au recunoscut ca au uitat sa modifice pretul de la raft, fusese o promotie inainte... am facut gat ca pretul de raft e o promisiune certa de vanzare care nu se poate modifica si pe care daca o accept atata este obligat sa-mi ia, chiar daca intre timp s-a modificat pretul... au scris un formular si am cumparat la pretul de raft... Cora pantelimon la raionul de aparate foto din exterior, langa tutun... Link to comment
MCojo Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 (edited) fftopic: @Immo De la "scurgerea laterala" ti se trage... Edited February 11, 2008 by MCojo Link to comment
BogdanG Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Mare atentie, se poate intampla ca bonul de la POS sa aiba o suma mai mare decit bonul de casa, am patit asta tot in CAR4 .In acest caz este greu de dovedit pt ca bonul de casa lumea il arunca de obicei. Eu am observat imediat dupa achitare ca suma extrasa era mai mare cu 90 RON . Nu vreau sa-mi aduc aminte ce tambalau a fost Link to comment
laurentziu83 Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 @ilie_v: pe cererea aia nu trebuia sa bifezi ca ai fost debitat de 2 ori? Intr-adevar, se mai intampla. In mod normal, la orice tranzactie, se inregistreaza si actele doveditoare. Se va vedea usor ca o singura factura a fost achitata de 2 ori, teoretic nici nu ai nevoie de bon, doar si eu au baze de date. Link to comment
hitman Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 (edited) Retragerea sumei de doua ori este o problema / greseala comuna in acest tip de tranzactii. Cind da-ti cardul casierei, urmariti sa treaca cardul O SINGURA DATA prin aparat. Daca 'trece' cardul prin aparat de mai multe ori, chiar daca aparatul da eroare, exista sansa de 90% sa 'traga' suma de doua ori. De ce se intimpla asta, nu stiu, poate ar fi bine sa ne explice un specialist in POS-uri. Daca aveti internet banking, odata ce ati ajuns in fata unui calculator conectat la internet, este foarte simplu sa verificati daca suma a fost 'trasa' de doua ori, . Am patit o singura data treaba asta (in Hard Rock Cafe din Paris) si a trebuit sa ma duc personal la banca mea sa anulez una din doua tranzactii. Am atasat si biletul de casa, dovedind astfel ca a fost o greseala de casiera. Inselatorie Hypermarket NU cred ca este, ci mai degraba o slabiciune a sistemului cu plata electronic. Mai ales ca s-au intimplat probleme de genul acesta la mai multi comercianti. Sistemul de plata electronic nu este unul flawless dar trebuie sa recunostem ca scuteste userul de multe batai de cap in special cind se ramine fara cash! Edited February 11, 2008 by hitman Link to comment
Dj_Dark Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Sunt facute in asa fel ca iei sa nu se tepuiasca niciodata, probabil ca efectueaza tranzactia chiar daca se pierde conexiunea si da eroare. Daca ar fi invers ar trebui sa alerge ei dupa tine sa-si recupereze banii asa ca... PS. Nu sunt specialist in POS-uri. Link to comment
alx Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Pe mine numai alea doua gagici m-au inselat in parcare, de multe ori... Link to comment
ilie_v Posted February 11, 2008 Author Share Posted February 11, 2008 @ilie_v: pe cererea aia nu trebuia sa bifezi ca ai fost debitat de 2 ori? Intr-adevar, se mai intampla. In mod normal, la orice tranzactie, se inregistreaza si actele doveditoare. Se va vedea usor ca o singura factura a fost achitata de 2 ori, teoretic nici nu ai nevoie de bon, doar si eu au baze de date. Da, trebuia... Oricum sunt anexate ambele hartiute de la POS - ar trebui sa se inteleaga. Cu siguranta nu am citit si partea asta, deoarece domnisoara de la BRD nu prea dorea sa lucreze (fiind si sambata) - cu toate ca la Vocalis era data ca unitate in care se pot face astfel de cereri... Preventiv am sa mai trec pe la renumitul magazin. Merci. Link to comment
Salex Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Mai multe tzepe sau tentative, dupa cum urmeaza : 1. La Cora Pantelimon am platit 1 kg de brinza topita desi tubul pe care il luasem avea maxim 100gr. Am observat acasa si dupa vreo saptamina cind am mai trecut pe acolo mi s-a spus ca e prea tirziu, ca trebuia sa revin in maxim 24h pentru a se remedia situatia. 2. Carrefour Feeria, 2 mici tzepe luate in Noiembrie anul trecut: pachet DVD-uri cu pret de raft 28,50 RON, platit la casa cam 36 RON; promotie la becuri economice (verificat la raft cu codul de pe produs), platit aproape dublu la casa. Observat acasa, iarasi prea tirziu. 3. Auchan, Noiembrie 2006, cumparat varza alba, la casa codul indica altceva, respectiv ardei gras rosu ... Atunci m-am sesizat imediat, era aberant sa coste o varza aproape 40 RON. Am avut si eu ceva necazuri cu cardul, tot in Auchan, inainte de Craciunul 2006. Cardul a fost trecut de 3 ori, PIN-ul desi era corect, nu mi-a fost acceptat. Nu mi-au fost trasi banuti din cont insa mi-au blocat cardul . Pentru siguranta pastrasem insa toate bonurile ! Link to comment
hawkeye Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Eu cu tranzactie dubla am patit tocmai pe dos, mi-au facut unii 2 facturi pentru 2 produse identice. Am platit primul produs cu cardul (visa business, desi nu cred ca are vreo relevanta), am dat sa platesc si al doilea produs si POS-ul a returnat: EROARE, TRANZACTIE DUBLA. Evident ca nu am mai putut sa platesc cu cardul si a trebuit sa achit cash. POS-ul era de la Tiriac. Referitor la tranzactiile esuate care se debiteaza nu cred ca acel casier o face intentionat, tind sa cred ca e eroare de sistem. In plus nu vad ce ar avea de castigat acel casier obosit daca debiteaza cardul o data sau de mai multe ori. Ontopic: Am platit 21 de cutii de lapte si eu am luat decat 2. Mi-am dat seama prea tarziu deoarece pe bon erau vreo 60-70 de pozitii (si suma de plata mare). Cand mi-am dat seama acasa am savurat din plin cutia de lapte cu cacao la jumatate de litru care a costat 50 lei De atunci verific de fiecare data bonurile mai ales daca sunt multe pozitii. Link to comment
ToPser Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Cum sa facem sa-i tepuim noi pe ei ? Nu credeti ca merita ? Link to comment
MCojo Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 ... io am patit "invers" am luat produsul, aparat foto, care la raft avea un pret si ajuns la casa mi s-a cerut cu 120(150) lei mai mult... am replicat ca nu ala e pretul de raft... au chemat pe "seful" de raion... au recunoscut ca au uitat sa modifice pretul de la raft, fusese o promotie inainte... am facut gat ca pretul de raft e o promisiune certa de vanzare care nu se poate modifica si pe care daca o accept atata este obligat sa-mi ia, chiar daca intre timp s-a modificat pretul... au scris un formular si am cumparat la pretul de raft... Cora pantelimon la raionul de aparate foto din exterior, langa tutun... Pot sa-ti spun ca ai fost norocos...deoarece, 1. Vezi ca faci o confuzie...nu suntem in prezenta unei "promisiuni certe de vanzare" ci este vorba de o oferta de a contracta; 2. Daca oferta este cu termen (in cazul de fata pe perioada promotiei), acceptarea acesteia trebuie sa aiba loc numai in termenul prevazut alfel nu mai produce nici un efect, devenind caduca... p.s. eu daca eram in locul sefului de raion nu-ti dadeam nimic... Link to comment
Salex Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 O chestie similara si cu o rezolvare absolut identica am patit in Praktiker Vitan. Era o promotie la spuma poliuretanica, imi aduc perfect aminte. La casa am facut putin scandal, a venit seful de raion, am mers impreuna la raion si ... stupoare (pentru el) aveam dreptate. Promotia nu avea specificat nici un termen sau interval de timp. Mi s-a explicat ca promotia expirase insa nu apucasera sa schimbe placutele ... asa ca a fost una din putinele dati cind clientul a avut dreptate Link to comment
raskala Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 M-am dus la Care4 si am luat ulei pentru Tico. Stiam ca imi trebuie 5w-30 asa ca am insfacat primele 3 bidoane de ulei 5w-30 de pe raft, fuga la casa bagat cardu', bagat pinu', scos chitanta si plecat in cea mai mare viteza. Am ajuns acasa si constat ca am platit 242 Ron pe 3L de ulei... era Mobil 1 ESP Formula 5W-30 ... am dublat valoarea la Tico. In cazul asta mi-am dat singur teapa. Link to comment
kornelush Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 (edited) Salutare! Nu stiu daca ati patit ceva asemanator, dar fiindca mi se intampla a doua oara - ma vad nevoit sa atrag atentia. Vineri seara, Carrefour Orhideea - cumparaturi, plata cu cardul. Dupa trecerea cardului prin aparatul POS (asa cred ca se cheama), raspunsul acestuia - tranzactie esuata, urmeaza o noua tranzactie, acelasi raspuns; fiindca am mai fost intr-o astfel de situatie am platit cash. Dupa consultarea contului - telefonic am aflat ca banii fusesera retrasi (de 2 ori). Urmarea acestui eveniment - cere BRD pentru restituire bani, raspuns in maxim 60 zile din partea bancii. O sa revin cu info - daca intereseaza pe cineva. Data viitoare pastreaza bonul cu tranzactia esuata sa ai probe. Aveti grija la Pos-urile de la raifaissen. Edited February 11, 2008 by kornelush Link to comment
nonel Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Pot sa-ti spun ca ai fost norocos...deoarece,1. Vezi ca faci o confuzie...nu suntem in prezenta unei "promisiuni certe de vanzare" ci este vorba de o oferta de a contracta; 2. Daca oferta este cu termen (in cazul de fata pe perioada promotiei), acceptarea acesteia trebuie sa aiba loc numai in termenul prevazut alfel nu mai produce nici un efect, devenind caduca... p.s. eu daca eram in locul sefului de raion nu-ti dadeam nimic... In SUA se respecta pretul de pe raft. Chiar daca nu mai e promotia respectiva seful de raion isi recunoaste greseala si iei produsul cu cat scrie. Link to comment
Immortal Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Iar in Africa se moare de foame. Link to comment
Salex Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Si totusi ... se poate si in Romania (la fel ca in SUA, evident ... posibil sa fie si ca prin Africa ). Deja sintem 2 care am postat aici si am avut cistig de cauza, respectiv am luat la pretul de pe raft, chiar daca promotia expirase ... Eu unul nu mai sint dispus sa privesc lucrurile cu mentalitatea "in alta parte se poate" ... Se poate si la noi, insa de noi depinde in mare masura sa schimbam mentalitatile dlor vinzatori Link to comment
Pedala Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Am cumparat un acumulator din carrefour si am observat acasa ca am platit si taxa de reciclare pentru cel vechi. Nu am vazut nicaieri afisat asa ceva si nici la casa sau garantie nu mi s-a specificat ceva. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now