marius.nita Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Cu ce ai facut semnalele spate negre? Link to comment
raven84 Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Adevarat a Inviat! Ia zi, cu jantele alea mai poti lua un viraj complet sau dai cu roata in aripa? Din nefericire, pe drumurile tipic romanesti cu denivelari tipic romanesti intretinute de o nepasare tipic romaneasca, iti va fi dificil sa circuli cu ea asa...parereeea mea Link to comment
banzay Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Raspund eu in locul lui, oricum l-am mai ajutat si eu cu cate ceva Semnalele spate au fost facute cu spray de triple, negru transparent (asa scrie pe spray) de la duplicolor. Si rotile nu ating deloc in aripa Dar legat de denivelari si gropi... Nicu e profesionist! Parca le cauta Link to comment
marius.nita Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 N-a avut probleme cu organu de politie? Ca ma cam mananca si pe mine sa le fac. Link to comment
ing3r Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Ia zi, cu jantele alea mai poti lua un viraj complet sau dai cu roata in aripa? Din nefericire, pe drumurile tipic romanesti cu denivelari tipic romanesti intretinute de o nepasare tipic romaneasca, iti va fi dificil sa circuli cu ea asa...parereeea mea Asa e, ai dreptate, e un pic mai greu ca inainte, cu gropile ma refer, dar ma descurc eu . Roata nu atinge DELOC in aripa, nici la viraj maxim. Jantele au ET destul de mare si nu ies chiar f mult in afara! Am iesit bine cu partea asta . N-a avut probleme cu organu de politie? Ca ma cam mananca si pe mine sa le fac. Nu am avut probleme cu Politia, cel putin nu pana acum. Stiu un prieten cu un BMW pe care l-a oprit pe A2 dupa statiile de taxare, pt stopuri fumurii! Pe mine pana acum m-au oprit doar pt folie, insa mi-au urat dezamagiti "ziua buna" si mi-au dat actele inapoi ! "Liiiiber, colegu !" . Nici chiar asa, dar pe acolo Link to comment
ing3r Posted April 9, 2010 Author Share Posted April 9, 2010 (edited) Intre timp, i-am facut cateva poze dupa ce am spalat-o si am facut curat in ea, aspirat, etc...Si in parcare la Mall, i-am mai facut vreo 2 poze ca nu am putut sa ma abtin cum arata asa joasa ). Ma gandesc serios sa ii fac cadou un set de amortizoare sport TA-Technics si ii schimb si flansa pe partea dreapta, neaparat! In seara asta, am trecut peste un bump de viteza de la Carrefour si am atins atat de tare jos, cu racordul flexibil, incat saracul cred ca s-a si indoit ). Peste max o sapt se va inlocui si acela, il am cumparat de la Bosal, doar sudat trebuie Am reusit ceva la care ma chinui de mult timp: am dat jos autocolantele acelea reflectorizante de sub stopuri (puse de fostul proprietar, un dobitoc ) , sau ce a mai ramas din ele, doar ultimul strat de folie, am frecat la smirghel fin de mi-au iesit ochii ) Le-am incalzit cu feonul si am dat jos ce a mai ramas din folia aceea, apoi am curatat cu smirghel fin. In dreapta, sub stop, am reusit sa iau un pic vopseaua, insa nu-i bai, se va reface ! Zilele urmatoare am in plan sa ii schimb si butucul de la roata stanga-fata, s-a tocit filetul rau si un prezon nu mai sta deloc in filetul butucului! De butuc fac deja rost, mai ramane sa cumpar rulmentul pt el... P.S.: Acum am vazut in poze, imi lipseste un capacel de la janta spate, pff... Si ma dispera ca la cate drumuri am facut cu ea , mai ales in afara, am luat tot felul de pietricele si insecte mari cu grila fata, e vai mama ei acum vopseaua de pe ea. O fac de tot... Still to come... Edited April 9, 2010 by ing3r 1 Link to comment
GeorgeParaschiv Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Bravo , arata bine spor la treaba in continuare. Vezi ca pasajele spate iti fac cu ochiul PS: Ce BMW ai in spate , in Las Vegas acolo cad garduri (prima poza?) Link to comment
ing3r Posted April 10, 2010 Author Share Posted April 10, 2010 1.Pasajele spate faceau cu ochiul de cand am luat masina . Acum fac deja fac cu ambii ochi ) O sa ma ocup de ele curand, inainte sa vopsesc masina! 2.BMW e al lui RIP , tot el s-a chinuit la montarea suspensiei pe fata. 3.Acolo in Las Vegas stau bunicii lui Banzay, merg acolo mereu la el pt ca la mine in New York nu se poate lucra la masina . Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 11, 2010 Share Posted April 11, 2010 Dar de ce iti tii stergatoarele pe mijlocul parbrizului? Link to comment
ing3r Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Nu le tin eu . Au capatat joc ff mare la bratul stergatorului, la ax, si stau ca naiba. Cel de la sofer l-am mai reglat, am dat jos axul cu brat, la cel de pe dreapta inca nu am umblat, maine cred ca rezolv . Tot maine sper sa schimb si pompa de servo, am pompa, am cumparat si lichid de transmisie... Link to comment
ing3r Posted April 13, 2010 Author Share Posted April 13, 2010 Zilele urmatoare vreau sa iau o pereche de amortizoare sport pe fata, ca acum imi loveste amortizorul in capat de cursa, plus ca si flansa de la amortizorul dreapta e praf. In alta ordine de idei : -am schimbat pompa de servodirectie, acum se simte mult mai usor volanul cand rotesc. -am reusit sa repar geamul de la sofer, o lua intr-o parte cand il urcam, trebuia sa il ajut cu mana la un moment dat! Era de la chederul de pe usa, cel interior, si l-am si centrat mai bine in macara. -reparat antena, remote-ul luat de la casetofon. Acum urca si coboara normal, asa cum trebuie! -am pus firele de la sonda de ulei, mai demult am luat niste celofane pe sub masina si mi-au smuls firele de la sonda de ulei cu tot cu mufa. Acum e totul ok . Acum urmeaza amortizoarele sport in cateva zile, pe urma farurile cu negru, si pe urma vedem . Link to comment
ing3r Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 Update: Zilele trecute am schimbat si racordul flexibil pe evacuare, era praf, dupa cum se vede si in poze...Mission complete scria pe el. Cel nou de la Bosal isi face treaba cu brio!E si mai mare decat cel vechi, aproape dublu ca lungime Acum masina e mult mai silentioasa, doar toba se aude . Am schimbat si amortizoarele fata cu cele sport TA-Technix , sunt mai scurte cu 2 degete fata de cele stock si sunt mult mult mai tari! Acum daca ma las pe fata de abia se misca, nu face balans aproape deloc . Am pus din nou muzica pe masina, cu un cablu RCA nou si acum pot spune ca ascult muzica . Am schimbat si butucul de la roata stanga fata, mergeam in 3 prezoane, erau filetele stricate. Am pus si rulment nou, sa stiu o treaba. O singura problema am dupa toate astea: dupa ce am pus arcurile si amortizoarele sport, se aude pe dreapta fata un cloncanit, ca cel de amortizor, insa nu e de la el. Din ce am vazut, spirele de la arc s-ar atinge intre ele, de acolo vine si zgomotul. Arcul e atat de mic, incat atunci cand sta comprimat e distanta f mica intre primele 2 spire de jos . O sa pun un furtun pe arc sa vad daca se mai aude. La cel de pe stanga nu prea se aude, avea deja furtun pus ). O sa vad zilele urmatoare...O sa revin cu poze, cele de mai jos sunt din camera foto. Link to comment
Mircea Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Balaceala aia de ulei acolo ce e? Da' stiu ca atingi cu burta nu gluma... Link to comment
ing3r Posted May 1, 2010 Author Share Posted May 1, 2010 De atins cu burta ...atingeam! Vechiul racord stateai si intr-o pozitie mai grea, un pic lasat in jos si de aia atingeam peste tot . Cel care l-a schimbat l-a sudat cam cu 1-2 cm mai sus, nu e mult dar e mai bine, nu mai atinge aproape deloc. Doar in "zone strategice" ating acum . Balaceala de ulei provine de la calitatea excelenta a garniturilor de capac culbutori pe care le-am schimbat de-a lungul timpului. Am schimbat vreo 5 pana acum, am vazut ca sunt proaste, nu imi mai bat capul ca mai mult ma enervez . Link to comment
KumKum Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 (edited) Cand mai schimbi garnitura de la capac culbutori foloseste si un silicon special si poate atunci nu vei mai avea probleme. Edited May 1, 2010 by KumKum Link to comment
ing3r Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Mersi de sfat. De fiecare data cand a fost schimbata garnitura aia a fost aplicat si un silicon (rosu parca) pt a etansa si mai bine, insa nu prea a avut mare efect. Stiu ca e problema veche la Espero garnitura de la capacul culbutorilo, tocmai de aia nu ma agit prea mult . Link to comment
ing3r Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 Zilele trecute, dupa ce am spalat masina, i-am schimbat si bobina delco, pt ca deja incepuse sa faca figuri rau de tot ( Nu mai vroia sa porneasca masina). Cu ocazia asta ii multumesc si lui Dj_Dark pt asistenta tehnica prin telefon , mi-a explicat cum se schimba . Poze ... Link to comment
raven84 Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Espero la malul marii...superb, pur si simplu superb. Link to comment
ing3r Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 (edited) Mersi raven84...Ieri am montat si DVD + display-ul de pe plafon... E prea tare DVD ala! Cand am luat Pioneer-ul , am zis ca ce frumos amplifica...Cu DVD pe aux, fidelitatea e muuuult mai buna, se aude mult mai tare si mai clar! Cate o telecomanda pt DVD si display.Deocamdata e bine ... Nu va uitati la bordul scos , e in constructie...Pana are Banzay timp de el . Noaptea arata mult mai frumos... Si m-am pricopsit si cu 2 placute a cate 12 leduri de la 3M, una am pus-o la plafoniera , cealalta in portbagaj, ca era mai mult bezna acolo de la becul ala chior . Urmeaza... Edited May 11, 2010 by ing3r Link to comment
TBird Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Foarte frumos Ing3r, imi place. In special DVD-ul, de unde l-ai achizitionat ? In rest numai de bine, te ocupi de masina ( bagi bani). Link to comment
ing3r Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Mersi TBird. DVD-ul il am de la un prieten, a fost pe BMW-ul lui. Le-am luat pe amandoua la un pret f mic, altfel nu cred ca ma aruncam sa le cumpar. Tinand cont ca pe net sunt aproape 13 mil amandoua... Link to comment
Dj_Dark Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Zilele trecute, dupa ce am spalat masina, i-am schimbat si bobina delco, pt ca deja incepuse sa faca figuri rau de tot ( Nu mai vroia sa porneasca masina). Cu ocazia asta ii multumesc si lui Dj_Dark pt asistenta tehnica prin telefon , mi-a explicat cum se schimba . Cu placere. Vre-o schimbare in mersul masinii? Link to comment
ing3r Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Foarte tare,bravos. Mersi. Cu placere. Vre-o schimbare in mersul masinii? Oarecum, da. Insa in primul rand se simte o mare schimbare la prima pornire, la rece. Porneste uniform. Inainte pornea si se intrerupea pt o secunda. Era clar de la bobina aia... Link to comment
Recommended Posts