Jump to content

Espero 1.5 16v Alba


ing3r

Recommended Posts

...a mea zburda pana la viteza aia si chiar ii place. Eu cred ca la fel este si a lui, doar e acelasi motor.

Şi după acelaşi raţionament, consumă la fel, indiferent de faptul că una din maşini e mai uşoară, iar cealaltă mai grea, nu?

Link to comment

A lui e euro2 si 80 cai. Ale noastre sunt non euro si 90 cai. Se cam suplineste diferenta de aproape 100 kg in plus :P . Asteptam rezultatele. Pana atunci:

 

:D

 

PS. Cati kw ai in talon?

Edited by Dj_Dark
Link to comment

Eu stiu ca a mea are 90 cai, dar e destul de vivace pt varsta ei! Si eu am un filmulet de pe autostrada cu 170 km/h, dar nu l-am postat nicaieri ca e filmat la caterinca. Am mai mers pe Soarelui cu 190, pe gaz , cine ma auzea zicea ca sunt nebun...Ca nu are cum, chestii din astea... =))

Ca fapt divers, in decembrie, cand am venit de la Bucuresti, cu 5 persoane in masina pe gaz am ajuns la 170 la ora si pe urma, dupa ce am trecut-o pe benzina, mai mult de 160 nu prea a vrut... Asta inainte sa ii schimb garnitura de chiulasa si alte alea ... Ma intreb oare cu s-o comporta acuma...Aflu eu pe 21 cand ma duc la concert la Tiesto!

@TBird: Eu am jante de tabla cu cauciucuri 185/65/14...Asa scrie si in talon. ET-ul si J-ul nu le stiu, o sa ma uit!

Link to comment

Am vopsit scrisurile , mie mi se pare ca au iesit ok! Le-am lipit cu un adeziv special, Bison, tine bine...

Prima poza: scrisul lipit inainte de curatarea adezivului de pe margini.

Poza 2,3: Rezultatul aproape final, mai trebuia curatat scrisul cu "Espero"...

Poza 4: Inainte, cu argintiul cromat...

Mie mi se pare ca arata mai bine decat inainte...Voi ce ziceti?

post-12972-1236908645_thumb.jpg

post-12972-1236908658_thumb.jpg

post-12972-1236908665_thumb.jpg

post-12972-1236908716_thumb.jpg

Edited by ing3r
  • Like 1
Link to comment

Da, parca da mai bine pe negru si cu luneta neagra. Trebuie sa rezolvi cumva stickerele alea de sub stopuri ca sunt foarte urate. Unde ai pus folia?

Link to comment

Folia nu am pus-o eu , ci fostul proprietar! E LLUMAR, treaba e facuta misto. Cu stickerele alea lipite acolo nu stiu deocamdata cum sa le dau jos, cand am timp si e cald afara o sa incerc cu apa fierbinte :(

Urmeaza sa ii pun si ace indicatoare de Cielo si sa modific iluminarea bordului, cu leduri! Nu stiu inca ce culori sa aleg. Ma gandesc la una din variantele:

 

 

ceasuri ... ace

rosu ... alb

alb ... rosu

albastru ... rosu

rosu ... albastru

albastru ...rosu

 

 

 

Eu as inclina spre prima varianta!

Edited by ing3r
Link to comment

Ma speriasem...crezusem ca vrei albastru-rosu (stelistule :P ). Ceasurile pe fond rosu si acele albe...prea frumos in viziunea mea :) Partea cu rosu pot sa o fac eu fara probleme... In schimb nu am pistol de lipit calumea sa iti lipesc SMD-uri sub ace :P

Link to comment

Ieri am fost la o revizie pt instalatia GPL...Mai ales ca ma dispera pur si simplu ca nu putea sa treaca de 2800-3000 de turatii! Se inneca , dadea in nas, nu mai vroia deloc :(

Constatari:

1. Am ramas uimit de ce am gasit in evaporizator!FFF multa mizerieeeeee! S-a curatat bine.

2.Idem pt ce am vazut si la filtrul de GPL! Avea apa in el, probabil de la calitatea gazului :( S-a schimbat.

3.Membrana se intarise, ziceai ca e de plastic...S-a schimbat.

4.Niste bani neprogramati, dar cu utilitate : 185 ron + spaga 15 ron :D

Rezultat: se misca mai bine masina, nu mai da in nas, e mai vioaie... Urmeaza schimbul de ulei...

Edited by ing3r
Link to comment

Ultima revizie a fost facuta acum aprox. 20 000 km, cand am luat masina...Intre timp nu am avut probleme deloc cu ea! Gaz alimentez 90% de la Lukoil, dar cand nu reusesc sa ajung la ei sau nu au gaz...bag de la Rompetrol in general. Niciodata de la Crimbo! Desi...

Link to comment

Pai filtrele mele aratau ca naiba dupa 5000km, ale tale cred ca dupa 20k erau praf! si la propiu si la figurat :D

 

Gaz eu iau de la Butan. Cei care mi-au montat instalatia mi-au zis sa evit Crimbo/Medgas,Star2000. Cica ideal ar fi gazul de la OMV dar e un pic cam departe ;)

 

Oricum! Macar la un 10k de km trebuie facuta o revizie la instalatia de gaz :thumbl:

Link to comment

Era varza filtrul ala...si cineva pusese si niste silicon pe la el, nu stiu de ce :) Astazi, in masina lui nicu se auzeau batai insistente ce veneau din partea dreapta fata(banuiam amortizorul). S-a mers la service, s-a schimbat un pivot pe partea stanga (150 lei cu tot cu manopera si 'bacsis'). Cand sa plecam...iarasi batai! Ne-am intors, a facut o tura si mecanicul, iarasi suita masina pe elevator, iarasi incercate toate, nici un joc, nimic. S-a tras concluzia de catre mecanic ca e amortizorul blocat, dupa ce s-a facut si un mic test la sol. A dat un telefon si la magazin sa verifice preturile: amortizor fata/spate 100 lei, mai e un lucru cu un mic rulement in capul amortizorului (nu mai stiu cum ii zice) 55 lei, manopera 40 lei/buc in fata si 20 lei/buc in spate am inteles.

 

Acum ne-a trimis mecanicul si catre un service unde se face un test de amortizoare. Chestia asta m-ar interesa si pe mine. Aveti idee pe unde se mai face test sa se verifice eficienta amortizoarelor? (in C-ta)

 

Sa vedeti ce ma trage nicu de perciuni acum ca am postat in locul lui.Dar pana vine el in vreo 2 zile, poate uita de topicul asta... :P

Link to comment

Mda...De data asta te las, dar data viitoare sa nu se mai intample!!! =)) Doar ce m-am intors de la Tiesto, in cursul zilei de azi... Am mers vreo 500 si ceva de km cu un amortizor blocat pe deschis! Concluzia: senzatii tari =)) ! La fiecare denivelare se auzea troncanitul ala , chiar si pe autostrada pe la 130 km/h pacanea... Ma luasem cu o cunostiinta cu A5-ul lui pe autostrada cica... =)) Ma lasa sa il depasesc cu 140, isi lua elan si trecea cu 180-200 pe langa mine =)) Consumul de gaz la dus a fost undeva pe la 9,7-10 l, in conditiile in care am mers vreo 20 km si prin Bucuresti + viteza medie 130-140 km/h pe A2, cu 5 pers. in masina.

@Banzay, vreau sa te corectez un pic: pivot fata = 77 lei, manopera 40 lei. total : 117 lei. I-am dat 150 pt ca atunci cand am plecat la magazin sa iau piesa mi-am uitat portofelul in masina pe elevator si mi-a dat omul 100 lei imprumut :) ) . Cam 130 lei cu totul m-a ajuns!

Fapt divers: cand m-am intors de la Bucuresti, am oprit pe autostrada dupa cativa km si am observat ca roata dreapta-fata era cam desumflata, am umflat-o cu o pompa de picior pana la urma. Intrebare: are legatura amortizorul de pe dreapta-fata cu roata (anvelopa) ? Eu nu cred, dar totusi intreb ca sa fiu sigur. Pana acum nu s-a mai desumflat!

Link to comment

Te-ai uitat pe mail? Vrei si tu ceasurile la fel? :D Bine ai venit, in primul rand si 2...cand tragem un test de amortizoare? Apropo...set sport pt cielo la serban cu 260 euroi :D

Edited by banzay
Link to comment

Eu unul nu ii mai fac nici un test de amortizoare, i le schimb direct, la cum troncane :P

Bordul poate maine ne apucam de el (de fapt, azi , ca e trecut de 12 :P ) , daca o fi frumos afara ;)

Mai facem vreun test drive? :D

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...