kapp Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Buna..stiu ca nu sunt la subiect.. si nu vreau sa par nu stiu cum..da doresc niste informatii de la posesorii de nubira... am fost azi la reprezentanta si interesant de nubira gpl si pare ok la 10500 euro. sui vreau sa stiu cum se comporta in timp.. consumu pe benzina. detalii preturi consumabile.. merci mult Link to comment
andreib Posted November 22, 2005 Share Posted November 22, 2005 Greu, greu . Vezi AICI sau consum AICI Link to comment
kapp Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 da scuze... citisem primul post de la care ai dat link.. al doilea nu stiam.. oricum ce m a determinat sa postez e ca vroiam un rezumat al ideilor.. cum bine ai observat la inceput s a vorbit din necunoastere de cauza.. nu detinea nimeni din cate am inteles.. plus ca vreau scurt si la obiect.. puncte minus. puncet plus. si aici poti sa imi raspunzi si tu.. dak vrei.. in caz ca nu ai garaj.. cum se comporta dimineaza? cum se incalzeste? timpi de dezaburire si restu ( eu am garaj da ma intereseaza dak innoptez pe undeva..)_ merci si sper sa nu te fi suparat.. Link to comment
Mircea Posted November 24, 2005 Share Posted November 24, 2005 (edited) Posteaza pe topicul despre nubira 2 nu aici la tuning. Iti raspund acolo! Edited November 24, 2005 by Mircea Link to comment
Florinut Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Se poate schimba motorul de 1,6l cu altul mai mare la N2, sau modificat cilindri, pistoane, etc. cum se facea pe la Dacii, in scopul cresterii puterii acestuia? Merge un motor de 1,8l de la Opel? Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Poti pune unul de 2l de nubira/leganza. Link to comment
Florinut Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Ramane de schimbat doar blocul motor cu ce este in el, sau mai trebuiesc schimbate si restul de pe langa el? Link to comment
Mircea Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 totul, motorul cu totul, pozitionarea este diferita Link to comment
Florinut Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Dar de alezat cilindrii, bagat pistoane cu diametru mai mare si care sa mai dea si rezultate are cineva cunostinta? Link to comment
Mircea Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Cat crezi ca scoti din chestia asta? In plus, nubira 2 are geometrie variabila a galeriei de admisie, un "tunning" de genul asta putand cauza probleme. Parerea mea este ca se pot obtine performante bunicele din imbunatatirea evacuarii, a admisiei de aer, asta fara operatii majore de genul carora la care faci referire. Link to comment
Florinut Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Pai ma gandeam ca un 15-20 de cai tot ies la o operatie pe cord. Dauneaza asta la geometria galeriei? Ma gandesc daca rezista arborele cotit si eventual blocul motor. Link to comment
dinoc Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 (edited) @Mircea cam cat crezi ca s-ar putea scoate (CP) doar din modificarea admisiei si a evacuarii ? Pe de alta parte am citit undeva un articol cum ca evacuarea sport nu ar aduce aport de CP ci doar ar ajuta motorul sa urce mai repede in turatii, asa o fi ? Edited January 18, 2006 by dinoc Link to comment
andreib Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 PE daewootech.com vroia cineva sa alezeze la lanos sa-l faca din 1.5 ->1.6 dar s-a lasat pagubas cand a vazut cat trebuie modificat (Atat mecanic cat si electronic (injectie). PS: Cat poti sa alezezi...poti sa cresti cu max 100-200 cmc (daca poti si aia) iar pentru asta vei cheltui o caruta de bani si vei avea un munte de probleme (pentru un aport de maxim 10 cp). Link to comment
Florinut Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Pai si ce, e de colea un 10 CP? Desi cred ca daca poti sa-l duci la 1.8 pe bietul motor, scoti mai mult de la el. Probleme ar putea apare la alimentare cu benzina in sensul ca trebuie mai multa, aer la fel, insa nu cred ca e un capat de tara. Link to comment
andreib Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Injectoare noi, ECM cu chiptuning pt noul motor, evacuare redimensionata. Acum nu ai rezolvat nimic daca ai cilindree mai mare si aceeasi chiulasa si admisie. Iti trebuie supape mai mari (alezare de chiulasa) si modificarea galeriei cu geometrie variabila. Din pdv-ul meu te bagi pe un teren minat. Mai degraba ii pui un motor de 2000 si stii ca ai facut o treaba. Link to comment
Florinut Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Sa inlocuiesc motorul -> probleme cu omologare, RAR, spagi, etc. Tocmai aici e problema. Insa se pare ca pana la urma asta ar fi solutia, ceea ce a propus si ovi Link to comment
CT_ZDB Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Sau nu faci nici o modificare de ordin mecanic la motor si schimbi softul ECM-ului + un filtru si o evacuare sport. Nu vreau sa fac reclama dar... ia vedeti aici: http://www.aspad.ro/index1.html Asta numai din Cip. Se mai castiga cate ceva si din evacuare si filtru de aer sport. per total un 15-20% atat la putere cat si la cuplu, masina fiind in final cu totul alta... Toate astea cred ca le poti rezolva cu 6-700 E. si nu ai nici o problema cu RAR-ul si reomologarea. P.S. eu acolo am rescris chip-ul de la cielo si la Moeciu am stat cu Ovi_jer sa vedem ce s-a schimbat. La cielo-ul meu s-a vazut ca a fost modificata harta de injectie... atat timp cat pedata de acceleratie este mentinuta la un nivel constant, in orice pozitie, timpul de deschidere al injectoarelor este ca si cand ar fi harta originala, dar cand se calca brusc pedala de acceleratie creste timpul de injectie (conteaza si cat de mult este apasata pedala, senzorul de deschidere clapeta de acceleratie spune asta). In concluzie, cat timp nu este nevoie de putere in plus, masina se comporta ca luna fara cip (daca nu apas puternic pe acceleratie), dar daca ciupesc mai mult pedala... am cuplu mult mai mare la turatii de genul 2000-3500rpm si demarajele sunt mault mai bune. Link to comment
dinoc Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Pai s-ar putea cu omologarea sa fie ok, deorece s-au fabricat NUbire cu motor de 2L. Link to comment
ovi_jer Posted January 18, 2006 Share Posted January 18, 2006 Florinut@ Recomandarea mea este sa schimbi evacuarea cu una directa borla fara catalizator si un cip tuning ca al lui CT_ZDB cu regim de mers normal fara modificari si la accelerari bruste cu o durata de injectie mai mare.Am mai vazut si alte masini daewoo cu cip care nu faceau alteceva decit sa o inece in benzina la orice fel de accelerare deci mare grija ce ceri acolo .O sa ai un castig de minim 10 cp fara motor desfacut si alte probleme pe cap. Link to comment
Florinut Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) Am inteles, multumesc frumos! ZDB-ule te dau la gazeta, nu te supara, pls. Edited January 19, 2006 by Florinut Link to comment
Mircea Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) @dinoc, din evacuare corect dimensionata, fara catalizator si filtru de aer sport scoti 2-3 CP, cu inca vreo 6-7 dintr-un chip tuning bine facut sio suspendare a EGR-ului si duci Nubira la 110-115 CP rezultatele exacte le vezi la dino test. Edited January 19, 2006 by Mircea Link to comment
renatremo Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) salutare! ce tunning imi recomandati pt o nubira 1? ce parere aveti de jentile din aliaj din metro??? ce instalatie de gpl recomandati? Edited January 19, 2006 by renatremo Link to comment
Mircea Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 Despre GPL s-a discutat uite aici, despre jante de aliaj dincolo. Despre tuning... chestie de gusturi si de bani. Dar daca ii pui GPL, ce tuning mai vrei sa-i faci? Decent la o masina cu GPL ar fi maxim jante aliaj, geamuri negre, o evacuare inox, eventual niste deflectoare la geamuri. Daca incepi cu elemente sport la o masina cu GPL, si mai ii pui si niste ornamente aiurea din alea autocolante e mai mult decat urat. Ca sa nu mai vorbim ca, in opinia mea, Nubira nu se prea preteaza la elemente sportive... Link to comment
Sharpe Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 (edited) Ca sa nu mai vorbim ca, in opinia mea, Nubira nu se prea preteaza la elemente sportive... Sunt curios ce parere ai despre ce a iesit aici... Edited July 12, 2006 by Sharpe Link to comment
Gamerul Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 O poza din lateral si una din fata se poate ? >- Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now