Tommy Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Sharpe, vopseste toba finala (daca nu o schimbi). Link to comment
Sharpe Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 (edited) Gamerul, fata nu are nici o modificare,pragurile sunt in lucru.Cand vor fi gata o sa pun si poze din lateral. Edited July 12, 2006 by Satori Link to comment
dinoc Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 (edited) Misto spoilerul spate >- - banuiesc ca si toba finala, sau macar tipsul vor fi schimbate. Edited July 12, 2006 by dinoc Link to comment
Mircea Posted July 12, 2006 Share Posted July 12, 2006 Sunt curios ce parere ai despre ce a iesit aici... Din poze nu-mi place. Astept sa vad animalul viu si natural poate-mi schimb parerea... Link to comment
ToPser Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 imi place cum a iesit ! asteptam restul ! Link to comment
Florinut Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Sharpe, le face cineva la comanda sau cum? Si cam cat costa? Link to comment
ToPser Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 e fibra de sticla , in general se poate face cum vrei tu Link to comment
dann Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 @sharpe: personal mi se pare ca arata ca toate spoilerele de pe Calibra, Ursulet, Astra, Solenza. Si asta nu e un compliment... Link to comment
mr_ Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 In materie de insonorizare ce solutii exista? daca se poate, testate? La mine au inceput sa apara niste greieri enervanti prin portiere, si mi se pare destul de mare zgomotul de la roti. Pe asfalt lin nu se aude nimic, insa daca e mai aspru zgomotul e mai mare decat la rabla de Ibiza de exemplu. Link to comment
Andreid Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Am aceasi nedumerire ca si in postul de mai sus.. Are cineva vreun sfat ? Antifonare eventual ? Link to comment
andreib Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Antifonare m-as baga numai la dynamat in portierele fata, plansa cu boxele spate si capacul portbagajului (care arata aiurea fara finitia din plastic ). Un alt loc unde cred ca se poate aduce o imbunatatire este sub bancheta din spate unde este tabla goala. In partea din fata, zona pedalier exista materiale de antifonare suficiente. Link to comment
Ath Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 Imi spune cineva cum pot avea acces la suruburile de prindere a difuzoarelor la NUbira 1 (presupun ca e foarte identic cu Nubira 2), pentru ca din portbagaj se vad boxele, dar suruburile se pare ca sunt introduse de sus catre in jos. Asadar intrebarea este cum reusesc sa ajung la suruburile de prindere? Multumesc Link to comment
Ath Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Chiar nu stie nimeni? Sau nu vrea nimeni sa-m vanda si mie acest pont? Link to comment
andreib Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 La nubira II se da placa din interior jos ca sa ai acces la ele. Este ceva destul de ciudat: ca sa dai placa jos trebuie sa scoti finitiile laterale de pe stalpi, sa rabatezi bancheta, sa scoti bradutii (Care se vad dupa rabatarea banchetei) si sa desfaci suruburile de la sitele(capacele) difuzoarelor(cate 2 pt fiecare, se vad daca te bagi in potbagaj si te uiti in sus, in niste gauri) care sunt prinse din jos, dinspre portbagaj. Apoi este o munca serioasa de scoaterea placii alea de la locul ei, deci este destul de aiurea mai ales prima data. PS: NU garantez ca la nubira I e la fel! Link to comment
Ath Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Multumesc Andreib. Indicatiile tale au venit putin cam tarziu, dar inca o data multumesc pentru amabilitate. Am reusit pana la urma, desi am inceput asa cum ai descris tu, si m-am impiedicat la coaterea niturilor de plastic, din spatele banchetei. In timp ce ma chiuiam de zor sa le scot pe ultimile 2, presand din portbagaj cu pantentul ca sa iasa intregi, am observat ca sunt 2 gauri de cca 2 cm in diametru care dau acces la cele 2 suruburi ale sitelor . Am cercetat si apoi am introdus o surubelnita cu care am desfacut cele 2 suruburi de la fiecare sita, si apoi am avut acces la difuzoare. Cu alte cuvinte, vreo 1 ora jumate de M.O.P. (munca de om prost) la desfacere si iar vreo 25 min la punerea la loc, cand de fapt era super simplu. Macar am vazut ce mai are masina prin spate Asadar, o operatiune care dureaza mazim 20 min mi-a luat circa 3, cu tot cu pauze de o tarie, ca tare era frig afara Link to comment
mr_ Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Am si eu o intrebare... de fapt, mai multe Daca fac modificari mecanice pe un motor (alezat galeriile de admisie, linie esapament marit de la galerii pana la finala, axa cu came cu deschidere mai mare a supapelor, alta distributie, alte injectoare, poate alta pompa de bezina) se mai descurca ECM-ul original? Si daca trebuie schimbat, cine stie noile harti? Fiind vorba de un motor cu parametri total atipici, am dubii ca se pot baga direct harti "standard". Exista undeva un banc de probe pe care sa se testeze motorul si sa se modifice experimental hartile incat sa scoata tot ce se poate scoate din motorul respectiv (in materie de performante, sau de economie)? Si apoi hartile respective sa fie bagate prin OBD sau scrise intr-un nou chip? In sinteza... 1. ce efect au modificarile mecanice fara modificarea ECM-ului? 2. Si cum se poate modifica si ECM-ul in asa fel incat sa fie "in armonie" cu noua mecanica a motorului? Link to comment
LYM Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 @mr_ - stiam ca exista ceva ce se numeste UNICHIP. Este un fel de ECU care poate fi reprogramat a.i. sa faca fata modificarilor mecanice aduse motorului. Link to comment
Ath Posted June 1, 2007 Share Posted June 1, 2007 (edited) Uite ceea ce spune LYM: http://www.streetracing.ro/performance-tuning/unichip-2.html Personal nu am folosit, si nu stiu sa-ti raspund exact la intrebari, dar o parte din optiunile cerute de tine se regasesc in descrierea detaliilor tehnice. Daca iti montezi, asteptam impresii. Apropos, ce telescoape fata si spate (ulei sau gaz) recomandati pentru Nubira 1 si pe unde le gasesc pe la noi prin tara asta frumoasa. Edited June 1, 2007 by Ath Link to comment
mr_ Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 (edited) Nu-mi montez in viitorul apropiat... doar daca ma hotarasc la un tuning motor mai serios. Cum spuneam, as face-o incepand cu modificari mecanice ale motorului, nu cred ca in cazul meu doar din electronica se poate obtine mare lucru. Pentru asta ar cam trebui sa am timp sa ma ocup, si acum n-am... IAr masina asta e inca singura pe care o am, merg zilnic 200km si nu imi permit s-o imobilizez prin garaje. Cand imi iau alta, decat s-o vand degeaba mai bine imi exprim talentul la tuning pe ea si o alerg pe circuit Insa exact asta cautam... pe cineva care sa faca un ECM "la comanda" pe dyno si nu doar bagat harti cumparate de pe ebay. Ceva potential cred ca ar avea... 10% cuplu in plus si "lasata" sa urce pana la 6000rpm (acum puterea maxima e la 5400 si o suspectez limitata intentionat, fie mecanic, fie electronic) ar insemna inca 20% putere in plus in total. LA cele 1260kg s-ar simti binisor 25CP in plus, si nu cred ca ar fi foarte greu de obtinut. Cutia de viteze e scurta si avantajeaza demarajul. Iar suspensiile au si ele potential... sunt independente, insa nitel cam moi. Cu alte arcuri-amortizoare, garda coborata si niste bare de egalizare mai rigide ar putea capata un comportament interesant... Singura chestie pacatoasa si probabil imposibil de ameliorat e coeficientul aerodinamic de caramida. Edited June 6, 2007 by mr_ Link to comment
dinoc Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Vis a vis de suspensie, se gaseste coil overs de la KW variant 1 (reglabila pe inaltime) si variant 3 (reglabila inaltime, rebound si duritate) : http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Products...&gruppe=all Link to comment
mr_ Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 700 lire... hmmmm... Si cica sunt doar pana la 90kw... io am 98 Am senzatia ca sunt pentru Nubira 3 (lacetti sedan) Link to comment
p3rv3r5ul Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 stopuri clare, stopuri LED, angel eyes, ceva de genul asta nu gasim pentru masinile noastre? nu cred ca da bine pe wagon-ul meu sa ma apuc sa ii fac bari si praguri..nu? Link to comment
EM!L Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Dacă sunt finuţe şi cu bun gust merită! În general tot ce nu intră la categoria kitsch auto e binevenit pe o masină! Link to comment
dinoc Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 (edited) S-ar putea sa mearga si pe Nubira 2, verifica totusi codul de sasiu - pe site scrie (KLAN, KLAJ). 700 lire... hmmmm... Si cica sunt doar pana la 90kw... io am 98 Am senzatia ca sunt pentru Nubira 3 (lacetti sedan) Edited June 6, 2007 by dinoc Link to comment
p3rv3r5ul Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 (edited) Dac? sunt finu?e ?i cu bun gust merit?! În general tot ce nu intra la categoria kitsch auto e binevenit pe o masina! Totusi este ditamai animalu` de masina...pur si simplu nu o vad ca pe o masina tunata.. totusi am niste VT cu masina mea si imediat cum imi dau seama cum se ridica poze aici le pun Mai mult decat atat nu cred ca se poate face pe masina mea.. Data viitoare, da click pe Gestioneaza fisiere atasate si incarca-le in text cate 2 sau 3 pe rand, ca sa incapa pe o pagina normala. Edited June 7, 2007 by Mircea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now