Jump to content

Tuning,modificari Si Accesorii Nubira 2


Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gamerul, fata nu are nici o modificare,pragurile sunt in lucru.Cand vor fi gata o sa pun si poze din lateral.

Edited by Satori
Link to comment
  • 2 weeks later...

In materie de insonorizare ce solutii exista? daca se poate, testate?

La mine au inceput sa apara niste greieri enervanti prin portiere, si mi se pare destul de mare zgomotul de la roti. Pe asfalt lin nu se aude nimic, insa daca e mai aspru zgomotul e mai mare decat la rabla de Ibiza de exemplu.

Link to comment
  • 2 months later...

Antifonare m-as baga numai la dynamat in portierele fata, plansa cu boxele spate si capacul portbagajului (care arata aiurea fara finitia din plastic :-W ). Un alt loc unde cred ca se poate aduce o imbunatatire este sub bancheta din spate unde este tabla goala. In partea din fata, zona pedalier exista materiale de antifonare suficiente.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Imi spune cineva cum pot avea acces la suruburile de prindere a difuzoarelor la NUbira 1 (presupun ca e foarte identic cu Nubira 2), pentru ca din portbagaj se vad boxele, dar suruburile se pare ca sunt introduse de sus catre in jos.

Asadar intrebarea este cum reusesc sa ajung la suruburile de prindere?

Multumesc

Link to comment
  • 3 weeks later...

La nubira II se da placa din interior jos ca sa ai acces la ele. Este ceva destul de ciudat: ca sa dai placa jos trebuie sa scoti finitiile laterale de pe stalpi, sa rabatezi bancheta, sa scoti bradutii (Care se vad dupa rabatarea banchetei) si sa desfaci suruburile de la sitele(capacele) difuzoarelor(cate 2 pt fiecare, se vad daca te bagi in potbagaj si te uiti in sus, in niste gauri) care sunt prinse din jos, dinspre portbagaj. Apoi este o munca serioasa de scoaterea placii alea de la locul ei, deci este destul de aiurea mai ales prima data.

 

PS: NU garantez ca la nubira I e la fel!

Link to comment

Multumesc Andreib.

Indicatiile tale au venit putin cam tarziu, dar inca o data multumesc pentru amabilitate. Am reusit pana la urma, desi am inceput asa cum ai descris tu, si m-am impiedicat la coaterea niturilor de plastic, din spatele banchetei.

In timp ce ma chiuiam de zor sa le scot pe ultimile 2, presand din portbagaj cu pantentul ca sa iasa intregi, am observat ca sunt 2 gauri de cca 2 cm in diametru care dau acces la cele 2 suruburi ale sitelor :wallbanger: . Am cercetat si apoi am introdus o surubelnita cu care am desfacut cele 2 suruburi de la fiecare sita, si apoi am avut acces la difuzoare. Cu alte cuvinte, vreo 1 ora jumate de M.O.P. (munca de om prost) la desfacere si iar vreo 25 min la punerea la loc, cand de fapt era super simplu. Macar am vazut ce mai are masina prin spate :veneratie:

Asadar, o operatiune care dureaza mazim 20 min mi-a luat circa 3, cu tot cu pauze de o tarie, ca tare era frig afara :drinkers:

Link to comment
  • 3 months later...

Am si eu o intrebare... de fapt, mai multe :)

 

Daca fac modificari mecanice pe un motor (alezat galeriile de admisie, linie esapament marit de la galerii pana la finala, axa cu came cu deschidere mai mare a supapelor, alta distributie, alte injectoare, poate alta pompa de bezina) se mai descurca ECM-ul original?

 

Si daca trebuie schimbat, cine stie noile harti? Fiind vorba de un motor cu parametri total atipici, am dubii ca se pot baga direct harti "standard". Exista undeva un banc de probe pe care sa se testeze motorul si sa se modifice experimental hartile incat sa scoata tot ce se poate scoate din motorul respectiv (in materie de performante, sau de economie)? Si apoi hartile respective sa fie bagate prin OBD sau scrise intr-un nou chip?

 

In sinteza...

1. ce efect au modificarile mecanice fara modificarea ECM-ului?

2. Si cum se poate modifica si ECM-ul in asa fel incat sa fie "in armonie" cu noua mecanica a motorului?

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Uite ceea ce spune LYM: http://www.streetracing.ro/performance-tuning/unichip-2.html

Personal nu am folosit, si nu stiu sa-ti raspund exact la intrebari, dar o parte din optiunile cerute de tine se regasesc in descrierea detaliilor tehnice. Daca iti montezi, asteptam impresii.

 

Apropos, ce telescoape fata si spate (ulei sau gaz) recomandati pentru Nubira 1 si pe unde le gasesc pe la noi prin tara asta frumoasa.

Edited by Ath
Link to comment

Nu-mi montez in viitorul apropiat... doar daca ma hotarasc la un tuning motor mai serios. Cum spuneam, as face-o incepand cu modificari mecanice ale motorului, nu cred ca in cazul meu doar din electronica se poate obtine mare lucru. Pentru asta ar cam trebui sa am timp sa ma ocup, si acum n-am... :( IAr masina asta e inca singura pe care o am, merg zilnic 200km si nu imi permit s-o imobilizez prin garaje. Cand imi iau alta, decat s-o vand degeaba mai bine imi exprim talentul la tuning pe ea si o alerg pe circuit ;)

Insa exact asta cautam... pe cineva care sa faca un ECM "la comanda" pe dyno si nu doar bagat harti cumparate de pe ebay.

 

Ceva potential cred ca ar avea... 10% cuplu in plus si "lasata" sa urce pana la 6000rpm (acum puterea maxima e la 5400 si o suspectez limitata intentionat, fie mecanic, fie electronic) ar insemna inca 20% putere in plus in total. LA cele 1260kg s-ar simti binisor 25CP in plus, si nu cred ca ar fi foarte greu de obtinut.

Cutia de viteze e scurta si avantajeaza demarajul.

Iar suspensiile au si ele potential... sunt independente, insa nitel cam moi. Cu alte arcuri-amortizoare, garda coborata si niste bare de egalizare mai rigide ar putea capata un comportament interesant...

Singura chestie pacatoasa si probabil imposibil de ameliorat e coeficientul aerodinamic de caramida.

Edited by mr_
Link to comment

S-ar putea sa mearga si pe Nubira 2, verifica totusi codul de sasiu - pe site scrie (KLAN, KLAJ).

 

700 lire... hmmmm... ;)

Si cica sunt doar pana la 90kw... io am 98 ;) Am senzatia ca sunt pentru Nubira 3 (lacetti sedan)

Edited by dinoc
Link to comment
Dac? sunt finu?e ?i cu bun gust merit?! În general tot ce nu intra la categoria kitsch auto e binevenit pe o masina!

 

Totusi este ditamai animalu` de masina...pur si simplu nu o vad ca pe o masina tunata.. totusi am niste VT cu masina mea si imediat cum imi dau seama cum se ridica poze aici le pun

Mai mult decat atat nu cred ca se poate face pe masina mea..

post-8020-1181202096_thumb.jpgpost-8020-1181202086_thumb.jpgpost-8020-1181202115_thumb.jpg

post-8020-1181202122_thumb.jpgpost-8020-1181202128_thumb.jpgpost-8020-1181202136_thumb.jpg

 

 

Data viitoare, da click pe Gestioneaza fisiere atasate si incarca-le in text cate 2 sau 3 pe rand, ca sa incapa pe o pagina normala. :)

Edited by Mircea
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...