vladawd Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Putin timp liber...hai sa duc masina sa scap de zgarieturile primite prin parcare in lipsa mea...sau din cauza proprie. Ma duc azi sa ridic masina. Surpriza : nu se aprinde nimic in bord, dau la cheie, nimic - baterie moarta. O pornesc cu clesti, apoi plec. Pe drum, surpriza, nu mi se aprindeau pozitiile + iluminarea bordului. Faza scurta si lunga nu aveau nici o problema. Bineinteles ca ma intorc la aia sa ma cert cu ei. S-a stabilit prin folosirea unei lampi de control ca nu este arsa nici o siguranta si ca pe siguratele pozitiilor nu ajunge curent (asa este, eram la fata locului). Date ajutatoare -nu am lasat casetofonul la ei ca sa asculte muzica incontinuu deci nu asta este cauza bateriei moarte-eu ma gandeam ca au lasat-o cu cheia in contact pe ultima pozitie - totul sub tensiune -au dat jos blocurile optice fata cu totul si apoi le-au remontat Le-am multumit scranind din dinti pentru diagnosticare si le-am zis ca nu ii las sa-si bage nasul mai mult caci masina e in garantie. Ce se poate sa se fi intamplat? Maine sun la reprezenta pentru o programare in service. Multumesc. Link to comment
VFX Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Nasol... Pana acum nu a fost in service Chevrolet? Link to comment
vladawd Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Nu. Am dus-o la un service care are contract cu EuroAsig. Link to comment
VFX Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Ai sanse mari in cazul in care "miroase" ca s-a umblat la ea...sa-ti zica pa-pa la garantie... Link to comment
Lucian M Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 La multe service-uri se practica metoda iluminarii direct de la bateria masinii clientului. Daca aia au folosit treaba asta- sa nu te mire. Mai e situatia in care era cineva pe acolo caruia ii murise bateria si a ta era in stare f buna, drept pentru care s-a facut rocada. Totusi nu pricep cu si ce treaba are vopsitul unei masini cu becurile de orice fel de pe ea- aia au umblat la ceva si drept consecinta ti-au facut o surpriza- ce e drept- neplacuta! Link to comment
vladawd Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Releurile sunt toate la locul lor nu stiu daca si merg toate corespunzator. Dar am inteles ca pozitiile nu au treaba cu vreun releu ci cu sigurantele. A fost data jos bara si demontate farurile. Dupa care au fost remonatate amandoua. Faza scurta si lunga merg. Pozitiile ce au ? Link to comment
BogdanG Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Verifica daca ai tensiune la sigurantele de la pozitii . De obicei pozitiile sunt legate impreuna cu iluminarea bordului si a butoanelor . Link to comment
vladawd Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Verifica daca ai tensiune la sigurantele de la pozitii . De obicei pozitiile sunt legate impreuna cu iluminarea bordului si a butoanelor . Nu ajunge curent la ele. Am spus asta de la bun inceput. PS: pe baterie sunt 2 capacele sau doar unul ? Ma refer la cele care acopera bornele. Link to comment
Lucian M Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 (edited) Unul singur, rosu, la borna pozitiva. LE: uita-te atent sa nu se fi umblat la ele... am eu o banuiala. Edited February 20, 2008 by Lucian M Link to comment
vladawd Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Unul singur, rosu, la borna pozitiva.LE: uita-te atent sa nu se fi umblat la ele... am eu o banuiala. Detaliaza putin. Masina merge brici. Nici o problema la pornire, mers etc...ce banuiala ai ? Link to comment
Lucian M Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Nu se poate sa se strice ceva din senin. Au umblat la ceva si nu au mai stiut sa remedieze problema. DAR: Acum ceva timp nici mie nu-mi porneau pozitiile si iluminarea bordului. Am umblat la ceva sigurante (scos si pus inapoi) si si-a revenit. Spor la extras sigurante. Link to comment
perfidus Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 (edited) As face pariu ca e o siguranta. Bolovanii din service nu stiu ca la orice operatie de demontare a farurilor se scoate borna plus de la baterie? Am patit ceva similar cand s-a schimbat filtrul de polen, din cauza ca la remontarea cutiei de manusi s-a atins un papuc de la bec de o tabla a bordului. Nu mai mergeau pozitiile si luminile din bord, dar nici farurile. Siguranta era una de prin bord, dar la tine poate fi altfel. N-ai decat sa le iei babeste, eventual te uiti pe schema si te duci mai la obiect. La service ar putea sa faca gat si sa te taxeze. LE: am cautat eu, incearca intai Ef15 (la motor) apoi Ef20 si releul ILLUM Edited February 20, 2008 by perfidus Link to comment
vladawd Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 OK. Dar, tipul ala care le-a verificat a facut in felul urmator: a luat un creion de tensiune,o borna a legat-o la masa si cu varful creionului verifica daca pe fiecare siguranta este tensiune. Pe 2 dintre ele nu era tensiune. A luat un fir apoi si a legat direct capatul unei sigurante de baterie si...s-au aprins pozitiile. Link to comment
puchi Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Ajunge tensiune in bloc lumini??. Curioasa chestie,ca doar nu au rupt conductorul s-au topit. Nu ai fost inapoi la ei ,sa le faci scandal ??(sa remedieze problema) Link to comment
vladawd Posted February 20, 2008 Author Share Posted February 20, 2008 Sa le fac scandal sa ce ? Sa ii las sa mai strice ceva ? Nu l-am lasat eu pe tipul ala se se apuce de demontat. Prefer sa las treaba asta in seama unuia care cunoaste marca Chevrolet mai bine. Conductor care vine de unde ? Are cineva idee dupa ce sa ma uit maine dimineata ? Link to comment
vladawd Posted February 21, 2008 Author Share Posted February 21, 2008 It works. Nici o siguranta arsa (si la motor si in habitaclu). Asa ca m-am apucat sa le scot pe toate si sa le pun la loc. Le-am luat pe rand. Si...deodata se aude...PIU...PIU...PIU. Si s-a facut si lumina. O sa spun mai incolo si ce siguranta a fost cu probleme. Ce nu inteleg eu cum se face ca o duc pt bara fata, bara spate si toate usile (mai putin cea a soferului) si brusc nu mai face contact o siguranta ???????? Link to comment
VFX Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Nu neaparat contact la o siguranta. Posibil sa fie un mod de autoprotectie...care se reseteaza prin scoaterea si bagarea la loc a sigurantei. Bine ca a fost doar atat... Link to comment
puchi Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Da >sorin3<,posibila cauza. Bine ca sa rezolvat . Sfat?Altadata cand mai mergi in servisuri ,(sa dea domnu sa nu ai nevoie)controleaza de fata cu ei (masina). Nu-ti convine ,no ridici. Bafta. Link to comment
Lucian M Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Pai asa am procedat si eu. Si a mers- rezolvare rapida- in fata bisericii (mergeam sa-i instalez parintelui statia si microfoanele). Amin. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now