raskala Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 Acum da si pontu' cu spray-ul (nume, locatie de unde poate fi luat). O sa incerc si eu maine daca am timp cu WD40 sa vedem ce iese. Link to comment
SMS Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 (edited) ...il gasesti prin mai toate magazinele de piese auto...sau:BUCURESTI Meteor Auto - sediu si depozit central Calea Crangasi nr.60 sector 6, Bucuresti Telefon: +40-21-2219779 +40-725-139100 Fax: +40-21-2024991. Modem Comenzi: +40-21-2219781 meteor@meteor.ro www.meteor.ro Sau nu acolo... Aia vand doar cu factura, la firme cu,,, contract. Pentru Militari (Dr. taberei) exista undealer mai aproape si are sigur: Vizavi de piata veteranilor, Iuliu Maniu, Nr 55, Bl. 17, Parter. Au spray WD40 (azi, cel putin). Later edit: Nici pe Iuliu Maniu nu mai au. Edited January 26, 2007 by SMS Link to comment
bambooocha Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Na ca azi am constatat ca nu mai mi se deschide deloc geamul de la sofer, adica nu mai coboara. Ceva stricat la vreun contact? S-a desfacut vreo mufa ceva? Se pare ca iar trebuie sa merg in service. M-am saturat!!!!!! Link to comment
raskala Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Incearca sa misti firele acolo unde trec de la portiera spre stalp (langa balamale). Daca nu, apucate de desfacut usa sau daca nu stii cum se face cel mai indicat ar fi sa te duci la electrician. Link to comment
XXL Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 (edited) Am desfacut si eu ieri usa de la sofer pentru a rezolva problema cu geamul care se misca incet. Am reusit sa desfac motorasul fara a scoate si partea cu cablul care misca geamul. Desfacut mecanismul de la motoras, curatat, dat cu vaselina, pus la loc, zgariat pe la maini, de, mecanic amator... Partea buna e ca geamul se misca mult mai bine acum, partea proasta e ca am montat se pare corpul motorasului cu magnetii permamenti invers, astfel ca acum ridicarea-coborarea geamului se face invers decat era initial. Nu e chiar o problema, dar e o lectie invatata. Aviz amatorilor de asemenea operatii. In orice caz, trebuie sa repet operatia si la geamul din dreapta fata, dar cand s-o face mai cald. Acum la incuierea masinii din telecomanda am mai constatat o consecinta a montarii inverse a motorasului: geamul de la sofer coboara automat (de, inainte se ridica automat) dupa inchidere. Se impune deci desfacerea imediata a usii, cu schimbarea pozitiei statorului motorasului (sau inversarea firelor la mufa, sa vedem). Edited February 4, 2007 by XXL Link to comment
danutbuduru Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Salutare. Am un cielo exe nou din 2007 si deja am probleme cu geamul de la sofer. Cat a fost frumos afara a mers foarte bine in schimb pe timp de ploaie merge foarte greu si uneori se chiar blocheaza cand il deschid de tot, adica se ridica daca il ajut cu mana. Poate sa-mi spuna cineva care este defectul. Link to comment
EM!L Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Cred ca motorasul este pe duca! Mergi peste ei in service, doar ai garantie! Link to comment
Miste_R Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 Sau incearca sa dai fata de la usa jos,curata mizeria si unge cu ceva vasilina mecanismele de pe acolo... eu asa am rezolvat o problema asemanatoare. Link to comment
Salex Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 O problema similara (prin manifestare - pe ploaie) am si eu la geamul soferului. Am desfacut de multe ori panoul, ba chiar am schimbat si motorasul ... tot degeaba. Ce am observat eu: din cauza umezelii, atunci cind urca, geamul nu-si pastreaza pozitia, respectiv nu gliseaza perfect pe verticala, motiv pentru care urca greu sau chiar se opreste (banuiesc ca are un releu de protectie ). Daca il ajut cu mina sa ramina in pozitie verticala (nu trag de el in sus, doar il tin drept), urca fara probleme. Am incercat sa reglez sinele de ghidare, tot degeaba. Din cite am observat , geamul meu nu este fixat rigid in macara ci balanseaza putin. Eu unul am renuntat sa imi mai bat capul degeaba ... Geamul il folosesc normal cu exceptia ploii, cind oricum nu pot sa il tin deschis la maxim ca ma face ciuciulete . Ca si alti patiti, problema se manifesta atunci cind geamul este complet deschis ... asa ca, pe ploaie il deschid mai putin. Oricum, fiind vorba de o masina noua in garantie, eu unul m-as duce la service si i-as freca la cap pina imi rezolva problema ! Link to comment
Esperatul Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 (edited) Problema apare in general de la periile de la baza geamului care cu timpul acumuleaza diferite treburi care se transforma in... lipici, mai ales cand e umiditate sporita. Edited November 1, 2007 by Esperatul Link to comment
andreib Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 La o masina veche este posibil sa fi acumulat gunoaie periile sau glisierele, mecanismele sau chiar motorasul si sa se rezolve prin curatare/gresare. La o masina noua cel mai probabil problema vine de la o glisiera deplasata/rupta... Link to comment
Ath Posted November 2, 2007 Share Posted November 2, 2007 (edited) Chiar daca nu este cazul, saptamanal, ar fi bine sa coborati si sa ridicati la loc geamuml de cateva ori, pentru ca prin nefolosire (in special la cele de pe spate) cremalierele, ghidajele, perii se ancaseaza. Tocmai pentru ca nu sunt folosite cedeaza mai repede. Concluzie: ungeti-le bine si apoi folositi-le in mod periodic. Eu la Nubira a mea din 2000 nu am avut nici o problema cu geamurile si merg excelent, fara frecare, fara zgarieturi si nu in slow-motion >- Edited November 2, 2007 by Ath Link to comment
bunicul101 Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Offtopic, eu ma gandesc serios sa-mi cupar un scuter sau o bicicleta pt ca am 2 km pana la job si consumul este de 13-14l/100km. Legat de geamuri eu nu le deschid decat vara si atunci foarte putin pt a iesi aerul cald cand bag AC. Cine stie cat costa un motoras nou pt geam? Salutare, Am si eu o problema legata de GEAM,mai bine zis de LUNETA si cum nu am gasit alt loc,am zis ca opot posta aici; Despre ce este vorba : una din clemele care alimenteaza rezistenta din luneta s-a desprins din lipitura,facand inutilizabila dezaburirea lunetei.Cum vremea este asa cum este incepe sa fie o problema.Voi v-ati confruntar cu astfel de problema? Cum a-ti rezolvat-o? Exisa o solutie pentru lipit care sa fie si buna conducatoare electric? Astept raspuns! Pana atunci,DRUM BUN fara incidente. Link to comment
nino Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 @bunicul101, esti off-topic aici, dar iti recomand LIPIRE PAPUC LUNETA ! Link to comment
iulik_ro Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Am si eu o problema cu geamul de la sofer: cand dau sa il cobor, coboara 10 cm si incepe sa scoata un zgomot ciudat, apoi daca il apas cu mana mai coboara putin si iar se blocheaza si scoate acelasi zgomot! Ce are?? Am desfacut fata de usa dar totul pare k! Link to comment
Mircea Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Culisa geamului probabil, sau macaraua. Link to comment
yir Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Macaraua are niste piese de plastic care se rup, nu mai misca geamul si schimba macaraua. La mine cand a crapat a facut poc si geamu a coborat doar pana la jumatate cu un zgomot ciudat. Link to comment
madkat Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 (edited) sau cablul aproape rupt sau "desirat" da jos captuseala usii actioneaza geamul si vei vedea problema... Edited December 9, 2007 by madkat Link to comment
Banderas_232003 Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Am si eu o problema cu geamul de la sofer: cand dau sa il cobor, coboara 10 cm si incepe sa scoata un zgomot ciudat, apoi daca il apas cu mana mai coboara putin si iar se blocheaza si scoate acelasi zgomot! Ce are?? Am desfacut fata de usa dar totul pare k! =========== acceasi problema am avut si eu si a fost defect motorasul in interior are o rotita de teflon care se "roade" si cand ajunge in acel loc incepe sa caraie, apoi apesi pe geam si se duce mai jos, apoi il ridicam partial cu mana,samd eu inital am schimbat macaraua dar de fapt era de la motoras desfa motorasul de pe usa, desfa motorasul in bucati ( e simplu) si verifica daca acei zimti sunt uzati. Nu cumpara macara pana nu vezi ce este defect. succes! Link to comment
DGT Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 O problema similara (prin manifestare - pe ploaie) am si eu la geamul soferului. Am desfacut de multe ori panoul, ba chiar am schimbat si motorasul ... tot degeaba. Ce am observat eu: din cauza umezelii, atunci cind urca, geamul nu-si pastreaza pozitia, respectiv nu gliseaza perfect pe verticala, motiv pentru care urca greu sau chiar se opreste (banuiesc ca are un releu de protectie ). Daca il ajut cu mina sa ramina in pozitie verticala (nu trag de el in sus, doar il tin drept), urca fara probleme. Am incercat sa reglez sinele de ghidare, tot degeaba. Din cite am observat , geamul meu nu este fixat rigid in macara ci balanseaza putin. Eu unul am renuntat sa imi mai bat capul degeaba ... Geamul il folosesc normal cu exceptia ploii, cind oricum nu pot sa il tin deschis la maxim ca ma face ciuciulete . Ca si alti patiti, problema se manifesta atunci cind geamul este complet deschis ... asa ca, pe ploaie il deschid mai putin. Oricum, fiind vorba de o masina noua in garantie, eu unul m-as duce la service si i-as freca la cap pina imi rezolva problema ! Aceeasi problema si la mine dar numai cand ploua.Un "mecanic "mi-a zis ca se imbiba cu apa culisele si urca geamul greu.Dar de ce numai la astea? Link to comment
iulik_ro Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Si trebuie sa schim tot motorasul, sau se gasesc subansamble? Cam cat costa??? Link to comment
Banderas_232003 Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 verifica motorasul si daca este defect il cumperi cu totul ( nu se gaseste pe parti) - costa 110-120 ron nou, 60 ron second hand daca constati ca e macaraua te costa in jur de 40-50 ron noua, 15-20 ron second succes! Link to comment
madkat Posted March 26, 2008 Share Posted March 26, 2008 aveti idee - motorasul de la macaralele fata este diferit de cel de la macaralele spate? - la cielo la prima vedere ar fi - dar cine a mai umblat la usile spate ar putea sa zica mai precis multumesc Link to comment
oliver Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 A desfacut cineva motorasul de actionare ? Am vazut intre firul galben si firul subtire al periei ceva, insa nu stiu ce poate fi. Condensator, rezistenta, ce poate fi ? Si cam ce valoare trebuie sa aiba ? Link to comment
cris06 Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 E posibil sa fie contactul cu bimetal care deconecteaza motorul electric la suprasarcina. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now