smv Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Nu este in regula sa ai o cadere de tensiune atat de mare. Trebuie cautata mai intai cauza (rezistenta mare de contact la F16 - a se controla calitatea sigurantei, contact cu cheie, conectori reunire X5, X61, conectori aparat, butoane). Caderile mari de tensiune corespunzatoare rezistentelor mari de contact produc caldura cu consecinte grave (topirea suporturilor din plastic ale armaturilor, posibile incendii). Cat despre alt mod de preluare a tensiunii, propun alimentarea din linia +30 (batt) prin siguranta de 30A si releu de 70A comandat din cheia de contact +15 (ign). Nu recomand alimentarea directa (fara posibilitatea opririi din cheie), fiind un consumator remarcabil generator de probleme serioase in cazul defectarii. Link to comment
AlecsTXE Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 va salut.daca puteti sa ma ajutati cu o schema mai detaliata as fi recunoscator Link to comment
smv Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Acum am observat (obisnuit fiind sa ma confrunt mai mult cu modelele mai vechi) ca masina ta este Euro3, deci cu consola intre scaune. Cred ca sunt destul de explicit in schita atasata. Repet si aici: daca dupa proba cu siguranta F16 scoasa si alimentarea provizorie direct de la baterie (fir min. 2,5mmp !) in punctul 13 al ansamblului de butoane, geamurile nu opereaza, inseamna ca sunt caderi de tensiune pe traseele dintre consola si motorasele din usi. In aceasta situatie inseamna ca modificarea propusa este inutila si se va proceda la depistarea locului unde se produce caderea de tensiune (bloc butoane, conectori usi) si se va remedia. Link to comment
AlecsTXE Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 of e incurcata treaba eu am euro 3.dar am instalatia pusa de mine de pe gle din 93-94 si legata cum trebuie de un electrician Daewoo.mai e valabila schema asa?mii de scuze Link to comment
smv Posted September 18, 2013 Share Posted September 18, 2013 Este valabila ca principiu numai ca te vei raporta la alte repere. Adica in loc de acel papuc din conector (13) vei avea "C" din consola cu butoane din usa soferului. Proba o faci in acelasi mod: sig. F16 scoasa si fir direct de la + baterie la acel "C". Aceasta proba este obligatorie pentru a verifica si depista zona caderii de tensiune pentru ca modificarea sa aiba rost. In caz contrar vei avea surpriza sa nu se rezolve mai nimic, deci tevatura sa fie inutila. Link to comment
AlecsTXE Posted September 22, 2013 Share Posted September 22, 2013 am rezolvat problema.masa era e de vina acum imi aduce 12v lejer,dupa ce am schimbat firul de masa.si am facut-o din alta parte.ramane sa cumpar o comanda pt ca drepata spate nu merge decat sa ridic.multumesc frumos! Link to comment
cornel_balan Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Va salut! am si eu probleme la geamurile dreapta fata si stanga spate in sensul ca nu mai lucreaza nici in sus, nici in jos, nici de la panoul de comanda de la sofer si nici de la butonul din dreapta. Celelalte doua (stanga fata si dreapta spate) functioneaza. Am desfacut ambele fete de usi sa verific contactele, dar nu se intampla nimic. Am schimbat panoul de comanda de la sofer cu unul de rezerva si aceleasi simptome: dreapta fata si stanga spate nu se misca. Sa fie duse motorasele? Merci. Link to comment
tunning4life Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Motorașe sau cablaje, una din doua. Pune alimentare de la o baterie sa vezi daca lucreaza motorasul, sa vezi de unde e problema Link to comment
giusache Posted July 30, 2016 Share Posted July 30, 2016 Salutari, Vin si eu cu o scurta intrebare, poate ma poate ajuta cineva. Butonul pentru geam stanga fata e distrus si as vrea temporar pana ajung sa gasesc un bloc de comanda complet, sa "fur" comanda de la unul din butoanele din spate. Aveti vreo idee despre ce cabluri trebuie sa ma leg pentru a face treaba asta? Panoul de comanda este pe portiera. Merci mult. Link to comment
cristidavid Posted July 31, 2016 Share Posted July 31, 2016 Ce numesti tu distrus? La mine copiii mi-au rupt butonul care actiona geamul de la sofer, dar l-am scos cu totul si am pus un betisor din plastic (de la alea de urechi) si poti actiona geamul. Depinde cum e distrus, caci are o fanta unde intra acest betisor si poti da inainte / stop / inapoi (sunt 3 pozitii) si actionezi geamul. Link to comment
giusache Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Salut Cristi, Distrus adică nu aud niciun "click" in momentul in care il actionez, nu se simte ca si cum ar atinge o lamela metalica sau ceva de genul. De scos de-acolo, pot sa te intreb cum ai facut treaba asta? Ai tras de el pur si simplu sau ai desfacut de tot blocul de comanda ca sa-l extragi? Eu am ajuns pana in momentul in care m-am uitat la el si am vazut ca e asamblat prin clipsare. M-am gandit ca daca incep sa-l demontez, sa nu raman cu arcuri si table care sa sara... Merci Link to comment
Geo_ZGA Posted August 2, 2016 Share Posted August 2, 2016 Nu sare nimic, e prinsa cu cleme comanda soferului. E formata din 3 parti, cea de sus si cea de jos au cleme cu care se prind de cea centrala. E ceva de munca sa le desfaci, dar merge. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now