Jump to content

Bubu Mic By Toyota


Elfu

Recommended Posts

Mircea, la aceleeasi dotari Aygo e putin mai scump (cu vreo 300 de euro parca imi iesise mie). E corect ca C1 pleaca cu un pret mai mic si ca aparent este mai ieftin decat Aygo dar si dotarile standard sunt mai firave.

 

Incearca sa pui toate airbag-urile la C1 si sa-l faci "full de full" si o sa vezi ca te apropii de pretul Aygo la versiunea cea mai scumpa cu cutie manuala. La mine a costat cu aproape 1000 de euro mai mult Aygo fata de citronel (preturi de dealer, nu negociate), dar acei ~1000 de euro ii dau doar pentru ca am vrut cutie multi/mode, nedisponibila la C1 si P106. Adu-ti aminte ca topicul cu bubu mic pentru traficul din B, pornea de la un spark cu cutie automata. Cutia automata era un must.

 

Crede-ma ca puteam sa-mi negociez un super discount la Citronel, nu dau detalii pe forum, dar n-au avut cutie automata. :)

Daca aveau si la citronel cutie automata, citronel luam clar. De-asta si fac misto cand vine vorba de "masina japoneza". Cele 3 masini sunt 90% identice.

 

Oricum, diferente exista intre masinute. Exista la service, exista la personalul din show-room, stii detalii mici care in final conteaza si de ce nu exista la garantie, unde coyota ofera 3 ani din surub in surub. Nu crezi ca merita sa dai ~300 de euro in plus si sa ai garantia aproape dubla, mai ales ca stii ca masina o vei forja prin traficul urban @2000 de km pe luna?

 

Stii care e diferenta dintre cei de la Toyota si cei de la Citronel si Pejo?

Aia de la toyota stiu sa vanda masini. Am sunat la 3 reprezentante: Una toyota, una citronel si una pejo sa cer niste detalii despre masina. In principiu, daca au cutie automata, termen de livrare, daca se poate drive test spunandu-le ca masina e pentru sotie incepatoare, etc. In timp ce la pejo o voce plictisita mi-a zis ca gasesc toate detaliile pe site, la citronel se cam grabeau sa termine convorbirea cand au auzit ca am pe lista si P106 si Aygo, in schimb la Coyota am primit toate informatiile necesare si am si fost invitat in show-room sa fac un drive-test.

Bine discutia s-a incheiat la modul, sa nu uitati ca o Toyota este o Toyota si nu se compara cu un citroen sau Peugeot. Desi masinile sunt facute in acelas loc si in principiu avem aceeiasi furnizori, noi acordam o garantie mult mai mare decat ei, pentru ca suntem Toyota si la noi fiabilitatea conteaza foarte mult.

Agentul de la vanzari de la Toyota cand a auzit la telefon ca vreau o masina pentru sotie si ca ea o sa aleaga masina, stia foarte clar ca daca ma aduce in show-room cumpar masina, un detaliu mic care le-a scapat celorlalti. Era mai important sa-si termine tetrisul sau cafeaua, in loc sa prinda un potential client. ;)

Evident ca imediat ce am intrat in show-room si am vazut Aygo am comandat-o.

 

 

P.S. Sa vezi ce pauza ia Lacetti dupa ce vine Aygo. =))

Edited by Night Elf
Link to comment
  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu ieri am fost la ATS si am fost foarte bine primit, desi era 13:45 si la 14 inchideau. Mi-au prezentat masina din fir in par, au deschis peste tot, iar cand i-am intrebat de DT au spus, desigur, imediat si l-am facut pe loc. Funny, ca au fost corecti si m-au sfatuit fie sa-mi cumpar un mp3 player eu, fie sa-l iau de la ei, la mult mai putini bani decat cel original.

Masina mi-a placut, sta bine pe sosea, are frane OK, demaraj OK pentru cilindreea ei, si o cutie cel putin ciudata! Treapta a doua merge lejer de la 20 la 90 kmh, practic poti merge numai in treapta a doua in oras. Naspa ca, daca vrei sa traga trebuie sa-i dai ture la greu, iar motorul este extrem de zgomotos! Masina nu are decat catalizatorul si finala, iar Nubira mea cu borla era linistita fata de asta. Cred ca asta o sa fie - in ochii sotiei. In plus, a zis ca prea pare totul de jucarie la interior... Ca spatiu interior, in fata e OK, insa in spate... mai ai nitel si dai cu ceafa de luneta.

Oricum, interesanta masinuta, ramane in carti.

Apropos, tu ai facut DT cu cea cu manuala sau cu autoadaptiva?

Link to comment
Pai nu difera motoarele si cutiile? Atunci cum sunt 90% identice?

Cei de la toyota stiu sa vanda mai bine ca altii??? Ha.

Cei de la reno stiu sa vanda.

 

Pai motoarele sunt aceleeasi pe toate cele 3, la fel si cutiile manuale. Toyota in schimb are in plus si cutia multi/mode.

Daca am inteles eu bine motorul pe benzina e produs de Toyota, dieselul de Pejo. Interiorul e identic, difera doar troacele putin in fata si in spate.

 

P.S> Aia de la reno stiu sa vanda doar la un anumit segment de populatie. Pe mine nu m-au convins sa-mi iau megane. :D

...

Apropos, tu ai facut DT cu cea cu manuala sau cu autoadaptiva?

Pai, sincer am condus o yaris cu cutie multi/mode asa de fun. E a unui amic. Aygo cu automata n-am condus. DT am facut si cu C1 si cu Aygo.

Referitor la treapta a doua de la cutie, nu stiu daca e valabil si la manuala, dar la M/M mi-a zis tipul de la vanzari ca cica poti sa sari de 100km/h cu treapta a doua daca o treci in manual mode. O sa incerc dupa ce o rodez si zic va zic daac e asa sau nu. :)

 

P.S. Maine dau avansul si in maxim o saptamana cica o am. :P

 

P.S. 2 Sa inteleg ca incepe sa te tenteze si pe tine o corcitura de-asta mica? =))

Edited by Night Elf
Link to comment
Pai motoarele sunt aceleeasi pe toate cele 3, la fel si cutiile manuale. Toyota in schimb are in plus si cutia multi/mode.

Daca am inteles eu bine motorul pe benzina e produs de Toyota, dieselul de Pejo.

Foarte posibil, vad ca motorul de 1 litru are aceeasi putere si acelasi cuplu la toti 3, doar la aygo scrie ca are admisie variabila.

My fault in cazul asta.

Eh, megane e ceva mai scump ca lacetti, dar nu e masina rea si nici lipsita de confort, si deloc urata.

Edited by Tommy
Link to comment
Toyota in schimb are in plus si cutia multi/mode.

Daca am inteles eu bine motorul pe benzina e produs de Toyota, dieselul de Pejo. Interiorul e identic, difera doar troacele putin in fata si in spate.

Pai, sincer am condus o yaris cu cutie multi/mode asa de fun. E a unui amic. Aygo cu automata n-am condus. DT am facut si cu C1 si cu Aygo.

Referitor la treapta a doua de la cutie, nu stiu daca e valabil si la manuala, dar la M/M mi-a zis tipul de la vanzari ca cica poti sa sari de 100km/h cu treapta a doua daca o treci in manual mode. O sa incerc dupa ce o rodez si zic va zic daac e asa sau nu. :)

P.S. 2 Sa inteleg ca incepe sa te tenteze si pe tine o corcitura de-asta mica? =))

Benzinarul e vvti de la Toyota, 3 cilindri. Toate au varianta cu multimode, dar in .Ro numai toyota vinde acest model. Citroen si Peugeot au ales sa vanda cutia multimode numai afara.

treapta a doua lamanuala am dus-o eu la 90 fara sa intre in limitare. Cred ca mai putea ceva. Asta pe ceas, viteza reala sigur era mai mica.

Cutia MM de la Aygo are o buba: e setata pe consum. Asa ca ce ai facut cu manuala, n-o sa faci cu MM.

Ma tenta, dar dupa ce am auzit in ce hal face si am vazut ce dotari are, ne-am lasat pagubasi si ne-am reorientat.

Link to comment

Putin dupa 105 intr-a doua intra limitarea (la 95 ai 6000 turatii), la 140 intr-a 3-a ai 6000 de turatii (unde sunt si caii putere). Viteza maxima o prinzi intr-a 4-a, cu a 5-a nu am reusit sa trec peste 155.

Eu de 2 zile de cand mi-a venit masinuta incerc sa schimb pe cuplu pana trec de 1000km si imi vine destul de greu mai ales ca imi place sa conduc mai sportiv.

Link to comment
MM-ul ala si pe yaris smanceste zdravan, nu e placuta la condus, cea manuala e buna (pe yaris).

Mai, in calitate de posesor de Yaris MM nu mi s-a parut ca face cum zici tu. Trebuie doar schimbat stilul de condus. Si sa inveti putin modul in care MM schimba. User problem. :)

Martori: Alx, Ami, NFS :)

Edited by hitman
Link to comment

Din pacate la mine masina mai intarzie cateva zile din motive de functionari BRD, care au trimis in balarii vreo 87 de milioane, adica avansul. Azi m-am certat cu ei toata ziua si nici dupa @ 8 ore nu stiu unde sunt banii trimisi ca la VB n-au ajuns. Am facut 2 OP-uri pe 12 martie la cele 2 facturi: O factura de avans si alta cu niste comisioane. Banii de pe OP-ul cu comisioanele au ajuns in contul VB azi dimineata, cei de pe cea cu avansul, nu. De la mine din cont au plecat pe 12 martie. :(

 

Luni daca nu ajung banii in contul VB, se lasa urat.

Edited by Night Elf
Link to comment
  • 2 weeks later...

In final dupa luuungi asteptari, azi pe la 6 ma duc sa ridic buburuza. :uff:

 

Tot azi bag si un drum pana la Craiova si retur cu ea ca sa-i fac rodajul, asa ca impresii cel mai probabil maine. :D :lavolan:

Poze maine, poimaine, sa vad cand am timp. :)

Edited by Night Elf
Link to comment
Nu poti sa urci bordura :D

Facem pariu ca pot? dau cu spatele. =))

 

Sedinta foto o sa se faca in week-end dupa ce o spal si o dau cu silicon prin interior ca e murdara si n-am timp sa ma ocup de ea saptamana asta. :(

 

 

Pana una alta, hai sa fac un mic review dupa vreo 500 de km rulati.

 

Deci sa incepem cu inceputul.

Ajung in curtea dealerului, dupa 10 minute vine buburuza, alias supozitorul racheta cum ii zic mai nou, o sa aflati de ce ii zic asa citind acest post. :D

 

Prima replica pe care i-o dau sotiei este ceva de genul. Hai ma iubire pe cacareaza asta de plastic cu 4 roti am dat eu 10500 de euro? Nu detaliez mai departe cate cuvinte dulci a trebuit sa-i zic ca sa ma ierte... in fine mergem mai departe.

 

Plec cu masina impreuna cu agentul de vanzari prin zona la o mica plimbare sa-mi explice cu e cu cutia multimode si cu kick down-ul ca sa accelereze.

 

Ne intoarcem, iau masina si plec.

 

In pipera trafic ca la balamuc. Am cautat de cateva ori ambreajul pana m-am obisnuit cu ideea ca nu am, si fiind bara la bara, prima senzatie a fost ca aceasta cutie MM schimba vitezele mai rau ca un sofer de taxi care conduce un logan 1.4 mpi pe GPL. Loganeala pe fata, nu alta. E drept ca si eu aapasam cu teama acceleratia ca nu eram obisnuit cu masina.

In fine, ajung pe mosilor. Dau sa schimb rapid banda, ghinion, masina fis, aveam 30 la ora si era in treapta a treia. Apas pedala la podea (kick down cica se numeste faza asta) si dupa cca o secunda simt cum ma lipeste in scaun la propriu. Zic, aoleu, decoleaza racheta. Sunetul motorului e demential, zici ca te lansezi nu alta. :D De la 30 la ora a comutat in treapta 1 si a mai schimbat in 2 pe la 6000 si ceva RPM, intre timp se opreste un bou cu o dacie fara stop de frana cu curul in banda mea si am ocazia sa testez si franele. :uff:

Nu m-am uitat sincer cu ce anvelope a venit masina, o sa ma uit dar sincer mi s-a parut ca se comporta foarte bine pe carosabil ud. Intra ABS, opresc masina la limta si merg mai departe.

 

Senzatia la volanul lui Aygo dupa ce tocmai ma dadusem jos din Lacetti e ca sunt aproape de toata lumea. Mica rau, frate, nesimtit de mica. In fine prima parcare cu spatele o fac cam la 3 metrii de un zid. Deh, obisnuinta de a parca uitandu-ma doar in laterale. Ma dau jos, ma uit, incep sa rad impreuna cu sotia, dupa care parchez masina cum trebuie.

 

Uitasem. Prin trafic lumea se uita ciudat la tine cand te vad ca inaintezi usor cu stopurile de frana aprinse. Practic daca ridici usor piciorul de pe frana, dar nu de tot, sa zicem cat sa mai ramana doar stopurile de frana aprinse, masina incepe sa inainteze usor. E criminala faza.

 

Urmeaza drumul spre craiova. Odata ajuns pe autostrada, destul de libera incep sa ma joc cu pedala de acceleratie si constat ca trebuie doar sa o calci ceva mai mult si cam intr-o secunda retrogradeaza si fuge. In principiu e setata pentru un mers economic cutia, dar daca o calci schimba foarte prompt vitezele si foarte bine as putea zice. Din treapta 3 de ex, m-a comutat direct in 5 dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie la terminarea unei manevre de depasire, a dat a 5-a mult mai repde decat i-as fi dat eu, care probabil as fi trecut prin 4 si de asemenea m-am trezit pe la 80 la ora ca a bagat treapta a doua cand am calcat-o.

In depasiri e dementa cu ea. Deci stai in spatele masinii din fata precum pe principiul supozitorului si cand masina de pe contrasens ajunge in dreptul masinii pe care vrei sa o depasesti, apesi la blana pedala de acceleratie si buburuza se transforma brusc in supozitorul racheta, care chiar tasneste frate. Are un demaraj beton intre 80 si 120.

 

O sa mai detaliez si in alte posturi.

 

Hai sa zic ceva si de consum.

Deci mers pe autostrada cam 120-130 la ora, european 80-120 in functie de trafic, sate 70-90, la intoarcere in Bucuresti a scazut nivelul la benzina la 2 liniute din 6 fix dupa 450 de km rulati. Nu am facut plinul la intoarcere sa vad cat a consumat, dar oricum nesimtit de putin, avand in vedere ca rezervorul are cam 35 de litrii si indica mai mult de un sfert plin, daca indicatia din bord e corecta.

 

Cam atat deocamdata. Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara mea. :P

 

P.S. La 130 la ora, supozitorul are cam 3600 rpm.

 

P.S> 2 Mircea, imi modifici si mie titlul topicului please? Deja e in traficul din B. Bubulina si titlul topicului a cam expirat. Merci.

Baga si tu ceva dragut la descriere, gen code name: supozitorul racheta.

Edited by Night Elf
Link to comment
Odata ajuns pe autostrada, destul de libera incep sa ma joc cu pedala de acceleratie si constat ca trebuie doar sa o calci ceva mai mult si cam intr-o secunda retrogradeaza si fuge. In principiu e setata pentru un mers economic cutia, dar daca o calci schimba foarte prompt vitezele si foarte bine as putea zice.

 

Bine ai venit in lumea celor cu cutii automate! :) )

Toate automate merg loganeste daca nu apesi decat putin pe acceleratie. Cand apesi pana la fund, tii volanul cu 2 maini :)

 

Trebuie sa te obisnuiesti in afara orasului sa faci kick-down cu o secunda inainte sa intri in depasire ca sa-i dai timp sa retrogradeze. Eu dupa ce m-am obisnuit am patit-o de cateva ori sa fac kickdown-ul putin mai devreme decat era cazul si te trezesti cu masina in 6000rpm si cu foarte multa putere si ... frana :)

Link to comment

Pai de-asta ii zic supozitor la buburuza, ca la depasiri ii dadeam kickdown prea devreme si ma trezeam ca aproape intru in fundul celui din fata. =))

 

Oricum, urmatoarea masina cand voi schimba Lacetti, tot cutie automata va avea. :D

 

P.S. Incepe sa ma deranjeze garda mica. Urc pe trotuare cu spatele cand parchez. :)

Link to comment

=)) Ma asteptam la o asemenea reactie :D 1-a, 50, 2-a, 95, 3-a 140 - 6000 rpm > :) Eu astept sa trec de 1000 km inainte sa ii dau peste 4500 (maxim 5000) si peste 3000km maxim 6000.

Cu parcarile o sa te obisnuiesti, cu garda mai greu :) Si cand ma gandesc ca o sa o cobor cu 2.5 cm pe fata si 2 cm pe spate... o sa merg foarte atent :)

Felicitari pentru achizitie, si asteptam poze :beerchug:

Link to comment

Am avut si eu un Yaris (modelul vechi) cu motorul de 1l VVTI (banuiesc ca e acelasi) si in treapta a doua am ajuns tot la 90km/h (chiar putin peste).

Later edit:

A treia pana la 135km/h.

Top speed: 175km/h (pe ceas).

Edited by john
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...