vmlinuz Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Felicitari pentru masina, sa te tina multi km fara incidente. Sper sa pui pozele maine Nu prea e motorul la fel , caci pe Captiva e 2.0 150 CP pe cand pe Santa de 2.2 150 CP Cred ca se referea la diesel. Link to comment
Mircea Posted March 18, 2008 Share Posted March 18, 2008 Dieselul de 2.0 de pe gama Chevy este acelasi cu cel de pe vechea generatie Santa Fe si actuala generatie Tucson. RA420 SOHC de provenienta VM Motori, motor care a echipat, in diverse variante, si masini de la firme cu pedigree mai rasarita decat coreencele, gen Alfa Romeo si Lancia sau Chrysler si Jeep Link to comment
alx Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Bre, nu mai amestecati lucrurile. SantaFE 2 are motorizare diesel 2.2 150cp, NU 2.0 de pe tucson. Deci, cel putin la cilindree, nu sunt la fel motoarele. Link to comment
LemonDemon Posted March 19, 2008 Author Share Posted March 19, 2008 Nu stiu ce sa zic de motorul de pe Captiva , dar din specificatii tehnice nu seamana deloc , nici cu cel de pe vechiul Santa Fe (120CP), nici cu cel de pe Tucson(140CP) si nici cu cel de pe noul Santa Fe (2,2 150 CP). Apropo , cand am vrut prima oara sa imi iau un SUV , Santa Fe 2.2 era euro3 , acum am vazut ca este eur4. Oricum ,una peste alta motorul e super , se simnt din plin cei 150CP. Link to comment
Mircea Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Mai citeste: http://www.vmmotori.it/en/01/00/01/dettaglio.jsp?id=8 , http://www.vmmotori.it/en/01/01/index.jsp Motorul de pe SF 1 este acelasi cu cel de pe Captiva, Opel Antara, Lacetti, Epica, Hyundai Tucson. Puterile nu sunt model de comparatie, ci constructia motorului. Puterile se dau din soft, turbina si injectoare. Link to comment
LemonDemon Posted March 30, 2008 Author Share Posted March 30, 2008 Pana acum mi-a luat 7.5% mixt pe 2200 km Link to comment
Mircea Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 Va reamintesc ca ne aflam pe sectiunea "Masina mea". Despre dealeri, achizitii, becuri, consum, scrasnete, pocnete, discutam in sectiunile dedicate. Link to comment
LemonDemon Posted March 30, 2008 Author Share Posted March 30, 2008 Acum am fost sa curat mititica cu niste servetele antistatice , se pune praful ceva de speriat.Sper sa tina mai mult mai curata.Oricum , in timp ce mai imi trageam sufletul am mai citit cartea si am mai gasit lucruri interesante , cum ar fi ca daca vrei atunci cand dai cu spatele sa porneasca si stergatorul de luneta , sau autorelgarea inaltimii in functie de greutate.Ce sa zic , masina asta ma uimeste pe zi ce trece Iar consumul, cred ca se potriveste la Masina mea , pentru ca e a mea si atat a consumat Mi se pare mai mult decat decent consumul. Link to comment
LemonDemon Posted March 31, 2008 Author Share Posted March 31, 2008 Cat mai repede cu putinta , pana acum am avut foarte multa treaba si am fost plecat numai in interes de servici.Cu prima ocazie ii fac un set de poze , caci asa in parcare nu are niciun farmec Link to comment
Mircea Posted April 7, 2008 Share Posted April 7, 2008 Discutiile generice despre Chevy Captiva s-au mutat aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=22338 Link to comment
LemonDemon Posted April 18, 2008 Author Share Posted April 18, 2008 Din pacate am suferit o interventie chirurgicala, asa ca (inca) nu pot sa ii fac poze .Sper ca voi putea weekendul asta sa ies putin la aer sa ii fac niste poze la agregat ca de cand am promis... Link to comment
b_o_g Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Sa o stapanesti sanatos. Eu am asa ceva de mai bine de un an si nu i-am facut nimic asa ca daca stii ceva mai multe despre flash tunning, tunning da-mi si mie un semn. Din ce am citit pe net la motorul asta cu flash tuning se poate ajunge de la 150 la 185cp, dar nu vreau sa ma duc la primii care ii gasesc pe net sa fac resoftarea(eventual in urma unor recomandari), mai ales ca motorul asta e nou ( fftopic: nu am inteles ce a vrut sa zica cineva mai devreme cand a zis ca motorul de SF1 e acelasi motor cu cel de pe Captiva ). Eventual poate ne vedem prin Buc sa mai schimbam impresii. Link to comment
uskt2005 Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Eventual poate ne vedem prin Buc sa mai schimbam impresii. mai multe sanse ai sa te intalnesti cu o fantoma decat cu lemon Link to comment
alx Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Si probabil ca va conduce un Trabant, asta daca se dovedeste a poseda permis... sau ca are peste 18 ani... Link to comment
EM!L Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Cred ca are daca n-o fi o consti.. conspiratie! ) Link to comment
Mircea Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Sa o stapanesti sanatos.Eu am asa ceva de mai bine de un an si nu i-am facut nimic asa ca daca stii ceva mai multe despre flash tunning, tunning da-mi si mie un semn. Din ce am citit pe net la motorul asta cu flash tuning se poate ajunge de la 150 la 185cp, dar nu vreau sa ma duc la primii care ii gasesc pe net sa fac resoftarea(eventual in urma unor recomandari), mai ales ca motorul asta e nou ( fftopic: nu am inteles ce a vrut sa zica cineva mai devreme cand a zis ca motorul de SF1 e acelasi motor cu cel de pe Captiva ). Eventual poate ne vedem prin Buc sa mai schimbam impresii. Lasand la o parte visele lui Lemon, motorul de pe Captiva este cel de pe lacetti, cel de pe antara, cel de pe Santa fe 1 si cel de pe tucson. Vezi ca e link mai sus catre producatorul motorului (btw, stiai ca e facut sub licenta nu? )"> ). Read and cry! Link to comment
b_o_g Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Lasand la o parte visele lui Lemon, motorul de pe Captiva este cel de pe lacetti, cel de pe antara, cel de pe Santa fe 1 si cel de pe tucson. Vezi ca e link mai sus catre producatorul motorului (btw, stiai ca e facut sub licenta nu? ) ). Read and cry! Am inteles, producatoul motorului este VM Motori, dar sunt 2 variante : ori stai prost cu engleza si nu intelegi ce scrie acolo(te uiti doar la poze si vezi niste masini care sunt echipate cu motoare fabricate de firma respectiva si tragi concluzia ca acele masini au acelasi motor) deci dupa cum zici tu si restul masinilor pt care cei de la VMM au produs sau produc motoare(Toyota, Chrysler ,Alfa Romeo, Rover, etc) ), au acelasi motor cu cel de pe SF1----no comment, oriesti genul de om care simte nevoia sa fie bagat in seama sau sa se bage in seama. P.S. Crede-ma ca in momentul in care am cumparat Captiva m-am interesat de masina, inclusiv de motor,(la oameni care chiar se pricep si ce crezi, toti au spus: SF1,2---sunt masini de duzina facute doar sa-ti ia ochii, iar de Tucson nu mai vb.) Sper sa nu o iei la personal, dar m-am saturat de naivi care cred ca tot ce se vinde e si de calitate(SF vs CAPTIVA) Numai bine. Link to comment
Mircea Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 (edited) Nu sunt genul de om care sa fie bagat in seama sau sa se bage in seama aiurea, dar nu stii ce vorbesti! Motorul de pe captiva si epica este motorul RA420 SOHC produs sub licenta VM Motori. Acest motor a echipat urmatoarele vehicule: RA 420 SOHC 2.0 L (1991 cc) I4, with four valves-per-cylinder and common-rail direct fuel injection. Applications: * Daewoo Lacetti, power: 90 kW (121 hp), torque: 210 N?m (155 ft?lbf) * Daewoo Tosca, power: 90 kW (121 hp), torque: 210 N?m (155 ft?lbf) * Daewoo Winstorm, power: 112 kW (150 hp), torque: 250 N?m (184 ft?lbf), engine code: Z 20 S1. * Hyundai Elantra, power: 83 kW (111 hp); torque: 250 N?m (184 ft?lbf) * Hyundai Santa Fe, power: 83 kW (111 hp); torque: 250 N?m (184 ft?lbf) * Hyundai Trajet, power: 83 kW (111 hp); torque: 250 N?m (184 ft?lbf) Sursa Asa ca sincer, mai informeaza-te, sau schimba-ti oamenii care chiar se pricep si ce crezi, toti au spus: SF1,2---sunt masini de duzina facute doar sa-ti ia ochii, iar de Tucson nu mai vb.). OK?PS next time, incearca sa ataci ideea daca esti in stare, cu cifre sau vorbe, nu persoana care a emis ideea. Edited July 6, 2008 by Mircea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now