muscarul Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Azi dimineata am spalat masina la spalatorie cu jet. Cand am pornit, am auzit un scartait, de undeva din partea dreapta a compartimentului motor. Apoi, am facut un frum de vre 100 de km pana la Zalau, a plouat destul de tare. La un moment dat, mergea faza scurta, radioul, AC si am dat drumu si la dezaburire luneta, ca se aburise rau. SI am auzit dn nou un scartait, tot de prin zona aia, ca si cum patina o curea. Mentionez ca acceleram cand am auzit scartaitul. Se poate sa fie cureaua de la alternator? Ce se impune in situatia asta? Care sunt pericolele? Matizul meu are 24.500 km, e din 2004, euro2 Link to comment
tolin Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Da cu WD40 pe cureaua de la alternator, a luat apa. Link to comment
muscarul Posted March 2, 2008 Author Share Posted March 2, 2008 Sa inteleg asadar ca nu e foarte grav? Link to comment
EM!L Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Grav nu, enervant da. Dai cu ce ti-a indicat @tolin si scapi de zgomot. Link to comment
muscarul Posted March 4, 2008 Author Share Posted March 4, 2008 Mai, mi-am luat wd 40, am deschis capota si... unde dreq e cureaua de alternator? cum arata alternatoru asta? Link to comment
Mengelaus Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Nu prea pot sa ma exprim tehnic In stanga cum te uiti la motor, undeva mai jos.E singura curea care se vede.Bafta Link to comment
cristi_vb Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Daca are AC se vede mai repede cureaua de la compresor. Alternatorul e in stanga undeva jos in spatele motorului. E antrenata de aceeasi fulie ca si pentru AC . Link to comment
Laurycã Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Din câte stiu eu, cureaua de la alternator scârtie in jurul a 40 000 de km si trebuie macar întinsa daca nu schimbata. Eu am dat 12 lei pe ea. Link to comment
danutza Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 (edited) Muscarule daca ai timp ne putem intalni 5 minute maine sau sambata si am eu un sprey ce mareste aderenta curelei la fulie.Ne intalnim si iti dau un fas pe curea.Sigur nu o sa mai scartaie.Eu stau in Baci.Iti trimit un PM cu telefonul meu. Edited March 6, 2008 by danutza Link to comment
Senna Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Nu e grav, daca nu e tensionata la valoarea nominala se mai intampla sa scartaie dupa ce a fost expusa la umezeala. Ori o mai strangi, ori te faci ca n-auzi. Ca s-o mai tensionezo, iti trebuie o cheie inelara de 12 cu care slabesti cele 2 suruburi ale alternatorului, apoi il impingi cat poti si in acelasi timp strangi la loc respectivele suruburi. Link to comment
muscarul Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 Din câte stiu eu, cureaua de la alternator scârtie in jurul a 40 000 de km si trebuie macar întinsa daca nu schimbata. Eu am dat 12 lei pe ea. A mea are 24.800, deci nu ar cam fi cazul. Oricum, am spalat-o si acuma dimineata, si nu a mai facut. M-am speriat io ca fata mare de ... asa , si m-am impacientat, dar am ajuns la concluziunea ca nu e o problema. Muscarule daca ai timp ne putem intalni 5 minute maine sau sambata si am eu un sprey ce mareste aderenta curelei la fulie.Ne intalnim si iti dau un fas pe curea.Sigur nu o sa mai scartaie.Eu stau in Baci.Iti trimit un PM cu telefonul meu. Multumesc frumos. Nu stiu daca apuc, ca am un wekend foarte incarcat, dar te sun cand pot si vedem noi. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now