Mike1 Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Masina aia are frane brici! Lichidul a fost inlocuit la 25000 km, are lichid OMV DOT 5.1, toate placutele erau noi, racordurile de frana noi. Pana la 60.000 tot asa va fi, iar atunci in mod cert va trebui inlocuit lichidul de frana si probabil si placutele in functie de cum se merge cu ea...S-o mai aduci si pe la mine sa mai harai si eu borla aia nitel Intr-adevar, masina franeaza bine. Aviz celora care sa "sfiesc" sa schimbe lichidul de frana (cu unul de caitate, gen OMV 5.1) la interval de maxim 2 ani! Venim, venim... Link to comment
Mircea Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Asta sa fi fost oare moskvich? Da, 2141S. Abia il luasem, eram incantat de cum tragea motorul si ii cam dadeam, fara sa stiu ce este dedesubt. Dupa incident, am urcat-o pe rampa, am gasit cauza si am inlocuit repartitorul. Link to comment
Elfu Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Intr-adevar, masina franeaza bine. Aviz celora care sa "sfiesc" sa schimbe lichidul de frana (cu unul de caitate, gen OMV 5.1) la interval de maxim 2 ani!Venim, venim... La Lacetti lichidul de frana se inlocuieste la 2 ani sau 30.000 de km. Sunt curios cati au facut asta la a doua revizie. Cand le-am zis la service ca doresc inlocuirea lichidului de frana (la revizia de 30.000) se uitau ciudat la mine, dar l-au inlocuit. A costat 15 RON. Referitor la repartitoare mecanice@Dacie. Ca sa am frane pe urban eu bagasem o bucata de lemn intre tija si repartitor, legata cu 2 sarme. In afara la frane violente fugea curul de ziceai ca nu-i adevarat. Link to comment
Satori Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 La 15RON ti-au schimbat doar lichidul de frana de paharel. Link to comment
Pedala Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 La tamburi s-a renuntat pentru ca nu poate fi crescuta presiunea ce actioneaza asupra lor peste o anumita marja pentru ca s-ar ovaliza instant. Discul in schimb este strans, iar forta aplicata poate fi infinit mai mare. Iar la disc suprafata de frictiune poate fi deasemenea mare daca se doreste acest lucru. Tamburul este un dinozaur al industriei auto si nu a ramas in productie decat din cauza zgarceniei producatorilor auto. Nu trebuie uitat faptul ca se si castiga din operatiunile de reglaj in service-urile fabricantilor Link to comment
Tommy Posted March 19, 2008 Author Share Posted March 19, 2008 Bine zis dinozauri, daca ne referim la automobile. Si la camioane cum de nu se ovalizeaza tamburii? Link to comment
Satori Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Is ovale deja. Si oricum, aia nu franeaza asa, au frana aerodonamica. Link to comment
Tommy Posted March 19, 2008 Author Share Posted March 19, 2008 Ohoho, un tir de asta nou franeaza gol mai bine ca un automobil Link to comment
Satori Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Bai, eu glumeam. Si lasa naiba tirurile, is alta mancare de peste. Link to comment
Pedala Posted March 19, 2008 Share Posted March 19, 2008 Si la tiruri se trece usor usor la discuri. Acolo spatiul era mai mare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now