madkat Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 bine domne' - decat sa ma faceti pervers modificati titlul topicului in "al meu cielo" si gata... multumesc anticipat pentru modificare. asta e, nu am privit niciodata masinile doar ca pe niste fiare... Link to comment
tolin Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Eu cred ca tu ai folosit constient acest termen (momeala) si ne-ai livrat informatii importante (multumiri), asa ca nu modificam ceva, lasam, doar, plasele intinse. Link to comment
madkat Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 (edited) nu. am vorbit serios chiar as dori modificarea titlului topicului altfel voi fi pus in situatia sa il abandonez - sa nu mai postez in el. Edited April 13, 2009 by madkat Link to comment
Costi VLN Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 (edited) Stai linistit MADKAT sant alaturi de tine,asa sant ei mai carcotasi dar cred ca si ei tin la msinile lor. Apropo si eu imi iubesc masina si nu o consider doar o adunatura de fiare,asa cum santem multi in acest forum.Acum sa te tii ca ma bombardeaza si pe mine. Edited April 13, 2009 by velican_costi Link to comment
madkat Posted May 11, 2009 Author Share Posted May 11, 2009 update: am apucat sa montez difuzoarele ovale Alpine (de le aveam la publicitate) Fizic - s-au potrivit foarte bine - tabla nu a trebuit taiata, doar indoita oleaca, iar mocheta f putin decupata - si evident date gauri si pus kiplinguri pentru suruburi cu sunetul - e ok, mare diferenta fata de ce aveam (difuri de 16,5 de Fiat in mastile originale) - insa se simte lipsa functiei Loudness la mp3 player... insa am inalte si pe spate acum, nu doar pe fata, si bass cat de cat decent atasez cateva poze - difurile vechi vs cele noi, poze cu alpine-urile montate, si una cu ambele masini din semnatura alaturi (din pacate nu curate) ... Link to comment
ing3r Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Frumoase masinile, mie unul imi place Alfa la nebunie! Ai grija in continuare de amandoua! Link to comment
Costi VLN Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Am avut ocazia sa aud aceste noi boxe montate,Alpine si intr-adevar se aud super bine.Felicitari.Norocul tau ca nu le-ai vandut.Multa bafta ,oricum mai vb si ne mai revedem la intalniri Link to comment
madkat Posted May 15, 2009 Author Share Posted May 15, 2009 Merci - suna destul de ok - HU-ul nu e la nivelul lor totusi... dar oricum e bine in rest update: Aseara la intalnire cu ajutorul colegilor @Dj_Dark si @Alezz s-au rezolvat - capacul si rotorul (luleaua) delcoului (originale ale masinii) precum si deblocarea demult-blocatului surub de la IAC si curatarea acestuia Capacul si luleaua erau uzate destul de tare dar "mai mergeau" - cu toate astea diferenta cu cele noi este mare, masina nu mai are "inecarile" la apasarea brusca a acceleratiei (si cand am plecat de la intalnire am testat oleaca acceleratia ) iar ralantiul este oleaca mai regulat. Cam asta e - inchei aici cu multumirile de rigoare adresate prietenilor mai sus mentionati Link to comment
Costi VLN Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Pai frate Madkat eu cred ca si-au trait viata capacul de delcou si luleaua.Tinand cont ca sint originale te-au tinul super bine.Deja ma intreb si eu daca nu cumva si ale mele sant originale?Cand mai ne intalnim poate arunca baietii o privire sa ma lamureasca.Multa bafta. Link to comment
madkat Posted May 15, 2009 Author Share Posted May 15, 2009 (edited) Eu stiam ca sunt originale pentru ca am masina de noua - altfel nu iti dai seama decat desfacand pe acolo Oricum cei care se pricep recomanda revizia delcoului (cu schimbare a bobinei, rotorului si capacului) la 10 ani sau maxim 100k km eu am facut asta dupa aproape 12 ani dar doar 76k km edit: nu imi fac iluzii ca astea noi sunt de acceasi calitate - mai ales si la cat am dat pe ele... cele vechi o sa ramana pe langa roata de rezerva... sa fie acolo just in case (cum am si niscai fise pe-acolo) Edited May 15, 2009 by madkat Link to comment
Costi VLN Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Pai in acest caz se recomanda sa schimb si eu aceste piese,bobina.rotor si capacul.Tinand cont ca am 99000km.E posibil ca din acest motiv sa ai un relanti cu mici trepidatii? Pt ca asa il am eu? Link to comment
Dj_Dark Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 (edited) Este posibil, dar sunt mai multe de luat in calcul. @madkat Cu placere domnu'. Sa te bucuri de ea ca aseara dupa ce am plecat de la intalnire. Dar ai grija la astre 1.7cdti cu soferi nervosi la volan care nu stiu sa piarda . Edited May 15, 2009 by Dj_Dark Link to comment
madkat Posted May 15, 2009 Author Share Posted May 15, 2009 (edited) @Dj_Dark - daca merg cu balast (a se citi blonde) in dreapta (astrele nu io) @Velican - n-ar strica o revizie a aprinderii - bujii, fise, delcou (sunte detaliate toate p-acia pe forum) si o curatare a admisiei - clapeta acc, IAC s-ar putea sa fie nevoie si la tine de inlocuit/curatat unele piese Edited May 15, 2009 by madkat Link to comment
madkat Posted May 15, 2009 Author Share Posted May 15, 2009 Excelent multumesc de efortul depus Link to comment
madkat Posted May 27, 2009 Author Share Posted May 27, 2009 Pentru cei ce spun ca am prea multa grija de masina... niscai poze de la Bolboci (in Bucegi) dupa un offroad si un cox pe slaeauri de noroi si macadam In rest motorul se simte excelent dupa operatiile descrise in posturile anterioare, creste linar in ture, poate fi lasat la aproape 1000rpm in tr a 2-a sau a 3-a (chiar si in rampa) si la accelerare raspunde frumos, fara sa se inece, sa tremure etc. Iar pornirea "la rece" se face la "sfert" - cum de mult nu se mai intampla din cauza de IAC imputit Ceva problemute cu circuitul de comanda al ambreiajului - descrise in topicul respectiv - nimic grav si nerezolvabil Link to comment
madkat Posted May 30, 2009 Author Share Posted May 30, 2009 rezolvat si cu pompa de ambreiaj - am ales pana la urma o varianta Genuine GM, si sigla daewoo codul corect de piesa, eticheta etc - in log de una ieftina no-name montajul - relativ simplu o data ce dai la o parte (fara desfacerea furtunelor) vasul de expansiune - si musai sa ai la indemna o tubulara de 13 "mica" (din set mic nu cel mare) pentru surubul de jos, si asa abia are loc din cauza conductelor de servo in rest piece of cake - deocamdata nu am reusit sa incing masina pana la punctul unde ma lasa pompa veche - dar se simte mai ferm ambreiajul, si jegul si "pilitura" scoasa din cea veche si din furtun ma face sa cred ca e am facut bine ca am schimbat-o si in alta ordine de idei - am facut consumul pe 500km extraurban care au inclus urcusul, coborasul si coxul pe Bolboci-pestera, inclus fortat masina in a I-a cand nu puteam schimba - si a rezultat LA ACEEASI pompa - 7.53l/100 km "> Link to comment
Dj_Dark Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Fericitule!. Eu scoteam 9-10 l la suta. Link to comment
madkat Posted June 8, 2009 Author Share Posted June 8, 2009 (edited) Se pare ca am rezolvat problema ambreiajului prin schimbarea pompei am avut ocazia sa incing masina weekendul asta - un drum pana la Cheia si Muntele Rosu (pentru trasee cu piciorul - Zagan si Ciucas) dar si oleaca de fuga pe serpentinele de la Cheia si literalmente offroad pe drumul dintre DN1A si Muntele Rosu... si nici o ezitare, pedala s-a simtit la fel de tare indiferent de conditii, schimbarea vitezelor facandu-se fara probleme Insa aprinderea tot are ceva ce nu imi place - trage f bine, urca in ture foarte frumos, dar se ineaca in frana de motor... daca n-ar ploua in halul asta as trece la masurat fise si verifcat bujii (noi, but anyways) ... a - si multumesc moderatorilor pentru curatenie pe topic Edited June 8, 2009 by madkat Link to comment
Dj_Dark Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 (edited) Mai micsoreaza avansul si vezi cum face. Masuram distanta la bujii maine seara daca vrei. PS. Ti-am zis eu cu ambreiajul . Edited June 10, 2009 by Dj_Dark Link to comment
madkat Posted June 10, 2009 Author Share Posted June 10, 2009 Mda, cu ambreiajul ai avut dreptate pana joi o sa mai umblu la avans (-) si o sa apuc sa imi masor si fisele - sa elimin astea macar si la intalnire om vedea ce facem cu lerele pe la bujii Link to comment
madkat Posted July 28, 2009 Author Share Posted July 28, 2009 Weekendul ce tocmai a trecut am avut vreme de surubareala oleaca - Am demontat si izolat cu silicon stopurile - pe la cel din stanga intra apa la ploile mai sanatoase - se vede in una din poze surubul din partea de jos al stopului - pe unde curgea apa (este oxidat). E drept se vede urma de apa si la unul din suruburile ce prinde "fagurele" din spatele barei spate, dar acolo nu am umblat - ar trebui schimbata garnitura acolo. - Am schimbat in sfarsit garnitura de la capacul peste culbutori (fusese schimbata acum 6 ani) - am ales sa pastrez clemele de prindere a firelor de la injectoare si a fiselor de bujii - chiar daca e clar ca trebuiau eliminate pentru o strangere mai uniforma a suruburilor capacului... dar nu am avut nici o idee unde sa agat acele fire... Cu ocazia asta am aruncat un ochi la axul cu came - se vede si in poza cum arata - Cablat pentru statie si subwoofer, alimentare directa, remote, semnal, totul bine si frumos pana m-am izbit de problema ca nu pot scoate din casetofon (tankul original) semnal bun pentru statie (dupa final cu adaptor hi-low se aud pocnete in boxe datorita circuitului de "mute" la posturi, inainte de final semnalul este prea slab etc.) - deci daca vreodata o sa imi schimb (iarasi) head-unitul cu unul cu line-out-uri, se poate monta statie plug-n-play... Si la sfarsit o curatare a interiorului cu carpet cleaner Link to comment
Costi VLN Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 Arata ok axa cu came.Sper ca ai folosit garnitura de pluta la capacul axei.Cele de cauciuc sant proaste rau,am schimbat 3 in 6 luni,pana nu am pus de pluta nu am scapat de prelingeri.Aceeasi problema am avut si eu cu stopul dreapta,intra apa.Aceeasi metoda am folosit si eu in urma cu 1 luna si momentan totul e ok.Multa bafta. Link to comment
madkat Posted August 3, 2009 Author Share Posted August 3, 2009 (edited) @Velican Da, de pluta am pus - am vazut p-aici ca ar fi mai bune - oricum cea de pe masina tot de pluta era - deocamdata nu mai curge In alta ordine de idei - 600km weekendul ce tocmai a trecut - Bucuresti - Vidraru - Cumpana - Balea - Victoria (apoi nu mai stiu, ne-am infipt in munte pana a devenit forestierul impracticabil - unde am pus si cortul) - si retur prin Bran Campulung si Pitesti Masina s-a comportat exceptional incarcata - 4 oameni si portbagajul relativ plin, pe toate drumurile pe care am intrat, forestiere destul de grele, am reusit performanta sa nu ating niciodata - amortizoarele spate facandu-si treaba absolut impecabil, neavand balans, sau sa se lase prea tare masina de spate... Am urcat si trans-ul foarte aglomerat si infect... ambreiajul nu a avut nici o ezitare, verificand cu aceasta ocazie ca schimbarea pompei a rezolvat problema (scrie ceva posturi mai sus care a fost treaba) cateva poze ... se vede si masina lui Dj_Dark, care a mers impreuna cu noi o bucata de drum Edited August 3, 2009 by madkat Link to comment
argon Posted August 3, 2009 Share Posted August 3, 2009 salutare!! o intrebare, jantele pe cat sunt, ce ET si gaura de centrare au, au necesitat inele? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now