Dj_Dark Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Foarte tare faza cu rulmentul. Bine ca nu au intrat bilele alea prin alte parti. Cat se mai ia manopera la un schimb de ambreiaj? Link to comment
madkat Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Da, asa am zis si eu cand le-am vazut libere prin carcasa ambreiajului - erau niste urme pe placa de presiune, ca se mai plimbasera si intre disc si placa se pare... 200 si un pic de lei. Nu am fereastra de vizitare la ambreiaj. Daca aveam probabil ca imi faceam singur schimbul de kit de ambreiaj. Link to comment
Salex Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Daca nu strigi si tu dupa ajutor ... In 3 ore nu aveam ce face. Probabil terminam in 2 ore insa restul de timp ne admiram realizarea Link to comment
Dj_Dark Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Eu m-am chinuit ceva sa dau cutia jos de pe motor, fara macara. Cum naiba reuseai in 2 ore pe marginea bordurii? Link to comment
madkat Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Ma bagam sa imi schimb ambreiajul daca aveam fereastra de vizitare - ca sa nu dau jos cutia. Asta voiam sa zic. Link to comment
Viktor Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Se poate schimba kit-ul de ambreaj direct pe masina, fara a scoate cutia de viteze, chiar daca nu are fereastra de vizitare. Link to comment
madkat Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 (edited) Cum? - scotand baia, vibrochenul si volanta? (glumesc, evident - chiar nu am idee cum s-ar putea face asta) Ca axul cutiei il tragi prin capat (ca in cazul cutiei cu fereastra) - dar pe unde scoti discul si placa? Edited August 30, 2010 by madkat Link to comment
Viktor Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Problema-i in felul urmator: La cutia mea am fereastra de vizitare dar, cind ma taie-n bibilica cite ceva ... pina nu pun in practica nu-mi gasesc linistea. Prima data trebue slabite toate suruburile care tin cutia lipita de motor, un cric cu role si un capat de scindura asa mai groasa si lata le pui sub baia de ulei (stii tu, scindura pusa intre cric si baie, de-altfel si la cutie), un alt cric il pui sub cutie, scoti suruburile si lasi doar unul pentru siguranta - care-i mai la indemina sa-l poti scoate ulterior, suportul motorului din dreapta fata cit si cel din stinga (care-i prins de cutie) ii dai jos, la suportul spate trebue scos doar doua suruburi care-s prinse in caroserie(parca-s doua la numar) scoti si surubul ramas pe cutie, impingi motorul spre stinga (privit din fata) si cutia spre dreapta - planetarele culiseaza suficient, deci nu trebui date jos. Atit, intre motor si cutie vei obtine suficient spatiu pentru a putea scoate tot kit-ul de ambreaj, ba chiar si furca rulmentului daca e cazul. Acum, eu am groapa din aia in garaj (aici ii spune OKNA, in romana nu stiu cum ii spune) deci e usor de lucrat pe sub masina dar sa executi acesta operatie direct pe sol ... nu stiu cum va merge. 2 Link to comment
argon Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Se poate schimba kit-ul de ambreaj direct pe masina, fara a scoate cutia de viteze, chiar daca nu are fereastra de vizitare. COrect, e destul de simplu si se face repede in spatele blocului, la Espero sigur, banuiesc ca si la CIelo. Link to comment
Dj_Dark Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 (edited) Daca preferi sa te chinui merge si asa insa nu vad rostul. Daca tot ai desfacut cutia de la motor, de ce sa iti rupi mainile prin spatiul ala ingust si sa n-o dai afara? Unora le place sa se chinuie... . Prin canalul de vizitare merita sa te chinui fiindca nu mai ai probleme ce implica desfacere tampoane care la randul lor implica blani , cricuri, cel putin inca un om care sa te ajute, nu te mai chinui sa potrivesti priza in disc pe urma...etc. Altfel daca deja ai desfacut 2 tampoane si ai sprijinit motorul deja ce mai conteaza 2 planetare? Edited August 31, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Pai chiar, ce atitea cricuri si minuni. Daca dai cutia jos, oricum iti trebue un cric sub motor, un suport al motorului oricum il desfaci (ala de pe cutie).Daca-i sa aleg dasfacerea a patru suruburi al suportilor sau sa umblu la planetare, aleg prima varianta. E lucrare de-o singura persoana si merge mai repede decit iti inchipui. Apropo, deasupra gropii am instalata si o macara de 4 tone pentru scos motoare, asta sa mai scutesc din cricuri. Link to comment
Tommy Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Acum, eu am groapa din aia in garaj (aici ii spune OKNA, in romana nu stiu cum ii spune) Canal ii spune Cea mai simpla si buna solutie pentru cine vrea sa mestereasca acasa. Link to comment
Viktor Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Multumesc Tommy, chiar cu asta imi toceam creerul acum ca nu stiam cum naiba-i zice. Link to comment
madkat Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Mi-a stat in tastatura sa zic ca doar slabesti din suruburi si lasi cutia atasata... Daca esti singur si n-ai incotro, sunt convins ca merge... dar vorba lui Dj, pana la urma e mai simplu dand jos cutia. Btw - ramasesei dator cu un topic cu masina - si acum si o poza de prin garaj Link to comment
Dj_Dark Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 (edited) Apropo, deasupra gropii am instalata si o macara de 4 tone pentru scos motoare, asta sa mai scutesc din cricuri. Deja asta simplifica lucrurile Daca aveam asa ceva desfaceam tot, scoteam tot ansamblul motor+cutie si pe urma e cel mai elegant de umblat. Merge de unul singur fara probleme, scule sa ai, lasam compresorul de aer pe masina sa nu pierd freonul si restul jos cu ele . PS. Stii ce naspa e cand te prinzi ca nu ai cheie de planetare? Bine macar ca te prinzi repede inainte sa desfaci prea multe Edited August 31, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Cei drept cutia de Cielo nu-i grea, o scoti repede dar, de-ar fi vorba de-o cutie mai grea ... trebue sa-ti chemi vecinii asa ca, cum proverbul spune: unde-i creer - nu-i nevoie de muschi. 1 Link to comment
madkat Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Daca ai garaj- ca sa nu mai zic - si canal, atunci, da, e o placere sa incerci diverse lucruri - si sa nu mai calci prin service decat in momentul in care nici tu nici prietenii nu ii mai dau de cap Am mai zis si in alte ocazii - daca aveam garaj in Bucuresti - eram de mult divortat 1 Link to comment
Dj_Dark Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 trebue sa-ti chemi vecinii asa ca, cum proverbul spune: unde-i creer - nu-i nevoie de muschi. Era "forta bate mintea" de fapt Serios acum, sculele adecvate fac jumatate din treaba. Nu prea exista operatiune la o masina care sa necesite 2 oameni, cu scule adecvate. Din pacate majoritatea din noi stau la bloc deci, cam greu cu sculele. Link to comment
Costi VLN Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Pfoa,cum arata rulmentul ala. Noroc ai avut ca nu a blocat pe la priza. Cat despre discutia cu operatii facute p-acasa,garajul si rampa sant sfante. Link to comment
Viktor Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 daca aveam garaj in Bucuresti - eram de mult divortat Auuu, grija mare! Am fost intrebat de citeva ori daca sa-mi aduca plapuma si perna in garaj. Pe bune, sint cazuri cind si pe la doua noaptea trag la cheie. Link to comment
B62CIF Posted September 12, 2010 Share Posted September 12, 2010 Salut! Frumoasa masina si multi km cu ea de acum in colo ! Si eu am probleme cu ambreiajul iar cei din service m-au lamurit: "Asa fac 80% dintre Cielo-uri !" Problema e ca imi decupleaza deabea in podea(apasat tare si e chiar obositor).Ai cumva tu idee de la ce ar putea fi? Link to comment
madkat Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Si la mine decupla doar aproape de podea - cand aveam pompa si cilindrul de ambreiaj duse. Poate fi si de la uzura ambreiajului, dar la mine clar nu era asta cauza - dupa cum aratau discul si placa - atunci cand am umblat. Link to comment
madkat Posted September 25, 2010 Author Share Posted September 25, 2010 (edited) Masina asta e deja parte din familie... prima "intalnire" cu nevasta-mea (pe atunci nici prin gand nu imi trecea) apoi la cununia civila, si apoi la cea religioasa, muuuuulte concedii impreuna, apoi joia ce a trecut in drum spre maternitate, si luni probabil ca o sa le iau pe amandoua (pe ea si pe fetita) de la spital - toate cu acest batran Cielo ... stiu, pentru unii poate parea stupid ... Si intre vizite la maternitate, m-am mai ocupat si de a doua pasiune a vietii mele - am rezolvat (iar) contactul de marche-arrierre, dupa aproape doi ani, si am luat consumabilele pentru "revizia" de 90k km. Contact am gasit de data asta "genuine GM" - are si sigla daewoo, sper sa tina mai mult decat ultimul schimbat... In poze e codul de piesa de pe cutiuta, si in stanga no-name-ul, in dreapta cel nou. Am mai rezolvat si o problema veche de un an jumate... dupa ce am schimbat butucii si contactul de la cielo-ul unui prieten, am ramas eu cu cei vechi ai lui. Si am facut schimb de "catei" intre cei vechi ai mei, afectati dupa diverse tentative de efractie, si cei functionali demontati dupa masina amicului, schimb care a decurs perfect, incat acum pot deschide masina si cu cheia... lucru care mi-a lipsit asta iarna pe ger Edited September 25, 2010 by madkat Link to comment
raven84 Posted September 25, 2010 Share Posted September 25, 2010 (edited) Sa-ti traiasca...toate trei Edited September 25, 2010 by raven84 Link to comment
Costi VLN Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Oho,sa-ti traiasca nenea. Nu esti singurul,in 2 luni mai vine o fetita. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now