Jump to content

Al Meu Cielo :)


madkat

Recommended Posts

... joia ce a trecut in drum spre maternitate, si luni probabil ca o sa le iau pe amandoua (pe ea si pe fetita) de la spital - toate cu acest batran Cielo :) ...

Ursitoarele au decis: va fi frumoasa, desteapta si norocoasa. Partea aia cu "devreme acasa" inca se negociaza insa nu prea cred ca o sa iasa :D .

Link to comment
  • 2 weeks later...

Gata, am cedat psihic cu nenorocirile alea de glisiere - si azi dimineata am luat o pereche de etrieri de Lanos si niscai lichid de frana - iar in weekend "operez"

Etrierii i-am luat noi, nu am vrut sa ma joc cu sh-uri la frane.

 

Dupa montaj o sa postez impresii.

 

Intre timp imi face fite si sonda de benzina - am postat pe topicul dedicat ce si cum - de ma speriasem ca imi ia 20% in oras, am tras si rampa de injectoare afara sa vad daca nu plange vreunul... dar verificat plin pe plin e ok - daca tot ajung la tara caut sa ajung cu cat mai putina benzina sa pot sa umblu si pe acolo.

Edited by madkat
Link to comment

Stiu ce ai pus tu - sunt faini, insa call me chicken, dar nu am tupeu sa imi pun sh la frane... cel putin nu pe fata.

 

Sper sa ma ajute vremea in we (daca nu ma inghesui eu cumva in magazie) sa fac upgrade-ul - mor de curiozitate sa vad cum va frana masina.

Link to comment

Daca ai discuri ventilate din fabrica nu incapeau etrierii de vectra si rotile de 13'.

 

PS. Etrierii aia SH ai lui Costi de Vectra sunt identici ca pe Espero si nu au moarte, efectiv in afara de 2 garnituri nu ai ce schimba la ei, sistemul e total diferit fata de Cielo GLE asa ca eu am incredere in ei si SH.

O sa vezi la cei de lanos care sunt cam acelasi sistem insa putin mai mici.

 

PS2 Ai mei de pe masina au 13 ani in care nu s-a schimbat nici macar o garnitura antipraf si nu au nici un fel de problema.

Link to comment

Iti spun simplu,dupa ce montezi noii etrierii vei avea FRANA.

Insa,v-a trebui sa montezi placute de Matiz.

 

Argon,asa cum zicea si DJ_Dark,nu am auzit pe nimeni sa se planga de etrierii de Espero.Parerea mea e ca au fost printre cei mai reusiti etrieri montati pe Dw.ok.gif

Link to comment

Etrierii au deja placute montate. Stiu ca pentru schimb va trebui sa iau de matiz.

 

Motivul schimbarii "e" doua - in primul rand ca m-au capiat glisierele, in principal datorita faptului ca nu se mai gasesc piese bune noi pentru ele; in al doilea rand pentru franarea imbunatatita.

 

Ca si sistem da, sunt mai inteligent gandite astea de lanos - sunt ca la majoritatea masinilor civilizate.

 

Nu am optat pentru alt tip de etrieri - pentru ca vreau sa raman cu jantele pe 13'.

Edited by madkat
Link to comment

Dupa cum Dj-ul si Salex stiu, de vineri masina e trasa pe dreapta. Pana ii potolesc setea de ulei si apa...

 

Ma asteptam, ajungand la 90k km sa se intample asta, si s-a intamplat fix cum scrie si in topicul de 13 pagini, la cilindrul nr.1. Se si simte - daca ii scot mufa de la injector aproape ca motorul merge la fel...

Zilele astea iau piesele - pe langa garnitura, iau si cureaua de distributie, si simeringurile de supape, si simeringurile din capulaaxu cu came (daca tot se desface pe acolo). Dat fiind vremea s-ar putea sa sfarsesc in servis, weekendul se anunta iarasi urat...

 

Intre timp ma distrez prin Bucuresti cu tractorul cu diametru de bracare de 11.60m :D

Link to comment

Mda.

Desfacut motorul. Dupa cum ma asteptam, garnitura arsa la cilindrul dinspre delcou. Saracu cilindru este "spalat". Chiulasa arata f bine, supapele moderat ancrasate, garnitura de la saxofon muci.

 

Dupa jumatea saptamanii viitoare ma apuc cu Dj-ul sa o repunem la loc. Pana atunci am uns cilindrii cu ulei.

Link to comment

Chiar daca inseamna o cheltuiala in plus (pt. garnitura) iti recomand sa demontezi admisia inainte de montarea chiulasei. Vorbim la telefon daca imi mai aduc aminte de ceva ;)

Link to comment

Da, la evacuare am garnitura - si o sa o si montez. Mi-a fost mai simplu la demontare sa desfac cele doua suruburi de la evacuare decat cele 8 de la saxofon.

 

Oricum - daca nu imi ziceai de suruburile alea doua trageam ca bezmeticul de chiulasa.

 

Maine probabil ca o sa o inchidem (am vb cu Dj-ul deja) - mai am de luat o-ringul de la delcou, si niscai silicon rosu, apa si antigel.

 

Niste poze "pentru cunoscatori" - se vede cat de "curat" este cilindrul in care a razbit apa :(

post-1317-033506700 1287999824_thumb.jpg

post-1317-022181100 1287999836_thumb.jpg

post-1317-001497400 1287999843_thumb.jpg

post-1317-010963700 1287999850_thumb.jpg

Link to comment

Da, se putea sa ma lase in miezul iernii... dar si asta vara cand era cald si frumos :D

 

Sa stii ca era acvariu - literalmente era apa in cilindru cand am desfacut.

Edited by madkat
Link to comment

She's aliiiiive :)

Dupa o surubareala de pe la 11 pana dup-amiaza impeuna cu @Dj-Dark, facut lucrurile aprox ca in manual (nu ne-au ramas decat vreo 5 suruburi - 3 care stim de unde sunt, doua nu) - masina a pornit la sfert de cheie. Ne asteptam sa porneasca in 2-3 cilindri, sa dea fum, sa se innece, sa puta... A dat doar putin fum si abur pana s-au curatit cilindrii, a tacanit un tachet hidraulic, pana a urcat uleiul in el, in rest merge perfect.

Este satisfactia de a face ceva cu mana ta - si a face (sper) bine :)

 

@DjDark - raman dator - vorbim joi la intalnire ;)

 

De maine iarasi incep sa merg cu ea, si in weekend sper sa ajung la tzara sa ii fac si etrierii.

Link to comment

Este satisfactia de a face ceva cu mana ta - si a face (sper) bine :)

Bravos ! Imi pare rau ca nu am avut cum sa ajung si eu la mestereala, am intrat in casa la 21:45 :( .

 

Oricum , acum esti printre cei care incep sa ma inteleaga vis-a-vis de ce am citat mai sus ;) .

Link to comment

Sa-l vezi ce fericit era, numai un zambet :) .

Maine ma apuc si de a mea, probabil s-a simtit neglijata si s-a gandit sa-mi aprinda check-ul pe drum spre casa. Dupa turatia ramasa la 1800 de ture si dupa faptul ca dupa ce am oprit-o si pornit-o din nou s-a stins, banuiesc ceva pe la senzorul de viteza.

Asta este, adevarul e ca anul asta n-am umblat deloc la motor, trebuia sa se intample ceva :) .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...