Salex Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 ... joia ce a trecut in drum spre maternitate, si luni probabil ca o sa le iau pe amandoua (pe ea si pe fetita) de la spital - toate cu acest batran Cielo ... Ursitoarele au decis: va fi frumoasa, desteapta si norocoasa. Partea aia cu "devreme acasa" inca se negociaza insa nu prea cred ca o sa iasa . Link to comment
Dj_Dark Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Cam tarziu m-am trezit si eu. Sa-ti traiasca nenea! Link to comment
madkat Posted September 29, 2010 Author Share Posted September 29, 2010 Va multumesc tuturor pentru urari! Link to comment
madkat Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 (edited) Gata, am cedat psihic cu nenorocirile alea de glisiere - si azi dimineata am luat o pereche de etrieri de Lanos si niscai lichid de frana - iar in weekend "operez" Etrierii i-am luat noi, nu am vrut sa ma joc cu sh-uri la frane. Dupa montaj o sa postez impresii. Intre timp imi face fite si sonda de benzina - am postat pe topicul dedicat ce si cum - de ma speriasem ca imi ia 20% in oras, am tras si rampa de injectoare afara sa vad daca nu plange vreunul... dar verificat plin pe plin e ok - daca tot ajung la tara caut sa ajung cu cat mai putina benzina sa pot sa umblu si pe acolo. Edited October 13, 2010 by madkat Link to comment
cristidavid Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Rotile le ai pe 13"? Link to comment
madkat Posted October 13, 2010 Author Share Posted October 13, 2010 Da, si vreau sa raman tot cu roti pe 13 - de-aia am mers pe varianta asta. Link to comment
cristidavid Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Te-am intrebat caci si eu am roti pe 13 (GLE 1996), si am mai auzit ca se pot pune etrieri de Lanos. Asa ca eram curios sa vad cum se potrivesc si daca esti incantat de schimbare. Link to comment
Costi VLN Posted October 13, 2010 Share Posted October 13, 2010 Se potrivesc fara probleme cei de Lanos si poti monta linistit jantele pe 13. Buna alegere Madkat si eu am luat aceasta hotarare,insa eu am montat Ate,deOpel.Stii tu ca am vb. Link to comment
madkat Posted October 14, 2010 Author Share Posted October 14, 2010 Stiu ce ai pus tu - sunt faini, insa call me chicken, dar nu am tupeu sa imi pun sh la frane... cel putin nu pe fata. Sper sa ma ajute vremea in we (daca nu ma inghesui eu cumva in magazie) sa fac upgrade-ul - mor de curiozitate sa vad cum va frana masina. Link to comment
Dj_Dark Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Daca ai discuri ventilate din fabrica nu incapeau etrierii de vectra si rotile de 13'. PS. Etrierii aia SH ai lui Costi de Vectra sunt identici ca pe Espero si nu au moarte, efectiv in afara de 2 garnituri nu ai ce schimba la ei, sistemul e total diferit fata de Cielo GLE asa ca eu am incredere in ei si SH. O sa vezi la cei de lanos care sunt cam acelasi sistem insa putin mai mici. PS2 Ai mei de pe masina au 13 ani in care nu s-a schimbat nici macar o garnitura antipraf si nu au nici un fel de problema. Link to comment
argon Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Nici la mine nu s-a umblat niciodata la etrieri, si nu am auzit niciodata de pistonas blocat sau troncanit la etrieri la Espero. Link to comment
Costi VLN Posted October 14, 2010 Share Posted October 14, 2010 Iti spun simplu,dupa ce montezi noii etrierii vei avea FRANA. Insa,v-a trebui sa montezi placute de Matiz. Argon,asa cum zicea si DJ_Dark,nu am auzit pe nimeni sa se planga de etrierii de Espero.Parerea mea e ca au fost printre cei mai reusiti etrieri montati pe Dw. Link to comment
madkat Posted October 14, 2010 Author Share Posted October 14, 2010 (edited) Etrierii au deja placute montate. Stiu ca pentru schimb va trebui sa iau de matiz. Motivul schimbarii "e" doua - in primul rand ca m-au capiat glisierele, in principal datorita faptului ca nu se mai gasesc piese bune noi pentru ele; in al doilea rand pentru franarea imbunatatita. Ca si sistem da, sunt mai inteligent gandite astea de lanos - sunt ca la majoritatea masinilor civilizate. Nu am optat pentru alt tip de etrieri - pentru ca vreau sa raman cu jantele pe 13'. Edited October 14, 2010 by madkat Link to comment
madkat Posted October 18, 2010 Author Share Posted October 18, 2010 Dupa cum Dj-ul si Salex stiu, de vineri masina e trasa pe dreapta. Pana ii potolesc setea de ulei si apa... Ma asteptam, ajungand la 90k km sa se intample asta, si s-a intamplat fix cum scrie si in topicul de 13 pagini, la cilindrul nr.1. Se si simte - daca ii scot mufa de la injector aproape ca motorul merge la fel... Zilele astea iau piesele - pe langa garnitura, iau si cureaua de distributie, si simeringurile de supape, si simeringurile din capulaaxu cu came (daca tot se desface pe acolo). Dat fiind vremea s-ar putea sa sfarsesc in servis, weekendul se anunta iarasi urat... Intre timp ma distrez prin Bucuresti cu tractorul cu diametru de bracare de 11.60m Link to comment
Costi VLN Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 Si eu stiam. Asta e,ii ajunge si ei.Macar o faci cu mana ta si stii ce ai facut. Link to comment
madkat Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 Mda. Desfacut motorul. Dupa cum ma asteptam, garnitura arsa la cilindrul dinspre delcou. Saracu cilindru este "spalat". Chiulasa arata f bine, supapele moderat ancrasate, garnitura de la saxofon muci. Dupa jumatea saptamanii viitoare ma apuc cu Dj-ul sa o repunem la loc. Pana atunci am uns cilindrii cu ulei. Link to comment
Salex Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Chiar daca inseamna o cheltuiala in plus (pt. garnitura) iti recomand sa demontezi admisia inainte de montarea chiulasei. Vorbim la telefon daca imi mai aduc aminte de ceva Link to comment
madkat Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Da, la evacuare am garnitura - si o sa o si montez. Mi-a fost mai simplu la demontare sa desfac cele doua suruburi de la evacuare decat cele 8 de la saxofon. Oricum - daca nu imi ziceai de suruburile alea doua trageam ca bezmeticul de chiulasa. Maine probabil ca o sa o inchidem (am vb cu Dj-ul deja) - mai am de luat o-ringul de la delcou, si niscai silicon rosu, apa si antigel. Niste poze "pentru cunoscatori" - se vede cat de "curat" este cilindrul in care a razbit apa Link to comment
KumKum Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Intr-un fel mai bine ca a fost acum si nu la iarna cand ar fi fost "x" grade afara... Ai...un mic acvariu acolo... Link to comment
madkat Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 (edited) Da, se putea sa ma lase in miezul iernii... dar si asta vara cand era cald si frumos Sa stii ca era acvariu - literalmente era apa in cilindru cand am desfacut. Edited October 25, 2010 by madkat Link to comment
tolin Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 Daca dadea pe afara, poate, spala si pe exterior motorul. Link to comment
madkat Posted October 25, 2010 Author Share Posted October 25, 2010 Ar fi fost fain. La halul de jeg "care este". Link to comment
madkat Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 She's aliiiiive Dupa o surubareala de pe la 11 pana dup-amiaza impeuna cu @Dj-Dark, facut lucrurile aprox ca in manual (nu ne-au ramas decat vreo 5 suruburi - 3 care stim de unde sunt, doua nu) - masina a pornit la sfert de cheie. Ne asteptam sa porneasca in 2-3 cilindri, sa dea fum, sa se innece, sa puta... A dat doar putin fum si abur pana s-au curatit cilindrii, a tacanit un tachet hidraulic, pana a urcat uleiul in el, in rest merge perfect. Este satisfactia de a face ceva cu mana ta - si a face (sper) bine @DjDark - raman dator - vorbim joi la intalnire De maine iarasi incep sa merg cu ea, si in weekend sper sa ajung la tzara sa ii fac si etrierii. Link to comment
Salex Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Este satisfactia de a face ceva cu mana ta - si a face (sper) bine Bravos ! Imi pare rau ca nu am avut cum sa ajung si eu la mestereala, am intrat in casa la 21:45 . Oricum , acum esti printre cei care incep sa ma inteleaga vis-a-vis de ce am citat mai sus . Link to comment
Dj_Dark Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Sa-l vezi ce fericit era, numai un zambet . Maine ma apuc si de a mea, probabil s-a simtit neglijata si s-a gandit sa-mi aprinda check-ul pe drum spre casa. Dupa turatia ramasa la 1800 de ture si dupa faptul ca dupa ce am oprit-o si pornit-o din nou s-a stins, banuiesc ceva pe la senzorul de viteza. Asta este, adevarul e ca anul asta n-am umblat deloc la motor, trebuia sa se intample ceva . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now